Bayonetta
Moderator: AlDim
Вмятай, вмяйтай, то без аргументация е яко смислено да се вмята
Саше, доста едностранчиво си написал одата си в прослава на пада на бокса. Аз ще се опитам да съм малко по-обективен с моите аргументи в подкрепа на Дуалшок 3:
1. Тежест - сори, но за мен почти два пъти по-лекия пад е само плюс, особено при по-дълги игрални сесии, за шутърите ще пиша по-надолу
2. D-Pad - основното ми "за" На бокса като от 3 пъти два пъти избереш оръжието, което си мапнал вдясно, а не това, което си искал да избереш - мапнато горе ще ти изкристализира съвсем защо майкрософтския D-Pad е просто трагичен. На който не му се е случвал горният пример да играе повече от 10 минути на рандъм екшън игра с 4+ оръжия. Особено напоследък за мен D-PAD-ът на бока е буквално неизползваем, еле пък за диагонали направо е РАЗПЛАКВАЩО...
3. Аналозите на ПС3 са доста по-ергономични и удобни за възглавничките на пръстите, на бокс имах леки болки в пръстите от около час Мортал Комбат 9, докато на ПС3 изиграх двете налични Год ъф Уор заглавия на по 5 часови сесии без да усетя нищо
4. R1 + L1 >>> RB + LB - това мисля, че е pretty self-explanatory - с вариантите на Дуалшок добиваш усещане за истинско НАТИСКАНЕ, а не просто нещо, наподобяващо цъкането на копчетата по LCD-телевизор...
5. Драмата с десния тригър - еми за мен лично няма таката и десният тригър на ПС3 си е екстра, стига да не трябва да стреляш активно с него в шуутъри, а пък де що има себеуважаваща се нормална игра има вариант за ремап да стреляш с Р1 и тригърът да отиде за презареждане/клякане/някакво друго рандъм нещо, което ти трябва по-рядко
6. (крайно субективно) Бутоните в дясно (не знам дали те се водят "фейс" бутони) мен много повече ме кефят на Дуалшока, някак си може би геометричните фигури ми седят много добре написани на екрана преди едно или друго действие от ABXY....Не знам дали е защото започнах с ПС2 или по-друга причина, но просто си е така. А и са доста по-меки за натискане, което за мен е плюс и не трябва да ги набивам надолу като каруцар на игри с комбота.
Саше, доста едностранчиво си написал одата си в прослава на пада на бокса. Аз ще се опитам да съм малко по-обективен с моите аргументи в подкрепа на Дуалшок 3:
1. Тежест - сори, но за мен почти два пъти по-лекия пад е само плюс, особено при по-дълги игрални сесии, за шутърите ще пиша по-надолу
2. D-Pad - основното ми "за" На бокса като от 3 пъти два пъти избереш оръжието, което си мапнал вдясно, а не това, което си искал да избереш - мапнато горе ще ти изкристализира съвсем защо майкрософтския D-Pad е просто трагичен. На който не му се е случвал горният пример да играе повече от 10 минути на рандъм екшън игра с 4+ оръжия. Особено напоследък за мен D-PAD-ът на бока е буквално неизползваем, еле пък за диагонали направо е РАЗПЛАКВАЩО...
3. Аналозите на ПС3 са доста по-ергономични и удобни за възглавничките на пръстите, на бокс имах леки болки в пръстите от около час Мортал Комбат 9, докато на ПС3 изиграх двете налични Год ъф Уор заглавия на по 5 часови сесии без да усетя нищо
4. R1 + L1 >>> RB + LB - това мисля, че е pretty self-explanatory - с вариантите на Дуалшок добиваш усещане за истинско НАТИСКАНЕ, а не просто нещо, наподобяващо цъкането на копчетата по LCD-телевизор...
5. Драмата с десния тригър - еми за мен лично няма таката и десният тригър на ПС3 си е екстра, стига да не трябва да стреляш активно с него в шуутъри, а пък де що има себеуважаваща се нормална игра има вариант за ремап да стреляш с Р1 и тригърът да отиде за презареждане/клякане/някакво друго рандъм нещо, което ти трябва по-рядко
6. (крайно субективно) Бутоните в дясно (не знам дали те се водят "фейс" бутони) мен много повече ме кефят на Дуалшока, някак си може би геометричните фигури ми седят много добре написани на екрана преди едно или друго действие от ABXY....Не знам дали е защото започнах с ПС2 или по-друга причина, но просто си е така. А и са доста по-меки за натискане, което за мен е плюс и не трябва да ги набивам надолу като каруцар на игри с комбота.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Еми за 1 - лекостта на PS3 пада се сочи като един от най-големите му недостатъци от повечето хора, а тежестта на този за 360 се счита за огромно предимство, което ти го прави по-стабилен в ръцете. Разбира се, не всеки го усеща така, но ти цитирам по-масовото мнение.
2 - първо, вече има версия на контролера с нов D-Pad, второ - аз отдавна съм му свикнал за смяна на оръжия. За комбота във файтъри старата версия не става, това всеки го знае.
3 - Бъркаш "ергономични" с "меки". Неслучайно новия хендхелд на Sony е минал към вдлъбнати стикове - това е възможно най-ергономичния дизайн, защото не ти се изплъзва постоянно (особено при дърпане назад). Също така по-голямото съпротивление на 360 позволява по-голяма точност. Болки в пръстите никога не съм имал от 360, за разлика от падовете на PS2 (и в по-малка степен PS3). Но разни хора, разни пръсти.
4 - RB и LB създават усещането от натискане на бутоните на мишка, всъщност. А R1 и L1 ги усещам много евтини.
5 - Баце, нарича се "тригър". Ако повечето девелъпъри трябва да избягват това му определение, ремапвайки го към R1, защото е едно от най-ужасните неща, слагани на геймпад последните години, значи определено не е наред. А за рейсъри е кошмар без допълнителни пластмаси, правещи го подобен на този на 360.
6 - еми при мен е точно обратното. И Sony са единствените, които използват тия геометрични форми. За мен още от PS2 насам са били по-неприятни и продължавам да бъркам куик-тайм ивенти с тях.
Единствените универсални предимствата на PS3 пада са:
- по-добър класически D-Pad (май тоя на MS е бил куц в началото защото не им се е плащало патент за нормален D-Pad, а сега вече си изобретиха нов дизайн: http://www.amazon.com/Xbox-360-Silver-C ... 850&sr=8-4)
- по-малък deadzone на аналозите (така някои по-фини движения са лееко по-точни на PS3)
- придържа се към дизайн, с който хората са свикнали
2 - първо, вече има версия на контролера с нов D-Pad, второ - аз отдавна съм му свикнал за смяна на оръжия. За комбота във файтъри старата версия не става, това всеки го знае.
3 - Бъркаш "ергономични" с "меки". Неслучайно новия хендхелд на Sony е минал към вдлъбнати стикове - това е възможно най-ергономичния дизайн, защото не ти се изплъзва постоянно (особено при дърпане назад). Също така по-голямото съпротивление на 360 позволява по-голяма точност. Болки в пръстите никога не съм имал от 360, за разлика от падовете на PS2 (и в по-малка степен PS3). Но разни хора, разни пръсти.
4 - RB и LB създават усещането от натискане на бутоните на мишка, всъщност. А R1 и L1 ги усещам много евтини.
5 - Баце, нарича се "тригър". Ако повечето девелъпъри трябва да избягват това му определение, ремапвайки го към R1, защото е едно от най-ужасните неща, слагани на геймпад последните години, значи определено не е наред. А за рейсъри е кошмар без допълнителни пластмаси, правещи го подобен на този на 360.
6 - еми при мен е точно обратното. И Sony са единствените, които използват тия геометрични форми. За мен още от PS2 насам са били по-неприятни и продължавам да бъркам куик-тайм ивенти с тях.
Единствените универсални предимствата на PS3 пада са:
- по-добър класически D-Pad (май тоя на MS е бил куц в началото защото не им се е плащало патент за нормален D-Pad, а сега вече си изобретиха нов дизайн: http://www.amazon.com/Xbox-360-Silver-C ... 850&sr=8-4)
- по-малък deadzone на аналозите (така някои по-фини движения са лееко по-точни на PS3)
- придържа се към дизайн, с който хората са свикнали
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Изгледахме walkthrough-то на Байонета и след него - кътсцените на Devil May Cry 4. Тфа щото Байонетата ми писна много и до края вече нервничех да свършва по-бързо и превъртахме геймплейната част. Та Сашко усети, че ме губи за каузата и реши да ме зарибява с Данте.
Еми не. И Данте не ми беше вървежен. А да ви кажа, като нещо ей такова ми попадне под формата на аниме (щото в тея две игри избиват на аниме долнопробия доста), го заебвам, разкоствам, заплювам и препикавам и след това го забравям форевър, щото HDD-то ми е твърде малко, че да вмести тоя тип фенсървис помии. Примерно ДМК анимето го зарязах още на първата му серия.
Подозирам, че е мега яко да ги играеш тея игри, ама да ги гледаш отстрани е бахти-му-й досадата, особено като се има предвид качеството на историята и персонажите. Като дизайн не са лоши де - на Байонетката не бих й отказала хич, а и Данте е кефещ пич, ама дълбокия хайп по тях си остава дълбоко неразбран от моя страна.
Ненам що се получи така - в Red Dead Redemption можех да гледам как Марстън си язди коня из прерията и отстрелва пилци и вълци в продължение на часове без да усетя каквато и да е скука. Сега гледам как Сашо преиграва Assassin's Creed 2 и там мога да зяпам Ецио как търчи по разни покриви до безкрай. Шляенето на Адам по разни въздухоотводни шахти и коридори в Deus Ex така и не можа да ми писне. Та не е щото е повтаряем геймплей и аз не го играя и затова ми е скучен. Не е и щото играта е грозна - артът на Байонета е мега як. Вижда се че има секви яки геймплейни врътки. Ненам що не можа да ми влезе нещо...
Еми не. И Данте не ми беше вървежен. А да ви кажа, като нещо ей такова ми попадне под формата на аниме (щото в тея две игри избиват на аниме долнопробия доста), го заебвам, разкоствам, заплювам и препикавам и след това го забравям форевър, щото HDD-то ми е твърде малко, че да вмести тоя тип фенсървис помии. Примерно ДМК анимето го зарязах още на първата му серия.
Подозирам, че е мега яко да ги играеш тея игри, ама да ги гледаш отстрани е бахти-му-й досадата, особено като се има предвид качеството на историята и персонажите. Като дизайн не са лоши де - на Байонетката не бих й отказала хич, а и Данте е кефещ пич, ама дълбокия хайп по тях си остава дълбоко неразбран от моя страна.
Ненам що се получи така - в Red Dead Redemption можех да гледам как Марстън си язди коня из прерията и отстрелва пилци и вълци в продължение на часове без да усетя каквато и да е скука. Сега гледам как Сашо преиграва Assassin's Creed 2 и там мога да зяпам Ецио как търчи по разни покриви до безкрай. Шляенето на Адам по разни въздухоотводни шахти и коридори в Deus Ex така и не можа да ми писне. Та не е щото е повтаряем геймплей и аз не го играя и затова ми е скучен. Не е и щото играта е грозна - артът на Байонета е мега як. Вижда се че има секви яки геймплейни врътки. Ненам що не можа да ми влезе нещо...
Сдобих се с ей това:
- Spoiler: show
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests