You woke up this morning
Got yourself a gun,
Mama always said you'd be
The Chosen One.
She said: You're one in a million
You've got to burn to shine,
But you were born under a bad sign,
With a blue moon in your eyes.
The Sopranos
-
- Misting
- Posts: 338
- Joined: Mon May 30, 2011 6:26 pm
Джанис е по-яка. Ливчето може да е била ултимативната кучка на младини, но ни я представят вече прекалено захабена, омаломощена и предсказуема. Все пак киселата й физиономия дава сили да се продължи напред, така еRoland wrote:Бтв, най-якият герой дотук - майката на Тони
При Джанис обаче има един змийски хъс, който никога не знаеш как ще се прояви Освен това самозаблудата, в която тажи жена живее, е достойна и за емпатия, и за погнуса. Ама тя във втори сезон тепърва има да загрява.
EDIT: Да не забравяме и Мелфи и Елиът, които си живуркат в някакъв си техен психоаналитичен мехур, тотално oblivious to reality. Нужно ти е да ги видиш само как се надцакват един другиго, за да лъсне абсурдът, върху който оповават професиите си. Айде, Мелфи е що-годе адекватна, ама Елиът вече се е самовглъбил до степен церебрален мелтдаун. Жестоки са!
-
- Misting
- Posts: 338
- Joined: Mon May 30, 2011 6:26 pm
-
- Misting
- Posts: 338
- Joined: Mon May 30, 2011 6:26 pm
Сопранягите ги спрях на една трета от последния сезон, че малко байгън ми дойде, пък и леко се попроточи историята. Може би щеше да е по-добре да е пет сезона максимум. Всъщност финалът на трети сезон ставаше и за общ завършек.
Но по някое време ще го догледам. Твърде кадърно е направен. А първите пет сезона са толкова изпипани във всички компоненти, че направо да ти се дореве от кеф.
Достоен среден елемент на Светата ми Телевизионна Троица, която се оглавява от The Wire и завършва със Six Feet Under. Ако някой иска да види как се прави качествен сериал, да тества (поне един от) тия трите.
Но по някое време ще го догледам. Твърде кадърно е направен. А първите пет сезона са толкова изпипани във всички компоненти, че направо да ти се дореве от кеф.
Достоен среден елемент на Светата ми Телевизионна Троица, която се оглавява от The Wire и завършва със Six Feet Under. Ако някой иска да види как се прави качествен сериал, да тества (поне един от) тия трите.
Възобнових гледането, стигнах до 6.07.
По повод измамата с кредитни карти в ресторанта на Арти от един от хората на Тони: "You don't shit where you eat and you especially don't shit where I eat". Кратко и ясно.
А Кристофър как сериозно очакваше Бен Кингсли да играе във филма му.
По повод измамата с кредитни карти в ресторанта на Арти от един от хората на Тони: "You don't shit where you eat and you especially don't shit where I eat". Кратко и ясно.
А Кристофър как сериозно очакваше Бен Кингсли да играе във филма му.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Стигнах до 6.17.
Не ми се пише всичко, което имам да кажа за сериала до момента, понеже може да ми отнеме доста време, а съм на работа и не ща да ме уволнят.
Засега ще кажа само това - "Семейство Сопрано" е телевизионният еквивалент на музикална симфония. И то не на Панчо Владигеров.
Мислете по-скоро в посока на Бах, Бетовен и Моцарт.
Тони Сопрано пък е най-кадърно и грижливо изграденият персонаж, който съм виждал на екран. А Джеймс Гандолфини е толкова точен избор за ролята, че не мога да си представя сериалът да е толкова ефикасен с който и да е друг актьор. Тоя човек просто страхотно предава най-разнообразни настроения и мисли, често пъти без думи, а само с изражения и друг език на тялото. В комбинация с великолепната режисура, операторска работа и монтаж, разбира се.
Ще повторя за пореден път нещо, което някои от нас сме изтъквали - хората, които не си падат по мафиотски истории, да не загърбват "Семейство Сопрано" по тая причина. И аз не си падам, но тук това не е фактор.
Тук тематиката е просто повод за майсторско разгръщане на всякакви типове житейски конфликти, отношения и развития - лични, семейни и служебни. И резултатът е невероятно интелектуално и естетическо удоволствие.
Не ми се пише всичко, което имам да кажа за сериала до момента, понеже може да ми отнеме доста време, а съм на работа и не ща да ме уволнят.
Засега ще кажа само това - "Семейство Сопрано" е телевизионният еквивалент на музикална симфония. И то не на Панчо Владигеров.
Мислете по-скоро в посока на Бах, Бетовен и Моцарт.
Тони Сопрано пък е най-кадърно и грижливо изграденият персонаж, който съм виждал на екран. А Джеймс Гандолфини е толкова точен избор за ролята, че не мога да си представя сериалът да е толкова ефикасен с който и да е друг актьор. Тоя човек просто страхотно предава най-разнообразни настроения и мисли, често пъти без думи, а само с изражения и друг език на тялото. В комбинация с великолепната режисура, операторска работа и монтаж, разбира се.
Ще повторя за пореден път нещо, което някои от нас сме изтъквали - хората, които не си падат по мафиотски истории, да не загърбват "Семейство Сопрано" по тая причина. И аз не си падам, но тук това не е фактор.
Тук тематиката е просто повод за майсторско разгръщане на всякакви типове житейски конфликти, отношения и развития - лични, семейни и служебни. И резултатът е невероятно интелектуално и естетическо удоволствие.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Добре де, музикални произведения на тия тримата тогава, схвана накъде бия.
Пета симфония на Бетовен, айде. То при Сопранягите положението си е баш "Да-да-да-даааммм" и каквото следва. [/минутката на профана]
Като каза, че ти остава един сезон, се сетих за Емо, който по-назад спомена, че му остава ЕПИЗОД И ПОЛОВИНА до края.
Предполагам, че още не ги е догледал, иначе сто на сто щеше да драсне нещо тук.
Та, Емо, възхищавам се на самоконтрола ти.
Мен ми остават четири епизода до края и като гледам как се развиват събитията, абсурд да ги бавя - нощес ги довършвам като стой, та гледай (добре, че утре съм нощна смяна, та ще си отспя).
Пета симфония на Бетовен, айде. То при Сопранягите положението си е баш "Да-да-да-даааммм" и каквото следва. [/минутката на профана]
Като каза, че ти остава един сезон, се сетих за Емо, който по-назад спомена, че му остава ЕПИЗОД И ПОЛОВИНА до края.
Предполагам, че още не ги е догледал, иначе сто на сто щеше да драсне нещо тук.
Та, Емо, възхищавам се на самоконтрола ти.
Мен ми остават четири епизода до края и като гледам как се развиват събитията, абсурд да ги бавя - нощес ги довършвам като стой, та гледай (добре, че утре съм нощна смяна, та ще си отспя).
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
6.18 - Първите десет минути.
И сеансът при психиатърката после.
Дето вика Тони на д-р Мелфи: "Идвам тук от години. Вече съм наясно как може да работи подсъзнанието."
Едно от многото неща, които този сериал прави забележително добре, е да покаже как на човек понякога му се натрупват дразнители от всякакви посоки и периоди от живота му и в един момент напрежението избива в неочаквана посока.
6.19 - Горното се потвърди и тук и май тепърва ще се доразвие в посока вентилатора. Направо ефектът на пеперудата.
"Timing couldn't have been worse". Indeed.
Номерът със зъбите беше доста ефектен.
И после при другия психиатър като си погледна Тони в подгъва на панталона...
Кооопелеее, финалните секунди с италианската песничка за фон - двамата "Антонино" след това, което се каза за живота и за майките в тоя епизод. Тия хора са факири.
Има впрочем изказвания на Дейвид Чейс и негови колеги от екипа в бонусите, че той не използва композитор, защото не иска да казва на зрителите как да се чувстват. Вместо това използва най-различни готови песни - подобно на Мартин Скорсезе в Mean Streets (за който Чейс казва, че е бил знаков филм в живота му) или Стенли Кубрик. И песните се добавят най-накрая в постпродукцията, при готов видеоматериал.
6.20 - Небрежното встъпление.
И разговорът в кафенето. Старият консерватор-традиционалист с религиозната женица.
"Абе той говори ли украински?"
Възклицанието "опа" придоби нови мащаби.
Стилна метафора с влакчетата и дерайлирането.
Хмм...
И сеансът при психиатърката после.
Дето вика Тони на д-р Мелфи: "Идвам тук от години. Вече съм наясно как може да работи подсъзнанието."
Едно от многото неща, които този сериал прави забележително добре, е да покаже как на човек понякога му се натрупват дразнители от всякакви посоки и периоди от живота му и в един момент напрежението избива в неочаквана посока.
6.19 - Горното се потвърди и тук и май тепърва ще се доразвие в посока вентилатора. Направо ефектът на пеперудата.
"Timing couldn't have been worse". Indeed.
Номерът със зъбите беше доста ефектен.
И после при другия психиатър като си погледна Тони в подгъва на панталона...
Кооопелеее, финалните секунди с италианската песничка за фон - двамата "Антонино" след това, което се каза за живота и за майките в тоя епизод. Тия хора са факири.
Има впрочем изказвания на Дейвид Чейс и негови колеги от екипа в бонусите, че той не използва композитор, защото не иска да казва на зрителите как да се чувстват. Вместо това използва най-различни готови песни - подобно на Мартин Скорсезе в Mean Streets (за който Чейс казва, че е бил знаков филм в живота му) или Стенли Кубрик. И песните се добавят най-накрая в постпродукцията, при готов видеоматериал.
6.20 - Небрежното встъпление.
И разговорът в кафенето. Старият консерватор-традиционалист с религиозната женица.
"Абе той говори ли украински?"
Възклицанието "опа" придоби нови мащаби.
Стилна метафора с влакчетата и дерайлирането.
Хмм...
- Spoiler: show
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
6.21 "Made In America"
Смаляването на Малката Италия и разрастването на Чайнатаун. Времената се менят.
И телевизора в квартирата с филма, в който персонаж обяснява как телевизиите вече търсят талант и качество, а сценаристът е сред основните активи. Дейвид Чейс пуска намеци май.
И Джанис как повтаря мама Ливия по отношение на децата.
Пламенна любов, ей.
Жена шОфер и гледай каква беля стана на бензиностанцията. Съжалявам, не се сдържах.
И въобще промяната в Америка - старите и новите имигранти и помощта към непознати хора да си стъпят на краката. Новото поколение се насочва в различно русло от старото (за разлика от Тони, който е искал, но не го е направил - други времена, други нрави). Made In America, определено.
"This thing of ours." Хехехе. И нямаше обяснение, браво.
Интересно, че обикновено си говорят на италиански без превод, а тук обратно - английски превод на оригиналния италиански израз, който не се изрича на глас (като в предишен епизод, когато се възмутиха, че знаем-кой въобще е признал, че има такова нещо като La Cosa Nostra).
Ееееегаааати завършекът!
Адски проста идея в сценарно отношение, обаче как бяха заснети тия 5 минути!
Само заради тях тоя епизод заслужава една кошница награди за режисура, монтаж и операторско майсторство.
Изненадан съм, че някои зрители недоволстват, че не ставало ясно как приключва сериалът.
(СПОЙЛЪР ЗА ФИНАЛА, КОЙТО НЕ Е ИЗГЛЕДАЛ ЦЕЛИЯ СЕРИАЛ, ДА НЕ ГО ОТВАРЯ, ИНАЧЕ ЩЕ СИ РАЗВАЛИ ЕДНО ОТ НАЙ-ЯКИТЕ ПРЕЖИВЯВАНИЯ ОТ ХУДОЖЕСТВЕНО ПРОИЗВЕДЕНИЕ)
Смаляването на Малката Италия и разрастването на Чайнатаун. Времената се менят.
И телевизора в квартирата с филма, в който персонаж обяснява как телевизиите вече търсят талант и качество, а сценаристът е сред основните активи. Дейвид Чейс пуска намеци май.
И Джанис как повтаря мама Ливия по отношение на децата.
Пламенна любов, ей.
Жена шОфер и гледай каква беля стана на бензиностанцията. Съжалявам, не се сдържах.
И въобще промяната в Америка - старите и новите имигранти и помощта към непознати хора да си стъпят на краката. Новото поколение се насочва в различно русло от старото (за разлика от Тони, който е искал, но не го е направил - други времена, други нрави). Made In America, определено.
"This thing of ours." Хехехе. И нямаше обяснение, браво.
Интересно, че обикновено си говорят на италиански без превод, а тук обратно - английски превод на оригиналния италиански израз, който не се изрича на глас (като в предишен епизод, когато се възмутиха, че знаем-кой въобще е признал, че има такова нещо като La Cosa Nostra).
Ееееегаааати завършекът!
Адски проста идея в сценарно отношение, обаче как бяха заснети тия 5 минути!
Само заради тях тоя епизод заслужава една кошница награди за режисура, монтаж и операторско майсторство.
Изненадан съм, че някои зрители недоволстват, че не ставало ясно как приключва сериалът.
(СПОЙЛЪР ЗА ФИНАЛА, КОЙТО НЕ Е ИЗГЛЕДАЛ ЦЕЛИЯ СЕРИАЛ, ДА НЕ ГО ОТВАРЯ, ИНАЧЕ ЩЕ СИ РАЗВАЛИ ЕДНО ОТ НАЙ-ЯКИТЕ ПРЕЖИВЯВАНИЯ ОТ ХУДОЖЕСТВЕНО ПРОИЗВЕДЕНИЕ)
- Spoiler: show
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Нали?
И въобще последните няколко епизода бяха ебаси градацията.
Сега остава Емо да го догледа - оказа се, че спрял в началото на 6.18 заради началната сцена. И не е изгледал точно последните четири епизода...
Емануиле, доизгледай сериала или ще те издебна като се видим! Знам ти слабото място!
И въобще последните няколко епизода бяха ебаси градацията.
Сега остава Емо да го догледа - оказа се, че спрял в началото на 6.18 заради началната сцена. И не е изгледал точно последните четири епизода...
Емануиле, доизгледай сериала или ще те издебна като се видим! Знам ти слабото място!
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest