Random stuffec
Moderator: AlDim
- ProxyFantasy
- Paragon
- Posts: 615
- Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
- Contact:
Path of Exile добавят сокет система към огромното си дърво с пасиви. Това е толкова шантаво, че съм на хайп трейна.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1242809
Разгледайте и допълнителната информация за акт 4, ако ви е интересно.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1242809
Разгледайте и допълнителната информация за акт 4, ако ви е интересно.
Принципно Team Fortress бъзик, но е толкова добро и идейно, че става за гледане и от хора, които не са я цъкали - https://www.youtube.com/watch?v=ZSQJbA9ZuL0
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
https://www.youtube.com/watch?v=GE2BkLqMef4
Започва чакането!
Аз лично се радвам, че графично не е някаква чудесия. Това може би ще значи, че току виж играта върви с 60 fps на PS4.
Ха дано, трейлъра ми хареса!
Започва чакането!
Аз лично се радвам, че графично не е някаква чудесия. Това може би ще значи, че току виж играта върви с 60 fps на PS4.
Ха дано, трейлъра ми хареса!

Доста гадно... Дано, както пишат в коментарите, да го вземат от inXile http://www.destructoid.com/chris-avello ... 3614.phtml
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Той принципно си помага там, нали беше human stretch goal
Може би ще продължи с игрите, може би ще се концентрира върху писането си и ще почне някоя фентъзи поредица, доколкото знам имаше една издадена трилогия.

Може би ще продължи с игрите, може би ще се концентрира върху писането си и ще почне някоя фентъзи поредица, доколкото знам имаше една издадена трилогия.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Малко впечатления от трейлърите дето се появиха на E3, или поне тея, дето ме интересуват/изглеждат интересно:
Anno 2205 - същото като предната игра, май пак ще я пропусна. Looks good though. Турбо феновете на икономически стратегии тип Tropico ще останат доволни.
Assassin’s Creed: Syndicate - на Ubisoft не трябва да им се вярва преди да излезе играта. Като излезе ще говорим пак. Отбелязвам, че маркетинговата кампания около тази е доста по-скромна от тази, която правиха за Unity, може би са свалили бюджета на франчайза??
Battleborn - както обикновено този тип игри излизат по 3 наведнъж (другите 2 са Overwatch и Gigantic)
Deus Ex: Mankind Divided - тази игра продължава да изглежда underwhelming, липсва бюджет и размах, геймплея е честно казано безинтересен, надявам се на атмосферата и историята.
Dishonored 2 - изглежда фантастично. Май беше само cinematic трейлър това обаче, твърде хубав беше за да е истина.
Doom - йеее, ще има нов Doom, who the fck cares.
Eitr - 2d Dark Souls, nuff said.
Fallout 4 - good enough, но наистина бих искал малко повече cyberpunk игри, и малко по-малко post-apocalyptics.
Gigantic - надявам се на по-добро Smite, крайно време е някоя нова моба да поживее повече от година преди да спрат сървърите.
Hitman - поредния франчайз, който просто не може да бъде оставен да умре в мир. Трейлърът е приятно artsy, хайпът е под нулата.
Horizon: Zero Dawn - супер е, но изпитвам съмнение, че ще е поредния open world sandbox, защото не можем да измислим с какво да си напълним интересния свят. Дано да греша, и дано да я песнат и за pc (предвид кой е developer-а, не много вероятно).
Lara Croft Go - Bastion с главен герой Лара Крофт, моля недейте.
Mass Effect Andromeda - охоо интересно, ще рибуутват всичко, сигурно ще има и нови раси. Bioware отдавна са прекалено големи, за да правят интересни игри, вече има shareholders и др. бизнес гадости, който им пречат да пуснат Jade Empire 2, ясно ми е, но нека поне запазят Garrus и да оставят макото само в трейлъра. Дано са си взели някаква поука от Withcher 3, ама по-скоро не.
Mirror's Edge Catalyst - Йес!!!! Дано не разводнят прекалено много историятаq other than that, не виждам как тази игра може да се превърне в нещо различно от култов хит.
Mother Russia Bleeds - nostalgia piece brawler done right? Ще видим.
No Man's Sky - както си и мислех, повече tech demo, отколкото игра. Продължавам да не виждам какво толкова ще правиш в този свят, освен да циклиш едни и същи битки over and over, а прехваления гигантски размер и уникалност са просто балон с въздух. Всички планети изглеждат еднакво.
Rise of the Tomb Raider - крада шегата от totalbiscuit, но Tomb Raider - now with 20% more tombs.
Star Wars Battlefront - добре, графиката я докарахте, сега айде направете и играта.
Street Fighter 5 - слабо изпълнение, почти никаква промяна от 4-ката.
Superhot - хайде да излиза вече. Едва ли им трябва чак толкова време да develop-нат игра, щоято изглежда все едно е процедурно генерирана през 1998-ма.
Tacoma - ок, still nothing interesting. Walking симулаторите се нуждаят от много повече от ходене, за да им смисъл да съществуват.
The Last Guardian - изглежда добре.
XCOM2 - approved.
Unravel - дами и господа, представям ви таз годишният 9/10 изглеждащ платформър, всяка година има по един.
Uncharted 4 - awesome.
Anno 2205 - същото като предната игра, май пак ще я пропусна. Looks good though. Турбо феновете на икономически стратегии тип Tropico ще останат доволни.
Assassin’s Creed: Syndicate - на Ubisoft не трябва да им се вярва преди да излезе играта. Като излезе ще говорим пак. Отбелязвам, че маркетинговата кампания около тази е доста по-скромна от тази, която правиха за Unity, може би са свалили бюджета на франчайза??
Battleborn - както обикновено този тип игри излизат по 3 наведнъж (другите 2 са Overwatch и Gigantic)
Deus Ex: Mankind Divided - тази игра продължава да изглежда underwhelming, липсва бюджет и размах, геймплея е честно казано безинтересен, надявам се на атмосферата и историята.
Dishonored 2 - изглежда фантастично. Май беше само cinematic трейлър това обаче, твърде хубав беше за да е истина.
Doom - йеее, ще има нов Doom, who the fck cares.
Eitr - 2d Dark Souls, nuff said.
Fallout 4 - good enough, но наистина бих искал малко повече cyberpunk игри, и малко по-малко post-apocalyptics.
Gigantic - надявам се на по-добро Smite, крайно време е някоя нова моба да поживее повече от година преди да спрат сървърите.
Hitman - поредния франчайз, който просто не може да бъде оставен да умре в мир. Трейлърът е приятно artsy, хайпът е под нулата.
Horizon: Zero Dawn - супер е, но изпитвам съмнение, че ще е поредния open world sandbox, защото не можем да измислим с какво да си напълним интересния свят. Дано да греша, и дано да я песнат и за pc (предвид кой е developer-а, не много вероятно).
Lara Croft Go - Bastion с главен герой Лара Крофт, моля недейте.
Mass Effect Andromeda - охоо интересно, ще рибуутват всичко, сигурно ще има и нови раси. Bioware отдавна са прекалено големи, за да правят интересни игри, вече има shareholders и др. бизнес гадости, който им пречат да пуснат Jade Empire 2, ясно ми е, но нека поне запазят Garrus и да оставят макото само в трейлъра. Дано са си взели някаква поука от Withcher 3, ама по-скоро не.
Mirror's Edge Catalyst - Йес!!!! Дано не разводнят прекалено много историятаq other than that, не виждам как тази игра може да се превърне в нещо различно от култов хит.
Mother Russia Bleeds - nostalgia piece brawler done right? Ще видим.
No Man's Sky - както си и мислех, повече tech demo, отколкото игра. Продължавам да не виждам какво толкова ще правиш в този свят, освен да циклиш едни и същи битки over and over, а прехваления гигантски размер и уникалност са просто балон с въздух. Всички планети изглеждат еднакво.
Rise of the Tomb Raider - крада шегата от totalbiscuit, но Tomb Raider - now with 20% more tombs.
Star Wars Battlefront - добре, графиката я докарахте, сега айде направете и играта.
Street Fighter 5 - слабо изпълнение, почти никаква промяна от 4-ката.
Superhot - хайде да излиза вече. Едва ли им трябва чак толкова време да develop-нат игра, щоято изглежда все едно е процедурно генерирана през 1998-ма.
Tacoma - ок, still nothing interesting. Walking симулаторите се нуждаят от много повече от ходене, за да им смисъл да съществуват.
The Last Guardian - изглежда добре.
XCOM2 - approved.
Unravel - дами и господа, представям ви таз годишният 9/10 изглеждащ платформър, всяка година има по един.
Uncharted 4 - awesome.
There are no rules! I'm gonna get you!
Бърз поглед към официалния форум на Mass Effect Andromeda - за пет дни има 1300 поста на тема So... Can Romance Be A Little More Fair This Time? . Ще каже човек, че играта ще е само и единствено dating sim. 

Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
- Nameless_onee
- Scholar
- Posts: 133
- Joined: Fri Oct 14, 2011 6:18 pm
На мен ми се стори много зле. House-building sim елементи, rocket-cam-ове и джетпакове като от филм на Майкъл Бей, рандъм dialog wheel също така, това в играта, която създаде златния стандарт за РПГ-диалози... Неубиваемо куче за Dogmeat nostalgia, което вероятно ще си вземе убер-драматично в произволна кът-сцена, крафтинг и оръжейни модификации, естествено, за смартфон-поколението, което най-много обича да се заглавичква с пъзелоподобни джвъчки... Просто не.Fallout 4 - good enough, но наистина бих искал малко повече cyberpunk игри, и малко по-малко post-apocalyptics.
Не че бих имал машина за да ги подкарам, ама от тия са ми интересни точно Dishonored 2, Deus Ex: Mankind Divided и Rise of the Tomb Raider. И за трите обаче имам доста резервации заради разните недостатъци в първите им части, били те геймплейни, сюжетни или проблеми произхождащи от пресечната точка на двете. Това за големите, от по-малките неща Eitr изглежда страхотно. Хекендслеш с червенокоса жена-викинг, великани и пиксел арт? Каунт ми ин. Може би Дуум, макар че при все кървавицата изглеждаше леко твърде изчистен, а и дори не съм играл първите. Нещо което трябва да поправя в скоро време впрочем.
Фолаут 4 поне им свалям шапка че при все че героите нямат коса или козина, а лепенки с формата на коса или козина, не изглежда толкова шит колкото изглеждаше на трейлъра. И поне ще е по-цветно. А дали са се научили да пишат, ще се види.
Емо, другото добре, ама рокет камове има и в Ню Вегас. Че и в първите като се замислиш, това е идеята на критовете и Bloody Mess trait-а.
Иначе крафтинга би могъл да е нещо готино, ама не ми вдъхва доверие от това което видях в трейлъра.
Фолаут 4 поне им свалям шапка че при все че героите нямат коса или козина, а лепенки с формата на коса или козина, не изглежда толкова шит колкото изглеждаше на трейлъра. И поне ще е по-цветно. А дали са се научили да пишат, ще се види.
Емо, другото добре, ама рокет камове има и в Ню Вегас. Че и в първите като се замислиш, това е идеята на критовете и Bloody Mess trait-а.

What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
В първите нещата критовете бяха в стила на б-муви слашър/екшън. Тези тук са си Бей отвсякъде - а че ги е имало и в тройката, еми, още по-зле.
Крафтингът на мен ми тотално ми прилича на джвъчка-времегубка за ретарди, а че *би могъл* да е нещо готино - това си важи за всяка РПГ-идея по принцип, включително и тая със застрояването, но на всички е ясно, че тия елементи Бетесда ги бута, за да цоца от възможно най-много вимета. (Vault management игрицата за айфоун няма да я коментирам изобщо.)
Колкото до графиката, все тая ми е, честно казано. Art Direction-ът все пак би било хубаво да е читав.
Крафтингът на мен ми тотално ми прилича на джвъчка-времегубка за ретарди, а че *би могъл* да е нещо готино - това си важи за всяка РПГ-идея по принцип, включително и тая със застрояването, но на всички е ясно, че тия елементи Бетесда ги бута, за да цоца от възможно най-много вимета. (Vault management игрицата за айфоун няма да я коментирам изобщо.)
Колкото до графиката, все тая ми е, честно казано. Art Direction-ът все пак би било хубаво да е читав.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Крафтинга във фалоутите си е мега важен. Jury Rig е незаменин perk.Trip wrote:В първите нещата критовете бяха в стила на б-муви слашър/екшън. Тези тук са си Бей отвсякъде - а че ги е имало и в тройката, еми, още по-зле.
Крафтингът на мен ми тотално ми прилича на джвъчка-времегубка за ретарди, а че *би могъл* да е нещо готино - това си важи за всяка РПГ-идея по принцип, включително и тая със застрояването, но на всички е ясно, че тия елементи Бетесда ги бута, за да цоца от възможно най-много вимета. (Vault management игрицата за айфоун няма да я коментирам изобщо.)
Колкото до графиката, все тая ми е, честно казано. Art Direction-ът все пак би било хубаво да е читав.
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_ ... s_crafting
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Пхах, защо точно? След първите десет левела всичко става брутално лесно и с мунициите, и със стимпаковете. Аз още не съм я довършил, ма по спомен в момента съм с 50 стимпака и не знам колко оръжия и се чудя де да намеря място за всичко. Тоя пърк и крафтинга са нужни само като си нисък левъл или си в Сиера Мадре, примерно. Цялата функционалност на крафтинга за мен се изчерпва с правенето на стимпакове и weapon repair kits в ранните левъли. Ама в момента съм толкова въшлив с капачки, че е все едно.
А Емо, същата работа е и в старите Фолаути с кървавицата, двусекундната анимация при full body крит с някое СМГ, примерно, е сложена със същата идея. Това изглежда леко калпаво щото енджина при все всичко е дърт, ама извън рагдол физиката не виждам къв е проблема. В забавения кадър ли, какво ли?
А Емо, същата работа е и в старите Фолаути с кървавицата, двусекундната анимация при full body крит с някое СМГ, примерно, е сложена със същата идея. Това изглежда леко калпаво щото енджина при все всичко е дърт, ама извън рагдол физиката не виждам къв е проблема. В забавения кадър ли, какво ли?
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest