Oscars 2011
Да драсна и аз съвсем накратко. Добре, че Емо е започнал нова страница, защото безмислените технически глупости на предната и меренето на някакви имагинерни пишоци почти ме отказа. Dudes, NOBODY CARES.
Та за Оскарите - могъществено съм разочарован и смятам догодина въобще да не се вълнувам толкова. Фактът, че с жената превъртяхме може би 3/4 от церемонията говори много за цялостната й "забавност". Колкото до самите наградени - еми нямаше нужда честно. Речта не може да стъпи на малкия пръст нито на TSN, нито на True Grit, смея да кажа дори и на Инсепшън, но той и шанс дори нямаше. Симпатично малко филмче с болезнено ясен от-до сюжет с главна роля изиграна от един от най-безличните актьори на тази генерация.
За Финчър най ме е яд и още като видях, че той губи ми стана ясно, че всичко е downhill от там. Също така смятам, че и Айзенбърг и Джеф Бриджис му скриха топката отвсякъде на Фърт. Не съм гледал Biutiful, но не мисля, че и Бардем не се е справил могъщо по-добре.
Освен това ВСИЧКО беше като на глобусите освен горе-долу "най-важните" за всеки киноман категории. Да е жива и здрава Портман, но честно си признавам, че не съм гледал два от другите филми с номинирани главни дами, за да преценя дали е най-добра.
Въобще ужасно ФЕЙЛ бяха тези Оскари. Аман от даване на награди на посредствени неща.
Та за Оскарите - могъществено съм разочарован и смятам догодина въобще да не се вълнувам толкова. Фактът, че с жената превъртяхме може би 3/4 от церемонията говори много за цялостната й "забавност". Колкото до самите наградени - еми нямаше нужда честно. Речта не може да стъпи на малкия пръст нито на TSN, нито на True Grit, смея да кажа дори и на Инсепшън, но той и шанс дори нямаше. Симпатично малко филмче с болезнено ясен от-до сюжет с главна роля изиграна от един от най-безличните актьори на тази генерация.
За Финчър най ме е яд и още като видях, че той губи ми стана ясно, че всичко е downhill от там. Също така смятам, че и Айзенбърг и Джеф Бриджис му скриха топката отвсякъде на Фърт. Не съм гледал Biutiful, но не мисля, че и Бардем не се е справил могъщо по-добре.
Освен това ВСИЧКО беше като на глобусите освен горе-долу "най-важните" за всеки киноман категории. Да е жива и здрава Портман, но честно си признавам, че не съм гледал два от другите филми с номинирани главни дами, за да преценя дали е най-добра.
Въобще ужасно ФЕЙЛ бяха тези Оскари. Аман от даване на награди на посредствени неща.
Театърът на Мелиса Лио, не само fuck-а, а всичко, беше много грозна работа, особено на фона на току що получена актьорска награда. Бейл и Портман бяха адекватни, но цялото нещо беше наистина ужасно вяло. Единственият, който внесе някакъв стил на тая сцена беше Арън Соркин. А във връзка с линка по-нагоре за демонстративно дезинтересирания Джеймс Франко, има и допълнение – прочетох, че въобще не се появил на афтър партито и само туитнал, че директно си отпрашва обратно към източния бряг. Безкрайно ми е странна цялата работа, то беше все едно някой му е опрял пистолет в главата, за да го накара да излезе и той се опитва да даде колкото може повече сигнали, че не желае да бъде там.
- Spoiler: show
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
@Муад'диб
Напълно съгласен за церемонията, като стана време за пеенето на песните и другите тъпи скечове много умно си излязох от стаята, и добре че го направих щото Гуинет май е била плачевна.
Но искам да спомена нещо, което много хора май не осъзнават. Един филм за да има истинска сила или класа няма нужда да предлага драма и прекалена актьорска игра, напротив това понякога води до филми с по слажи послания. Макар да не одобрявам начина по който Речта на краля ни беше натрапена, на фона на година които видя супер иноваторски филма като Нетуарка и Генезис, все пак трябва да призная че това е филма който носи най-дълбокото послание от всички. Ако търсите фалвива драма и показна актьорска игра няма да ги намерите тук, но ако човек наистина иска да види истинският облик на заекващите хора и тяхната борба да покажат че и те имат глас - това е филма. Колин Фърт напълно измайсторява един глас който включва не само безсилието на заекващите, но и съмненията на един съпруг, баща и бъдещ крал. И макар историята сама в себе си да не е нищо ново, начина по който е разказана я прави необикновенна. Мога да продължа много, но е по-добре филма да се види, защото съм сигурен че не всички тук са го гледали поради предсказуемият край. ("И какво, той прави реч накрая")
@Джен
Мелиса Лио беше една от най-естествените от отличените, точно и затова се прецака като се изхвърли с ф-бомбата. Категорията беше най-неясната, и лично аз до последно смятах че ще изберат момичето от Трю Грит. Но ако наистина е вярно това за Франко, не му прави чест, особенно като 3 месеца се разхожда наляво надясно и казваше как няма търпение да влезе в ролята на Оскар водещ.
А колкото до ост-то на Речта, без да навлизам разбира се в техническите детайла, ще кажа че за мен беше саундтрака който най-много пасваше на филм тая година, и буквално чувствах двойна емоция в някой от моментите във филма когато прозвучаваше. Примерно тъжната атмосфера в началото когато бъдещият крал прави една много срамна реч. Деплат е просто роден за статуетката, но да се надяваме че Академията няма да закъснее много с това да му я даде най-после.
Напълно съгласен за церемонията, като стана време за пеенето на песните и другите тъпи скечове много умно си излязох от стаята, и добре че го направих щото Гуинет май е била плачевна.
Но искам да спомена нещо, което много хора май не осъзнават. Един филм за да има истинска сила или класа няма нужда да предлага драма и прекалена актьорска игра, напротив това понякога води до филми с по слажи послания. Макар да не одобрявам начина по който Речта на краля ни беше натрапена, на фона на година които видя супер иноваторски филма като Нетуарка и Генезис, все пак трябва да призная че това е филма който носи най-дълбокото послание от всички. Ако търсите фалвива драма и показна актьорска игра няма да ги намерите тук, но ако човек наистина иска да види истинският облик на заекващите хора и тяхната борба да покажат че и те имат глас - това е филма. Колин Фърт напълно измайсторява един глас който включва не само безсилието на заекващите, но и съмненията на един съпруг, баща и бъдещ крал. И макар историята сама в себе си да не е нищо ново, начина по който е разказана я прави необикновенна. Мога да продължа много, но е по-добре филма да се види, защото съм сигурен че не всички тук са го гледали поради предсказуемият край. ("И какво, той прави реч накрая")
@Джен
Мелиса Лио беше една от най-естествените от отличените, точно и затова се прецака като се изхвърли с ф-бомбата. Категорията беше най-неясната, и лично аз до последно смятах че ще изберат момичето от Трю Грит. Но ако наистина е вярно това за Франко, не му прави чест, особенно като 3 месеца се разхожда наляво надясно и казваше как няма търпение да влезе в ролята на Оскар водещ.
А колкото до ост-то на Речта, без да навлизам разбира се в техническите детайла, ще кажа че за мен беше саундтрака който най-много пасваше на филм тая година, и буквално чувствах двойна емоция в някой от моментите във филма когато прозвучаваше. Примерно тъжната атмосфера в началото когато бъдещият крал прави една много срамна реч. Деплат е просто роден за статуетката, но да се надяваме че Академията няма да закъснее много с това да му я даде най-после.
"Който ни освободи, той ще ни зароби" - Васил Левски
Живот на високи обороти
Живот на високи обороти
В "Речта" се чуват повече неща на Моцарт и Бетовен, отколкото пианцето на Десплат. Гледах го преди бая време та не помня, ма ми се стори, че и Бах ми се чу някъде, ама може просто някой много да се е пънал да звучи като Бах... се тая.
Иначе как трябваше да го намуфтят на Натали и да дадат за мацка или на Мишел Уилямс, или на Анет Бенинг, ма те.
Иначе как трябваше да го намуфтят на Натали и да дадат за мацка или на Мишел Уилямс, или на Анет Бенинг, ма те.
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6580
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Не знам какво и беше естественото, при положение, че преиграваше дори по-злокобно, отколкото във филма - а и там преиграваше твърде много. Толкова изкуствено поднесена псувня не бях гледал от бая време, честно да си призная.Samail wrote: Мелиса Лио беше една от най-естествените от отличените, точно и затова се прецака като се изхвърли с ф-бомбата.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Аз противно на вашите мнения съм много доволен от повечето. Наистина се колебаех между Мелиса и Хелена, но която й да беше спечела от двете щеше да е добре. Също така можеше и Ейми, време й е вече.
За мъжка роля бях изцяло за Колин Фърт, даже още миналата година. Мисля, че той е много добър актьор и тази година реално беше без конкуренция. Доколкото гледах и по анкетите води навсякъде, не като Натали разбира се. Тя си беше направо абонирана за тази награда.
Алиса/Генезис си взеха точно наградите които заслужаваха. Чета, че Алиса не заслужавала това което взе- пълни глупости. Щеше да е абсурд ако беше взела за ефекти, но за костюми да речем нямаше кой знае каква конкуренция за нея.
Единственото с което не съм съгласен е за музика. За мен дракона трябваше да вземе както за музика, така й за анимация, но там нещата са ясни. Особено за втората, не може да имаш номинирана най- успешната анимация на всички времена до сега и дадеш на друг оскара.
За мъжка роля бях изцяло за Колин Фърт, даже още миналата година. Мисля, че той е много добър актьор и тази година реално беше без конкуренция. Доколкото гледах и по анкетите води навсякъде, не като Натали разбира се. Тя си беше направо абонирана за тази награда.
Алиса/Генезис си взеха точно наградите които заслужаваха. Чета, че Алиса не заслужавала това което взе- пълни глупости. Щеше да е абсурд ако беше взела за ефекти, но за костюми да речем нямаше кой знае каква конкуренция за нея.
Единственото с което не съм съгласен е за музика. За мен дракона трябваше да вземе както за музика, така й за анимация, но там нещата са ясни. Особено за втората, не може да имаш номинирана най- успешната анимация на всички времена до сега и дадеш на друг оскара.
novembre
la città si accende in un istante
il mio corpo non si veste più di voglie
e tu non sembri neanche più così forte
come ti credevo un anno fa
novembre.
la città si accende in un istante
il mio corpo non si veste più di voglie
e tu non sembri neanche più così forte
come ti credevo un anno fa
novembre.
haevnen се оказа силно надценен филм. прилича на нещо, което ханеке би снимал, но е далеч от класата му, и на фона на миналогодишната панделка си е направо срамно да му дадат оскара.
филмът има общо 3 смекчаващи вината обстоятелства:
1) малкото психопатче.
2) някои прекрасни magic hour кадри.
3) 2-3 определени момента в сюжета (не могат да се пропуснат), при които човек може да прошепне на другарчето си "let's bomb the mosque!" и дружно да се скъсате от смях под неодобрителните погледи на околните зрители. ако си нямате другарче(та) подръка, може да си го прошепнете наум и да се скъсате от смях сами под обезпокоените погледи на околните зрители. а ако не сте гледали four lions, дори и това утешение няма да си имате, но тогава пък си заслужавате да ви е скучно и тъпо.
филмът има общо 3 смекчаващи вината обстоятелства:
1) малкото психопатче.
2) някои прекрасни magic hour кадри.
3) 2-3 определени момента в сюжета (не могат да се пропуснат), при които човек може да прошепне на другарчето си "let's bomb the mosque!" и дружно да се скъсате от смях под неодобрителните погледи на околните зрители. ако си нямате другарче(та) подръка, може да си го прошепнете наум и да се скъсате от смях сами под обезпокоените погледи на околните зрители. а ако не сте гледали four lions, дори и това утешение няма да си имате, но тогава пък си заслужавате да ви е скучно и тъпо.

Как пък го сложи в едно изречение с Ханеке...
E, аз съм от тези с тъпото и скучното.
И твърде, твърде нагласено ми беше също така – на фльонга се връзваше тая история, за да изнесе всичките 150 „горещи теми”, набутани вътре. Имаше моменти, където проработи и много повече, където не –
Всъщност гръцката номинация – Dogtooth много по-очевидно се прави на Ханеке, според мен, мислех си за Funny games и Cache през цялото време.
Остана да гледам само Biutiful от номинираните, но дотук единствен Incendies мога да кажа, че ми хареса, даже много всъщност и пак, от миналогодишните в същата категория дори тези, които ми харесаха най-малко, ми харесаха повече от него, сори за безумното изречение.
E, аз съм от тези с тъпото и скучното.

- Spoiler: show
Всъщност гръцката номинация – Dogtooth много по-очевидно се прави на Ханеке, според мен, мислех си за Funny games и Cache през цялото време.
Остана да гледам само Biutiful от номинираните, но дотук единствен Incendies мога да кажа, че ми хареса, даже много всъщност и пак, от миналогодишните в същата категория дори тези, които ми харесаха най-малко, ми харесаха повече от него, сори за безумното изречение.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Кой ще вземе Оскара през следващите 7 години?
http://www.newyorker.com/humor/2011/03/ ... houts_lane
http://www.newyorker.com/humor/2011/03/ ... houts_lane
ПФААХАХАХАХАХАХ2017
“SIX”
A bearded and belching Helen Mirren extends her extraordinary range with a dazzling portrayal of Henry VIII, in this gender-twisting take on the uxorious thug. In the same spirit, his wives are cast as follows: Catherine of Aragon (Ray Winstone), Anne Boleyn (Robbie Coltrane), Jane Seymour (Brendan Gleeson), Anne of Cleves (Gary Oldman), Catherine Howard (Timothy Spall), and Catherine Parr (Don Cheadle, reprising his spot-on Cockney accent from “Ocean’s Eleven”). Plus a delicious cameo from Sir Colin Firth as Chopper, the black-hooded, kindhearted executioner who talks the burly sovereign through his deepest marital fears.
Да си довърша чуждоезичната категория.Jen wrote:Остана да гледам само Biutiful от номинираните, но дотук единствен Incendies мога да кажа, че ми хареса.
Четох едно интервю с Иняриту, в което го питаха дали все ще е режисьор единствено на дълбоката, мъчителна драма и той каза нещо от сорта: „Аз съм ябълково дърво, не искайте от мен да раждам круши.” Добър отговор и не че по дефиниция е лошо да стоиш в зоната, в която се чувстваш сигурен, но ми се струва, че за него е вече време да се понапъне да роди нещо различно. Или същото, но с различни изразни средства. Тая безнадеждна и всеобхватна горчилка, поднесена все по идентичен начин, започва да ми идва вече малко безпосочна. Иначе Biutiful нe е лош, доста по-осмислен и ненапрегнат колко точно награди ще спечели е от Вавилон и хубавото при Иняриту е, че успява да си владее добре ритъма на филмите, което е постижение, предвид че са все едни бавни и интровертни. Браво също така за показването на такава Барселона, каквато малко хора познават и естествено, чудесен Бардем (тоя мъж е уникален, не се сещам за друг, който така да умее без компютър от филм на филм да изглежда млад, стар, красив, противен, с меки черти, или с лице, все едно с брадвата сечено …)
Изводът е, че Incendies ми остава най-добрият филм от неанглоезичните тази година.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest