Гледано напоследък, част V
Moderator: Moridin
Бе то не всички MCU филми са цвете за мирисане - Невероятният Хълк, Тор 1-2, Първият капитан (въпреки две-три много добри идеи), Вторият железен човек...
Да, останалите компенсират, но изводът който се налага е, че добрият филм не се получава само от механичното замесване на хитови популярни идеи (Hulk smash, псевдо нордически псевдо митологии, diesel punk по време на WWII) с множество пари.
Да, останалите компенсират, но изводът който се налага е, че добрият филм не се получава само от механичното замесване на хитови популярни идеи (Hulk smash, псевдо нордически псевдо митологии, diesel punk по време на WWII) с множество пари.
Last edited by alshu on Tue Feb 10, 2015 11:16 am, edited 1 time in total.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Всеки с мнението си, за мен точно Хълкът на Луи Летерие (дето е с Ед Нортън и Тим Рот, и да, уви, Лив Тайлър) адски добре показа трагедията на Брус Банър, която изначално си е "Доктор Джекил и мистър Хайд" с елементи от "Красавицата и звяра" . Историята на Хълк далеч, ама далеч не е само "Хълк смаш".
БоксОфисМоджо си коригира данните за първия уикенд на Юпитера в САЩ - 18,372 милиона долара.
БоксОфисМоджо си коригира данните за първия уикенд на Юпитера в САЩ - 18,372 милиона долара.

Last edited by passer-by on Tue Feb 10, 2015 11:18 am, edited 1 time in total.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Е, не харесвам Хълк и това си е. Интересен ми е само, като допълнение в дисфункционалната групичка на Отмъстителите. (Още и в Planet Hulk.)
Но това няма значение...тя публиката не го хареса.
Но това няма значение...тя публиката не го хареса.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Според мен пък точно феновете оценяват Сингъровите филми най-добре, защото виждат колко кадърно в тях са комбинирани различни сториаркове от комиксите, някои разделени от десетилетия. А хубавото е, че дори без да е фен, човек пак може да оцени крайния резултат, просто феновете виждат колко умело отделни елементи са сглобени в хармонично цяло.Amikae wrote:Първите филми също не са някакъв връх на сладоледа. Имат добри попадения с кастинга, но като цяло са тотален fan disservice, поне за мен.
Но зависи колко и какво си чел от комиксите, разбира се. Аз вече не ги следя, но съм изчел бая в предишни години.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Да, за Циклопа съм съгласен, че остана в миманса спрямо комиксовата му роля, за което и аз съжалявам (Крис Клеърмонтовата му версия е нещо прекрасно), но там вече играха актьорски съображения в лицето на Хю Джакман и Холи Бери. Тия заглавия все пак трябва да привлекат милиони хора, които не са запознати с комиксите, а не (само) хилядите, които са подковани по първоизточника.
А ако си чел съответните комикси (от първия период на Крис Клеърмонт 1976-1991 г.), ще знаеш кои истории и мотиви от тях са ползвани във филмите на Сингър. Ако си ги пропуснал, здраве да е, идеята е и без тях филмите да работят, което и става.
А ако си чел съответните комикси (от първия период на Крис Клеърмонт 1976-1991 г.), ще знаеш кои истории и мотиви от тях са ползвани във филмите на Сингър. Ако си ги пропуснал, здраве да е, идеята е и без тях филмите да работят, което и става.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6596
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Принципно съм съгласен с всичко, обаче на мен недоволстването ми беше в друга посока - преди студията бяха по-склонни да наливат сериозни пари в различни зрелищни филми. Сега не са. Това и целях да покажа с примерите, които дадох. Не ставаше дума за качество, а за разнообразие. Ако не жанрово, то поне откъм герои и сюжети.AlDim wrote:Въобще не знам защо толкова ви трябват бомбастични "високобюджетни" филми от този род. Най-добрият Die Hard е първият и е правен с най-малко пари. Най-добрият Predator - също. Alien е правен за стотинки, Prometheus - за 130 милиона. Знаете кой е по-добър. Terminator 1 е Б-филм с 6 милиона бюджет. Такива примери има безброй. Парите ВЪОБЩЕ не са определящия фактор за качество. Даже бих казал, че са пречка, защото директно спъват креативността на повечето продукции с тежестта си и получаваме просто буламач от нон-стоп бомбастични ефекти вместо реално съдържание.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
- Lyanna Stark
- Adept
- Posts: 232
- Joined: Tue Jul 10, 2007 10:27 pm
- Contact:
Вчера гледах Пътят на Юпитер и всъщност доста ми хареса. Впечатляваща визия, нелоши идеи, само екшън сцените и гонитбите с цялото скачане, падане и летене ми дойдоха малко в повече (но това е по-скоро въпрос на личен вкус). Само не разбрах коя е тази "петминутна сцена, взета все едно директно от Пътеводител на галактическия стопаджия", която споменава Роланд в ревюто си.
За X-Men филмите съм почти на сто процента съгласна с Amikae. Двама от любимите ми герои от комиксите - Cyclops и Rogue - са просто унищожени в тези филми. Най-голямата сила на филмите за мен са няколкото страхотни кастинга - сър Иън Маккелън, сър Патрик Стюарт, Хю Джакмън, Ребека Ромейн, Майкъл Фасбендър и Джеймс МакАвой. Други актьори обаче не са толкова добре подбрани, а сценариите на места издишат.
Особена омраза изпитвам към Ана Пакуин, която явно притежава мутантската сила да печели роли, за които изобщо не става, и към сценариста, който се е омазал тотално със сюжетната линия на Роуг. Цялата й характеризация в първия филм е тотално в джаза, направо не мога да повярвам, че Роуг може да е толкова плоска, скучна и безинтересна. Що се отнася до Скот, Джеймс Марсдън всъщност е добър избор, но пак опираме до сценариите и множеството проблеми с третия филм (който е толкова зле, че изобщо няма да го коментирам).
За Джийн Грей и Ема Фрост са взети крайно неподходящи актриси, а смяната на Ребека Ромейн с прехвалената Дженифър Лорънс е един, хм, доста съмнителен ход. В първите филми видяхме доста интересна версия на Мистик, и като характер, и като визия, и много добра актьорска игра на Ромейн. Във First Class и DOFP визията е напълно провалена, а поставянето на Мистик в центъра на сюжета изглежда като евтин ход за използване на популярността на Лорънс. (За протокола, харесвам и двата филма, но не заради Мистик.) Най-доброто попадение на First Class за мен е Майкъл Фасбендър като Магнито (заедно с Джеймс Макавой като Професор X) и неговите сцени носят целия филм.
Както и да е, надявам се поне в Age of Apocalypse Софи Търнър и който там взеха за тийн версията на Скот да се представят добре и да имат добре написани роли.
(Май ще си остана с надеждите.)
За X-Men филмите съм почти на сто процента съгласна с Amikae. Двама от любимите ми герои от комиксите - Cyclops и Rogue - са просто унищожени в тези филми. Най-голямата сила на филмите за мен са няколкото страхотни кастинга - сър Иън Маккелън, сър Патрик Стюарт, Хю Джакмън, Ребека Ромейн, Майкъл Фасбендър и Джеймс МакАвой. Други актьори обаче не са толкова добре подбрани, а сценариите на места издишат.
Особена омраза изпитвам към Ана Пакуин, която явно притежава мутантската сила да печели роли, за които изобщо не става, и към сценариста, който се е омазал тотално със сюжетната линия на Роуг. Цялата й характеризация в първия филм е тотално в джаза, направо не мога да повярвам, че Роуг може да е толкова плоска, скучна и безинтересна. Що се отнася до Скот, Джеймс Марсдън всъщност е добър избор, но пак опираме до сценариите и множеството проблеми с третия филм (който е толкова зле, че изобщо няма да го коментирам).
За Джийн Грей и Ема Фрост са взети крайно неподходящи актриси, а смяната на Ребека Ромейн с прехвалената Дженифър Лорънс е един, хм, доста съмнителен ход. В първите филми видяхме доста интересна версия на Мистик, и като характер, и като визия, и много добра актьорска игра на Ромейн. Във First Class и DOFP визията е напълно провалена, а поставянето на Мистик в центъра на сюжета изглежда като евтин ход за използване на популярността на Лорънс. (За протокола, харесвам и двата филма, но не заради Мистик.) Най-доброто попадение на First Class за мен е Майкъл Фасбендър като Магнито (заедно с Джеймс Макавой като Професор X) и неговите сцени носят целия филм.
Както и да е, надявам се поне в Age of Apocalypse Софи Търнър и който там взеха за тийн версията на Скот да се представят добре и да имат добре написани роли.
(Май ще си остана с надеждите.)
Да бе, 2001 също не е сай-фай, а филм за пътуване до Юпитер. District 9 пък всъщност е политическа драма за правата на извънземните.passer-by wrote:А "Гравитация" не е сай-фай, а филм за катастрофа в околоземна орбита.
Mнението на Куарон относно собствения му филм:
Q: Do you consider Gravity to be science fiction?
A: That’s a strange thing because now I don’t know what science fiction is about. Science fiction has been so confused with fantasy. What I used to consider to be fantasy is now known as science fiction in many instances.
Gravity is science fiction in that it’s a fiction and we tried to include as much of a scientific element into everything surrounding the fiction. Some might say it’s not science fiction because it takes place in the present, not the future. It’s not inventing technology. From that perspective I don’t know if it fits into the modern idea of science fiction.
Science fiction lost its meaning. Everything that takes place in space gets called science fiction, but a lot of films that take place in space are actually fantasy.
Това беше отговор на лекия ни оф-топик с tigermaster-а, та няма нужда да си на всяка филия мерудия и да вадиш нещата от контекста им.Roland wrote:А АлДим дава примери за огромни и евтини успехи... От 70-те и 80-те. The lol of it...
Можеше да се пробваш с някакво обяснение с целия "lol", който ти лично ни пробута по-горе в темата.

Директно от боли ме фара какво казва рандъм речник за жанр, който чета и гледам активно от 25 години - Гравитация не е фантастика. Жанрово, тоя филм не е с нищо различен от кой да е сървайвъл трилър. Единствената причина да спорим в момента, е че действието е в космоса.
And you can't dance with a devil on your back...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 30 guests