А какво е общото между точно този филм и Гибсън?

Някои неща и цялостното усещане в Идору на Гибсън. Говорихме си го снощи това с Гибли. Интересно как и на двамата това ни беше първата асоциация.Roland wrote: А какво е общото между точно този филм и Гибсън?
Извадката е от фейсбук страницата им тук"На този въпрос ще отговорим за хиляден път. За съжаление залата ни в плевен е с 3Д машина, която може да пуска само 3Д филми или такива с дигитално копие. Здрач, както и Генезис имат само 35мм копия, което е и по-стара технология. Не можем да ги пуснем поради този факт."
This Is How It's Done !Some context: In the movie, whenever DiCaprio and his gang are about to wake up, they hear the song Non, je ne regrette nien by Edith Piaf. But you knew that part -- they never hide the fact that they're using that particular song as part of the plot. What you might not have realized is that you're hearing it even when you think you aren't.
Remember that ultra-dramatic instrumental theme you hear over and over for the last 45 minutes of the movie? It sounds like a typical summer movie soundtrack meant to let you know that shit's getting real ... but it's actually that same Edith Piaf song, slowed down almost beyond recognition.
The really cool part is that it makes perfect sense. The Edith Piaf song is a way for the characters to know they're about to wake up -- but since time passes more slowly inside dreams, what seems like two minutes and 23 seconds in reality can last a lot longer for them. While the song is playing at normal speed in the waking world, the characters should hear it all slowed down.
С този пост Martix ме нави да гледам гореизброените - Мементо, The Prestige, Psychonauts, Скот Пилигрим.Martix wrote:Най-сетне се наканих да го изгледам. По-добре късно отколкото никога.
Хвалбите не са били пресилени(поне не много пресилени). Това е филма на годината. Но все пак за мен изобщо не може да се мери с Memento, The Prestige и the Dark Knight. Темата е достатъчно разисквана, затова няма да задълбавам. Идеята е гениална. Изпълнението е само много добро. Нолън наистина никак не го бива в екшъна. Затова и от филмите му The Prestige най ми е присърце. А в Генезис екшъна играе роля на пълнеж. Визуално въобще не ме грабна. Честно казано очаквах много повече въобръжение. Все пак сме в нечия глава. А сякаш бяхме в главата на математик. Не мога да не направя съпоставка с Psychonauts. Там всяко съзнание хем беше различно и оригинално, хем ясно си личеше чие е. Генезис не може и на малкия пръст да стъпи на психонавтите. Всичките нива носеха една и съща атмосфера - blah, blah пълнеж whatever. Хотелското беше най-яко, но заради ефектите и режисурата, а не заради сетинга. Не, че филма се очакваше да е експлозия на специални ефекти като Аватар, но Нолън е подходил прекалено пестеливо. Музиката ми беше Ок. Не смятам, че Цимер заслужава чак толкова критика. Нищо особено, но си беше добре за фон и поддържаше атмосферата тоя тон. Пръстът на Цимер не спра да чука по един и същи клавиш през цялото време, но поне е нацелил верния клавиш. Никакъв шанс за живот на саунда извън филма обаче.
А относно краяСпор няма обаче, че филмът е достатъчно умен, за да даде достатъчно храна за размисъл.
- Spoiler: show
Финална оценка - 9,5/10. И все пак съм разочарован. Мементо ме изненада, въпреки, че бях нащрек. The Prestige направо ме отвя. Тук просто поручих това, което очаквах. Филма на годината - нищо повече.
пп. Нарочно не съм правил сравнения с Матрицата. Такива са излишни, тъй като е ясно на всички, че Матрицата е най-великият филма в историята и втори като него няма и няма да се появи. Фенбойче съм си..
Edit: Inception е филма на годината, но това е без да броим Скот Пилигрим, който пък е филма на десетилетието, най-малко.
Users browsing this forum: Bing [Bot], tigermaster and 4 guests