STAR WARS: The Old Republic-MMORPG
Moderator: AlDim
STAR WARS: The Old Republic-MMORPG
STAR WARS: The Old Republic-Днес трябва да е официалния старт
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Сакам дигитал, не някаква гнусна кутия. И не ми се чака шипинг.Muad_Dib wrote:На амазон има от няколко дни вече, аз ще чакам българските да заредят след нг. Ефо и още няколко приятели вече почнаха на нещо си ъф ракдос(май hand ili scepter) е сървъра, така че ако искате да сме заедно почвайте там.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- Nameless_onee
- Scholar
- Posts: 133
- Joined: Fri Oct 14, 2011 6:18 pm
С дългогодишният си опит с WAR, мога само да ви посъветвам да стоите далече от продуктите на ЕА. Като прибавим към това кадрите, които се вляха от Mythic (старият разработчик на Уар-а) към Bioware положението става още по-трагично
Разработчик, който няма опит в поддръжката и разработването на ММО-та (или пък не дай си боже черпи от опита на Митик) и разпространител, който го интересуват само и единствено парите. Просто идеална комбинация
Разработчик, който няма опит в поддръжката и разработването на ММО-та (или пък не дай си боже черпи от опита на Митик) и разпространител, който го интересуват само и единствено парите. Просто идеална комбинация
Фанатизма е другата страна на ограничението
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Което е толкова различно от Blizzard+Vivendi/Activision през 2005-аNameless_onee wrote:С дългогодишният си опит с WAR, мога само да ви посъветвам да стоите далече от продуктите на ЕА. Като прибавим към това кадрите, които се вляха от Mythic (старият разработчик на Уар-а) към Bioware положението става още по-трагично
Разработчик, който няма опит в поддръжката и разработването на ММО-та (или пък не дай си боже черпи от опита на Митик) и разпространител, който го интересуват само и единствено парите. Просто идеална комбинация
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Нещо си се объркал. Играта е в друго измерение, ако тръгнем да я сравняваме с WoW или кое да е друго MMO.RRSunknown wrote:ВОВ със джедаи. Фенбоите на SW си удрят по една чекийка от радост , останалите им е meh.
Или просто така съм се отвратил от всякакви онлайн ММО безделушки че всичките са ми meh и нямам право да кощунствам в темата.
SWTOR е ролева игра преди всичко. Дори най-първата инстанция(Flashpoint) е по-епична от най-епичното нещо, което съм виждал в WoW. То всъщност самото куестене по картите е в стил Mass Effect, диалозите са всички озвучени, използва се dialogue wheel системата. Имаш Companions, които си имат Affection, който се вдига според решенията, които вземаш при куестовете. Естествено има и подаръци.
Но така де, ще разхвърля набързо какво представлява играта.
RPG - Спокойно на нивото на KOTOR 1-2/Mass Effect 1-2. Играта е масивна и историята ужасяващо обширна, и дълга. Всеки клас има различна история, ходи на различни места и т.н. Не ми се мисли просто колко труд са хвърлили. Аз съм на въртял около 40 часа игра и не смятам, че съм дори на половината от изиграването на историята на Bounty Huntera. В момента съм 28 левел, максимума е 50, а левелинга става все по-бавен.
Your very own spaceship(умишлено го слагам отделно) - Към 20 левел се сдобивате с личен космически кораб, който служи за ваша база, склад и още доста неща. В моят случай това е D5-Mantis(Bounty Hunter), може би най-злобния кораб в играта.


Story/Lore - Радва ме, че за сега не са започнали да газят из франчайза, както Blizzard правят с Warcraft. Споменава се Revan от време на време(примерно), но е направено по информативен и интересен начин. Satele Shan(потомка на Bastila Shan) и Darth Malgus, които съответно са лидерите на Jedi/Sith, са нови персонажи, а и докато дигаш срещаш само нови персонажи. Нещата във вселената са свежи и интересни дори от най-първата планета, на която започнах(Hutta). В нито един момент не съм се хванал да върша нещо тривиално(ала WoW), защото дори най-тъпите куестове си имат някаква сюжетна нишка, която ги прави специални.
Light/Dark - Както и в KOTOR, и тук решенията, които вземаме променят тенденцията ни. Хубаво са го направили. Има различни степени на Light/Dark, като според степента можеш да носиш определени итеми. Тези итеми не са с нищо по-добри, като статистики от нормалните итеми, просто променят героя ти визуално. Колко зъл изглежда, примерно.

Crew Skills(crafting) - Това е първото ММО, в което подобни скилове ЗАРИБЯВАТ. Гриндене няма, поне не и в смисъла, който ни е познат до сега. Реално работата се върши от екипажа ти. Аз на този етап имам само двама, момичето и дроида на кораба ми, но нагоре ще станат повече. Има си отделен панел за екипажа, където са показани афекцията им и скиловете, които съм избрал. Могат да се тренират 3, като целия ти екипаж може да работи по тях по всяко едно време. Изпращат се на мисии, които струват кредити и определено време за изпълнение. Така в един и същ момент 5-6 човека екипаж могат да са пръснати по най-различни мисии да събират материали или да крафтят различна екипировка. При крафтенето, а и при мисиите, можеш да критнеш и да направиш още по-хубав от обикновено итем. Крит при мисия носи повече и по-високо качество материали/подаръци. Отделно итемите могат да се разрушават, като връща малко материали и има шанс да научиш много по-яка схема. Например при разбиването на 5-6 зелени колана ми даде схематик за много готин син колан. Много е интересно и изобщо не е натоварващо.
Gameplay - Като геймплей може вече да кажем, че е от тип WoW. Но нещата пак са туйкнати и пак се усещат свежи. Особено на ниво класове. Ето например аз съм Bounty Hunter Powertech, което на практика е Ranged tank.

Flashpoints/Grouping - При игра в парти, ролевия елемент не се губи. При иницииране на диалог, иницииращият го изчаква всички да се приближат до зоната и тогава пуска. Така всички членове на групата участват в диалога, като дори може да се използва холограма, ако сме прекалено далеч. Всеки е свободен да взема, каквито поиска решения, като има roll, който може да критне. Този с най-висок roll прави даденият диалог избор, но вашият също не се губи, ако примерно някой е решил да вентне в космоса група работници, а вие сте избрали да не го правите. Той може да вземе решението, но на вас пак ви дава Light side точки. Самите Flashpoints са скриптирани и епични дори от най-първия. Все по-нови се откриват прогресивно с левелинга и всичките са достъпни от Имперската флота(или тази на републиката), така че няма случай, в който ще пропуснеш съдържание. Всеки Flashpoint си има история, като започва с холограма на Darth Malgus, който ви обяснява как стоят нещата.(поне за сега) Съответно вътре има кътсцени, диалози, съдбоносни решения, бос битки, абе всичко.

Като цяло липсват повечето от досадните неща в WoW от сорта на репутации или dungeon finder и т.н.
Има и много други неща, като итемизацията и това, че ъпгрейдите се вадят от итемите. Тоест можеш да хванеш някакъв нисък левел итем, който визуално ти харесва и да го направиш с епично качество, като му сложиш нужните ъпгрейди. Просто, ако тръгна да описвам в детайли играта, няма да ми стигне и цял ден. Трябва да се играе и да се види.
RRS, кажи сега, колко като WoW ти звучи това, което съм написал?

My thoughts exactly.The Dragon wrote:Което е толкова различно от Blizzard+Vivendi/Activision през 2005-аNameless_onee wrote:С дългогодишният си опит с WAR, мога само да ви посъветвам да стоите далече от продуктите на ЕА. Като прибавим към това кадрите, които се вляха от Mythic (старият разработчик на Уар-а) към Bioware положението става още по-трагично
Разработчик, който няма опит в поддръжката и разработването на ММО-та (или пък не дай си боже черпи от опита на Митик) и разпространител, който го интересуват само и единствено парите. Просто идеална комбинация
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Ако има яка craft система значи рано или късно ще се сблъскам с тая игра. Но мен Star Wars и Star Trek колкото и да ми харесват като филми, ме отвращават като franchise и затова бягам от продукти по темата. А и като видя описание с повече от 5 пъти думата "епично" и ми става ясно, че не е писано от фен на Бритни Спиърс примерно ... демек чета и вярвам с едно на ум и две под черта.
"Information is the most dangerous explosive known to mankind!"
J.Horovitz
J.Horovitz
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest