Абсурдистан, отгоре, отдолу и отвътре... (Part IV)
Moderator: Moridin
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
На този тип чара му е в мълчанието.12:17
РФИ: България е против военната операция
Френското радио РФИ съобщи, че съвсем изненадващо най-яростните критики срещу войната в Либия дойдоха именно от България. Вчера пред медиите българският премиер Бойко Борисов окачестви въздушните удари, провеждани от международната коалиция, като авантюра, основана на петролни интереси. Никога няма да оставя нашите пилоти да вземат участие в това, отсече Борисов
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Не знам дали наистина е казал "Никога няма да оставя нашите пилоти да вземат участие в това," но ако го е направил, това му е било грешката. Нашите пилоти и да искат, не могат да участват в "това", понеже не разполагаме с техническите възможности. Нещо, което е добре известно, съответно никой не би си направил труда да ни кани - просто защото е безсмислено.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
- Zeiss_optik
- Arcanist
- Posts: 771
- Joined: Fri Feb 18, 2011 7:20 pm
Не е авантюра - мародерство е: уж за защита на мирното население, а всъщност - заради нефта. Ако беше само за защита на хората - суданските джанджевиди изклаха стотици хиляди цивилни в Дарфур, но никой не си мръдна пръста. На Джон Гаранг даже не му дадоха думата в ООН, а убийството му не възмути никого. Франция цели 6 години след началото на геноцида в Дарфур се сети да изпрати няколко хиляди войника там (а Дарфур заема територия колкото самата нея!), които войиници така и си останаха без снабдяване.
Само че в Судан няма нефт, а Либия държи цели 2% световен дял от него.
Че ще защитят цивилните - да, може и да ги защитят. Но не тяхната защита е целта на операцията.
Само че в Судан няма нефт, а Либия държи цели 2% световен дял от него.
Че ще защитят цивилните - да, може и да ги защитят. Но не тяхната защита е целта на операцията.
В тази връзка, ето списък с критерии, на които държавата ви трябва да отговаря, ако искате да бъдете освободени: http://neverojatno.wordpress.com/2011/0 ... obojdenie/


В Южен Судан също има петрол, макар и няколко пъти по-малко , отколкото в Либия, сигурно не са достигнали лимита, над който САЩ решават да докарат самолетите и евентуално армията. 

Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Е ко не достигнаха, оня изрод от години буквално мори от глад немюсюлманското население. Там се вихри отвратителен геноцид. Още помня един репортаж по Евронюз от една августовска вечер през 98-ма. И най-лошото е, че не спира. Омар Хасан ал Башир трябва да бъде убиван бавно и мъчително, за предпочитане в продължение на години. 

- ninja_senso
- Scholar
- Posts: 109
- Joined: Tue Aug 31, 2010 8:36 pm
Сори, не съм се изразил правилно, но все пак мисля, че не си прав.RRSunknown wrote:Не съм казал че Шанхай е по-пренаселен от София - казах че има повоече автомобили на човек. Това е нещо съвсем различно.
Както и да е, важното е, че нито бензина ни е безин, нито нафтата ни е такава. Даже дизела и газта се водят отпадъчни материали, а цената им е до небето.
10ст паднаха при това само след седмица активни и пасивни протести, само че на бензина - дизела си е все така 2,5 за водица

Хм, рекордът при цените на петрола беше в периода май-юни 2008-ма, когато чукна къде 150 долара за барел. Тогава Лукойл незабавно вдигна цените на горивата, в частност на бензина, до... май беше лев и педесе. Когато няколко месеца по-късно цената на петрола влезе в някакви разумни граници, Лукойл не си намали цените, защото се оправда, че бил купил много от скъпия петрол и използвал именно него, за да прави бензин и пр. Очевидно се налага схващането, че Лукойл е изкупил всичкия възможен петрол от скъпата партида от 2008-ма, защото днес, три години по-късно, петролът е някъде 120 долара за барел, а бензинът е някъде към 2,35.
Пункт две. Приятели, повярвайте ми, аз съм ултраненационалист и смятам българина за генетичен отпадък, но при все това категорично отказвам да проумея, че у нас заплатите са такива, каквито са, щото от нас по-мързеливи, калпави и некадърни нямало. Като оставим настрана, че мнозинството кадърни хора, завършили смислени университети, а не разни П*ТКИ, ВСУ-та, БСУ-та и търговищките филиали на Камчатския институт по ядрено самолетостроене, приложна нумизматика и международно право на молекулярния културизъм напусна страната, а останалите се канят да последват примера им при първа възможност, истината е, че стандартът ни на живот не ни позволява, нито материално, нито морално, нито чисто физически, да имаме някакви норвежки цени, докато заплатите масово са такива, каквито са.
Приказките "ама те работят малко, затова е така" да ги разправят на бабите си. Не съм чула дотук за човек, който не е IT-специалист или не работи в чуждестранна фирма, дето някой работодател да му е зачел труда, да му е признал, че работи за трима и да го поощри с нужното възнаграждение. Това чисто утопично би могло да се случи, но в родната действителност не става така. Проблемът в това отношение е от години. Просто има нещо, което е ужасно объркано. Абсолютно невъзможно е да се стремиш да постигнеш европейски цени на стоките и услугите, докато цената на труда е практически замразена. Не става така. Каквито и оправдания да има, колкото и да го гълчаме народа, че е мързелив и некадърен, това положение води до разруха. И очевидно е, че изходът не е в саденето на картофи в междублоковите пространства, за да си подпомогнем домакинствата.
Пункт две. Приятели, повярвайте ми, аз съм ултраненационалист и смятам българина за генетичен отпадък, но при все това категорично отказвам да проумея, че у нас заплатите са такива, каквито са, щото от нас по-мързеливи, калпави и некадърни нямало. Като оставим настрана, че мнозинството кадърни хора, завършили смислени университети, а не разни П*ТКИ, ВСУ-та, БСУ-та и търговищките филиали на Камчатския институт по ядрено самолетостроене, приложна нумизматика и международно право на молекулярния културизъм напусна страната, а останалите се канят да последват примера им при първа възможност, истината е, че стандартът ни на живот не ни позволява, нито материално, нито морално, нито чисто физически, да имаме някакви норвежки цени, докато заплатите масово са такива, каквито са.
Приказките "ама те работят малко, затова е така" да ги разправят на бабите си. Не съм чула дотук за човек, който не е IT-специалист или не работи в чуждестранна фирма, дето някой работодател да му е зачел труда, да му е признал, че работи за трима и да го поощри с нужното възнаграждение. Това чисто утопично би могло да се случи, но в родната действителност не става така. Проблемът в това отношение е от години. Просто има нещо, което е ужасно объркано. Абсолютно невъзможно е да се стремиш да постигнеш европейски цени на стоките и услугите, докато цената на труда е практически замразена. Не става така. Каквито и оправдания да има, колкото и да го гълчаме народа, че е мързелив и некадърен, това положение води до разруха. И очевидно е, че изходът не е в саденето на картофи в междублоковите пространства, за да си подпомогнем домакинствата.
- ninja_senso
- Scholar
- Posts: 109
- Joined: Tue Aug 31, 2010 8:36 pm
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Отпадъци? Това не е вярно може би от 1916 насам.ninja_senso wrote:Сори, не съм се изразил правилно, но все пак мисля, че не си прав.RRSunknown wrote:Не съм казал че Шанхай е по-пренаселен от София - казах че има повоече автомобили на човек. Това е нещо съвсем различно.
Както и да е, важното е, че нито бензина ни е безин, нито нафтата ни е такава. Даже дизела и газта се водят отпадъчни материали, а цената им е до небето.
10ст паднаха при това само след седмица активни и пасивни протести, само че на бензина - дизела си е все така 2,5 за водица
Марфи - 2008-а при пика и безнина и дизела бяха забили сериозно в двата лева. Цените бяха около 2.10 -2.20.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest