Final Fantasy XIII
Moderator: AlDim
Гора тучно зелена, гадните са ходещи патладжани и тъкмо започнаха едни големи броненосци, в които в стагър им пада бронята. С Ванил и Зас съм, пътуват към Наутилус (засега), предната глава беше с Лайт и Хоуп (лес) в някакъв комплекс с огради:)Roland wrote:Кой беше шести чаптър?
Саботьорът засега ми е лябимият клас, макар че то един клас сам по себе си е нищо в тази игра, гениално са измислени комбат механиката и парадигмите.
А да, тва беше много рандъм. Въобще цялото мотане на Ванил и Зас беше втф отвсякъде. Следващият чаптър значи е Паломполум.
Аз любим клас нямам, но имам любими комбинации. Най-силната за нормалната трудност определено е Delta Attack (Commando, Sentinel, Raveger).
За дължината не знам - около 50 часа, мисля.
Аз започнах току що 12-ти чаптър - Eden. Да видим как ше свърши всичко
Аз любим клас нямам, но имам любими комбинации. Най-силната за нормалната трудност определено е Delta Attack (Commando, Sentinel, Raveger).
За дължината не знам - около 50 часа, мисля.
Аз започнах току що 12-ти чаптър - Eden. Да видим как ше свърши всичко

And you can't dance with a devil on your back...
Не, то няма избор, просто кривата не е плавна. След 10-ти чаптър трудността скача РЯЗКО. До степен, че повечето гадини в 11-ти чаптър (в широката местност) са неубиваеми преди да си превъртял играта. Примерно ония динозавроподобните чудовища от началната анимация. На това нещо ти си му до ПОД копитото. То изпръхтява и ти умираш. Струва си бтв човек да влезе в битка с него само за да види мащаба.
And you can't dance with a devil on your back...
Има много добри места за целта. И има места, където е НУЖНО да го правиш. Тези двете примерно:
Наутилус, Саз и Ванил. Към края движиш по едни зигзагообразни коридори, където има малки сини роботчета. Малките сини роботчета дават неадекватно много СР за елементарното усилие, което коства убиването им.
Пулс, в един подземен тунел. Не помня дали беше веднага след обширната местност, или е по-следващата, но май е веднага след. Представлява дълъг коридор, в който има едно отклонение наляво. Веднага след отклонението има два робота, пазещи трети с ръце като акордеон. Това е първият такъв, който срещаш в играта, та ще го познаеш лесно. Та, лявото отклонение свършва с неубиваем бос, но ако движиш напред-назад в него, можеш да биеш доста елементарни роботи и бимби, които дават бясно количество СР.
Принципно нужда от фармване имаш на тези две места, ако не си достигнал Role Levels на основните си роли. А ако не те мързи - на ВСИЧКИТЕ си три роли. Особено в Пулс е супер важно това, там бих прекарал ако трябва и час в трепане на роботчета. Иначе нататък ще ти е зверски трудно.
Бтв, винаги, когато имаш пред себе си единичен, но силен враг, си приготвяй парадигмата Aggression (Commando, Commando, Ravager), особено ако знаеш, че ще можеш да си докараш приемптив страйк. Специално в Пулс има разни бегемоти, които се разхождат поединично и дават 4000 СР, но са почти неунищожими, ако не почнеш с приемптив страйк, поне на нивото, на което си в началото на чаптъра.
Наутилус, Саз и Ванил. Към края движиш по едни зигзагообразни коридори, където има малки сини роботчета. Малките сини роботчета дават неадекватно много СР за елементарното усилие, което коства убиването им.
Пулс, в един подземен тунел. Не помня дали беше веднага след обширната местност, или е по-следващата, но май е веднага след. Представлява дълъг коридор, в който има едно отклонение наляво. Веднага след отклонението има два робота, пазещи трети с ръце като акордеон. Това е първият такъв, който срещаш в играта, та ще го познаеш лесно. Та, лявото отклонение свършва с неубиваем бос, но ако движиш напред-назад в него, можеш да биеш доста елементарни роботи и бимби, които дават бясно количество СР.
Принципно нужда от фармване имаш на тези две места, ако не си достигнал Role Levels на основните си роли. А ако не те мързи - на ВСИЧКИТЕ си три роли. Особено в Пулс е супер важно това, там бих прекарал ако трябва и час в трепане на роботчета. Иначе нататък ще ти е зверски трудно.
Бтв, винаги, когато имаш пред себе си единичен, но силен враг, си приготвяй парадигмата Aggression (Commando, Commando, Ravager), особено ако знаеш, че ще можеш да си докараш приемптив страйк. Специално в Пулс има разни бегемоти, които се разхождат поединично и дават 4000 СР, но са почти неунищожими, ако не почнеш с приемптив страйк, поне на нивото, на което си в началото на чаптъра.
And you can't dance with a devil on your back...
По въпроса за сейвовете.
Изключително добро впечатление ми направи това, че сейвове, които са начало на нова глава имат логото на FF, а не обичайния дизайн с картинката на временния лидер . По този начин е много трудно да затриеш - освен ако не искаш нарочно
сейв, който маркира отделните части. Сигурно е елементарно, но аз не се сещам да го виждал преди. Отново признак за стил 
Изключително добро впечатление ми направи това, че сейвове, които са начало на нова глава имат логото на FF, а не обичайния дизайн с картинката на временния лидер . По този начин е много трудно да затриеш - освен ако не искаш нарочно


"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 1 guest