It's not TV, it's HBO
Слабо ме интересува кой как към какво ще подхожда. На последните две страници от тази тема видях наплещени толкова много глупости, че просто ме засърбяха ръцете и аз да си оставя мнението. Простете! Не знаех, че съм единственият човек, който няма право на това.
П.С към Trip: Какво те кара да мислиш, че мнението на когото и да било от този форум може да направи който и да било от обсъжданите сериали повече или по-малко добър, съответно - повече или по-малко лош? Би било твърде самомнително от моя страна да си въобразявам такова нещо.
Все пак се радвам, че ви наруших спокойствието. Темата беше станала скучна.
П.С към Trip: Какво те кара да мислиш, че мнението на когото и да било от този форум може да направи който и да било от обсъжданите сериали повече или по-малко добър, съответно - повече или по-малко лош? Би било твърде самомнително от моя страна да си въобразявам такова нещо.
Все пак се радвам, че ви наруших спокойствието. Темата беше станала скучна.
Малко новини:
ХБО спират In Treatment, на което гледам по-скоро положително, предвид ръшването в третия сезон. Явно Бърн наистина иска нереално много пари, въпреки тежката роля, а и сценаристите са под напрежение, без да имат готов материал зад гърба, който да адаптират. Аз въобще не виждам как могат да се надскочат сюжетните линии и размисли по повод ползата от психотерапия от първите 2 сезона, така че завършекът на трети всъщност е доста fitting.
И миналата седмица стана ясно, че Зак Галифанакис ще продуцира и играе в ново комедийно шоу за ХБО. Имайки предвид колко off е хуморът на този индивид, и колко добре се справя , когато няма кой да му слага ограничения, мисля че тази телевизия е най-доброто място, където можеше да попадне. Надявам се, че това не значи последен сезон за Bored to Death тази есен.
Btw, някой да има впечатления от Mildred Pierce? Особено някой фен на Бъруел?
ХБО спират In Treatment, на което гледам по-скоро положително, предвид ръшването в третия сезон. Явно Бърн наистина иска нереално много пари, въпреки тежката роля, а и сценаристите са под напрежение, без да имат готов материал зад гърба, който да адаптират. Аз въобще не виждам как могат да се надскочат сюжетните линии и размисли по повод ползата от психотерапия от първите 2 сезона, така че завършекът на трети всъщност е доста fitting.
И миналата седмица стана ясно, че Зак Галифанакис ще продуцира и играе в ново комедийно шоу за ХБО. Имайки предвид колко off е хуморът на този индивид, и колко добре се справя , когато няма кой да му слага ограничения, мисля че тази телевизия е най-доброто място, където можеше да попадне. Надявам се, че това не значи последен сезон за Bored to Death тази есен.
Btw, някой да има впечатления от Mildred Pierce? Особено някой фен на Бъруел?
Понеже нито Силвъра, нито Колето, нито някой друг е отворил тема за Сопранос (срамота), ще коментирам тук засега, че вече ми става неудобно да пускам нови теми за сериали, които едва-що съм загледал.
Сопранос навремето го почвах на два пъти и все запецвах още на първи епизод (предубеден съм към мафиотски истории и това ме блокираше). В последно време обаче, покрай Boardwalk Empire реших да му дам трети шанс (за пръв път при сериал).
Изгледах първите три епизода и май съм спечелен за каузата. Определено човек трябва да го почва в подходящо настроение за нещо много концентрирано и постепенно разгръщащо се (като The Wire в известен смисъл), но в един или друг момент просто трябва да го почне.
Съчетанието между семеен и професионален живот у Тони Сопрано е страхотно, плюс сесиите му с психиатърката (не знам защо, но малко ми напомнят на коментари за публиката от участници в риалити шоу - като структура, не като обмен на мисли, разбира се).
Например сцената, в която майка му си подпали котлона, Серж го търсеше по другата линия и същевременно подчинените мафиоти го питаха за номера на откраднатата кола на учителя на сина му беше адски ценна - терзанията на бизнесмена-семеен човек.
Или подмятания като в диалога между евреина и Тони с аверите му:
- Where are the Romans now, eh?
- You're looking at them, asshole!
Ще го изгледам полека-лека и се надявам някой вече изгледал го да пусне тема по някое време.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Treme renewed for a third season
Ясно е, че това не е най-добрият сериал на Дейвид Саймън, но пък това не му пречи да е по-качествен от кажи-речи всичко друго вървящо в момента (казвам това с увереността на човек, който следи точно един друг сериал ).
Ясно е, че това не е най-добрият сериал на Дейвид Саймън, но пък това не му пречи да е по-качествен от кажи-речи всичко друго вървящо в момента (казвам това с увереността на човек, който следи точно един друг сериал ).
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
-
- Misting
- Posts: 338
- Joined: Mon May 30, 2011 6:26 pm
In Treatment (поне първите 2 сезона; 3-ият ме издразниха пациентите, но пък сесиите с Адел бяха много добри) е просто жесток. Много реалистичен; направо се потапях в него преди сън.Dr. Horrible wrote:Гледал съм съвсем малко сериали на HBO, но повечето от тях далеч не съвпадат с личното ми разбиране за гениалност.
True Blood ми беше отвратителен, гнусен и еднообразен. Героите ми бяха противни напълно всички. От него издържах шест епизода.
При Рим подобна ситуация – прекомерно насилие за моя вкус, къде кърваво, къде сексуално. Но там съм гледал само два епизода, дори не целите, така че мнението ми не е толкова категорично. Обаче нямам намерение да правя втори опит с него.
Carnivale всъщност не беше лошо, дори визуално ме привличаше много, беше милиарди пъти по-красив от предишните два. Но при него имах друг проблем – за сметка на адски силната атмосфера самото действието се развиваше страшно бавно, поне за мен непоносимо бавно. Изгледах шест епизода и пак ми се сториха много, защото една серия минаваше сякаш не за час, а за три. На него бих му дал втори шанс някой ден.
In Treatment обаче ми хареса много, ама наистина много. И все пак точно той е римейк, поне в излезлите до момента сезони, така че неговата гениалност не мога съвсем чистосърдечно да я отдам на HBO.
Иначе от техните сериали определено бих искал да видя Сопрано и Six Feet Under и ще го направя в близките месеци.
Carnivale - Knauf да беше издал книгите поне! Страшно ме е яд за този сериал и caмодоволността на creator-a му А по отношение на "бавността му", хич не съм съгласен. Напротив, темпото си беше идеално.
The Wire все се каня да го почна и правя нещо друго за сметка... Трябва да го видя някой от тези дни.
Silver wrote:Значи ще ме разбереш, когато в един момент ми дойде до гуша и изцепя в съседната тема, че Троновете са нещо като Тру Блъд, само че не ЧАК толкова тъпо?
Еее, първоизточникът им все е по-качествен от Баш Кръвта, че чак забатачване да има.Amelia wrote:Аз пък даже ще се и съглася...
Дано не забатачат като Тру Блъд и те.
Иначе съгласен, че като за сериал на НВО Троновете са далеч от Жицата, Сопрановите, Империята или Рим.
Last edited by passer-by on Tue May 31, 2011 6:18 pm, edited 1 time in total.
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest