
Разни
Re: Разни
Хаха, нищо по-добро от тотално рандъм ТОП класация за Тема за разговор 

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Разни
трубадур
Да не се окаже, че ако задам други конкретни въпроси, примерно дали настина смяташ
There Will Be Blood > No Country for Old Men
да получа леко различен отговор от преди?
Аз ги харесвам и двата филма, може би не толкова високо в топ 100 и определено съм по-склонен към заглавието на братя Коен.
Значи си частично съгласен, че азиатската им селекция е някаква странна?
По-скоро ограничената и самовглъбена западна критика покрай този филм "изведнъж" забеляза, че има такова кино и почна да внимава, какво се случва на Полуострова.
По-скоро доста народ се опитва да прави елементарни повърхностни копия.
Това "техники за заснемане", "максимално раздаване" и "трайно впечатление" е всеки амбициозен филм по света...нищо типично корейско или олдбойско в това.
Лично аз не съм гледал селектирани корейски филми, просто някакви там произволно-среднисти по AriRang TV.
Да има идейни неща, но може би малко прекаляват с маниерниченето, а и излишно много копират от японците, по-точно от дъртите им филми, когато още правеха интересни неща.
Ама и представата ми за японското кино може да е изкривена, защотоне съм гледал достатъчно нови селектирани филми (Френчайзните не ги броя, нищо че два от тях са на Такаши Миике...той е странен човек и може да бълва комерс без да му мигне окото).
Тааа, по тази причина нямам обща представа за корейското кино и не бих могъл да кажа "махнете ги тия", защото просто не е вярно и определено влагат таланти и ресурси, но и така не се намери един фен да говори с конкретни заглавия и защо ги смята за велики.
Изказванията им винаги са "Корейски кино, надцаках те!".
Олдбой (апропо, чел съм му и някоя друга глава от мангата) просто не ми изпъква на фона на азиатското кино с което съм запознат. По-скоро среднист трилър-драма...пък ако ще да има най-психарските изпълнения (и с това не съм съгласен).
Но каза, че не си съгласен с всичките ми изводи.Не казах, че съм съгласен с класацията и мулен ружа го пропускам.
Да не се окаже, че ако задам други конкретни въпроси, примерно дали настина смяташ
There Will Be Blood > No Country for Old Men
да получа леко различен отговор от преди?
Аз ги харесвам и двата филма, може би не толкова високо в топ 100 и определено съм по-склонен към заглавието на братя Коен.
Именно - "го няма".Правилният филм от тази категория е Hero на Жан Имау. Ако искаха да слагат нещо китайско на Анг Лий трябваше да е Lust, Caution и е изненадващо, че в толкова снобарска класация го няма.
Значи си частично съгласен, че азиатската им селекция е някаква странна?
Може да са основните, но са и грешните причини. Не смятам, че една птичка може да направи пролет.Олдбой от друга страна е една от основните причини корейското кино да стигне висините си.
По-скоро ограничената и самовглъбена западна критика покрай този филм "изведнъж" забеляза, че има такова кино и почна да внимава, какво се случва на Полуострова.
Naaah.Почти всеки сериозен корейски филм иска да е олдбой. Т.е. интригуваща история, нестандартни техники за заснемане, актьори, които да се раздадат максимално и да остави трайно впечатление в зрителите.
По-скоро доста народ се опитва да прави елементарни повърхностни копия.
Това "техники за заснемане", "максимално раздаване" и "трайно впечатление" е всеки амбициозен филм по света...нищо типично корейско или олдбойско в това.
Лично аз не съм гледал селектирани корейски филми, просто някакви там произволно-среднисти по AriRang TV.
Да има идейни неща, но може би малко прекаляват с маниерниченето, а и излишно много копират от японците, по-точно от дъртите им филми, когато още правеха интересни неща.
Ама и представата ми за японското кино може да е изкривена, защотоне съм гледал достатъчно нови селектирани филми (Френчайзните не ги броя, нищо че два от тях са на Такаши Миике...той е странен човек и може да бълва комерс без да му мигне окото).
Тааа, по тази причина нямам обща представа за корейското кино и не бих могъл да кажа "махнете ги тия", защото просто не е вярно и определено влагат таланти и ресурси, но и така не се намери един фен да говори с конкретни заглавия и защо ги смята за велики.
Изказванията им винаги са "Корейски кино, надцаках те!".
Олдбой (апропо, чел съм му и някоя друга глава от мангата) просто не ми изпъква на фона на азиатското кино с което съм запознат. По-скоро среднист трилър-драма...пък ако ще да има най-психарските изпълнения (и с това не съм съгласен).
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Re: Разни
Казах какво ми е мнението за класацията, но да ти хвана точките.
Нямам проблем Mulholland Drive да е на първо място. Най-малкото, специално за Линч, или избирам този или Blue Velvet. Ако единственото доказателство, че сме съществували като вид е един от тези два филма, няма да сме загубена кауза. Толкова ми допадат.
Зодиак смятам, че е най-добрият филм, под който Финчър се е подписал. Но аз имам различно виждане за филмографията му. Боен Клуб го имам за доста слаба ракия, умерено харесвам Седем и третия Пришълец, неговата версия на Момичето с дракона щеше да е любимият ми негов филм, ако не съществуваше Зодиак. Социалната мрежа, Бенджамин и Паник стая са за по едно гледане и до там. The Game не съм го гледал.
Споделям мнението ти за мулен руж и тигъра, но пропуснах да говоря за тях, защото са просто 2 примера от 100 филма. Няма смисъл да ги обсъждаме. Същото важи и за There Will Be Blood и No Country for Old Men. Пак 2 филма, в топа са, къде точно попадат има ли реално значение, след като не са под номер 1? Пък и каза, че си гледал само 15 филма. Погледът ти, специално за тази класация, е доста по-тесен.
Пробвай някой от следните:
I Saw the Devil
A Bittersweet Life
The Chaser
Memories of Murder (по-добрият Зодиак между другото)
The Man from Nowhere (минус тъпанарската екшън сцена на края)
New World
Nameless Gangster: Rules of the Time
The Yellow Sea (минус суперменските изпълнения - скачане от третия етаж върху кола и търчане като атлет)
A Moment to Remember (реж. версия, да си плачеш като пич)
The Host
Masquerade
The Admiral
The King and the Clown
Тези са сред най-популярните, което значи че най-лесно се намират. Ако не ти допаднат, значи киното на южна корея не е за теб просто. Но такъв кадърен миш-маш от взаимно изключващи се жанрове, демонстрирано и то постоянно от различни екипи в нито една друга кино-индустрия няма. И е правено с повече умения и пари от японската например. Корейските филми изглеждат тежко. Качеството на картина/звук/монтаж е несравнимо с другите азиатски държави. Има изключения като Жан Имау или Такеши Китано, ама те са това - изключения.
Нямам проблем Mulholland Drive да е на първо място. Най-малкото, специално за Линч, или избирам този или Blue Velvet. Ако единственото доказателство, че сме съществували като вид е един от тези два филма, няма да сме загубена кауза. Толкова ми допадат.
Зодиак смятам, че е най-добрият филм, под който Финчър се е подписал. Но аз имам различно виждане за филмографията му. Боен Клуб го имам за доста слаба ракия, умерено харесвам Седем и третия Пришълец, неговата версия на Момичето с дракона щеше да е любимият ми негов филм, ако не съществуваше Зодиак. Социалната мрежа, Бенджамин и Паник стая са за по едно гледане и до там. The Game не съм го гледал.
Споделям мнението ти за мулен руж и тигъра, но пропуснах да говоря за тях, защото са просто 2 примера от 100 филма. Няма смисъл да ги обсъждаме. Същото важи и за There Will Be Blood и No Country for Old Men. Пак 2 филма, в топа са, къде точно попадат има ли реално значение, след като не са под номер 1? Пък и каза, че си гледал само 15 филма. Погледът ти, специално за тази класация, е доста по-тесен.
Да, но само корейците успяват консистентно да не се провалят.Това "техники за заснемане", "максимално раздаване" и "трайно впечатление" е всеки амбициозен филм по света...нищо типично корейско или олдбойско в това.
Пробвай някой от следните:
I Saw the Devil
A Bittersweet Life
The Chaser
Memories of Murder (по-добрият Зодиак между другото)
The Man from Nowhere (минус тъпанарската екшън сцена на края)
New World
Nameless Gangster: Rules of the Time
The Yellow Sea (минус суперменските изпълнения - скачане от третия етаж върху кола и търчане като атлет)
A Moment to Remember (реж. версия, да си плачеш като пич)
The Host
Masquerade
The Admiral
The King and the Clown
Тези са сред най-популярните, което значи че най-лесно се намират. Ако не ти допаднат, значи киното на южна корея не е за теб просто. Но такъв кадърен миш-маш от взаимно изключващи се жанрове, демонстрирано и то постоянно от различни екипи в нито една друга кино-индустрия няма. И е правено с повече умения и пари от японската например. Корейските филми изглеждат тежко. Качеството на картина/звук/монтаж е несравнимо с другите азиатски държави. Има изключения като Жан Имау или Такеши Китано, ама те са това - изключения.
Re: Разни
Ма аз съм гледал само 15.2 примера от 100 филма
Признай ми поне 20-25% валидност де, що се стискаш така?



Списъкът с корейските най-вероятно ще го погледна, защото винаги ми е било любопитно, но пък интересите ми са в друга насока и ме мързи да се ровя сам.

The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Re: Разни
Е обърнах ти внимание, че имаш само 15 филма и че съм съгласен за 2 от тях.alshu wrote:Ма аз съм гледал само 15.2 примера от 100 филма
Признай ми поне 20-25% валидност де, що се стискаш така?![]()
![]()
Списъкът с корейските най-вероятно ще го погледна, защото винаги ми е било любопитно, но пък интересите ми са в друга насока и ме мързи да се ровя сам.
Re: Разни
Kar-Wai Wong не е кореец, а китаец. И е гений освен това.трубадур wrote:С това на ум - за мен корейското кино е най-доброто за последните 15 години. Проблемът е, че масово се хвалят откровени, според мен, боклуци като филмите на Ким Ки-дук и Kar-Wai Wong, т.е. неща, които са минавали по фестивали в западния свят.

Това въобще не е така. Азиатското арткино от доста време е много силно и е много популярно сред критиците, особено тези с по-арт вкусове. Дълбочината е субективно нещо, но за мен определно я има в азиатските филми от класацията, които съм гледал.Подозирам и че повечето останали азиатски филми в класацията (знам още само Crouching Tiger, Hidden Dragon и до е просто мелодрама с кун фу сетинг) са сложени просто заради екзотиката, а не защото са особено дълбоки.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Re: Разни
Знам, ама виждам сега как го написах и верно изглежда, че съм набутал селяка, където не трябва. Мноо е зле, ве, човес - карвайлонгчо. Даже гений му вика. Ashes of Time става за нещо и до там ми е. Да се чете - гледах 2-3 негови филма и ме прекина от скука.Demandred wrote:Kar-Wai Wong не е кореец, а китаец. И е гений освен това.трубадур wrote:С това на ум - за мен корейското кино е най-доброто за последните 15 години. Проблемът е, че масово се хвалят откровени, според мен, боклуци като филмите на Ким Ки-дук и Kar-Wai Wong, т.е. неща, които са минавали по фестивали в западния свят.![]()
Re: Разни
Demandred
Значи трябва да си пренапиша дефинициите.
Щом не ме кефят, значи и артът не ме кефи веч.
Миии щом тези двата за теб (и една купчина критици) с арткино...Това въобще не е така. Азиатското арткино от доста време е много силно и е много популярно сред критиците, особено тези с по-арт вкусове. Дълбочината е субективно нещо, но за мен определно я има в азиатските филми от класацията, които съм гледал.
Значи трябва да си пренапиша дефинициите.
Щом не ме кефят, значи и артът не ме кефи веч.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6584
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Re: Разни
Джийн Уайлдър
Защо трябваше да науча от 9gag?

Защо трябваше да науча от 9gag?
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Re: Разни
Единият от двата въобще не съм гледал.alshu wrote:DemandredМиии щом тези двата за теб (и една купчина критици) с арткино...Това въобще не е така. Азиатското арткино от доста време е много силно и е много популярно сред критиците, особено тези с по-арт вкусове. Дълбочината е субективно нещо, но за мен определно я има в азиатските филми от класацията, които съм гледал.
Значи трябва да си пренапиша дефинициите.
Щом не ме кефят, значи и артът не ме кефи веч.
Иначе това дали даден филм е арт и дали е хубав са съвсем различни неща. Някои от най-слабите и досадни филми, които съм гледал, са 100% арткино, само че тотално неуспешно в амбициите си.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Re: Разни
Сега погледнах класацийката - гледала съм 29 филма от въпросните 100 и честно казано, намирам повечето от тези 29 за прехвалена, скучна пръдня, която се занимава с традиционно любими на т.нар. критици теми. Говоря за неща като No country for old man, 12 years a slave, There will be blood, Hurt locker, Zero Dark Thirty, Brokeback Mountain, AI, etc. Тея едва ги изгледах. В случая с Hurt Locker, филмът ме изкефи, но имаше твърде много нереалистични глупости, които разваляха уж документалния му реализъм.
На Уес Андерсън филмите всичките са яки, но и са бая еднакви в артистичността си, та можехме да минем само с един от тях.
Така и не разбрах хайпа по Let the right one in. Гледах и двете версии - окейни бяха за едно гледане и дотам. Вече дори не си ги спомням. Pan's Labyrinth на второ гледане беше доста по-тъп от на първо.
Напуши ме смях като видях Инсепшън и Дарк Найт. Лолзорс за тея. Как са пропуснали оная помия Интерстелар, не знам.
И Тигър и Дракон?????? Finding Nemo?????????????????? Moulin Rouge???????????????????????????????????????
Ма наистина ли????????????????????????????????????????
Изобщо, от тея дето съм гледала бих оставила в тая класация само Amelie, Spirited Away, Mad Max, WALL-E, Inglorious Basterds, някой Уес Андерсън (или Тененбаумите - понеже са най-ранния от класираните филм, или Хотелът, понеже е най-късният), Oldboy, Requiem for a Dream и Cidade de Deus. И с някои уговорки - The Wolf of Wallstreet, Mulholand Drive, Hurt Locker, Children of the Men и Memento.
И бих добавила неща като Amores Perros, Paradise now, Tideland, Gravity, че дори и първия ЛоТР и всички филми от 21ви век на Тарантино. А има редица филми, които са ме забавлявали визуално, емоционално и ментално пъти повече - като някои от новите Бондове (Казиното и Скайфол), Pacific Rim, Avatar, District 9, разни комиксови покрай Авенджърс (+ Watchmen), разни комиксови, дето се гаврят с разните комиксови покрай Авенджърс (Kick Ass, Deadpool), разни сладурщини като Scott Pilgrim и The Martian и прочее. Ясно, че не са за снобска класация, но са си удоволствие.
А от тези дето липсват и с чиято липса съм съгласна - Gladiator. Big time.
На Уес Андерсън филмите всичките са яки, но и са бая еднакви в артистичността си, та можехме да минем само с един от тях.
Така и не разбрах хайпа по Let the right one in. Гледах и двете версии - окейни бяха за едно гледане и дотам. Вече дори не си ги спомням. Pan's Labyrinth на второ гледане беше доста по-тъп от на първо.
Напуши ме смях като видях Инсепшън и Дарк Найт. Лолзорс за тея. Как са пропуснали оная помия Интерстелар, не знам.
И Тигър и Дракон?????? Finding Nemo?????????????????? Moulin Rouge???????????????????????????????????????
Ма наистина ли????????????????????????????????????????
Изобщо, от тея дето съм гледала бих оставила в тая класация само Amelie, Spirited Away, Mad Max, WALL-E, Inglorious Basterds, някой Уес Андерсън (или Тененбаумите - понеже са най-ранния от класираните филм, или Хотелът, понеже е най-късният), Oldboy, Requiem for a Dream и Cidade de Deus. И с някои уговорки - The Wolf of Wallstreet, Mulholand Drive, Hurt Locker, Children of the Men и Memento.
И бих добавила неща като Amores Perros, Paradise now, Tideland, Gravity, че дори и първия ЛоТР и всички филми от 21ви век на Тарантино. А има редица филми, които са ме забавлявали визуално, емоционално и ментално пъти повече - като някои от новите Бондове (Казиното и Скайфол), Pacific Rim, Avatar, District 9, разни комиксови покрай Авенджърс (+ Watchmen), разни комиксови, дето се гаврят с разните комиксови покрай Авенджърс (Kick Ass, Deadpool), разни сладурщини като Scott Pilgrim и The Martian и прочее. Ясно, че не са за снобска класация, но са си удоволствие.
А от тези дето липсват и с чиято липса съм съгласна - Gladiator. Big time.
Re: Разни
Demandred
Ако Олдбой е изкуство, което не съм разбрал, не ща и да разбирам.
Тези двата НИТО ги харесвам, НИТО ги имам за изкуство...а и не смятам, че имат амбиция за изкуство.дали даден филм е арт и дали е хубав са съвсем различни неща
Ако Олдбой е изкуство, което не съм разбрал, не ща и да разбирам.

The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Re: Разни
Не знам, и аз много се смях на ДАРК НАЙТ и Инсепшън. Т'ва е гавра. Особено Дарк Найт, единственото яко нещо там е Леджър.
За мен най-непростимото нещо в тая класация е the assasination of jessie james by the coward robert ford. Това е най-безумно скучният, идиотски филм евър. От 160те минути на тоя филм могат да се премахнат 100 и филмът да не изгуби абсолютно нищо. Щото това са сто минутни клоузъпове на житни класове ли бяха, ръж ли беше, нямам идея, по няколко пъти. Сериозно тъпите житни класове като времетраене са повече от драмата с Джеси Джеймс и Робърт Форд. Накрая човек не знае къв им е проблема на тия пичове. Това "Бразди" по БНТ да гледам, по-малко житни култури ще видя.
Boyhood?? Only Lovers left alive? Дървото на живота? Almost Famous? МУЛЕН РУЖ???? Догвил, и Меланхолия с онова бездарното Дънст, вместо Танцьорка в Мрака с Бьорк? ВТФ?
Аз освен с изброените от Амелия, бих добавила първите Пирати на мястото на убийството. Щото първата част беше убийствено яка. How to Train your Dragon, Първия Шрек бтв. Но явно час и 40 минути приближен кадър на зърнени култури са по-арт. Ако си говорим за нещо по-арт Midnight in Paris също липсва. Това Уди Алън какво е правил в леглото не е извинение след като има Полански...
За мен най-непростимото нещо в тая класация е the assasination of jessie james by the coward robert ford. Това е най-безумно скучният, идиотски филм евър. От 160те минути на тоя филм могат да се премахнат 100 и филмът да не изгуби абсолютно нищо. Щото това са сто минутни клоузъпове на житни класове ли бяха, ръж ли беше, нямам идея, по няколко пъти. Сериозно тъпите житни класове като времетраене са повече от драмата с Джеси Джеймс и Робърт Форд. Накрая човек не знае къв им е проблема на тия пичове. Това "Бразди" по БНТ да гледам, по-малко житни култури ще видя.
Boyhood?? Only Lovers left alive? Дървото на живота? Almost Famous? МУЛЕН РУЖ???? Догвил, и Меланхолия с онова бездарното Дънст, вместо Танцьорка в Мрака с Бьорк? ВТФ?
Аз освен с изброените от Амелия, бих добавила първите Пирати на мястото на убийството. Щото първата част беше убийствено яка. How to Train your Dragon, Първия Шрек бтв. Но явно час и 40 минути приближен кадър на зърнени култури са по-арт. Ако си говорим за нещо по-арт Midnight in Paris също липсва. Това Уди Алън какво е правил в леглото не е извинение след като има Полански...
Re: Разни
Гледам, че "Мулен Руж" предизвиква всеобщо възмущение... Е добре, хайде покажете ми друг един филм, който да е като него. Аз не съм попадала.
П.П. Филми на същия режисьор не се броят
П.П. Филми на същия режисьор не се броят

PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests