Post
by AlDim » Mon Nov 29, 2010 6:44 pm
Abe poveche raznoobrazie ima pokrai ralitata, kartovete i t.n., no ne e osobeno kachestrveno ili produljitelno, che da ima smisul.
Kolkoto do shtetite, Forza umishleno ne nablqga mnogo na vizualnite, zashtoto kolata se predpolaga da zavurshi vse pak, no imat znachitelen efekt varhu upravlenieto, dori pri obiknovenite chukvaniq v mantinelite i drugite koli, taka che spokoino mogat da ti kostvat purvite mesta v sustezanieto, ako ne vurnesh nazad. A i kolite ne otskachat smeshno kato gumeni - ima chuvstvo za sblusuk, sori da nqma fatalen rezultat ot nego. V GT5 e tochno obratnoto. "Drebnite" chukvaniq vuobshte nqmat efekt, osven nqkoi leko mrudnat poligon, a dori i po-golemite chelni sblusuci edvam registrirat. Puk pri standartnite avtomobili (t.e. 80% ot 1000-ta) principno ne sushtestvuva damage. Razbira se, dosta nahaipeni revuirashti sa reshili da im turqt edin qk ignore shto se otnasq do kachestvoto na "genialnata simulaciq", prestruvaiki se, che drugo osven premium vozila nqma, no tova ne gi spira da citirat i "ogromnoto raznoobrazie" ot tarataiki.
V kraq na kraishtata tzarete na damage-a sa si Codemasters i Criterion. Horata s bash simovete trqbva da se pouchat ot tqh.