Interstellar (новият на Нолан)

Филми, бре, филми... Джена Джеймсън, Трейси Лордс – we have them all!
User avatar
Dante
Mistborn
Posts: 1275
Joined: Sun Jan 20, 2008 7:58 pm

Post by Dante » Fri Nov 14, 2014 11:55 am

Безпрецедентен.
Неходенето на кино, по възможност на IMAX, е нещо, заради което трябва да се съжалява цял живот.
Не съм излизал така треперещ и почти разреван (само защото се въздържах) от кино залата от години, може би никога.
Този филм може да не се хареса само на хора, елитарни и възвишени, чието чувство и усещане какво наистина означава да ходиш на кино е ампутирано или които отиват с мисълта да се вглеждат във всеки един детайл, за да могат после да нахейтят. Хора, които са забравили какво е просто да оставиш всичко обективно и интелектуално и да се потопишеш, размажеш, разревеш и оставиш филма да те разбие на парченца.
Нолън е Богът на комерсиалното кино.

п.п
passer-by:
човек или ще го почувства, или ще му прави дисекция
Това.

Мнението на Robert Jordan fan е мнението на което съм попадал, с което съм най-НЕ съгласен в този форум, откакто съм в тук. От почти 7 години. Малко ми е тъжно за теб.
Сайт за нещата, които ни вълнуват - http://podmosta.bg/

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 6266
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Post by Demandred » Fri Nov 14, 2014 1:12 pm

Dante wrote: Този филм може да не се хареса само на хора, елитарни и възвишени, чието чувство и усещане какво наистина означава да ходиш на кино е ампутирано или които отиват с мисълта да се вглеждат във всеки един детайл, за да могат после да нахейтят.[/b] Хора, които са забравили какво е просто да оставиш всичко обективно и интелектуално и да се потопишеш, размажеш, разревеш и оставиш филма да те разбие на парченца.
Човекът, който оплю филма в тази тема, гледа по 7-8 пъти на кино филми като 300 и хвали всемъзможни бози, след като ги е гледал 4-5 пъти на кино, така че теорията ти е доста погрешна. ;)
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

User avatar
Trip
Moderator
Posts: 6353
Joined: Sat Dec 31, 2005 7:30 am
Contact:

Post by Trip » Fri Nov 14, 2014 1:18 pm

Е емоциите - силнички :) Споко, няма нужда да споделяш мнение директно от отбранителна стойка, може и без това :)

User avatar
Dante
Mistborn
Posts: 1275
Joined: Sun Jan 20, 2008 7:58 pm

Post by Dante » Fri Nov 14, 2014 1:39 pm

Малко крайно мнение, да, но има филми, които не са правени, за да ги гледаш в детайл и да им търсиш кусурите. Има филми, които са правени, за да се потопиш в тях и да не мислиш за никакви други неща. И "Интерстелар" е един от тях. В момента, в който тръгнеш да се вглеждаш и да мислиш какво ще напишеш в ревюто си, бягаш от невероятната емоция, която филма ти предлага, и се вгледаш в недостатъците му (който, напълно обективно, той си има). Като журналист ще кажа, че това е един от много, много, много малкото филми, които първо се радвам, че не гледах на акредитираната предпримиера и второ - на който да гледаш обективно и с разум, ти разваля целия кеф. Именно затова, според мен, се дължи голямото разминаване в оценката на критиците (не отрицателна, но сравнително ниска) и на повечето обикновени хора (див възторг).
Сайт за нещата, които ни вълнуват - http://podmosta.bg/

User avatar
Trip
Moderator
Posts: 6353
Joined: Sat Dec 31, 2005 7:30 am
Contact:

Post by Trip » Fri Nov 14, 2014 1:47 pm

E, ако гледаме разминаванията в мненинията, на трансформърс ситуацията е подобна, но още по-крайна - още повече плюене от критици, още повече кеф от зрители.

Определено не мисля да си изключвам "разума" от филм на един от най-церебралните западни режисьори. И изобщо разграничението "разум/чувства" не е коректно, види ми се. И не разбирам защо мисълта за рецензия ще ми накърни някак възможността да се изкефя. Че то вторичното припомняне/обмисляне/преосмисляне е отговорно за 3/4 от кефа от изкуството изобщо :)

(Впрочем, схващам донякъде мисълта зад "недей се вторачвай в недостатъци", стига да значи "не се вторачвай в недостатък Х на 10-ата минута до степен да ти развали останалите 170". Но дотам, а и мисленето на читавите критици не работи така, струва ми се. При тях схващането на понякога доста сложни и засукани "недостатъци" е също толкова интуитивно, колкото за теб е некритичния кеф. В други порядъци мислят просто.)

User avatar
alshu
Elder God
Posts: 5260
Joined: Tue Dec 21, 2010 12:21 pm

Post by alshu » Fri Nov 14, 2014 7:06 pm

Dante, хайде ясно е, че много ти е харесал филмът, ама какво е това извиване на ръцете - който не е го харесал е сноб или по премълчаване идиот?

Не може ли да кажеш, че има недостатъци, но положителните качества ги компенсират?
Че критиците му се вгабъряват и пропускат хубавото?

Каква е тази справка за миналото на Robert Jordan fan и амбицията ти да го отречеш изцяло?
Ъъъ...журналистическа тактика, окаляй опонента? :lol:

Трето или може би четвърто изказване "колко е задължителен". Сериозно се бях замислил да го гледам през уийкенда - мека фантастика или не (то сякаш въобще снимат твърда), ама вече и сериозно се разколебах.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4957
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Post by Claymore » Fri Nov 14, 2014 8:38 pm

И на мен ми се вижда леко излишно да се почва от отбранителна позиция. Интересно ми е след такива отзиви, и от критици и от зрители, как ще ми подейства филмът. Ще разбера чак другата седмица, уви.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Nov 15, 2014 9:16 am

Чак пък задължителен. И този филм страда от типичните за такива филми клишета. Предполагам, че много от тези неща могат да се простят, но си трябва не малко suspense of disbelief за да пренебрегне човек веригата от събития довела до финалните сцени.

Не казвам, че не харесах филма. Просто за да може Матю Маконъхи да стигне от точка А до точка Б в сюжета, са правили жестоки компромиси.

User avatar
Dante
Mistborn
Posts: 1275
Joined: Sun Jan 20, 2008 7:58 pm

Post by Dante » Sat Nov 15, 2014 11:30 am

Аз отивам да го гледам утре отново, за да видя нещата и не чак толкова емоционално. Вече съм си изживял, каквото трябваше, затова дори да не ми хареса толкова, няма да съжалявам.
Сайт за нещата, които ни вълнуват - http://podmosta.bg/

Xellos
Moderator
Posts: 20317
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Sat Nov 15, 2014 11:36 am

Сигурно ще го видя през седмицата в имакса и аз, като гледам мненията на хората дето ценя и общо взето имаме общи интереси и вкусове ще си заслужава :). Иначе менения като на Шайха=робъртджорданфен ги броя за тролене и не споделям вселената в която са писани ;).
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sun Nov 16, 2014 8:46 am

Ще започна този пост, цитирайки Амелия от темата за Dark Knight Rises:
"That was bad. Like, Prometheus bad."

*Бтв предупреждавам, че следват няколко дребни спойлъра (дребни, защото сюжетът е не само тъп, ами и мега предвидим).

Отидох да гледам Interstellar с най-добри чувства, очаквайки научна фантастика от поне средна класа. Това, което получих, беше най-голямата излагация на годината. Имаме филм с огромни, епични претенции и толкова нескопосана история и реализация, че да му се доплаче на човек. На всяка крачка има огромни безумици и дупки в сюжета, толкова огромни, че можеш да прекараш цяла галактика през тях. Всичко това е посолено с най-изтърканите клишета в жанра и като цяло ужасно предвидими моменти. Имаме всичко - булшит за измерения, черни дупки и wormhole-ове, обяснени с лист и химикалка; тексасец, спасяващ положението; някакви смехории за силата на любовта; спейс/тайм-травъл парадокси и обичайния емоционален булшит с експлоръра, който се връща когато близките му са мъртви или много дърти.

Логическите недъзи на Interstellar са тежки и прекалено много за да ги изброя всичките, та ще се огранича до няколко от по-дебилните:
- Филмът дори не може да спазва собствените си правила. Отнема им 2 години да стигнат от Земята до Сатурн, но им трябват някакви минути, за да отскочат до поредната планета. Да не говорим за черната дупка, която явно е на няколко километра от планетите, на които се приземяват. Няма каквато и да е визуализация за това колко огромен е космосът всъщност.
- На планетите до черната дупка времето тече супер бавно, но като излязат обратно в орбита всичко е ОК! WTF?
- Някак хората могат да комуникират през wormhole-а и единствената информация, която обменят са сълзливи видеозаписи с близките си. Science, brah.
- Ня никой не му хрумва да изследва потенциалните планети от орбита преди да се приземи на тях.
- За цялата история с умиращата Земя дори не ми се говори. РАЗБИРА СЕ, че цялата торба с глупости относно 5 измерения, черни дупки, космически станции и т.н. е най-логичното решение на проблема с кислорода.
- Малкото момиченце е ядосано на баща си, защото я е изоставил (дебилно клише бтв), но после отива да работи в НАСА, където естествено разбира защо баща й е отишъл на мисията. Въпреки това още десет години не му праща съобщение и продължава да се муси много.
- Цялата "наука" с космическата станция, която бива построена на Земята, но няма как да бъде изнесена в космоса заради лекия проблем с гравитацията е меко казано абсурдна.
- Хората разполагат с изключително развити ИИ роботи, но не могат да контролират две совалки без да има пилоти в тях. И като става въпрос за историята със совалките, те са в шибания космос и теглото им по никакъв начин не може да накара кораба на наш'те да затъне по-бързо в черната дупка, така че цялата героична "саможертва" всъщност е load of crap.

Настрана от тези проблеми, филмът е много слаб и чисто и просто като филм. Отличната актьорска игра на Маконъхи и два-три невероятни визуални момента няма как да променят факта, че емоционалният потенциал на филмът е тотално опропастен и всичкия съспенс е създаден по особено елементарен начин. Също туистът с Мат Деймън беше ясен веднага, но филмът прекара цяла вечност занимавайки ни с тази напълно ненужна история просто за да има антагонист и за да се вкара малко дълбокомислен размисъл за инстинкта за самосъхранение и алтруистичната любов.

Освен това не бива да забравяме за Ханс Цимър. Господи, този човек надскочи себе си. В моментите, когато просто не взима с пълни шепи назаем от Филип Глас, саундтракът се натрапва по най-глупавия и *ОМГ*ШУМЕН*ОМГ* възможен начин. Може би целата е да прави епиката по епична, но фейлва жестоко.

Като цяло давам 9/10 на Матю Маконъхи и 5/10 на самия филм. Това е последното творение на Нолан, който имам намерение да гледам и май ще спра да слушам хайпа на няколко хора в тукашния форум...

п.п.
Този филм може да не се хареса само на хора, елитарни и възвишени, чието чувство и усещане какво наистина означава да ходиш на кино е ампутирано или които отиват с мисълта да се вглеждат във всеки един детайл, за да могат после да нахейтят. Хора, които са забравили какво е просто да оставиш всичко обективно и интелектуално и да се потопишеш, размажеш, разревеш и оставиш филма да те разбие на парченца.
This is fucking retarded.
Ще го контрирам с простия факт, че ако трябва да потискам интелекта си, за да се потопя във филм с претенции за интелектуалност, нещо определено не е наред. Interstellar е дълбоко елементарна, емоционално повърхностна и крещящо малоумна версия на 2001 A Space Odyssey за бедни, съответно "размазването" ще го оставя на лесно впечетляващите се.

User avatar
Amelia
Moderator
Posts: 12921
Joined: Mon Aug 30, 2004 9:49 am

Post by Amelia » Sun Nov 16, 2014 11:57 am

...

Господи. Демиджа.

Филмът е чудовищно тъп и аз съм безкрайно изумена от коментарите в тази тема. Явно вие сте гледали някакъв друг филм в няква друга вселена с 6 измерения, щото аз в мойта с трите просто не мога да се справя с видяното.

Дори не знам откъде да започна с тая сценарна катастрофа, затова ще направя преразказ с елементи на разсъждение (каквито човечеството масово отказва да прави явно). Който не е гледал филма, но е твърдо решен да си го причини в някакъв момент, най-добре да не чете нататък.

Начи, действието се развива в един такъв дистопичен свят, в който се вихри няква чума по растенията и те умират и няма кой да яде азот и да прави кислород. Май. Или чумата яде кислород - не разбрах, щото актьорите гъгнеха на реднекски в тоя момент и звука на IMAX-a беше просто покъртителен. Но как да е, кислородът намалява и хората (които са намалели значително и те, но въпреки това храната и ресурсите не им стигат) са на път да се задушат в не особено далечно бъдеще. То като цяло нещастниците имат разнообразни белодробни проблеми, поради щото разполагат със суша, ерозирала почва и прашни бури, но пък за сметка на това вече нямат ЯМР машини и сега медицината се е върнала обратно във времената на стетоскопите. Нещо доста катаклизмично се е случило по трасето, щото американците са обявили кацането на Луната за пропаганда и са си разпуснали армията (!). С това вече излизаме извън рамките на възможното, но как да е, в първите 5 минути на филма сме и безумствата не са се акумулирали достатъчно, че да ни заболи.

Та нейде в Канзас, или Небраска, или Охайо - бе някой от царевичните щати там, гениалният космонавт и инженер Матю Маконъхи, страда по умрялата си поради липса на ЯМР жена и отглежда царевица и двете си деца - момче, земеделче (което може би би отишло в университет ако на тоя свят му трябваха учени, за да си реши проблемите, а не земеделци) и момиченце, което в края на филма се оказва The Chosen One, но в началото е досадно вресливо хлапе, което не бих отказала да видя умъртвено от силикоза. Та, предполага се да разберем, че девойката е много умна и специална, щото за разлика от брат си се увлича от необяснимите полтъргайст явления в стаята й, рисърчва интернет (който за разлика от ЯМР все още съществува) за информация и си говори за научния метод с Матю Маконъхи. В последствие се оказва, че полтъргайст явленията са опит на самия Матю Маконъхи от бъдещето да комуникира с дъщеря си. Казвам го сега, а не на края на преразказа, щото тая така важна сюжетна врътка ми стана ясна още в тези най-първи минути.

Та след няква прашна буря Матю Маконъхи и дъщеря му се оказват в стаята на дъщерята пред стратегически наредени ПОСРЕДСТВОМ ГРАВИТАЦИОНЕН КОНТРОЛ НА ВРЕМЕПРОСТРАНСТВЕНИЯ КОНТИНИУМ купчинки с прах, които в бинарен код им дават координати към много секретната секретна база на НАСА. Та Матю Маконъхи отива с дъщеря си в базата, където им разказват за няква wormhole около Сатурн през която се виждат 12 планети (впоследствие сведени до 3), които ебентуално биха могли да се употребят от човечеството за заселване там. Кой е сложил дупката все още не е ясно, но явно са ебахти яките и гениални създания, след като могат да отворят такава специално за нуждите на човечеството в тоя точно момент. Ако си задавате въпроса що тези така благосклонно настроени към нас чиляци, които очевидно имат технологията да контролират времето и пространството, не са ни дали идея как да си решим проблемите с кислорода и храната на земята - спокойно, не сте сами.

Та става ясно, че решението на земните проблеми е само и единствено посредством изселване на квото е останало от населението в космоса, но за тая цел трябва някак да се пребори гравитацията, щото при така създалата се ситуация не може с наличните ресурси да се изпрати огромен спейс шип в космоса. Научните кадри от НАСА са решили да борят гравитацията със замах - трябва да решат нерешения до момента проблем с квантовата теория на гравитацията, иначе сме загубени. Та тези гениални гениалци вече са изпратили пионерни научни екипи към тея планети и сега измислят два възможни плана.

План А - пращаме совалка с човеци през wormhole-a, тя проучва годните за живот планети и набира "quantum data" за гравитацията от черната дупка, около която орбитират те (?!) и после човеците се прибират с това инфо на Земята, която МОЖЕ БИ, ЕБЕНТУАЛНО ще има някви оживели човеци все още, предвид заигравките с времето около черните дупки. Оттам, приключваме с квантовата гравитация и построяваме космически кораби и населваме която там планета става за заселване. Или си летим в космоса в прекрасни ограничени изкуствени екосистеми, разполагащи с безчумна растителност, кислород, вода, бейзбол (ЯМР???) и пълно отсъствие на прашни бури. Които бихме могли да създадем и на Земята в тоя ред на мисли, без изобщо да се зорим да ходим на пичковци при черната дупка, но пък така няма как Нолан да направят поредния запъртък, по който някви лица да се прехласват.

План Б - пращаме совалка с човеци и замразени оплодени яйцеклетки през wormhole-a, човеците проверяват коя от трите планети става за чеп за зеле и се заселват на нея, излюпват замразените яйцеклетки (подбрани внимателно, за да имаме дайвърсити) и създават човешка колония, а човеците на Земята си взимат от силикоза и глад. Логистиката по излюпване на оплодените яйцеклетки до живи човеци не ми е особено ясна, но съм сигурна, че ако си помисля малко повече ще успея да измисля хипотетично решение, което да удовлетворява едновременно биологията на процеса и това, че цивилизация развита до степен да си отглежда безутробно оплодените яйцеклетки, не може да си реши проблема с храната и чумата по растенията. Само ми дайте малко повече време за размисъл.

Докато тече тази експозиция се запознаваме и с ТАРС – чудодеен робот с изкуствен интелект, който позволява да му настройваш калпавите майтапи до притеснителен реализъм, но не е достатъчно умен и сръчен че да бъде пратен той през wormhole-a да събира данни, вместо някви живи човеци. Ми така де. Пичът даже има оптичен сензор за събиране на “quantum data”! ТАРС е и едно от най-поносимите и симпатични неща в тоя филм, което предвид колко непоносим и несимпатичен е по принцип, ни показва прекрасно ниското качество на филма.

Та, в крайна сметка се оказва, че Планове А и Б трябва да се осъществят от екип, съдържащ Матю Маконъхи, щото той е особено гениален и правилен за целта. Това що никой от НАСА не е потърсил Матю Маконъхи за тая операция, след като е толкова велик, а на нещастника му се наложи, за да стигне до НАСА да минава през времеви парадокси и да разчита бинарен код, пратен посредством гравитация от самия него, ще се направим, че не сме го забелязали, щото след като Нолъните не ги ебе за сценария им, ненам що нас трябва да ни ебе.

Как да е. Матю Маконъхи се прибира в къщи, където много умната му дъщеря прави пубертетски истеричен пристъп с емоционалната дълбочина и въздействие на тези, които обикновено се случват на персонажите в Батман. Слава богу, адолесцентните тросвания продължават сравнително кратко и Матю Маконъхи си хваща партакешите и потегля към космоса без каквато и да е предварителна подготовка. Но това е ОК, щото Матю Маконъхи е корав пич. На космическия кораб компания му правят още Ан Хетауей (която е дъщеря на Майкъл Кейн, дето ще завършва теорията на гравитацията), някъв рандъм черен пич, който е ясно че ще умре до края на филма (щото е черен) и някъв рандъм бял пич, който е ясно, че ще умре до края на филма (щото не е Матю Маконъхи или Ан Хетауей).

Следва – криосън, размразяване около Сатурн и гледане на сладникаво-сълзливи клипчета от Земята. В някъв момент Майкъл Кейн ни чете вдъхновяваща поема. Междувременно стигаме до първия як визуален момент във филма – wormhole-a, който както и черната дупка по-нататък е правен със солиден научен инпут и доколкото разбрах даже е пръкнал статии в научни журнали.

След преминаването през wormhole-a нашите се оказват в Mass Effect ситуация, в която трябва да изберат коя планета да опрашат най-напред. Най-логично е, разбира се, първо да посетят планетата в най-голяма близост до черната дупка, защото така ще имаме достатъчно нагнетяване на обстановката поради повреди и времеви аномалии и ще се притесняваме по-пълноценно заедно с Матю Маконъхи за нещастниците на Земята, които вече може и да са умрели. Не се пускат скенери и сонди от орбита, защото всичката сканираща техника във филма (начело с ЯМР), освен оптичния сензор на ТАРС я е хванала липсата и трябва да се прибягва до дълбоконаучния, добре изпитан емпиризъм тип око да види, ръка да пипне. Матю Маконъхи, който освен, че е корав, е и умен, успява да направи гениално изчисление според което ако се приближим до планетата изотзадзе, ще избегнем гравитационното поле на черната дупка и ще чувстваме времеви ефекти от гравитацията й само като кацнем на повърхността. Някак пропуска да изчисли кво точно би се случило с водните басейни на планета в непосредствена близост до черна дупка, но понеже тук явно никой не се притеснява от факта, че трябва да набодем човеци в непосредствена близост до черна дупка, това явно са бели кахъри. Изненадващо, поне за мен, филмът взе че прояви някъв рядък проблясък и ни показа кво става с водата, като едновременно с това утрепа рандъм белия пич, дето не е Матю Маконъхи. Междувременно космическия кораб – майка е паркиран на ненам колко светлинни години от черната дупка и старее, барабар с нещастния чернокож, изоставен на борда. Са, как точно се получава това, че нашите пичове стигат от планетата в обсега на черната дупка до кораба – майка извън обсега на черната дупка за некви минути, не става особено ясно, но понеже съм фенка на Mass Effect и там похватът работеше, ще го преглътна някак.

Следват още малко сълзливи филмчета от Земята, през което време ни става ясно, че 40 годишната дъщеря на Матю Маконъхи е последвала научните му стъпки, но все още страда от адолесцента мелодрама и daddy issues и не може да реши дали баща й я е изоставил, за да си прави кефа, въпреки че решава уравненията на квантовата гравитация заедно с Майкъл Кейн. В този ред на мисли, Матю Маконъхи игра като звяр дори с ужасяващия материал, който му беше предоставен, но единственото нещо, което ме интересуваше в тоя момент е как така спокойния чернокож пич е запазил разсъдъка си след 23 години самота и несигурност (за разлика от Мат Деймън, както ще видим по-късно).

Екипажът се събира и провежда дискусия, коя ще е следващата планета. Щото имат гориво само за опрашване на още една. Ан Хетауей снася изключително научното умозаключение, че трябва да идат на планетата, на която е гаджето й, щото натам я теглело сърцето, а както знаем, истинските учени обичат да решават научните си проблеми, слушайки сърцето си. Матю Маконъхи и чернокожия, бидейки мъже, съвсем справедливо оценяват неврастенията на Ан Хетауей като ПМС и решават да идат при Мат Деймън вместо при гаджето. Тук вече започват и правотекствените много дълбоки и общочовешки Послания за Любовта и Оцеляването, които продължават и на следващата планета.

Следващата планета ни показва 50 минути невдъхновен екшън и философски разсъждения за Оцеляването, които евентуално биха трогнали някое 12-годишно дете, ако последното си е падало прекалено често на главата. Накрая Мат Деймън взривява чернокожия пич и умира докато се опитва да открадне кораба-майка на нашите, за да се върне на умиращата Земя, която при това положение ще умре, заедно с Мат Деймън на нея. Понеже искам да забравя колкото се може по-скоро тези минути пълно безсмислие, преминавам към кулминацията на филма. На този етап от време, вече става ясно, че План А никога не е бил възможен и затова се захващаме с План Б.
Матю Маконъхи в пристъп на гениални летателни умения успява да изблъска Ан Хетъуей и замразените яйцеклетки към планетата на гаджето й и пропада в черната дупка (която взе да ги завлича още с излизане от планетата въпреки че подобно нещо НЕ се случи като напускаха най-близката до дупката планета), заедно с ТАРС и оптичния му сензор. Така двамата с ТАРС се захващат да събират „quantum data“, успявайки някак да оцелеят в среда, която разби совалката, която караха, но то е щото Матю Маконъхи е корав пич, а ТАРС има суперпауъра на лошите майтапи.

В крайна сметка, Матю Маконъхи попада в петоизмерния свят, в който става ясно, че супергъзарските същества, дето са направили wormhole-a са всъщност бъдещи хора, които са успели да заживеят в 5 измерения. Поради щото измеренията са нещо като шестото чувство – човек трябва да еволюира, за да успее да почне да ги ползва. Петото измерение май се навигира посредством Любов и гравитация и така Матю Маконъхи успя да стигне до дъщеря си в нейната стая и да я види там в миналото. Не видя сина си, щото очевидно не изпитва любов към него. Което съм склонна да разбера след дълбоката царевична мелодрама, която се вихреше на Земята в лицето на този корав земеделец и силикозните му деца и жена. Та тук се случва ключовия момент, в който Матю Маконъхи предава на дъщеря си посредством морзов код (през гравитационно индуцираното трепкане на стрелките на някъв часовник) нужната математика за завършване на квантовата теория на гравитацията. Което си е постижение, щото последния път като проверих морзовия код нямаше нито гръцки букви, нито сложни математически операции. Трябва да си призная, че тук вече се смеех на глас.

В крайна сметка, съществата, които владеят петоъгълния шестохуйник, изхвърлят Матю Маконъхи нейде около Сатурн, 100-ина години след като е напуснал Земята и там го намират успешно преодолелите земната гравитация екс-земляни. След няква изумителна среща с наследниците му, които са абсолютно незаинтересовани от него, по съвет на умиращата му дъщеря, нашият Адам запалва мотора и отпрашва през wormhole-a към неговата Ева и замразените яйцеклетки на третата планета, където гаджето на Ан Хетауей удобно за сюжета е ритнало камбаната. Свършваме с надежда за бъдещето и веещ се амеркански флаг.

The End.

Tl;dr версия: За да реши проблемите на човечеството с храната и кислорода в ранния 21ви век, бъдещото човечество, овладяло контрола над времето, пространството и Любовта прави wormhole около Сатурн, за да закара Матю Маконъхи от 21-ви век в няква друга част на Вселената с три потенциално гостоприемни планети, орбитиращи около черна дупка, и оркестрира пропадането на Матю Маконъхи през черната дупка, за да може въпросния да даде сигнали на себе си и дъщеря си в миналото, с които да доведе до развиване на квантовата теория на гравитацията и спасението на човешкия вид.

Дъъъъъъъъъъъ.

What a MASSIVE piece of shit.

Наистина мяза на Прометей, со се сичката библейщина, елементарни трактовки на Любовта и малоумните научни лица.
Last edited by Amelia on Sun Nov 16, 2014 1:21 pm, edited 3 times in total.
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sun Nov 16, 2014 12:46 pm

Сигурен бях, че Амелиа ще е pissed. :lol:

User avatar
Killua
Ascendent
Posts: 3815
Joined: Sat Jun 11, 2005 10:10 pm
Location: София

Post by Killua » Sun Nov 16, 2014 5:54 pm

Много се смях на постовете на Амелия и АлДим, разведрихте в
ми вечерта. :D
иначе смятам че всяко едно произведение независимо какво може да бъде представено по подобен осмиващ начин. :) Може и да имаше много логически недомислици, но цялостното усещане за мен беше страхотно. :)

User avatar
Dante
Mistborn
Posts: 1275
Joined: Sun Jan 20, 2008 7:58 pm

Post by Dante » Sun Nov 16, 2014 6:41 pm

Направих грешката да прочета двата поста, които, както винаги, са много интелигентно и аргуменирано написани, макар че мога да оспоря голяма част от тях. Няма да влизам в такъв напълно самоубийствен спор срещу комбото на семейство Амелия и АлДим, които в 95% от случаите имат идентично мнение за даден филм/книга и ако някой не е съгласен с тях, обединени и точно един след друг, не спират, докато не разпердушинят човекът, който е имал злата участ да е толкова тъп, че да хареса нещо, което те намират за малоумно. Не е особено приятно, затова си го спестявам от сега и казвам - да, вие сте прави, аз греша, и "Интерстелар" е мега тъп филм. Успяхте да промените мнението ми!

И пичове, уважавам ви като съфорумници и е супер, че имате мнение, което така добре аргументирате. Обаче да пишете анализи по 2429 (колкото е поста на Амелия) думи, за да обяснявате на още 5 човека колко е тъп даден филм. И то, като ви познавам, ако се намери някой друг луд да ви се върже, това ще е само УВОДА. Srsly?
Сайт за нещата, които ни вълнуват - http://podmosta.bg/

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests