DIABLO III

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Wednesday13
Farmer
Posts: 59
Joined: Tue Nov 16, 2004 4:26 pm
Contact:

Post by Wednesday13 » Tue Apr 24, 2012 5:42 pm

The Dragon wrote:Бтв - на всеки който му липсва рзпределението за стат пойнтовете - нямаше го и в диабло 1 - там с колбите от Адара можеше да вдигнеш всичко на 255. Както и всички магии на 15 ниво със книги.
в първото диабло си се разпределяха ръчно точките на strength, magic, dextirity, vitality. за кои статове говориш

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Tue Apr 24, 2012 5:49 pm

Няма значение какво разпределяш, щом може да си вдигнеш всичко до макс-а със закупени от магазина стат томове.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue Apr 24, 2012 5:50 pm

Wednesday13 wrote:
The Dragon wrote:Бтв - на всеки който му липсва рзпределението за стат пойнтовете - нямаше го и в диабло 1 - там с колбите от Адара можеше да вдигнеш всичко на 255. Както и всички магии на 15 ниво със книги.
в първото диабло си се разпределяха ръчно точките на strength, magic, dextirity, vitality. за кои статове говориш
Точно за тях. Но понеже продаваха колби които ти качваха първичните атрибути срещу някаква обтейнабъл сума в злато в крайна сметка нямаше никакво значение как ги разпределяш защото винаги можеше да добуташ атрибутите да ти станат златни в интерфейса - 255 всеки. Както и след достатъчно дълга игра всички магии ставаха 15 левъл без армагедона който беше само от скролове.

Едит: Да стане по ясно - точките имаха значение само в началото - до около 25-26 лвл. При следващите игри на nightmare + hell просто се максваха нещата, така че не беше голям умствен зор и не беше нещо сложно да ги разпределяш.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Wednesday13
Farmer
Posts: 59
Joined: Tue Nov 16, 2004 4:26 pm
Contact:

Post by Wednesday13 » Tue Apr 24, 2012 6:45 pm

това че след определен левел, не трябва да ги мислиш е друга бира
не е като да пречи на кефа от първото изиграване

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue Apr 24, 2012 7:15 pm

Рабира се. Първото изиграване. Това винаги е бил основния чар на поредицата.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Apr 24, 2012 8:53 pm

Какво значи началото по дяволите - играта се превърташе на 25 левъл.

То и на Диабло 2 се ставаше 99 левъл ама ти ставал ли си и колко време ти отне ?

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue Apr 24, 2012 9:14 pm

RRSunknown wrote:Какво значи началото по дяволите - играта се превърташе на 25 левъл.

То и на Диабло 2 се ставаше 99 левъл ама ти ставал ли си и колко време ти отне ?
Хайде превърти диабло 1 на хел трудност в мулти на 25-ти левъл. Искам да видя как го правиш.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Apr 24, 2012 10:55 pm

:idea:
Превъртам = NEW GAME = SINGLE FIRST GAME

Което равностойно на изиграване на нормал на мулти.


Ако се опитваш да вкараш някакви глобални идеи че в РПГ-тата важното е единствено макс развитието в незнайно колко отдалечения енд гейм на игрите , нещо не си убедителен.

User avatar
Wednesday13
Farmer
Posts: 59
Joined: Tue Nov 16, 2004 4:26 pm
Contact:

Post by Wednesday13 » Tue Apr 24, 2012 11:43 pm

когато играх първото диабло 97год. последната ми мисъл беше как да цикля с един герой играта n на брои пъти, за да съм не знам си кой си левъл. още по-малко в мулти, най-малкото тогава за мрежа нямаше и с кой.
времената бяха други. играта имаше различен дух. нямаше батъл нет, нямаше класации.
това че след второ изиграване има възможност за някакъв експлойт, който да ти спести още 5 репетитивни изигравания на още от същото, само за да си макс левъл, не обезсмисля първоначалния замисъл.
диабло 2 предразполагаше за повече преигравания(от което не съм се възползвал, което си е моя грешка), първото диабло не чак толкова, там си е просто циклене, което не мисля че основополагащото в играта

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Apr 25, 2012 12:13 am

Голямо затъмнение и въздържание направих аз с Диабло 3. Нито бета съм докосвал, нито актуални клипове, само по някое парченце инфо от тук от там. Искам да имам 100% натурално първично преживяване с играта. :lol: Разбира се съдбата си прави майтапи с мен, щото на 15-ти излиза и експанжъна на Eve Online, а там си ме блазнят много неща. :cry:

User avatar
Mindcrime
Arcanist
Posts: 827
Joined: Sat Mar 29, 2008 5:31 pm
Location: Shadow Earth

Post by Mindcrime » Wed Apr 25, 2012 1:22 pm

На лаунч партито мисля да се появя с това.
Spoiler: show
Image

User avatar
dellusion
Warmage
Posts: 1248
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:36 am
Location: София

Post by dellusion » Wed Apr 25, 2012 2:22 pm

The Dragon wrote:Но понеже продаваха колби които ти качваха първичните атрибути срещу някаква обтейнабъл сума в злато в крайна сметка нямаше никакво значение как ги разпределяш защото винаги можеше да добуташ атрибутите да ти станат златни в интерфейса - 255 всеки. Както и след достатъчно дълга игра всички магии ставаха 15 левъл без армагедона който беше само от скролове.
Ми то на практика това е положението - чисто като потенциал, няма да има разлика между 2 героя от един и същи клас, на максимален левел(изключвайки итемизацията). Само дето и самият левелинг върви еднакво, тоест нямаш 1000000 възможни пътища на развитие до чукването на шаблонния финален левел, а един единствен. Всеки на Х ниво, ще получи еди кви си атрибути и точно този скил/руна.
Look at the darkness...
...around me.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Wed Apr 25, 2012 2:51 pm

Нали идеята е, че можеш да имаш само 7 активни скила ет ени гивън тайм, то това е врътката, няма всеки да има всичко едновременно.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Apr 25, 2012 3:09 pm

@dellusion
По твоята логика абсолютно всички игри на шах са еднакви защото имат еднакви фигури и стартови позиции.

В тази система на близард имаш много повече viable билдове от предишната, да билда ти ще се определя от това какъв гиър имаш и какви съфикси има на шампионските пакове. Което е добре. Просто е сигурно че в средата на найтмеър ще има много малко еднакви герои.

Намираш двуръчен меч - сменяй баш с френзи, имаш билд който разчита на прокове от крит - вземи руната която я разтроява. Умираш прекалено лесно - ами махни си единия офенсив скил и сложи един дифенсив кулдаун или смени пасивен и така.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
dellusion
Warmage
Posts: 1248
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:36 am
Location: София

Post by dellusion » Thu Apr 26, 2012 12:35 am

The Dragon wrote:@dellusion
По твоята логика абсолютно всички игри на шах са еднакви защото имат еднакви фигури и стартови позиции.
Е въобще не е същото. При шаха на ход втори можеш да си извадиш фигура, да кажем дамата, само ако преди това си изместил една от трите пешки пред нея. Иначе не. В D3 каквото и да направиш, на левел 2 неизбежно ще вземеш еди кой си скил.

Иначе, както вече казах, далеч съм от мисълта, че няма да има разнообразие при билдовете. Но като чист потенциал всички ще бъдат еднакви - независимо дали си се ровил по форумите или си ръшнал играта.
Look at the darkness...
...around me.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests