One Piece ep. 660 - "виолетката" била "химе" и леля на гладиаторката. На Санджи напоследък му върви на принцеси.
Тук щях да приказвам някои работи, ама и по-горе съм ги писал. Сигурно е досадно да ме четете, как повтарям едно и също по няколко пъти.
Ето класация на приключените арковете до тук и кратки обяснения.
Естествено съдържа спойлери, но не искам да крия текста зад бутон. (Ако passer-by все още е на борда, де.)
1. Thriller Bark - най-любимата ми арка. Най-изпипан и красив дизайн, най-добра анимация, най-откачени нови герои, най-странни магически сили, най-интересни сюжетни обрати, най-красива локация, най-забавни боеве и най-изчанчен хумор.
2. Impel Down - кефят ме най-много дизайните на различните частите от затвора и как някои от отрицателните герои идват интересни и дори симпатични. Окамите бяха досадни с изключение на шефа им и онзи със щипките и двуцветния мотив. Бъги и Номер три са голяма част от шоуто. Завръщането на Крокодила е още един от големите плюсове.
3. Whiskey Peak - кратка, но абсолютно сладурска арка.
4. Loguetown и Reverse Mountain - най-накрая дълбоко навлизане в историята и митологията на One Piece. Смокър и асистентката му са голям плюс. Лабууун

ми е малко противоречив. Хем е интересен
отвъртре, хем историята му е страшно досадна и емоционална (че и с развите по-късно).
5. Enies Lobby - адски разточена и сръхдраматизирана, но и адски епична. Важни събития и персонажи тук. Локацията е обширна и пълна с шантави инженерни съоръжения. CP 9 в пълния си блясък.
6. Sabaody Archipelago - важна информация и персонажи тук (най-лошата генерация!). Добри битки също, но и до ден днешен не съм съгласен, че разпращането по островите е било съвсем логично, освен в случая със Зоро (и Пелона в Thriller Bark). Останалите клонят от случайност до deus ex machina при Луфи и Нами, защото според мен Кума не е могъл да знае предварително, как би се отразило това.
7. Marineford - хем се случваха много неща наведнъж, хем някак беше прекалено разтеглено и хаотично. Важни събития, но представени според мен не по най-добрия начин. Интересни архитектурни особености на мястото

.
Иначе на хартия е най-епичното събитие в One Piece.
8. Punk Hazard - в това място на списъка е само заради безбройните сгради, коридори, тунели и всякакво оборудване, каквито неща принципно си ме радват. Друга заслуга имат няколко страхотни битки, от които най-великата е Лоу срещу Смокър.
9. Arlong Park - най-накрая по-силни и по-интересни лошковци. Хачи е инстантен симпатяга. Арлонг е офицер от SS.
10. Skypiea - самата история не е кой знае какво, но е пълна с интересни идеи и задълбочава митологията прилагайки "небесна археология"

. (Дзънннн!)
11. Straw Hat's Separation - местата където се озоваха Сламените шапки, бяха интересни: най-вече това на Зоро, Брук и Франки.
12. Post-Enies Lobby - Гарп и Коуди правят някои любопитни разкрития.
13. Water 7 - запознава с интересни персонажи и започва интересна история. Самата локация адски ме кефи. Най-силните моменти бяха в пътуването с влака към Enies Lobby. Запознават ни с Франки и CP 9.
14. Fishman Island - не ми е от най-любимите, но началото с кракена беше готино, дизайнът на самия "остров" е интересен, цветовата гама е красива, а събитията въпреки, че са страшно разточени са важни за основния сюжет.
15. Return to Sabaody - малко наритване на задници за загрявка. Идеята за фалшиви Сламени шапки ми хареса много.
16. Alabasta - силата тук е на Крокодила, Робин и останалата част от абсолютно побърканите Барок Уъркс. Имаше интересни персонажи и в кралската стража, но толкова.
17. Little Garden - забавното бяха Барок Уъркс и кретенските им сили
18. Jaya - нищо особено, но ни запозна с важни и откачени персонаж.
19. Drum Island - имаше интересни неща, интересна архитектура и интересни бъзици, но личната драма на някои персонажи ми дойде в повече.
20. G-8 - май единственото AO, което става за гледане.
21. Amazon Lily - не го обичам този арк. За мен прекалено насилено вкарват цялото развитие.
22. Post-War - хем скоро го гледах, хем вече почти се е заличил в спомените ми. Тази част с детството на Луфи и Айс ми беше досадна и ми напомняше за най-първите аркове. Но поне видяхме откъде почват Гому-Гому техниките.
23. Long Ring Long Land - тук-таме интересни идеи, но общо взето досаден арк.
24. Baratie - демонстрира всичко, което не харесвам в шонените, но пък е важна за историята.
25. Orange Town - нищо, но Бъги е голям плюс.
26. Syrup Village - излишно драматично, но пък Джанго е плюс.
27. Romance Dawn - нищо особено. Това е арката която ме отблъсна навремето. Просто се преглъща.
Пропускам много любими неща, като да кажем адиралите Аокиджи и Кизару, или пък тотално сбъркания екипаж на Тийч, но ако почна да пиша всички детайли, ще го обърна на преразказ.
