Играно напоследък
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Онзи ден и вчера играх много Deadly Premonition.
Мога само да кажа - друга такава игра няма. Предполагам, че вече сте прочели за нея, не знам колко от вас поне са се опитали да я играят. Или всички сте прочели за това, колко недовършена, колко много недостатъци има играта - в мрежата има всякакви оценки от 10/10 http://www.destructoid.com/review-deadl ... 5168.phtml до смачкващото http://xbox360.ign.com/articles/107/1070909p1.html.
Но всичките тези критики или хвалебствия за вас не би трябвало да имат значение, ако имате добро чувство за хумор и добра обща култура за всички връзки, които трябва да направят невроните ви в мозъка, докато изпитвате шедьовъра наречен Deadly Premonition.
Ако тази игра беше направена с графиката на Alan Wake или GTA IV - сигурно щеше да вземе по-добри оценки от mainstream критиката.
Но това просто нямаше да бъде това, което е - съвкупност от отвратителни сами по себе си части, които правят едно съвършено цяло.
За мен, въпреки всичките класации по отношение на игрите - това е игралното събитие на годината- Изненадата на годината. Няма indie, няма AAAAAA
игра, която да може да се премери по оригиналност и неповторимост на изживяването. Тарковски и Бергман и Пикасо в интерактивното изкуство са вече факт с тази игра.
Доставете си удоволствието - I dare you
ps. Съжалявам, че почти забравих David Lynch
Мога само да кажа - друга такава игра няма. Предполагам, че вече сте прочели за нея, не знам колко от вас поне са се опитали да я играят. Или всички сте прочели за това, колко недовършена, колко много недостатъци има играта - в мрежата има всякакви оценки от 10/10 http://www.destructoid.com/review-deadl ... 5168.phtml до смачкващото http://xbox360.ign.com/articles/107/1070909p1.html.
Но всичките тези критики или хвалебствия за вас не би трябвало да имат значение, ако имате добро чувство за хумор и добра обща култура за всички връзки, които трябва да направят невроните ви в мозъка, докато изпитвате шедьовъра наречен Deadly Premonition.
Ако тази игра беше направена с графиката на Alan Wake или GTA IV - сигурно щеше да вземе по-добри оценки от mainstream критиката.
Но това просто нямаше да бъде това, което е - съвкупност от отвратителни сами по себе си части, които правят едно съвършено цяло.
За мен, въпреки всичките класации по отношение на игрите - това е игралното събитие на годината- Изненадата на годината. Няма indie, няма AAAAAA

Доставете си удоволствието - I dare you

ps. Съжалявам, че почти забравих David Lynch

"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."
Heavenly Sword остана пръдня до самия си край. Реално от всичкото нещо ми допадна единствено злият крал Бохан (нормално, при положение че в ролята беше Анди Съркис).
Самият геймплей беше най-кухото нещо в жанра, което съм пипвал за това поколение конзоли. Въпреки че играта не беше баш бътън машър, нямаше какъвто и да е реален прогрес - всичко се свеждаше до произволни комбинации от квадрат и триъгълник с двата бъмпъра и къткането на кошмарната автоматична система за блокиране и каунтъри. От начало до край... Нямаше каквото и да е усещане за съприкосновение с противника.
За неща като визия и звук направо ми е мъка да говоря. Музиката беше дъното на епиката, персонажите бяха ужасно озвучени с едното изключение, което вече споменах, а и оръжията бяха доста жалки в това отношение. Графично не беше чак зле, обаче фреймрейтът, типично за Ninja Theory, беше на границата на неиграемото.
Или с други думи - 5/10 и ми се доигра God of War.
п.п. Поне драматично крякащата героиня си взе накрая, след като в ролята си на дъ чоузън уан си изцоца лайф форса в опит за дълбока оригиналност.
Самият геймплей беше най-кухото нещо в жанра, което съм пипвал за това поколение конзоли. Въпреки че играта не беше баш бътън машър, нямаше какъвто и да е реален прогрес - всичко се свеждаше до произволни комбинации от квадрат и триъгълник с двата бъмпъра и къткането на кошмарната автоматична система за блокиране и каунтъри. От начало до край... Нямаше каквото и да е усещане за съприкосновение с противника.
За неща като визия и звук направо ми е мъка да говоря. Музиката беше дъното на епиката, персонажите бяха ужасно озвучени с едното изключение, което вече споменах, а и оръжията бяха доста жалки в това отношение. Графично не беше чак зле, обаче фреймрейтът, типично за Ninja Theory, беше на границата на неиграемото.
Или с други думи - 5/10 и ми се доигра God of War.
п.п. Поне драматично крякащата героиня си взе накрая, след като в ролята си на дъ чоузън уан си изцоца лайф форса в опит за дълбока оригиналност.
Two Worlds 2
Моят личен претендент за RPG на годината. Само не мога да реша на коя година.
Защото в NA трябва да излезе тази година
Представете си една добра среща между Assassin's Creed - първия, Risen, Baldur's Gate, Read Dead Redemption
с африкански теми и Хиляда и една нощ.
Играта може и да е скриптирана в куестовете, но освен това е и голям отворен свят.
А и не на последно място - тази игра нямаше да бъде същата без българското участие в нея - Музиката.
Original Score:
Борислав Славов - Glorian
Виктор Стоянов
Music Director:
Борислав Славов - Glorian
Orchestrator:
Виктор Стоянов
Stringed instruments:
Борислав Славов
Иво Петров
Solo Violin:
Боряна Желязкова
Solo Woodwinds:
Иво Паунов
Additional Music and Orchestrations:
Георги Андреев
Единственото, което бих могъл да напиша за тази музика е чуйте я, преживейте я.
Благодаря на всички, споменати по-горе, че ме накарахте да се гордея че съм българин.
Моят личен претендент за RPG на годината. Само не мога да реша на коя година.


Представете си една добра среща между Assassin's Creed - първия, Risen, Baldur's Gate, Read Dead Redemption

Играта може и да е скриптирана в куестовете, но освен това е и голям отворен свят.
А и не на последно място - тази игра нямаше да бъде същата без българското участие в нея - Музиката.
Original Score:
Борислав Славов - Glorian
Виктор Стоянов
Music Director:
Борислав Славов - Glorian
Orchestrator:
Виктор Стоянов
Stringed instruments:
Борислав Славов
Иво Петров
Solo Violin:
Боряна Желязкова
Solo Woodwinds:
Иво Паунов
Additional Music and Orchestrations:
Георги Андреев
Единственото, което бих могъл да напиша за тази музика е чуйте я, преживейте я.
Благодаря на всички, споменати по-горе, че ме накарахте да се гордея че съм българин.
"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."
Ами за мен трудността, тоест "здравословната" такава е показател за качество ако не произлиза от камера и контрол. Някой беше писал в някакво ревю че на ийзи те правят на пюре докато се научиш на стелт. И пример за трудност=качество =>Halo 1. Пак казвам че това е лично мнение и че не претендирам да разбирам при положение че не съм геймър.AlDim wrote:Ми с лазене.
Само не ми стана ясно какво общо има умирането с качеството на едно заглавие, ама айде...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Тръгнал съм да си доигравам недовършени по средата заглавия. Форза 3 край няма ебаси. И разбира се в традицията на жанра най-интересно става в края с мощните автомобили (разликата е толкова огромна с първоначалните че за пореден път ме убеждава че изграждането на мнение за рейсинг игра по впечатления от началото е винаги неправилно). В момента съм на предпоследния сезон , който е 12 състезания с по 15 дълги обиколки (едно състезания е около 30 час минимум реално време) като между всяко състезание има ивент който само по себе си може да включва 4-5 отделни състезания). Болна работа , в добрия смисъл де - кънтента е огромен.
И после хората мрънкат, че е лейм връщането назад. Да ги питам аз колко е яко на 14-тата обиколка да се пребиеш и да трябва да рестартираш.В момента съм на предпоследния сезон , който е 12 състезания с по 15 дълги обиколки

- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Освен това има следните големи разлики
1. С изключени анти лок и тракшън контрол управлението става коренно различно - без аналоговия тригър се съмнявам че дори може да се стартира защото резултата от мръсна газ при спряло положение резултира в бясно въртене. Това го нямаше при по-маломощните автомобии.
2. Риска от обръщане е реален , щетите също оказват в пъти повече влияние а факта че нямаш магически бутон който те рестартира в средата на писта означава че можеш да се прецакаш неспасяемо.
Затова си плющя реиунда и ич не ми пука колко било лейм. Колко смята че е лейм винаги съм готов да го пусна на 20 обиколки с изключени асистенции
1. С изключени анти лок и тракшън контрол управлението става коренно различно - без аналоговия тригър се съмнявам че дори може да се стартира защото резултата от мръсна газ при спряло положение резултира в бясно въртене. Това го нямаше при по-маломощните автомобии.
2. Риска от обръщане е реален , щетите също оказват в пъти повече влияние а факта че нямаш магически бутон който те рестартира в средата на писта означава че можеш да се прецакаш неспасяемо.
Затова си плющя реиунда и ич не ми пука колко било лейм. Колко смята че е лейм винаги съм готов да го пусна на 20 обиколки с изключени асистенции

- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
До сега играх демото на Крайзис 2. Ако някой е го е било яд че е 360 ексузивно демо да не се чуства прецакан - засега играта е огромна тояга. Графиката не е нищо особено - действително има някои детайли текстури и ефекти но растенията например са толкова жалкарски в сравение с Крайзис 1. Плюсче обаче давам на разрушенията - не се сещам в друга игра в която да хвърчат толкова работи.
Геймплея е изцяло изплагиатстван от Call of Duty - ранкове, класове, с левия тригър мерник, с десния стрелба , за да пуснеш граната обаче трябва два пъти да натиснеш бутона за презареждане и чак тогава зареждаш гранатата. Да не забравяме и дежурния хеликоптер при серия фрагове. Цялото движение е тежко и лагаво - вървиш като намазан с лепило. Без мерник е безмислено да стреляш - изстрелваш пълнител в някой от 1 метър и нищо му няма , а за това време може по лесно да го пречукаш с приклада.
Геймплея е изцяло изплагиатстван от Call of Duty - ранкове, класове, с левия тригър мерник, с десния стрелба , за да пуснеш граната обаче трябва два пъти да натиснеш бутона за презареждане и чак тогава зареждаш гранатата. Да не забравяме и дежурния хеликоптер при серия фрагове. Цялото движение е тежко и лагаво - вървиш като намазан с лепило. Без мерник е безмислено да стреляш - изстрелваш пълнител в някой от 1 метър и нищо му няма , а за това време може по лесно да го пречукаш с приклада.
Who is online
Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 1 guest