Prometheus
Тва с царицата не е толкова странно. При пчелите примерно, ларвите развиват женски пол ако ги хранят с нужните хормони. Т.е. при нужда могат да си произведат царица. Иначе наличната си я пазят на живот и смърт, щото успеваемостта на начинанието им ако я загубят не е много голяма. Всъщност ксеноморфа от първия Пришълец не е бил дискутиран във филма като някво животно дето може да се намножи само и да ни изнесе от Земята. Той просто беше огромен хищник в едно доста малко затворено помещение с няколко човека и една котка в него. И акцента на хоръра във филма беше, че въпросното жувотно ядеше хора, а не че ще колонизира земята. Това и обикновен ксеноморф-работничка може да го направи.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Всъщност според сценаристите точно като същество което ще колонизира земята е бил проектиран и това уж е била идеята на страха - да не го закарат на земята.
А в Ейлиън 3 нямат налична, но пришълеца прави доста безумия само и само да оцелее Рипли, вместо това можеше вече да има люпилня от останалите затворници докато дойде кораба на компанията.
А в Ейлиън 3 нямат налична, но пришълеца прави доста безумия само и само да оцелее Рипли, вместо това можеше вече да има люпилня от останалите затворници докато дойде кораба на компанията.
РРС, не знам като кво са го проектирали сценаристите, ама във филма (Ейлиън-а) не се усещаше притеснение, че нещото ще стигне на Земята и ще вземе да се намножи и да изнесе местната фауна. Хората ги беше страх, че ще бъдат изядени. И дотам. Онея от земята искаха извънземната живинка за експерименти - вероятно щеше да се стигне и до разплождането й, ако установяха че става за целите им. Вече как ще я разплождат - не ни е показано, а и не ни интересува. Ако тоя ксеноморф не им е бил достатъчен - имат цял кораб с такива на оная планета. А персоналът на Ностромо действаше предпазливо щото следваше някви елементарни протоколи за безопасност, за разлика от олигофрените в Прометея, чието поведение в лабораторията и на мястото на находката, беше като на лоботомирани хуманитари.
Май имаше няква сцена, в която капитана на Ностромо беше увит в слуз, все още жив. Не помня дали имаше снесени яйца около него обаче. Имаше ли? Та това може да се интерпетира като някакво ксеноморфско СЦВ, което си върши квото е програмирано (т.е. събира живи гръдни кошове и лица за фейсхъгърите), пък дали има кой да снесе фейсхъгър да не го интересува особено много.
Май имаше няква сцена, в която капитана на Ностромо беше увит в слуз, все още жив. Не помня дали имаше снесени яйца около него обаче. Имаше ли? Та това може да се интерпетира като някакво ксеноморфско СЦВ, което си върши квото е програмирано (т.е. събира живи гръдни кошове и лица за фейсхъгърите), пък дали има кой да снесе фейсхъгър да не го интересува особено много.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Явно не си чела книгата (писана паралелно с филма) - там доста по разширен показват нещата, отколкото са останали във филма.
В книгата отвечените стават на яйца, и точно затова Рипли изперква и решава да унищожи кораба изцяло. В филма това е премахнато.
На Ностромо действиелно единствено действията на андроида позволиха да се измъкне пришълеца многократно - един от големите плюсове на филма беше че обясняваха всеки фейл убедително.
В книгата отвечените стават на яйца, и точно затова Рипли изперква и решава да унищожи кораба изцяло. В филма това е премахнато.
На Ностромо действиелно единствено действията на андроида позволиха да се измъкне пришълеца многократно - един от големите плюсове на филма беше че обясняваха всеки фейл убедително.
Ех, категоричен разбирачо... Неговото екшънче е къде десеторно по-добро от Финчъровата претенциозна помия, и причината Уидън изобщо да седне да пише сценария, който после Жьоне му засра и го отказа от големия екран за десет години напред, е била точно да спаси франчайза от малоумието на Финчър.Silver wrote:Между другото, самият Камерън може би е по-добре да shutthefuckupне, защото се оказва, че неговото екшънче не може да стъпи на малкия пръст на нещо, което Финчър е правил със завързани ръце. Убили му готините герои... oh, do cry me a river.
А тва да пречукаш всички главни герои от предходния филм на поредица просто щот ти пречат, е смехотворно като режисьорски похват.
АлДиме, това, че Пришълците са отпреди Прометей, е очевидно поради гравюрата в залата. Ако щеш, тва е доказателство, че пичовете или са се стремяли да копират пришълците, или да ги направят наново. Но дори тая теория да ти е безсмислена, гравюрата доказва, че тва нещо го е имало отпреди последният Инженер да го роди. Още - корабът, който Ностромо намира, е на друга планета и е фосилизиран. При положение, че действието се развива само трийсетина години след Прометей, очевидно тоя кораб е там отпреди събитията от филма, со се яйцата си.
Спейс Джизъс бтв е баш тва, дето няма изобщо никаква тежест и нищо от филма не го подплатява.
And you can't dance with a devil on your back...
Като режисьорски похват?
Горчивата истина е, че в перспектива неговото екшънче е толкова нужно на първия филм, колкото примерно и AvP, та "режисьорският похват" на Финчър може да се приеме направо за спасителна акция. Както и да е - четирилогията се състои от толкова ужасно различни като подход филми, че човек спокойно може да си смята, че те не си пречат.
Горчивата истина е, че в перспектива неговото екшънче е толкова нужно на първия филм, колкото примерно и AvP, та "режисьорският похват" на Финчър може да се приеме направо за спасителна акция. Както и да е - четирилогията се състои от толкова ужасно различни като подход филми, че човек спокойно може да си смята, че те не си пречат.
= "креативен похват". Режисьора в качеството си на Тоя, Дето Решава Кво Ше Става С Филма.Silver wrote:Като режисьорски похват?
Горчивата истина е, че в перспектива неговото екшънче е толкова нужно на първия филм, колкото примерно и AvP, та "режисьорският похват" на Финчър може да се приеме направо за спасителна акция. Както и да е - четирилогията се състои от толкова ужасно различни като подход филми, че човек спокойно може да си смята, че те не си пречат.
И да, пречи му. Интензивно.
And you can't dance with a devil on your back...
Наистина. Те на практика са различни жанрове и това е едно от най-хубавите неща на четирилогията. Тотална смяна на посоката е било възможно най-правилното решение за всеки следващ филм, според мен – хем за да се донесе нещо ново като усещане, хем да не предполага твърде много налагане едно върху друго и сравняване, откъдето е и непреченето. Аз примерно съм голям фен на филма на Жьоне, намирам го за забележителен артистичен експеримент в рамките на тоя франчайз.Silver wrote:четирилогията се състои от толкова ужасно различни като подход филми, че човек спокойно може да си смята, че те не си пречат.
Във връзка с Прометей и теориите, никой не ми обърна внимание на вълнението от първите страници,
- Spoiler: show
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests