Dragon Age : Origins
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Просто кажи кое от това, което съм казал не е така и защо не е така. Защото преди време, като излезна играта си спомням от едни съфорумници други приказки за ситуацията при бокса, а и не само в този форум. Или сега просто се опитваш да защитаваш платформата? Аз лично не виждам как ще ми докажеш, че преживяването на бокса не е поне с една идея по затъпено в сравнение с PC.RRSunknown wrote:С какво точно да те оборя
За 50% фън или за това че се играе като екшънче? Или за ограниченото преживяване.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Почи нищо от това което си казал не е така.
Не знам кое наричаш стратегически елемент.
Използват се всички умения на всички персонажи, пътува се по същия начин, водят се същите диалози.
Тук вече приемаш предишното си твърдение за пълна истина изхождайки от твоите представи за стратегическо и затъваш допълнително твърдейки че едва ли не фъна в играта зависи от придвижването на персонажите с мишката.
С две думи - Не го играеш като екшънче и не ти се убива 50% от фъна освен ако фъна ти е бил само от това да водиш битки гледани отгоре. От приятели които играха сериозно играта (4-5 човека) забелязах че половината играят с камера отгоре , но другите играят с конзолната камера и тя ги кефи повече. Излишно е да споменавам всички играха на PC.
.Ми на бокса май стратегически елемент няма
Не знам кое наричаш стратегически елемент.
Но със сигурно не се играе като екшънче на по-голяма трудност от лесна.Играеш си го, като екшънче
Използват се всички умения на всички персонажи, пътува се по същия начин, водят се същите диалози.
което убива едно 50% от фъна.
Тук вече приемаш предишното си твърдение за пълна истина изхождайки от твоите представи за стратегическо и затъваш допълнително твърдейки че едва ли не фъна в играта зависи от придвижването на персонажите с мишката.
Не ограничено а орязано е точната дума. Орязана графика , неудобен интерфейс , липса на бързи клавиши - това са проблемите.Преживяването ти със сигурност ще е най-малкото как да кажа... ограничено.
С две думи - Не го играеш като екшънче и не ти се убива 50% от фъна освен ако фъна ти е бил само от това да водиш битки гледани отгоре. От приятели които играха сериозно играта (4-5 човека) забелязах че половината играят с камера отгоре , но другите играят с конзолната камера и тя ги кефи повече. Излишно е да споменавам всички играха на PC.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Спокойно, според разните материали и тн във втората част този проблем няма да го има, играта май ще си се играе като екшънче на разните там конзоли. Furthermore, не съм играл Мас Ефект, факт, но идеята да избирам по интонацията, физиономията или на както там точно смятат да го направят вместо да си избирам конкретната реплика горе долу ме остави доста в потрес.
Ами лично за мен липсата на най-важния View mode е най-малкото здрав ташачец в сравнение с наличността му. И мога само да си представя в какво се превръща играта геймплейно паузирайки и мъчейки се да се оправиш с всеки един от героите, като никога няма да можеш да погледнеш стратегически битката. Ще гледаш все от долу, забит в ордите гадове и представата ти за бойното поле ще се ограничава до там. Сигурно някой по-кежуъл може и да не му прави впечатление, но аз лично го намирам за зверски тъпо. На мен лично повечето кеф от играта ми идваше от внимателно замислените и конструирани битки, в които стратегически съм замислял позиционирането, комбинацията от магиите, Crowd control и танкването.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
На мен пък кефа ми идваше от диалога, уменията и сетинга но явно някой хора това го нямат за нищо.
Добра новина момчета- идва Старкрафт 2 - там може да не се занимавате с диалог, умения и сетинг и да се отдадете на
Добра новина момчета- идва Старкрафт 2 - там може да не се занимавате с диалог, умения и сетинг и да се отдадете на
внимателно замислените и конструирани битки, в които стратегически съм замислял позиционирането, комбинацията от магиите, Crowd control и танкването.
Сетингът не е нищо невиждано, уменията са whatever. След първите няколко часа игра, като вече си повторил репертоара си газилион пъти ти остава да се наслаждаваш на геймплея. Естествено и на диалозите де.RRSunknown wrote:На мен пък кефа ми идваше от диалога, уменията и сетинга но явно някой хора това го нямат за нищо.
Добра новина момчета- идва Старкрафт 2 - там може да не се занимавате с диалог, умения и сетинг и да се отдадете навнимателно замислените и конструирани битки, в които стратегически съм замислял позиционирането, комбинацията от магиите, Crowd control и танкването.
Ква интонация и ква физиономия бе?armageddon wrote:Спокойно, според разните материали и тн във втората част този проблем няма да го има, играта май ще си се играе като екшънче на разните там конзоли. Furthermore, не съм играл Мас Ефект, факт, но идеята да избирам по интонацията, физиономията или на както там точно смятат да го направят вместо да си избирам конкретната реплика горе долу ме остави доста в потрес.

And you can't dance with a devil on your back...
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Явно не е модерно вече, но предпочитам да си избирам между целите реплики.Roland wrote:Ква интонация и ква физиономия бе?armageddon wrote:Спокойно, според разните материали и тн във втората част този проблем няма да го има, играта май ще си се играе като екшънче на разните там конзоли. Furthermore, не съм играл Мас Ефект, факт, но идеята да избирам по интонацията, физиономията или на както там точно смятат да го направят вместо да си избирам конкретната реплика горе долу ме остави доста в потрес.Просто всичко е озвучено и избираш синтезирани реплики вместо целите диалози. Т.е. оня ти се жалва нещо и ти имаш няколко варианта, които с три думи ти дават ЯСНО да разбереш в какъв стил ще е репликата, ако я избереш. В МЕ работи безпогрешно.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
http://greywardens.com/2010/07/gameinfo ... 2-preview/
Превюто, разглеждащо материала от Gameinformer. Въпреки че не казва нищо ново и изглежда mildly interesting, обяснението на Байовци защо са решили да направят промените спрямо първата част звучат мега кухо. Точно тея промени правят следващата част неотличима от масата заглавия.
Превюто, разглеждащо материала от Gameinformer. Въпреки че не казва нищо ново и изглежда mildly interesting, обяснението на Байовци защо са решили да направят промените спрямо първата част звучат мега кухо. Точно тея промени правят следващата част неотличима от масата заглавия.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 27 guests