Желая да споделя, че му намерихме цаката и вълкът да е сит, и агнето да е цяло, макар че вълкът малко мрънка, че са го захранили със салата, а агнето е нещо болнаво...
Сиреч, вместо да се мъча да играя играта, за да видя кво ще стане или да гледам Сашко как умира по 16 пъти докато изпълни еди коя си мисия, в момента и двамата зяпаме като сериал някво Deus Ex Human Revolution Walkthrough в Youtube. Пичът, който е правил клиповете очевидно е играл тоя Деус Екс десетнайсет пъти, щото планира разни неща необозримо отдалече и прехвърча с огромна скорост през геймплея. Не ми остава време да прочета нищо от намерените улики по разни хакнати компове и т.н., ама как да е - по-разбираемо е от гледане само на снадени кът-сцени.
Има и избор от няколко walkthrough-та. Прецъкахме разни варианти преди да се спрем на настоящия. Беше забавно - един от геймърите имаше тежка обсесия към разни кашони и държеше да пипне, хвърли и ритне всеки такъв изпречил му се на пътя. Настоящия пък е по-загрижен за това да си прави инвентара колкото се може по-голям, за да събира изтървани патлаци, мини, гранати и т.н. вместо да огментва персонажа... В началото му се подигравахме със Сашко, ама когато пичът уби първия бос (един от наемниците-киборзи, дето размазаха Сариф Индустрис и нашия човек в началото) за няма и 3 секунди, като го замери със 7 мини, дето беше събрал по трасето, спряхме да му се подиграваме.
Как да е - засега играта е готина, но съм по-скоро разочарована. Няма го емоционалния импакт от трейлъра. Не виждаме нищо от личната драма на лицето Адам Дженсен. Нашият човек търчи да изпълнява дребни поръчки наоколо и не се случва почти нищо от оная многопластова история загатната в трейлъра и разните други рекламни филмчета. Т.е. трейлърът подвежда яко.
Има готини диалози и атмосфера, ама можеха да направят нещо доста по-заангажиращо откъм история и керъктър девелопмент. Дано натам се пооправят нещата. В момента сме в Шангхай и нашият ходи да обслужва проститутки или да овъзмездява смъртта на някви приятелки на Малик. Което не ми показва нищо по-различно и интересно от това, което се случва в стереотипен съвременен слъм, въпреки якия сетинг, който би позволил къде-къде по-интригуващи приключения. ГитС:САК го прави доста по-добре.