A Game of Thrones (HBO) [SPOILERS FOR THE SHOW]
"Winter is coming", Жоре, понеже съм убеден, че си забравил, е девизът на Старките. То не е толкова омг оминъс оумън, а нещо като мантра в стил "тря се стегнем, баце". И звучи мега точно ВСЕКИ път, когато го кажат, впрочем.
А последният трейлър е убийствен, защото показва всичките герои с яко пасващи им реплики. Какво като няма сюжет вътре, той затова е чукурнайсти на брой, а не първи, нали?
А последният трейлър е убийствен, защото показва всичките герои с яко пасващи им реплики. Какво като няма сюжет вътре, той затова е чукурнайсти на брой, а не първи, нали?
And you can't dance with a devil on your back...
Не правиш много секс, нали?Silver wrote:Ролик, тъй като физически няма как да ме наплюеш като се върнеш в Бг, само ще отбележа, че от Амелия би излезнала една чудесна чалгарка по най-сериозните дефиниции на това направление в... изкуството.![]()
Също искам да отбележа и удовлетворението, че досега из промо-материалите на Троновете държат сериозния тон и не си позволяват лепването на кичозни поп-рок лайненца като надъхващ музикален фон. До премиерата сигурно ще видим още 1-2 трейлъра, дано и там положението да е такова.

Иначе, аз нищо не знам за Играта, щото не съм чела книгата, но трейлърът ми се стори брутално як - с трона и всички, които минаха през него мантрувайки си личния интерес - ми Game of Thrones в крайна сметка. Нямам търпение да го видя, да вземе да излиза вече, че ми писна да го чакам.
Ето това е най-смотаното нещо, което можеше да се случи:
http://www.westeros.org/GoT/News/Entry/ ... _Composer/
http://www.westeros.org/GoT/News/Entry/ ... _Composer/
Елементарна:
Принципно бачкането с оркестър е скъпо начинание за сериал, па бил той и с бюджета на Троновете (примерно Джакино се пробва с Изгубени, но онова звучеше като някакво камерно селскостопанско оркестърче с две цигулки, кавал и чело - после на мейкингите наистина се оказа така). Затова и се зарадвах на Уорбек, който може и да не е кой знае какво (въпреки Оскара си), но поне не затъва в безобразни синтетики и се очакваше Троновете да имат собствена музикална опаковка, която да го отличава от останалите фентъзи глупости. Вероятно някой умен продуцент с право или не е останал недоволен от написаното от него, или изведнъж се е сетил как писането за симфоничен оркестър за поне 10 часа филмов материал ще им излезе майка и баща, и са го отрязали.
И се случва това, което стана с Троя (пак проект писан от магарето Бениоф) - замяна на композитора десетина седмици преди премиерата с някой, дето пипа бързо. Резултатът там - недоносчето на Хорнер, което е някакво направо безумно смешно в сравнение със "старовремския" епос на Гейбриъл Яред. Резултатът тук - търсене на услугите на Цимерски роб (в случая - от подчертано некадърните му), който може да бръкна до лакът във вече готовите семпълчета от времената на Media Ventures, да ги изтупа и закърпи, и да ги пльосне за фентъзито. Мда, това се връзваше чудесно за "Сблъсъка на титаните" или "Железния човек", проблемът обаче е, че Троновете не са (или поне не трябваше да са) като продукция на Брукхаймър. При положение, че нищо долетяло от Remote Controls не звучи като свирено от оркестър (въпреки, че в общия случай е, и след това е омазано при миксинга, за да не личи), не е много лесно да се стопли, че цялата музика на Джавади ще е скалъпена на комп от висококачествени миди библиотеки и никой няма да разбере за разликата.
Най-гнусното в цялата работа е, че това определено е залитане в посока мазна Холивудщина, при това от сериал, който ще се напъва за синематична ауди-визия. И ако идеята им да се доближат до филм откъм аудио е това да наемат тоя некадърник, дето една сносна тема не е написал през живота си, то направо не ми се мисли какво ще се случи като почнат да пляскат филтрите в/у кадрите на Алик Сахаров, и да забързват-забавят действието в екшън сцените, все едно гледаме лайно на Старз.
Изпари ми се целия мерак за тоя сериал, а той не беше хич малко.
Принципно бачкането с оркестър е скъпо начинание за сериал, па бил той и с бюджета на Троновете (примерно Джакино се пробва с Изгубени, но онова звучеше като някакво камерно селскостопанско оркестърче с две цигулки, кавал и чело - после на мейкингите наистина се оказа така). Затова и се зарадвах на Уорбек, който може и да не е кой знае какво (въпреки Оскара си), но поне не затъва в безобразни синтетики и се очакваше Троновете да имат собствена музикална опаковка, която да го отличава от останалите фентъзи глупости. Вероятно някой умен продуцент с право или не е останал недоволен от написаното от него, или изведнъж се е сетил как писането за симфоничен оркестър за поне 10 часа филмов материал ще им излезе майка и баща, и са го отрязали.
И се случва това, което стана с Троя (пак проект писан от магарето Бениоф) - замяна на композитора десетина седмици преди премиерата с някой, дето пипа бързо. Резултатът там - недоносчето на Хорнер, което е някакво направо безумно смешно в сравнение със "старовремския" епос на Гейбриъл Яред. Резултатът тук - търсене на услугите на Цимерски роб (в случая - от подчертано некадърните му), който може да бръкна до лакът във вече готовите семпълчета от времената на Media Ventures, да ги изтупа и закърпи, и да ги пльосне за фентъзито. Мда, това се връзваше чудесно за "Сблъсъка на титаните" или "Железния човек", проблемът обаче е, че Троновете не са (или поне не трябваше да са) като продукция на Брукхаймър. При положение, че нищо долетяло от Remote Controls не звучи като свирено от оркестър (въпреки, че в общия случай е, и след това е омазано при миксинга, за да не личи), не е много лесно да се стопли, че цялата музика на Джавади ще е скалъпена на комп от висококачествени миди библиотеки и никой няма да разбере за разликата.
Най-гнусното в цялата работа е, че това определено е залитане в посока мазна Холивудщина, при това от сериал, който ще се напъва за синематична ауди-визия. И ако идеята им да се доближат до филм откъм аудио е това да наемат тоя некадърник, дето една сносна тема не е написал през живота си, то направо не ми се мисли какво ще се случи като почнат да пляскат филтрите в/у кадрите на Алик Сахаров, и да забързват-забавят действието в екшън сцените, все едно гледаме лайно на Старз.
Изпари ми се целия мерак за тоя сериал, а той не беше хич малко.
Сега може ли да прочетеш пак изречението за кадансовите битки и да обърнеш внимание на думата "ако".
А и не е като да нямаше смотани евтини филтри досега в трейлърите (забележи сцената с отсичането на главата в последния тийзър и в промото на ХБО за 2010-2011).
Най-елементарното нещо на света е да скапеш фентъзи, пък било то и с потенциал. Решението да наемат Джавади ясно показва, че се целят към някаква малоумно широка аудитория по най-неправилния начин.

Най-елементарното нещо на света е да скапеш фентъзи, пък било то и с потенциал. Решението да наемат Джавади ясно показва, че се целят към някаква малоумно широка аудитория по най-неправилния начин.
E, не съм ги слушал, факт. Иначе на играта "тълкувай изречението ми" не можеш да ме биеш

"Ако" тук не е част от никаква условна конструкция, а е синоним на "щом". А "като", съгласи се, не изказва толкова евентуално опасение, а силна убеденост, а оттам и целият ти абзац.И ако идеята им да се доближат до филм откъм аудио е това да наемат тоя некадърник, дето една сносна тема не е написал през живота си, то направо не ми се мисли какво ще се случи като почнат да пляскат филтрите в/у кадрите на Алик Сахаров, и да забързват-забавят действието в екшън сцените, все едно гледаме лайно на Старз.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests