Независимата тема
Moderator: AlDim
Независимата тема
Имам някакъв спомен за някаква такава тема, но не успях да я намеря, а нуждата от нея е голяма, затова... тадам!
Insanely Twisted Shadow Planet
+убийствен дизайн
+саундтрак от Dimmu Borgir !
+Името на играта
Insanely Twisted Shadow Planet
+убийствен дизайн
+саундтрак от Dimmu Borgir !
+Името на играта
There are no rules! I'm gonna get you!
- ProxyFantasy
- Paragon
- Posts: 615
- Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
- Contact:
Symphony
http://www.youtube.com/watch?v=ae-aZHYk-HE
На пръв поглед нищо особено, но е невероятна зарибявка. След 5 часа цъкане едвам се откъснах.
Накратко - Auditorium рип, само че е Vertical Shooter.
Има по-слаб mз3 "скенер", но пък по-зарибяващ геймплей.
Освен, че играете на нива, генерирани от собствените ви песни, всяка превъртяна песен отключва предмет(ново, оръжие, power up и т.н). Въпросните не са особено разнообразни, но пък са готинки всичките. Та тези предмети ако имате достатъчно ресурси(бързо се трупат) можете да ги ъпгрейднете(което общо взето само вдига щетата и евентуално сменя ефекта за стрелба). Корабът мое да бъде екипиран с 4 оръжия, като можете да се ге въртите накъдето искате да стрелят и да изберете с какво да ги използвате (LM, RM или моя любимец - автоматична стрелба постоянно - край на честите смени на мишката).
Визията е нищо особено, но пък играта е много лека и зарежда мигновено. И това е общо взето. Има там някаква история за вселенско зло, което отвлича композитори, но за 5 часа само това мога да кажа.
Зарибявка.
http://www.youtube.com/watch?v=ae-aZHYk-HE
На пръв поглед нищо особено, но е невероятна зарибявка. След 5 часа цъкане едвам се откъснах.
Накратко - Auditorium рип, само че е Vertical Shooter.
Има по-слаб mз3 "скенер", но пък по-зарибяващ геймплей.
Освен, че играете на нива, генерирани от собствените ви песни, всяка превъртяна песен отключва предмет(ново, оръжие, power up и т.н). Въпросните не са особено разнообразни, но пък са готинки всичките. Та тези предмети ако имате достатъчно ресурси(бързо се трупат) можете да ги ъпгрейднете(което общо взето само вдига щетата и евентуално сменя ефекта за стрелба). Корабът мое да бъде екипиран с 4 оръжия, като можете да се ге въртите накъдето искате да стрелят и да изберете с какво да ги използвате (LM, RM или моя любимец - автоматична стрелба постоянно - край на честите смени на мишката).
Визията е нищо особено, но пък играта е много лека и зарежда мигновено. И това е общо взето. Има там някаква история за вселенско зло, което отвлича композитори, но за 5 часа само това мога да кажа.
Зарибявка.
There are no rules! I'm gonna get you!
- Snusmumrik
- Merchant
- Posts: 80
- Joined: Thu Jun 28, 2012 3:31 am
Не знам дали има някой тук, който се кефи на такива работи, ма да споделя.
Има една игра от 2005, казва се Yume Nikki, демек Дневник на сънищата. Правена е с най-обикновен RPG Maker и представлява нещо като симулатор на т.нар. lucid dreaming. Игровият персонаж е момиченце-хикикомори, което упорито отказва да напусне пределите на стаята си в будно състояние, но за сметка на това има огромни и често твърде откачени светове, из които да броди, в сънищата си. Геймплеят се състои от чист exploration, като крайната цел е събирането на всички т.нар. ефекти, които са двадесет и четири на брой. Част от тях помагат при взаимодействието с околния свят (например нож, с който можеш да убиваш всякакви гротескно изглеждащи, но иначе съвършено невинни неща, светофар, с който можеш да "замразяваш" движението на други гротескно изглеждащи и представляващи реална опасност, но неубиваеми неща), останалите просто променят външния вид на героинята (примерно правят я дебела или и слагат, ъъ, перука от лайна ). По много интересен начин са симулирани реалните особености на сънуването - на места влизаш в някаква стая, излизаш през същата врата и се оказва, че си на някакво място, напълно различно от онова, от което си дошъл; когато се движиш в открито пространство, трябва да сменяш посоката при всеки уличен стълб, петно на пода или каквото има там в съответната локация, иначе попадаш в някакъв безкраен loop, и прочeе.
Играта освен това е просто ОГРОМНА. Има дванайсет основни локации и десетки скрити такива, често навързани като свински черва. Има доста disturbing imagery на места, което в комбинация с финала на играта, където
Та, силно препоръчвам. Игрицата е върло оригинална, атмосферата е неповторима и т.н. Пускам и едно видео, за да се види за какво иде реч.
http://www.youtube.com/watch?v=xC4UNL3oDBA
Има една игра от 2005, казва се Yume Nikki, демек Дневник на сънищата. Правена е с най-обикновен RPG Maker и представлява нещо като симулатор на т.нар. lucid dreaming. Игровият персонаж е момиченце-хикикомори, което упорито отказва да напусне пределите на стаята си в будно състояние, но за сметка на това има огромни и често твърде откачени светове, из които да броди, в сънищата си. Геймплеят се състои от чист exploration, като крайната цел е събирането на всички т.нар. ефекти, които са двадесет и четири на брой. Част от тях помагат при взаимодействието с околния свят (например нож, с който можеш да убиваш всякакви гротескно изглеждащи, но иначе съвършено невинни неща, светофар, с който можеш да "замразяваш" движението на други гротескно изглеждащи и представляващи реална опасност, но неубиваеми неща), останалите просто променят външния вид на героинята (примерно правят я дебела или и слагат, ъъ, перука от лайна ). По много интересен начин са симулирани реалните особености на сънуването - на места влизаш в някаква стая, излизаш през същата врата и се оказва, че си на някакво място, напълно различно от онова, от което си дошъл; когато се движиш в открито пространство, трябва да сменяш посоката при всеки уличен стълб, петно на пода или каквото има там в съответната локация, иначе попадаш в някакъв безкраен loop, и прочeе.
Играта освен това е просто ОГРОМНА. Има дванайсет основни локации и десетки скрити такива, често навързани като свински черва. Има доста disturbing imagery на места, което в комбинация с финала на играта, където
- Spoiler: show
Та, силно препоръчвам. Игрицата е върло оригинална, атмосферата е неповторима и т.н. Пускам и едно видео, за да се види за какво иде реч.
http://www.youtube.com/watch?v=xC4UNL3oDBA
@Snusmumrik някак си съм пропуснал поста ти. Играта изглежда страшно креативна, но gamemaker-ът отблъсква. Надали някога ще я играя, но уважавам труда, хвърлен по нея.
Нов пост:
They Bleed Pixels
+Няма да повярвате колко е яка бойната система. Избегнат е button mashing-а съвсем просто - добавен е блок на вразите. Има различни комбота и интеракции с терена.
+Изпипана oldschool графика, правена с внимание към детайлите.
+Интересен саундтрак
+Добро темпо на играта и балансирана трудност
+Кътсцени между нивата, реализирани с още по-яка oldschool графика
-Освен, че протагонистката учи в някакво много специално училище, и че от време на време й растат пипала в съня й, нищо интересно не стана в кампанията(до 2ри чаптър съм, което е в началото така че това може и да не е минус).
-Все пак това не е Super Meat Boy, платформ елементите не са изпипани, колкото бойната система.
-Не съм сигурен дали е нарочно, или има проблем със стабилния фрейм рейт, но играта ми върви ту бавно, ту бързо.
Общо взето това е новото откритие на инди сцената и предричам много награди в края на годината.
Нов пост:
They Bleed Pixels
+Няма да повярвате колко е яка бойната система. Избегнат е button mashing-а съвсем просто - добавен е блок на вразите. Има различни комбота и интеракции с терена.
+Изпипана oldschool графика, правена с внимание към детайлите.
+Интересен саундтрак
+Добро темпо на играта и балансирана трудност
+Кътсцени между нивата, реализирани с още по-яка oldschool графика
-Освен, че протагонистката учи в някакво много специално училище, и че от време на време й растат пипала в съня й, нищо интересно не стана в кампанията(до 2ри чаптър съм, което е в началото така че това може и да не е минус).
-Все пак това не е Super Meat Boy, платформ елементите не са изпипани, колкото бойната система.
-Не съм сигурен дали е нарочно, или има проблем със стабилния фрейм рейт, но играта ми върви ту бавно, ту бързо.
Общо взето това е новото откритие на инди сцената и предричам много награди в края на годината.
There are no rules! I'm gonna get you!
Dear Esther
Двучасова разходка на остров. Поетична, красива, напълно празна. Не знам защо е целия шум около нея. Най-малкото е скучна, бавна и лишена от какъвто и да било геймплей. А графиката отнова мирише на текстурни пакети и липса на творчески подпис.
Въздържам се от оценка.
Closure
Също като в Dear Esther, и тук историята е само загатната, но за разлика от нея, тук всичко друго е най-малкото за пример. Игра, която не се изитрава, а се открива. Удоволствието от решаването на пъзелите е не по-малко от това, да сглобяваш картинката в главата си. Гениална концепция за геймплея - светлината е благословия и проклятие, тъмнината е буквално дупка, в която мажеш да паднеш. Безкомпромисен арт, който, заедно с музиката, подобна, но по-добра и мелодична от, тази в The Path, прави тази игра Horror събитието на годината, и то без играта да има каквито и да било претенции в тази насока. Кампанията е повече от достатъчна със своите почти 100 нива, но все пак се превърта бързо и не досажда.
Ако трябва да кажа някакъв минус, това е, че пъзелите не са мислени в синхрон с някаква история, или с арта в играта, а са случайно напляскани в някакъв ред и това е. Може би единствения аспект, в който играта е назад от Лимбо, където поне се чувстваше, че всичко е правено с идея за цялостен дизайн и, абе мисъл.
И всичко това правено от 3-ма души - програмист, художник и композитор.
Те наградите дойдоха още миналата година, така че няма какво да пожелавам успех на момчетата.
Задължителна, а и има безплатно онлайн флаш демо.
9/10
There are no rules! I'm gonna get you!
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
To the Moon
Играта се води инди адвенчър РПГ, но аз предпочитам визуална новела, тъй като и куест и РПГ елементите са само загатнати. Историята на играта става дума за Корпорация Зигмунд, която дава шанс на хората на смъртен одър да им се изпълни последно желание и да умрат спокойно. Желанието, под формата на изкуствен спомен, се внедрява при другите спомени на човека и той става постоянен. Тъй като този изкуствен спомен влиза в противоречие с истинските спомени на човека, тези желания се изпълняват само на хора на смъртно легло.
Главните герои д-р Розалин и д-р Уотс, които работят за Корпорация Зигмунд, трябва да изпълнят последното желание на умиращия Джони Уайлс, което е да отиде на луната. Обаче Джони не може да си спомни защо го иска. И така двамата лекари тръгват на приключение назад във времето, проследявайки живота на Джони от старец до малко дете, за да намерят спомена за Луната и да го стимулират, за да може той да се изпълни.
+ Първо графиката. Класическа олд скул адвенчър пикселирана графика, която тук обаче е толкова красива, че буди асоциации с импресионистична картина.
+ Великолепна история. Историята на Джони Уайлс е прекрасна.
+ Още по-великолепен край.
+ Двамата лекари са инфантилни саркастични работохолици, пускащи препратки към какво ли не, които много напомнят на нещо сътворено от Шафър.
+ Много хубав начин на свързване на отделните фрагменти от живота на Джони при връщането назад във времето и начина, по който се осъществява чрез сглобяването на спомени.
+ Великолепен саундтрак, който на места силно ми напомняше любовна музика от корейски сериал. Даже това си заслужава още един плюс. +
+ Още веднъж цялата игра е една великолепна романтична история.
- За мен не беше никакъв минус, тъй като играта по ми допадна като визуална новела, но за някой това може да дразни. Куест елементите се състоят само в това, че за да се премине към предходния фрагмент от живота на Джони трябва да се съберат пет части, формиращи даден спомен, а за да се активира се нарежда един малък пъзел. И това изчерпва всичко. Пак казвам за мен не е минус, но някой hard-boiled намери този ключ, за да оключиш онази врата, за да вземеш онзи предмет, за да направиш незнам си там какво, може да остане леко разочарован.
10/10 Никакъв обективизън. Просто съм влюбен в играта.
Играта се води инди адвенчър РПГ, но аз предпочитам визуална новела, тъй като и куест и РПГ елементите са само загатнати. Историята на играта става дума за Корпорация Зигмунд, която дава шанс на хората на смъртен одър да им се изпълни последно желание и да умрат спокойно. Желанието, под формата на изкуствен спомен, се внедрява при другите спомени на човека и той става постоянен. Тъй като този изкуствен спомен влиза в противоречие с истинските спомени на човека, тези желания се изпълняват само на хора на смъртно легло.
Главните герои д-р Розалин и д-р Уотс, които работят за Корпорация Зигмунд, трябва да изпълнят последното желание на умиращия Джони Уайлс, което е да отиде на луната. Обаче Джони не може да си спомни защо го иска. И така двамата лекари тръгват на приключение назад във времето, проследявайки живота на Джони от старец до малко дете, за да намерят спомена за Луната и да го стимулират, за да може той да се изпълни.
+ Първо графиката. Класическа олд скул адвенчър пикселирана графика, която тук обаче е толкова красива, че буди асоциации с импресионистична картина.
+ Великолепна история. Историята на Джони Уайлс е прекрасна.
+ Още по-великолепен край.
+ Двамата лекари са инфантилни саркастични работохолици, пускащи препратки към какво ли не, които много напомнят на нещо сътворено от Шафър.
+ Много хубав начин на свързване на отделните фрагменти от живота на Джони при връщането назад във времето и начина, по който се осъществява чрез сглобяването на спомени.
+ Великолепен саундтрак, който на места силно ми напомняше любовна музика от корейски сериал. Даже това си заслужава още един плюс. +
+ Още веднъж цялата игра е една великолепна романтична история.
- За мен не беше никакъв минус, тъй като играта по ми допадна като визуална новела, но за някой това може да дразни. Куест елементите се състоят само в това, че за да се премине към предходния фрагмент от живота на Джони трябва да се съберат пет части, формиращи даден спомен, а за да се активира се нарежда един малък пъзел. И това изчерпва всичко. Пак казвам за мен не е минус, но някой hard-boiled намери този ключ, за да оключиш онази врата, за да вземеш онзи предмет, за да направиш незнам си там какво, може да остане леко разочарован.
10/10 Никакъв обективизън. Просто съм влюбен в играта.
The hardest battles are fought in the mind.
Hotline Miami
Играе ли ви се нещо, режисирано от Тарантино? Обадете се на Hotline Miami. Игра, която ще ви осигури пица, интересен филм за гледане и разбира се работа. Dress to kill.
+Зарибяващ геймплей.
+Добър баланс. Направиш ли грешка, умираш.
+Саундтрак, който пасва идеално на психарската атмосфера. И е слушаем и извън играта.
+Историята не е само за украса, даже си има туистове
+Карантии до шия
+Добре замислени босове. Твърде малко, за жалост.
-Вразите имат ум, колкото да се хвърлят към теб и да натискат спусъка. Редовната тактика е да се покажеш, колкото да те видят, и след това да ги причакаш зад вратата един по един. Инстинкт за самосъхранение никакъв.
-Ще умирате. Много пъти.
-Графиката е грозна
-Оръжията, и по специално хладните, са направо скинове без никаква съществена разлика помужду си. Дали ще размахваш самурайски меч или тръба е все едно и също.
-Твърде е кратка, дори с допълнителните нива след финалните надписи.
Няма да се изхвърлям със суперлативи. И по добри игри са излизали, но тази си заслужава изиграването. Зарибява по най-първосигнален начин, но успява да покаже и нещо повече от ултранасилие. Ако от това тромаво ревю нищо не сте разбрали ще дам сравнение. Hotline Miami е като игрална версия на Clockwork Orange.
7/10
There are no rules! I'm gonna get you!
Deadlight
Екшън платформър от ново поколение, който с гордост може да се нарича CoD-а на side scroller-ите. Има и зомбита.
+Момчетата от Tequilla works са се постарали над графиката. Играта изглежда страхотно и преизползването на ресурси почти не личи...
+Плавни и реалистични анимации за главния герой...
+Голямо количество неща за отключване - има паспорти на серийни убийци, изрезки от вестници и дори конзоли, на които може да поиграете...
-... За сметка на това е най-тежкият side scroller, който съм играл, задминавайки Trine 2 с много.
-... Но интеракциите със зомбита са бъгави, сенките(така се наричат зомбитата в играта) преминават през теб, играта понякога не засича помпането на LM бутона, с което се освобождаваш ако те хванат.
-... Нещата за отключване буквално са ти сложени на пътя и единствения момент, в който имаш някакви колебания, е ако те гонят зомбита да решиш дали да ги гръмнеш, или да скипнеш поредната хартийка. Което води до най-сериозния минус на играта:
-Това не е игра, това е интерактивно филмче. Цялата кампания е режисирана, няма алтернативни пътища, няма пъзели, няма предизвикателство. Само продължаваш напред и от време на време скачаш(няма начин да паднеш, освен нарочно)
-Историята никакв я няма. А дори плот туиста накрая не е особено изненадващ, нито е някакъв приличен завършек. А и зомбитата никога не са ме привличали. Зъл нелечим вирус бла бла.
-Писна ми от игри, програмирани само на базата на кадрите, а не на реалното време. Т.е. ако играта ти върви бавно вместо да сече и да падат кадрите се забавя самата игра, резултатът от което е Slooooowww Mooowww изживяване за цялото семейство. Това разбира се се дължи на слабия ми лаптоп и ако имате поне 1 gb vram не би трябвало да имате проблеми.
Абе приятна игрица, но в никакъв случай не се доближава до големите в жанра.
6.5/10
There are no rules! I'm gonna get you!
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Не е баш инди ама е супер зарибяваща (може би най-зарибяващи Tower defence който съм виждал)
Kingdom Rush
http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush
Kingdom Rush
http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush
Rush Bros
Дами и господа, представям ви поредната игра, пръкнала се след буреносния успех на Audiosurf. Rush Brothers - парченце Скот Пилгрим, щипка Super Meat Boy и една супена лъжица досада.
+Main Theme трака кефи
+Фоновете на нивата са много красиви и идейни като при това всяко ниво си има собствена картинка, няма рециклаж
+Семпла и елегантна графика
+Hot Seat vs multiplayer, но не съм го тествал
-Играта е правена с идеята за flow. Подобно на SMB и тук ако искаш да играеш както трябва, трябва да научиш нивото наизуст, само че, за разлика от SMB, тук нивата са дълги и много често, многоетажни, и това е трудна работа. Играта не винаги ти дава визуален хинт накъде трябва да вървиш и се налага да се връщаш
-Управлението е plain right дървено. Специално внимание искам да обърна на wall jump механиката, която е най-слабата и трудна за нацелване, която съм виждал в игра, а съм превъртал Принца на Персия.
-Ти хубаво играш на собствената си музика, но в самите нива почти не се усеща разлика
6/10 но момчетата имат потенциал
There are no rules! I'm gonna get you!
Потвърждавам, играта е страхотна просто, утрепал съм едно хубаво количество часове на айпада с неяRRSunknown wrote:Не е баш инди ама е супер зарибяваща (може би най-зарибяващи Tower defence който съм виждал)
Kingdom Rush
http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush
Independent Games Festival (IGF) обявиха победителите в студентската надпревара.
По-стара традиция почти всичките все още не са готови и май пак ще ги играем с 1-2 години закъснение. Но все пак ще си направя кефа и ще изкоментирам няколко от по-интересните, поне по трейлърите.
http://atumgame.com/ - ATUM - Дори може да я пробвате ако си инсталирате Unity Web Player-а. Интересна Blade Runners-ка атмосфера. Игричката е прилично безсмислена, но пък доста добре направена, а и цитатите в трейлъра бяха добри.
http://backtobed.dadiugames.dk/ - Back to Bed - Психо войсът е бай зарибителен, а и е красива, бонус точки за онзи топящ се часовник, знаете за кой говоря.
http://www.teampixelpi.com/pulse/ - Pulse - зле направено копие на друг победител от IGF, само че преди 2-3 години - Devil's Tuning Fork. Която беше доста по-хубава със стилизираната си графика.
http://arcanekids.com - Zineth - красотичка
http://www.plushyknight.com/ - Plushy Knight - и това е студентски проект? Хвърлете едно очо. Тази ще я чакам.
По-стара традиция почти всичките все още не са готови и май пак ще ги играем с 1-2 години закъснение. Но все пак ще си направя кефа и ще изкоментирам няколко от по-интересните, поне по трейлърите.
http://atumgame.com/ - ATUM - Дори може да я пробвате ако си инсталирате Unity Web Player-а. Интересна Blade Runners-ка атмосфера. Игричката е прилично безсмислена, но пък доста добре направена, а и цитатите в трейлъра бяха добри.
http://backtobed.dadiugames.dk/ - Back to Bed - Психо войсът е бай зарибителен, а и е красива, бонус точки за онзи топящ се часовник, знаете за кой говоря.
http://www.teampixelpi.com/pulse/ - Pulse - зле направено копие на друг победител от IGF, само че преди 2-3 години - Devil's Tuning Fork. Която беше доста по-хубава със стилизираната си графика.
http://arcanekids.com - Zineth - красотичка
http://www.plushyknight.com/ - Plushy Knight - и това е студентски проект? Хвърлете едно очо. Тази ще я чакам.
There are no rules! I'm gonna get you!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests