Моля ? Твърдиш че бомби изпозлваеми само срещу сгради са равни на гранати които вземат само на малки единици? Или твърдиш че само защото са гранати значи са едни и същи.Нормалната атака на джетпакаджиите е същата като на вълчър - гранати
Starcraft 2
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Абе човек - ти наистина ли не виждаш ? Рийпъра пуска бомбите само срещу сгради а по единици стреля с едно слабо пистолетче. Изобщо виждал ли си единицата в реално действие или говориш само по впечатления от кампанията ?
Не се ли усещаш че си първия човек който сравнява харасър на сгради преодоляващ височини с единица използвана за защита и бой само на открито. Хелиона е десет пъти по близък по действие до вълчъра.
Не се ли усещаш че си първия човек който сравнява харасър на сгради преодоляващ височини с единица използвана за защита и бой само на открито. Хелиона е десет пъти по близък по действие до вълчъра.
Много сладко бих ей сегичка. Яки игри става, като ни срещне еднакви по опит играчи.
Срещу протос играя и хараса не ми се получи. Но успях да му отблъсна първоначалните атаки. И след това спря да ме напада. И си викам айде пак ще идва по въздух. Но бях експанднал много бърже и имам 4 асимилатора, и сградата за хидри. Докато ми скочи вече имах 200/200 лимит. Като 50+ Хидри с 2ри ъпгрейд за дмг и ъпгрейд за далекобойност. Влезе ми с кариери/войдове и онова грамадно нещо, като летяща крепост, дето клоква всичко около себе си. Но аз имах един тон детектори така или иначе. И хем уцели най-слабо защитената ми зона и ми се наложи да местя 1 камара войска, но не му помогна. Стопих всичко за около 10-тина секунди и ми останаха 30+ Хидри. И онзи пише "wow youre good" и лефтна.
Ама нямаше такова интензивно продуциране на хидри.
Just like old times.
Срещу протос играя и хараса не ми се получи. Но успях да му отблъсна първоначалните атаки. И след това спря да ме напада. И си викам айде пак ще идва по въздух. Но бях експанднал много бърже и имам 4 асимилатора, и сградата за хидри. Докато ми скочи вече имах 200/200 лимит. Като 50+ Хидри с 2ри ъпгрейд за дмг и ъпгрейд за далекобойност. Влезе ми с кариери/войдове и онова грамадно нещо, като летяща крепост, дето клоква всичко около себе си. Но аз имах един тон детектори така или иначе. И хем уцели най-слабо защитената ми зона и ми се наложи да местя 1 камара войска, но не му помогна. Стопих всичко за около 10-тина секунди и ми останаха 30+ Хидри. И онзи пише "wow youre good" и лефтна.
Ама нямаше такова интензивно продуциране на хидри.

Досега говоря само за кампанията. Иначе сега обърнах внимание, че ползват различни оръжия срещу различните врагове, прав си.RRSunknown wrote:Абе човек - ти наистина ли не виждаш ? Рийпъра пуска бомбите само срещу сгради а по единици стреля с едно слабо пистолетче. Изобщо виждал ли си единицата в реално действие или говориш само по впечатления от кампанията ?
Да не говорим колко са мобилни и как могат няколко такива да ти овършеят всички работници за няколко мига.AlDim wrote:Досега говоря само за кампанията. Иначе сега обърнах внимание, че ползват различни оръжия срещу различните врагове, прав си.RRSunknown wrote:Абе човек - ти наистина ли не виждаш ? Рийпъра пуска бомбите само срещу сгради а по единици стреля с едно слабо пистолетче. Изобщо виждал ли си единицата в реално действие или говориш само по впечатления от кампанията ?

- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Първо ревю - гейм трейлърс 9.5 оценка.
http://www.gametrailers.com/video/revie ... -ii/702432
http://www.gametrailers.com/video/revie ... -ii/702432
God bless RELOADED след малко се почва кампанията, пък като си намера работа ще зема колекторсa
.
Окей простотия, играта тръгва не резолюция която не поддържа телевизора, има ли начин се зададе windowed или резолюция преди да тръгне ;(
aaa намерих завряно в my docs мамицата му файла с настройките
Variables.txt

Окей простотия, играта тръгва не резолюция която не поддържа телевизора, има ли начин се зададе windowed или резолюция преди да тръгне ;(
aaa намерих завряно в my docs мамицата му файла с настройките
Variables.txt
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
И при мене се забеляза подобрение - на последната протоска мисия нямах грам лаг а знаете как е там 
Я кажете кого избрахте в изборите
Нещо кампанията почна да ми засмърдява доста откъм сюжет особено след като минах протоските мисии. То бива бива клише но Близард вече се оляха. Това си е лично мое мнение разбира се но ще ми е интересно какво мислите по въпроса.
Мисиите не спират да ме зарибяват - разнообразие му е майката. Макар че има нещо дразнещо във факта че всички мисии са така дизайнирани че щеш не щеш трябва да ползваш единицата която ти представят. Другото е че са се изсилили с мисиите в които трябва да чакаш някакво време а мен такива мисии почнаха да ми лазят по нервите (особено последната протоска).
Направи ми впечатление че доста бързо си свърших рисърчите - главно защото протоските мисии ти дават половината (че и повече точки). В момента съм разкрил всички рисърчи а ми остава още доста мисии. Откъм ъпгрейди пък точно обратното - няма пукнат лев и не съм ъпгрейднал и 30% от опциите и тепърва ще ми идват единици.
За сметка на това взех всички наемници които успешно ми печелят мисиите. Не е вярно че стават бавно - тъкмо като позастроиш и извадиш някаква армийка и са готови. И докато по слабичките ми бяха рандъм отвсякъде то последните много сериозно накланят везните особено комбото с танковете и голиатите. Като казах танкве и голиати в кампанията явно се забелязват имба комбинации които в мулти ги няма но хич няма да се учудя това е трик на Близард за да могат да ги включат после в експанда.

Я кажете кого избрахте в изборите
- Spoiler: show
Нещо кампанията почна да ми засмърдява доста откъм сюжет особено след като минах протоските мисии. То бива бива клише но Близард вече се оляха. Това си е лично мое мнение разбира се но ще ми е интересно какво мислите по въпроса.
Мисиите не спират да ме зарибяват - разнообразие му е майката. Макар че има нещо дразнещо във факта че всички мисии са така дизайнирани че щеш не щеш трябва да ползваш единицата която ти представят. Другото е че са се изсилили с мисиите в които трябва да чакаш някакво време а мен такива мисии почнаха да ми лазят по нервите (особено последната протоска).
Направи ми впечатление че доста бързо си свърших рисърчите - главно защото протоските мисии ти дават половината (че и повече точки). В момента съм разкрил всички рисърчи а ми остава още доста мисии. Откъм ъпгрейди пък точно обратното - няма пукнат лев и не съм ъпгрейднал и 30% от опциите и тепърва ще ми идват единици.
За сметка на това взех всички наемници които успешно ми печелят мисиите. Не е вярно че стават бавно - тъкмо като позастроиш и извадиш някаква армийка и са готови. И докато по слабичките ми бяха рандъм отвсякъде то последните много сериозно накланят везните особено комбото с танковете и голиатите. Като казах танкве и голиати в кампанията явно се забелязват имба комбинации които в мулти ги няма но хич няма да се учудя това е трик на Близард за да могат да ги включат после в експанда.
QFTДругото е че са се изсилили с мисиите в които трябва да чакаш някакво време а мен такива мисии почнаха да ми лазят по нервите (особено последната протоска).
От всичките такива мисии (т.е. 6-7 от 10, които съм изиграл дотук) ми хареса много само една - тая със зомбитата, която е тотален макс. Хем не ти дава прекален зор да ръшкаш, хем има някакъв смисъл от тия тайм лимити и трябва да внимаваш с деня и нощта. Макар че аз я изиграх малко късно и нямаше никакво предизвикателство при наличието на танкове и рисърчнати горелки, които не пускаха нищо да припари до бункерите ми.
Наемниците са яко имба наистина.
А хелиъна няма нищо общо с вълчъра освен че е шибано бъги. По-скоро е мобилен файърбат.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Взех голд на всички чалинджи с от първия ред и голд на чалинджа със защита от ръшове. Иначе съм на 14 мисия но не знам дали включва протоските в списъка. Всичките ми харесват но просто винаги съм се дразнил още от първия Старкрафт на мисии от типа - издръж 30 минути.
За голямо щастие последната мисия на която съм е от най-любимия ми тип - един войник , малка групичка армия и специални операции. Нон-стоп микро и геймплей.
Чудя се дали да почна на хард че със Science vessel + наъпгрейдваните Голиати и танкове е прекалено имбаро.
В този ред на мисли имам още няколко забележки към дизайна - в повечето мисии противника следва някаква еднообразна програма за нападание и е твърден предвидим откъм единици. Примерно цялата кампания никъде не ми се наложи да правя ракетни кули. Просто защото знаех че няма да ми масира въздух и си разчитах на маринците и голиатите. По земя пък - винаги знаеш откъде ще те нападнат и дори не се замисляш за защита от дроп или атака в гръб - точно обратното - тече ти таймер за атака за да знаеш и да си разпънеш танковете в правилния момент.
Хелиона е бърза единица за харас , умира от една плюнка но има основното предимство на вълчъра - може да стрелне (с голям рейндж) да избяга и пак да стрелне + това е адски силен в защита (всъщост повечето хора го ползват именно в защита - при тапа на чоука рейднжа на хелиона жъне 3-4 линни на противника който се е заклещил на тясното.
За голямо щастие последната мисия на която съм е от най-любимия ми тип - един войник , малка групичка армия и специални операции. Нон-стоп микро и геймплей.
Чудя се дали да почна на хард че със Science vessel + наъпгрейдваните Голиати и танкове е прекалено имбаро.
В този ред на мисли имам още няколко забележки към дизайна - в повечето мисии противника следва някаква еднообразна програма за нападание и е твърден предвидим откъм единици. Примерно цялата кампания никъде не ми се наложи да правя ракетни кули. Просто защото знаех че няма да ми масира въздух и си разчитах на маринците и голиатите. По земя пък - винаги знаеш откъде ще те нападнат и дори не се замисляш за защита от дроп или атака в гръб - точно обратното - тече ти таймер за атака за да знаеш и да си разпънеш танковете в правилния момент.
- Spoiler: show
Хелиона е бърза единица за харас , умира от една плюнка но има основното предимство на вълчъра - може да стрелне (с голям рейндж) да избяга и пак да стрелне + това е адски силен в защита (всъщост повечето хора го ползват именно в защита - при тапа на чоука рейднжа на хелиона жъне 3-4 линни на противника който се е заклещил на тясното.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Простоските мисии повечето са ми доста тъпи и ги цъкам едва ли не по задължение. Поне от теранските има 2-3 наистина страхотни, но повечето останали са посредствени.
Като цяло кампанията е една-две идеи по-слаба от тази в първата игра (въпреки че уж се зори да е разнообразна) и както споменах преди, определно не ме кефи колкото C&C3 и японците в Red Alert. Не че не е добра де, просто можеше да е я направят малко по-вдъхновено.
Бтв играта е доста по-малко кичозна, отколкото изглеждаше на скрийновете. Откъм атмосфера си е съвсем директно продължение на SC.
Като цяло кампанията е една-две идеи по-слаба от тази в първата игра (въпреки че уж се зори да е разнообразна) и както споменах преди, определно не ме кефи колкото C&C3 и японците в Red Alert. Не че не е добра де, просто можеше да е я направят малко по-вдъхновено.
Бтв играта е доста по-малко кичозна, отколкото изглеждаше на скрийновете. Откъм атмосфера си е съвсем директно продължение на SC.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests