
Fallout New Vegas
Moderator: AlDim
Във всеки Fallout досега можеше, защо точно тук трябва да нарушават прекресната традиция с истинската свобода да ходиш където си искаш, не ми е ясно.Muad_Dib wrote:За мен това с невъзможността да отидеш рано до Нови Вегас не е минус, в крайна сметка и в повратна игра като УоУ е така. Не може като си рандъм плюнка нисък левъл да искаш да ходиш навсякъде, трябва да си има зониране, за да е интересно.
Изглежда ми доста по-сбита и с повече, но по-малки места. А и няма метро (не че това е особено лошо), което принципно правеше 3-ката поне 30% по-голяма.А за картата - според ревютата АлДим съвсем не е прав, защото пише, че има повече локации и е по-голяма от на тройката.
Играта определено задобрява, макар че попадам на все повече и повече бъгове. Дотук най-фрапиращите бяха някакви смръзнати песове, които не можех и да убия, както и липса на каквато и да е реакция от легионерите, когато освободих някакви пленници пред очите им. За сметка на това един от легионерите се тътри да бяха към хоризонта и никога не се върна 
Иначе южните градчета кефят много и радва, че в диалозите просто няма същата липса на вдъхновение като в заглавията на Bethesda. Obsidian код не могат да пишат, ако ще животът им да зависи от това, но в историите ги бива. А и озвучителите, много от които май бяха и във Fallout 3, са по-вдъхновени от качествените си реплики.
Междувременно вкарват все повече темички от Fallout 2. В края на краищата музиката е малко миш-машеста, за разлика от перфектно издържания като цялостна творба саундтрак на тройката, но доброто старо все още си е велико, така че голям праз.

Иначе южните градчета кефят много и радва, че в диалозите просто няма същата липса на вдъхновение като в заглавията на Bethesda. Obsidian код не могат да пишат, ако ще животът им да зависи от това, но в историите ги бива. А и озвучителите, много от които май бяха и във Fallout 3, са по-вдъхновени от качествените си реплики.
Междувременно вкарват все повече темички от Fallout 2. В края на краищата музиката е малко миш-машеста, за разлика от перфектно издържания като цялостна творба саундтрак на тройката, но доброто старо все още си е велико, така че голям праз.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Все повече и повече ми допада. А след два ъпдейта като че ли и зачезнаха бъговете. А май и PC версията изобщо нямаше толкова. Това че играта леко те побутва в правилната насока също е приятно.
За жалост/радост agility+perception+bloody mess+finesse все още си е легален чийт в играта.
За жалост/радост agility+perception+bloody mess+finesse все още си е легален чийт в играта.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Private property is private.Roland wrote:Добре де, къв е сега тоя абсурд? Рутя си аз из Correction Facility-то, ОЧЕВИДНО съм силно добър и т.н., и след като изтребих всичко живо там, играта ми дава лоша карма задето им преравям шкафовете?!They're the fucking bad guys!
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Мда, и мен това ме издразни много. На powder ganger-ите навсякъде ми даваше лоша карма като им луутвам глупостите, след като съм ги изтребил, не само в Correctional Facility. За сметка на това самият акт на геноцид срещу тях ми даде толкова много хубава карма, че някоя-друга "кражба" беше без значение 

- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Също ме кефи как се "натрисаш" на куестове. Примерно в Прим се озовах случайно, изтрепах уродите в хотела, спасих заместника и ВНЕЗАПНО ми се появи некъв куест, който вероятно щях да получа от хората в отсрещното казино, ей така директно изпълнен без да са ми го дали. Същата работа и в затвора, където след като изколих всичко, изведнъж се оказа, че съм "фейлнал" некъв куест 

And you can't dance with a devil on your back...
Zasega samo mi zatyvat vragove v steni i podove, i ciklqt v ygyla na nqkoq masa primerno. Inache generally igrata e po-kyopavo sglobena prosto. Primeryt s questovete ot gorniq mi post, kakto i taq glupost s karmata da rechem. Tiq neshta gi nqmashe v troykata. No turbo bugava ne e.
And you can't dance with a devil on your back...
И примера с quests от горния пост и "тая глупост" с кармата си ги имаше в тройката. Даже малко по-зле защото можеше да си счупиш main quest-a ако не си ходиш по пътечката GNR->Rivet City->Vault 112. Ако не вярваш за кармата пробвай се да опоскаш всичко в Paradise Falls, нищо че са slavers. Щом е червено губиш карма. Много малко но губиш.Roland wrote:Primeryt s questovete ot gorniq mi post, kakto i taq glupost s karmata da rechem. Tiq neshta gi nqmashe v troykata.
Иначе дали е по-бъгава от първоначалния Fallout 3 (който беше доста зле преди първите пачове) не знам. По-скоро не - не съм играл New Vegas преди първия пач обаче и нямах много време да играя събота и неделя че да тествам повече - на PC само някой гадини ми пропадат през пода като ги убия което е много дразнещо и понякога като натисна space за да избера реплика играта приема че съм натиснал два пъти и прескача репликата на събеседника. Това обаче може да е и от клавиатурата не знам. Също така са казали и че ще пускат втори пач скоро.
Last edited by Goshko on Mon Oct 25, 2010 11:37 am, edited 2 times in total.
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests