Абсурдистан! Във тебе ний живяхме...
Moderator: Moridin
- ProxyFantasy
- Paragon
- Posts: 615
- Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
- Contact:
Ами то...тва верно не е нормална държава. На всяка реклама има едни малки букви и звездичка, която ти казва "Абе мое да е 9.90 ама после ще ти излезе 30.00"
Всичко го правят недовършено кирливо и смешно.
Пример: Зехме си фритюрник тази зима... Той отиде веднъж на поправка, два пъти, три пъти, и после просто ни казаха, че ние сме му направили физически дефект....Глупавия фритюрник и веднъж не влезе в употреба.
Друг пример: Вадех си дебитна карта за банката от работата....вече 3та седмица сметка има, но картата всеки път я пускат точно като се разоравям с касиерката...
Да не се хванем за кредитите и мобилните оператори, че и с тях ми е дошло до гуша....
Всичко го правят недовършено кирливо и смешно.
Пример: Зехме си фритюрник тази зима... Той отиде веднъж на поправка, два пъти, три пъти, и после просто ни казаха, че ние сме му направили физически дефект....Глупавия фритюрник и веднъж не влезе в употреба.
Друг пример: Вадех си дебитна карта за банката от работата....вече 3та седмица сметка има, но картата всеки път я пускат точно като се разоравям с касиерката...
Да не се хванем за кредитите и мобилните оператори, че и с тях ми е дошло до гуша....
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Интерено как при намалено предлагане и (спред управляващите сезонно) увеличеното търсене цените ще паднат. И кой БГ спекулант няма да се изкуши да печели от разликите при вноса и ще реши да подбива изгодни за печалба цени. Това толкова противоречи на пазарната икономика, че дори не е забавно. Просто ми дойде до гуша от показните пиар акции на ББ.
Hic locus est ubi mors gaudet succurrere vitae
Обичам си аватара!!
Die, Fanboys <- a blog for random anime bashing and raving
Обичам си аватара!!
Die, Fanboys <- a blog for random anime bashing and raving
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
ЪЪЪ, от какъв чеп си сваляте бойлера - гаранционните ремонти се извършват на място. Най-вероятно хората в сервиза са се хванали за главата като са ви видяли да носите бойлер и са решили да не ви правят ядовеZee wrote:Точно това означава
След купуването го монтирахме сами. Когато се повреди, сами го свалихме, откарахме до сервиза, смениха чарковете набързо и ни го върнаха, след което пак сами* го монтирахме. На гаранционната карта наистина пише, че гаранцията се прекратява в такива случаи, но в сервиза не казаха нищо.
*разбира се, преувеличавам своето участие в процеса. Аз главно гледах.

До три дена имаш право да го върнеш в магазина без изобщо да ходиш до сервизи. А за сервиза не вярвам три пъти подред да са ви го върнали не работещ (най-малкото се тества в сервиза задължително) и изведнъж да се е оказало че при вас е проблема.Пример: Зехме си фритюрник тази зима... Той отиде веднъж на поправка, два пъти, три пъти, и после просто ни казаха, че ние сме му направили физически дефект....Глупавия фритюрник и веднъж не влезе в употреба.
Гледайте хубаво какво купувате и тествайте защото в 99% от случаите клиента не знае какво купува и после се оплаква необосновано.
Примера ти е грешен - така поставено сравняваш на равни начала Виена и Велико Търново като хотелска база при положение че във Виена има около 200 пъти повече хотели. Освен това вадиш извод за състоянието на хотелиерството като цяло в България (?) на базата на времето за реакция на произволен хотел във Виена спрямо произволен хотел във Велико Търново (и съм 99% сигурен че са и с различни категории). Освен това да резервираш за след месец е по-лесно отколкото да резервираш за след 3 дниJohanVladimir wrote:Добре де, аз пък да подкрепя възмущението на Mindcrime, защото според мен иде реч за друго: колко много неща в търговията и услугите са някакви правени-недоправени, хем се опитваме да сме модерни, хем нещо там (време, ресурс, акъл) не ни достига...
Горещичко дребно примерче от последните часове да дам. Предстои ми пътуване във Виена другия месец, предстои ми и пътуване до Търново в края на седмицата. Сядаме семейно пред компа и почваме да си уреждаме спането. Както си и пише на сайта, уреждането във Виена отне 2 (две) минути. А това в Търново - на другия ден. Защото опцията да резервираш стая онлайн на сайта им предлагаше варианти за 2008, 2009 и 2010 г. А телефонът за връзка беше придружен с работно време. Ся, кво да си говорим?

Понеже съм сигурен че съм виждал много много повече страници на хотели от теб можеш да ми вярваш че положението далеч не е най-лошо в България.
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.
Е, не беше чак толкова веселоЪЪЪ, от какъв чеп си сваляте бойлера - гаранционните ремонти се извършват на място. Най-вероятно хората в сервиза са се хванали за главата като са ви видяли да носите бойлер и са решили да не ви правят ядове![]()

Бойлера протече, пък това е фатално по мои наблюдения. Обадихме се в сервиза и те ни дадоха 2 възможности: а) чакаме техник, който може да дойде след седмица; б) носим им бойлера на място. Избрахме второто. В сервиза за 10 мин. смениха всичко, освен нагревателя и разните там жици. Така целият проблем с бойлера се реши за по-малко от 24 ч. от протичането.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- herairness
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1983
- Joined: Tue Oct 04, 2005 10:43 am
- Location: varna
В този ред на мисли да вметна за интересните промоции на Булсата. От томбола на уебсайта ми звънят, че печеля безплатно оборудване и монтаж там със всичките му анджаклами и трябва да си платя само абонаментния план. Няма лошо, и без това се бяхме наканили да си слагаме. Отивам аз в офиса, казвам си данните и всичко, обяснявам за промоцията и те викат, да, добре, ще ви запишем, имаме свободни техници за след...два месеца
Викам е**си и промоцията! В крайна сметка се оказа, че има и експресна поръчка за...25 лв. Е, отне им точно 30 мин да дойдат, да монтират всичко и да си заминат.

- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- JohanVladimir
- Sorcerer
- Posts: 381
- Joined: Fri Mar 19, 2004 1:40 pm
Goshko, не сравнявам нищо (макар че защо пък не?), казвам само, че според мене е нелогично да си направиш сайт, с възможност за бърза и удобна резервация, а после да не поддържаш сайта изобщо, а вместо това да продължаваш да приемаш заявки по телефона от рецепционистка, с работно време от 9 до 17.30 ч.
Това е като да си купиш нова пералня, но да продължиш да переш със старата си механична, просто защото така си свикнал. И ако правото на всеки да пере както си иска, е негово свещено право, то управляването на бизнес в най-оспорваната и жестока индустрия, туристическата, в която Виена и Велико Търново са на практика приравнени, с подобен немотивиран консерватизъм (или чисто и просто ориенталски мързел и безгрижие) е равно на самоубийство.
Давам пример не за да кажа, че в България нещо е зле, а за да кажа защо е такова, каквото е.
Това е като да си купиш нова пералня, но да продължиш да переш със старата си механична, просто защото така си свикнал. И ако правото на всеки да пере както си иска, е негово свещено право, то управляването на бизнес в най-оспорваната и жестока индустрия, туристическата, в която Виена и Велико Търново са на практика приравнени, с подобен немотивиран консерватизъм (или чисто и просто ориенталски мързел и безгрижие) е равно на самоубийство.
Давам пример не за да кажа, че в България нещо е зле, а за да кажа защо е такова, каквото е.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Мех, ми те сайтовете са дет се вика по евтини от визитките вече за тва. Дай да имаме и сайт, ама после поддръжката увехва масово.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Без да се заяждам, но не знаеш какво говориш.RRSunknown wrote:Ами то поддръжката вече е трудното
Бай Хотелиер 100% няма IT специалист който да поддържа сайта редовно нито пък му е изгодно да ползва услугите на фирма за съпорт която ще му излезе още по- скъпа.
http://nightshine.eu/
Това го направих преди около година за една приятелка. Труда е около 1000 кинта с хостинга и темплейта.
Ще е адекватно поне още две години преди да има нужда от редизайн. Модули за резервации - има много за джумлата.
Поддръжка оттогава - под два часа за промяна на едни css-и. И това е. Модерните cms са много мощни и евтини.
Единствено ще имат проблем със сайта ако го дадат на съседското хлапе или на суперголяма фирма да го прави.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Не знам - аз говоря с факти. В конкретния случай човека каза че опция за 2011 не е имало което ме навежда на логическата мисъл че са спрели да го поддържат. Явно и 1000 лева са им много .
Сайта който си направил изглежда готино но не забелязах каталог с директно поръчване каквото е била идеята на хотелския сайт. Аз лично не съм правил сайт но ми бяха натресли да обновявам един с ценови листи и наличности и беше всичко друго но не и работа за 15 минути.
Сайта който си направил изглежда готино но не забелязах каталог с директно поръчване каквото е била идеята на хотелския сайт. Аз лично не съм правил сайт но ми бяха натресли да обновявам един с ценови листи и наличности и беше всичко друго но не и работа за 15 минути.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests