Основната идея на филма е, че двамата режисьори решават да си измислят напълно въображаем хипермаркет, но да направят напълно реална рекламна кампания. Това включва всичко - телевизионни, вестникарски и радио реклами, рекламни пана по улиците, реклами по градския транспорт, диплянки с продукти и цени и каквото друго ви хрумне. За целта, режисьорите са привлякли най-различни маркетингови агенции, режисьори на рекламни клипове, дори някаква сравнтелно популярна певица за рекламната песничка. На всичко отгоре, решават да построят една стена на една ливада в покрайнините на Прага (кампанията е направена през май 2002 г.) Самата кампания била доста нетрадиционна, тъй като основните послания били "Не ходете там!", "Не купвайте!", "Не харчете много!", "Не се предреждайте!" и т.н.
В резултат, над 2000 души отиват на "откриването" на хипермаркета, някои от тях 2-3 часа по-рано! Мисълта ми беше, какво мислите вие - дали рекламите ни влияят толкова много и възможно ли е такова явно манипулиране? Аз лично си мисля, че в съвременния свят, нищо не е изключено.
В тази връзка, едни разменени реплики от филма бяха доста забавни - режисьорите на филма искаха на рекламните брошури да пише "Няма да си тръгнете с празни ръце", докато един човек от рекламната агенция каза, че това било измама, и че ако документалистите лъжели хората, тези от рекламата не го правили

Филмът си има сайт, ето тук (има и версия на английски):
http://www.czech-tv.cz/specialy/ceskysen/
А, и не се подлъгвайте по снимката на първата страница, всъщност всичко е минало доста спокойно ...
