Единствената трудна мисия в цялата кампания е тази където трябва да удържиш портала за призоваването на Аркемонд.RRSunknown wrote:Абе не че са тъпи мисиите - мен ме зарибяваха също, но като организация на кампанията, геймплей и възможности за преиграване WC3 кампанията стои като артефакт от древни времена сложен до SC2.
Играно напоследък
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
След около 3 часа с Хейло Рийч мнението ми става все по-позитивно с всяка минута. Великолепна изцяло преработена графика (адски кефи как моделите на всички стари гадинки са с много нови неща по тях), класическият готин и надъхващ към още игра Хейлло-геймплей (с доста нови неща), много кинематографичност и готини персонажи. Въобще малко по малко осъзнавам, че това е и още една игра в тази брутална за този тип ентъртейнмент година.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
По темата :
Току що минах Хейло 2 и се наслаждавам на саундтрака докато текат кредитите. Оказа се че ми оставало малко и или съм много задобрял рязко (съмнително) и последните три нива просто бяха лесни. Последния бос беше една от най-жалките пародии на бос които съм виждал изобщо. Горкия умря от случайни изстрели докато дори не се мъчех да го целя а разучавах нивото. Просто докато подскачах безцелно ми се откри широката му гърбина , изпразних един пълнител в нея и край - почина. Само за протокола - играх на нормал и в играта имаше два къде по трудни босове ,а като цяло трудноста явно е по елементарна от първа част.След което последва прекалено кратично филмче завършващо с безкрайно безумни десет секунди които щяха да ме издразнят максимално ако нямаше трета част и не знаех че се продължава отттам.
Мисля да се хвана и да ударя едно кратко ревю в темичката защото си заслужава.
Също така мисля да почна отначало и на по-голяма трудност докато ми писне.
Като оставим Хейло 2 съм на последната мисия на Frozen Throne ( друго си е отпуската ). Трябва да призная на Близард че знаят как да създават разнообразие и неусетно да си казваш - само още една мисийка. И всякакви идеи че за Старкрафт 2 за ползвали стари похвати видях че са безпочвени - цялата концепция на Frozen Throne e взаимодействието и съчетанието на различните раси, докато в SC2 точно това го няма - там е съвсем друго нещо.
И не на последно място - инсталирах си Уичера и му приложих ЕE пача (което ми отне няколко часа време - хем че пача е грамаден барабар с пакета за ново озвучаване и реплики, хем после има някаква подмяна на файлове която бави часове). Резултата обаче си заслужаваше - играта ми хвръкна на максимални детайли + филтрациите. Което ми доказва за пореден път какво значение има оптимизацията защото като знам как сечеше преди на средни и просто няма нищо общо.
Току що минах Хейло 2 и се наслаждавам на саундтрака докато текат кредитите. Оказа се че ми оставало малко и или съм много задобрял рязко (съмнително) и последните три нива просто бяха лесни. Последния бос беше една от най-жалките пародии на бос които съм виждал изобщо. Горкия умря от случайни изстрели докато дори не се мъчех да го целя а разучавах нивото. Просто докато подскачах безцелно ми се откри широката му гърбина , изпразних един пълнител в нея и край - почина. Само за протокола - играх на нормал и в играта имаше два къде по трудни босове ,а като цяло трудноста явно е по елементарна от първа част.След което последва прекалено кратично филмче завършващо с безкрайно безумни десет секунди които щяха да ме издразнят максимално ако нямаше трета част и не знаех че се продължава отттам.
Мисля да се хвана и да ударя едно кратко ревю в темичката защото си заслужава.
Също така мисля да почна отначало и на по-голяма трудност докато ми писне.
Като оставим Хейло 2 съм на последната мисия на Frozen Throne ( друго си е отпуската ). Трябва да призная на Близард че знаят как да създават разнообразие и неусетно да си казваш - само още една мисийка. И всякакви идеи че за Старкрафт 2 за ползвали стари похвати видях че са безпочвени - цялата концепция на Frozen Throne e взаимодействието и съчетанието на различните раси, докато в SC2 точно това го няма - там е съвсем друго нещо.
И не на последно място - инсталирах си Уичера и му приложих ЕE пача (което ми отне няколко часа време - хем че пача е грамаден барабар с пакета за ново озвучаване и реплики, хем после има някаква подмяна на файлове която бави часове). Резултата обаче си заслужаваше - играта ми хвръкна на максимални детайли + филтрациите. Което ми доказва за пореден път какво значение има оптимизацията защото като знам как сечеше преди на средни и просто няма нищо общо.
За Уичър-а разликата наистина е от небето до земята, аз нарочно си бях оставил сейв в една стая, която е метър на два, от която излизането и влизането взимаха по 3-4 пълни минути с лоудинга, с ЕЕ беше за 20тина секунди.
Иначе на мен Хейло 2 си ми хареса и на 360 си го минах с голям кеф. Особено мисиите с Елит-а бяха особено убер, както и когато двамата като се съюзяват. Но има вече тройка и Рийч, които са на светлинни години пред него по всички параграфи.
Иначе на мен Хейло 2 си ми хареса и на 360 си го минах с голям кеф. Особено мисиите с Елит-а бяха особено убер, както и когато двамата като се съюзяват. Но има вече тройка и Рийч, които са на светлинни години пред него по всички параграфи.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Вчера най-накрая пак пуснах 360-ката и пуснах какво - естествено Хейло 3. След като бях привикнал на двойката графичната разлика ми подейства като удар с мокър пешкир - стънинг. Чак на светлинни години не е защото геймплея си е същия но дизайна на нивата и разнообразието са дръпнали още. Изобщо шлайфали са. Докъдето стигнах - тъкмо трябва да бия един скарабей, нямаше нищо да се повтаря. И още по хубаво - направили са много пейзажи които много ги обичам.
Тактически си пуснах и един месец Голд акаунт просто като си направих нов акаунт (чух че до три опита ставало) и ще подпукам и мулти. То и без това като се замисля освен Хало и Модер Уорфеър 2 няма нито една друга игра която може да се играе смислено в мулти без кооперативи. (Кооператив с рандъм хора се убедих че не е добра идея).
б.т.в. По-горе като говорех за кампанията на Frozen Throne имах предвид само стандартната. Бонус кампанията на орките е може би най-зарибителното нещо излизало изпод ръчичките на Близард и дори само тя си струва експанжъна. Нопък трудно мога да я квалифицирам като стратегическа кампания.
Тактически си пуснах и един месец Голд акаунт просто като си направих нов акаунт (чух че до три опита ставало) и ще подпукам и мулти. То и без това като се замисля освен Хало и Модер Уорфеър 2 няма нито една друга игра която може да се играе смислено в мулти без кооперативи. (Кооператив с рандъм хора се убедих че не е добра идея).
б.т.в. По-горе като говорех за кампанията на Frozen Throne имах предвид само стандартната. Бонус кампанията на орките е може би най-зарибителното нещо излизало изпод ръчичките на Близард и дори само тя си струва експанжъна. Нопък трудно мога да я квалифицирам като стратегическа кампания.
Eh, kolko upravlqva Medieval 2: Total War na max s armii ot po 2500 dushi! Ogromna zaribqvka e i e dalech po-malko bugavo ot igrata s huge unit size v Rome, koeto totalno naebavashe obsadite.
Samo deto diplomaciqta vse oshte e durvena - kompa nikoga ne se naviva na ransom sled bitka (vkluchitelno kogato ot tova mu zavisi kralq, primerno) i dori da e ostanal s edna mizerna provinciq sreshtu tvoite 20, nqma da skloni primerno na ceasefire, ako TI ne mu dadesh pari. I chestno kazano dosega nikoi ot 10-te mi vragove ne e doshul da predlaga mir, koeto e absurdno. Kato povecheto ot tiq 10 sa me atakuvali purvi, no papata na MEN mi mrunka da sum spiral s voennite deistviq sreshtu fellow christian kingdoms...
Samo deto diplomaciqta vse oshte e durvena - kompa nikoga ne se naviva na ransom sled bitka (vkluchitelno kogato ot tova mu zavisi kralq, primerno) i dori da e ostanal s edna mizerna provinciq sreshtu tvoite 20, nqma da skloni primerno na ceasefire, ako TI ne mu dadesh pari. I chestno kazano dosega nikoi ot 10-te mi vragove ne e doshul da predlaga mir, koeto e absurdno. Kato povecheto ot tiq 10 sa me atakuvali purvi, no papata na MEN mi mrunka da sum spiral s voennite deistviq sreshtu fellow christian kingdoms...
Играя Halo:Combat Evolved.Страхотен геймплей ама много трудно БРЕ!Харесва ми че можеш да носиш само по две оръжия като в The Suffering:ties That Bind,придава реалистичност.А Хънтърите са НАЙ-ТРУДНИТЕ и гнусни и гадни за убиване гадини които съм виждал!И това на Normal!Ама пък още не са се повяили Потопа и не знам какви гадини са.
П.П.На тая страница се пише много за Хейло май.
П.П.На тая страница се пише много за Хейло май.

- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Хънтърите са най-елементарните стига да знаеш какво да правиш. А то е просто- изчакваш ги отблизо да се засилят, стрейфаш и отправяш изстрел в удобно предоставената ти гърбина. Умират точно от един удар на пистолета.
б.т.в. Любопитно инфо - Хънтърите всъщост са конгломерат на малки оранжеви червееподобни организми, чиято колония изпълва бронята. Тъй като една колония не стига за една броня винаги вървят по два хънтъра - (във всички игри от поредицата се спазва това правило).
А за оръжията - не Хейло е като Съфъринг, а Съфъринг е като Хейло защото Хейло наложи почти всички стандарти които се използват днес в шутинга.
Първата всъщост е доста лесна на Нормал - просто се иска мисъл и тактика на боя за да имаш успеваемост.
Потопа ще те разочароват - единия вид са малки паячета умиращи от един удар и движещи се на групички от 20-тина но нищо не правещи. Основния вид са зомбита на хора и ковенанти въоръжени със всички видове оръжия но без никаква мисъл и налитащи в права посока. Последния вид са едни бавни камикадзета които трябва да прострелваш навреме.
Общо взето проблемните места са 3-4 където можеш да се наденеш на враг с ракетомет който те сваля от веднъж. А най- гнусното място е една стаичка в която по сценарий ти пада щита на нула и тъкмо тогава те нападат- ако си направил грешката да си на 1 живот там става много трудно.
Ако ти трябват съвети за оцеляване - постоянно мятай гранати профилактично - гранати има достатъчно и често се зареждат а са винаги полезни. Най-силното оръжие е плазмения автомат- сваля щитове на елитите много по бързо от автомата. Срещу потопа се ползва пушка помпа (там винаги я има) 90% от случаите, и автомат за откоси срещу паячетата и камикадзетата. Срещу Хънтърите и Чакалите пистолета владее. Снайпера и Ракетите са силни но побират малко муниции и се използват само на някои места.
Срещу грънтовете, чакалите и елитите добра идея е да се използва приклад за довършване или сваляне на щит. Срещу хънтъри и потопа обратно - лоша идея , нищо не им става от приклади.
И не на последно място - не си задължен да изстребваш бройка - понякога е по-добра идея просто да избягаш към следващия чекпойнт.
/Онтопик по темата (то май само аз си пиша тук напоследък
)
Привърших големия Warcraft 3 маратон като преди малко минах последната мисия на орките от специалната кампания в един подобаващо епичен завършек (ако трябва да съм честен доста по епичен от последната мисия от стандартната кампания) като си личи че Близард са оставили най-благото за орките въпреки че уж изглежда обратното от това че нямат стандартна кампания. В целия Уоркрафт 3 мисля че няма друга такава масовка (особено пък с орки) в която от три бази да се изливат нон стоп армии а да ги посрещат още по-големи вълни защитници (е посрещаха ги преди тактически да унищожа всичките им казарми ). Такива мисии най-обичам в стратегиите - като защитните мисии с издържане но ривърс - с атакуване. Мисии в които напредваш метър по метър а противника отстъпва. Последния бой с адмирала беше епичен но с трите вълни от ордата които ми помагаха не беше най-трудния.
Все имам някакво усещане че когато са правили тази кампания са тествали концепцията за инстанция в WOW защото прекалено общо черти има - подземие, имаш си парти с герои всеки от които с различни умения но танка, лечителя и демиж дилъра се отличават. Имат си предмети. Картата е пълна с мобове ниско ниво , няколко под-боса и накрая голям бос който пуска благия предмет (или води до уайп ). Вземи тази концепция , усложни уменията и предметите многократно и получаваш инстанс.
б.т.в. Любопитно инфо - Хънтърите всъщост са конгломерат на малки оранжеви червееподобни организми, чиято колония изпълва бронята. Тъй като една колония не стига за една броня винаги вървят по два хънтъра - (във всички игри от поредицата се спазва това правило).
А за оръжията - не Хейло е като Съфъринг, а Съфъринг е като Хейло защото Хейло наложи почти всички стандарти които се използват днес в шутинга.
Първата всъщост е доста лесна на Нормал - просто се иска мисъл и тактика на боя за да имаш успеваемост.
Потопа ще те разочароват - единия вид са малки паячета умиращи от един удар и движещи се на групички от 20-тина но нищо не правещи. Основния вид са зомбита на хора и ковенанти въоръжени със всички видове оръжия но без никаква мисъл и налитащи в права посока. Последния вид са едни бавни камикадзета които трябва да прострелваш навреме.
Общо взето проблемните места са 3-4 където можеш да се наденеш на враг с ракетомет който те сваля от веднъж. А най- гнусното място е една стаичка в която по сценарий ти пада щита на нула и тъкмо тогава те нападат- ако си направил грешката да си на 1 живот там става много трудно.
Ако ти трябват съвети за оцеляване - постоянно мятай гранати профилактично - гранати има достатъчно и често се зареждат а са винаги полезни. Най-силното оръжие е плазмения автомат- сваля щитове на елитите много по бързо от автомата. Срещу потопа се ползва пушка помпа (там винаги я има) 90% от случаите, и автомат за откоси срещу паячетата и камикадзетата. Срещу Хънтърите и Чакалите пистолета владее. Снайпера и Ракетите са силни но побират малко муниции и се използват само на някои места.
Срещу грънтовете, чакалите и елитите добра идея е да се използва приклад за довършване или сваляне на щит. Срещу хънтъри и потопа обратно - лоша идея , нищо не им става от приклади.
И не на последно място - не си задължен да изстребваш бройка - понякога е по-добра идея просто да избягаш към следващия чекпойнт.
/Онтопик по темата (то май само аз си пиша тук напоследък

Привърших големия Warcraft 3 маратон като преди малко минах последната мисия на орките от специалната кампания в един подобаващо епичен завършек (ако трябва да съм честен доста по епичен от последната мисия от стандартната кампания) като си личи че Близард са оставили най-благото за орките въпреки че уж изглежда обратното от това че нямат стандартна кампания. В целия Уоркрафт 3 мисля че няма друга такава масовка (особено пък с орки) в която от три бази да се изливат нон стоп армии а да ги посрещат още по-големи вълни защитници (е посрещаха ги преди тактически да унищожа всичките им казарми ). Такива мисии най-обичам в стратегиите - като защитните мисии с издържане но ривърс - с атакуване. Мисии в които напредваш метър по метър а противника отстъпва. Последния бой с адмирала беше епичен но с трите вълни от ордата които ми помагаха не беше най-трудния.
Все имам някакво усещане че когато са правили тази кампания са тествали концепцията за инстанция в WOW защото прекалено общо черти има - подземие, имаш си парти с герои всеки от които с различни умения но танка, лечителя и демиж дилъра се отличават. Имат си предмети. Картата е пълна с мобове ниско ниво , няколко под-боса и накрая голям бос който пуска благия предмет (или води до уайп ). Вземи тази концепция , усложни уменията и предметите многократно и получаваш инстанс.
Vqrno si e, che Halo naloji kaji-rechi vseki masov nov standart v shooterite, koito se izpolzva poslednite 8-9 godini. Vuzstanovqvashto se zdrave, upotreba na po-malko ot petstotin orujiq, vehicle sections, multiplayer playlists i matchmaking... Sledvashtata stupka doide chak s Gears of War, kudeto gameplay-q se osveji dopulnitelno s cover mehanika i Call of Duty s dosta RPG sistemata za level-up v multiplayer-a.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests