Final Fantasy XIII
Moderator: AlDim
Бях забравил какво е FF играRoland wrote:Еми аз все повече се убеждавам, че началото просто е смотано и това, че трябва да четеш текстове в менюто, го доосмотлява. Поне за мен играта набира все по-голяма скорост и ме кефи все повече и повече.

Когато купих първата (за мен FF VII - за компютър) бях готов да я връщам обратно


Така са и другите FF, включително и 13 - искат постоянство. Не можеш да разбереш и да усетиш какво предлага играта преди първите десетина часа.
Първо впечатление - затвърдено - изключително красива игра - във всяко отношение - графиката е първото нещо, което се набива в очи

Другото е по Чехов - цитирам по памет -„у човека всичко трябва да бъде прекрасно: и лицето, и дрехите, и мислите".http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0% ... 0%BE%D0%B2
За лицето писахме - графиката е изключителна.
"Дрехите" - музиката и историята:
Първоначално музиката ми беше също чужда - композиторът е друг, няма ги и познатите теми и мотиви, но в един момент - за мен скрапфакторито, където се лееше небрежен джаз на пиано - разбираш че и това ти е влязло под кожата - ( в главата, в кръвта, направило и е собствени невронни връзки, едва ли не е променило ДНК-то ти - точно като spice

Историята - тук няма да бъда изчерпателен, защото едва сега започнах втория диск.
Установих, че дейталога не трябва да се чете - поне не първоначално. Цялата история е разказана в спомени от тринайсетия ден нататък. И е в играта. Във филмчетата, разговорите между героите. Дейталога ще го чета изцяло, като изиграя играта. А иначе е прекрасно подробен

Мислите - геймплей.
Да наистина, коридори от всякъде - няма свобода за обикаляне, няма магазини, досега даже не съм срещнал и градове - няма и странноприемница, където трябва да се срещнеш с Khalid и Jaheira

Но - парадигмите - и paradigm shift, който може да смениш за части от секундата в самата игра, липсата на рандъм енкаунтъри, възможността ти да предизвикаш такива с целите предимства от това - са наистина за мен бяха неочаквани нововъведения в положителен смисъл за FF серията и за ролевите игри като цяло. Много добро име наистина paradigm shift



За съжаление не си прав за дейталога - той ТРЯБВА да се чете, защото дава емоционално оцветяване на определени събития, което не виждаш в тях. В смисъл, аз виждам през цялото време един леко объркан и плашлив Хоуп и силно борсучеста Лайтнинг. Отварям дейталога и научавам, че той изгарял от ярост, а тя била притеснена за него
За момента това е единствената ми наистина сериозна критика към играта, както и липсата на градове. Де факто FFXIII не е по-линейна от предните, но някакси РПГ-фийлингът се губи като нямаш някое обширно място, пълно с къщи, в които не можеш да влезеш
Колкото до графиката, ако на X360 почти няма разлика между анимации и ин-гейм, значи анимациите са доста зле. На PS3 анимациите са нещо НЕРЕАЛНО ФАНТАСТИЧНО (ебати жалкия пън).
Никола, за мен супер бързо стана благо с битките и керъктър адвансмънта. Т.е. от третия чаптър, когато вкарват парадигмите. Много е интересно, щото изисква от теб да спреш да възприемаш героите си като конкретни класове с конкретни умения, а просто като плейсхолдъри на ГРУПА класове. Paradigm Shift-овете са зверски добре измислени, супер интуитивни и страшно динамични. Никога досега не ми се е случвало AI-то да решава всичко вместо мен, а аз да се кефя повече от всеки друг път, когато сам съм правел изборите.
Защото освен дето нямаш контрол над спътниците си, освен да им задаваш парадигми, истината е, че при скоростта на битките ауто-чейнът всъщност винаги е по-умен от твоя личен избор на умения. Е, може да има случаи, когато искаш и сам да си го направиш, но като цяло досега не ми е било НУЖНО. Много ме кефи и как кастнеш ли либра на противника, за да му научиш статистиките, силите и слабостите, всички герои (вкл. и ти, ако си с ауто-чейн) моментално превключват на най-подходящите умения. Освен това съотборниците ти винаги атакуват точно когото трябва - или твоя таргет, или ако ти нямаш такъв - първо по-слабите противници. Още не съм решил дали ме радват ейдолоните, щото ми се струват ужасно хаотични като контрол, но пък съмъните им са монументално красиви И АНИМАЦИИТЕ ИМ МОГАТ ДА СЕ СКИПВАТ!!!!
Колкото до историята, и тя почна да ми влиза под кожата, макар и да се надявам да се развие още доста. Флашбековете с 13-те дена са прекрасни, ритъмът на разкритията също кефи, но засега ми липсват достатъчно запомнящи се герои. Общо взето ми пука само за Хоуп, Саз и Сера, а тя дори не е герой в играта ебаси! Ванил не спира да ме дразни, а по-тъжното е, че без да съм достигнал зомг-разкритието й (макар че ебаси мощния хинт де, във флашбека със сина на Саз), то ми е ясно някъде от четвъртия час игра още.
Как да е, вече съм на мнение, че играта е страхотно добра. Ще видим дали ще издържи до края.

За момента това е единствената ми наистина сериозна критика към играта, както и липсата на градове. Де факто FFXIII не е по-линейна от предните, но някакси РПГ-фийлингът се губи като нямаш някое обширно място, пълно с къщи, в които не можеш да влезеш

Колкото до графиката, ако на X360 почти няма разлика между анимации и ин-гейм, значи анимациите са доста зле. На PS3 анимациите са нещо НЕРЕАЛНО ФАНТАСТИЧНО (ебати жалкия пън).
Никола, за мен супер бързо стана благо с битките и керъктър адвансмънта. Т.е. от третия чаптър, когато вкарват парадигмите. Много е интересно, щото изисква от теб да спреш да възприемаш героите си като конкретни класове с конкретни умения, а просто като плейсхолдъри на ГРУПА класове. Paradigm Shift-овете са зверски добре измислени, супер интуитивни и страшно динамични. Никога досега не ми се е случвало AI-то да решава всичко вместо мен, а аз да се кефя повече от всеки друг път, когато сам съм правел изборите.
Защото освен дето нямаш контрол над спътниците си, освен да им задаваш парадигми, истината е, че при скоростта на битките ауто-чейнът всъщност винаги е по-умен от твоя личен избор на умения. Е, може да има случаи, когато искаш и сам да си го направиш, но като цяло досега не ми е било НУЖНО. Много ме кефи и как кастнеш ли либра на противника, за да му научиш статистиките, силите и слабостите, всички герои (вкл. и ти, ако си с ауто-чейн) моментално превключват на най-подходящите умения. Освен това съотборниците ти винаги атакуват точно когото трябва - или твоя таргет, или ако ти нямаш такъв - първо по-слабите противници. Още не съм решил дали ме радват ейдолоните, щото ми се струват ужасно хаотични като контрол, но пък съмъните им са монументално красиви И АНИМАЦИИТЕ ИМ МОГАТ ДА СЕ СКИПВАТ!!!!
Колкото до историята, и тя почна да ми влиза под кожата, макар и да се надявам да се развие още доста. Флашбековете с 13-те дена са прекрасни, ритъмът на разкритията също кефи, но засега ми липсват достатъчно запомнящи се герои. Общо взето ми пука само за Хоуп, Саз и Сера, а тя дори не е герой в играта ебаси! Ванил не спира да ме дразни, а по-тъжното е, че без да съм достигнал зомг-разкритието й (макар че ебаси мощния хинт де, във флашбека със сина на Саз), то ми е ясно някъде от четвъртия час игра още.
Как да е, вече съм на мнение, че играта е страхотно добра. Ще видим дали ще издържи до края.
And you can't dance with a devil on your back...
Цитирам само тази част от поста ти, защото искам да обсъждам , нарочно не използвам думи като споря.Roland wrote:За съжаление не си прав за дейталога - той ТРЯБВА да се чете, защото дава емоционално оцветяване на определени събития, което не виждаш в тях. В смисъл, аз виждам през цялото време един леко объркан и плашлив Хоуп и силно борсучеста Лайтнинг. Отварям дейталога и научавам, че той изгарял от ярост, а тя била притеснена за него![]()
Думички като трябва мразя от осми клас, а това беше някъде преди повече от 30 години в личен план. Ти си преводач и знаеш, че това е най-силният модален глагол в английския - особено в капс лок - знаеш интернет етикета, и няма какво да обяснявам понататък.
На мен дейталогъг ми пречеше в началото - разсейваше ме - обичам много да чета

- Spoiler: show
Без да съм виждал играта на PS3 - питам защо не се приеме и тази възможност - че ин-гейм графиката за PS3 издишаКолкото до графиката, ако на X360 почти няма разлика между анимации и ин-гейм, значи анимациите са доста зле. На PS3 анимациите са нещо НЕРЕАЛНО ФАНТАСТИЧНО (ебати жалкия пън).

Ще си купя PS3 с новия GOW - тогава за сравнение сигурно ще си взема и FF 13- тогава сигурно ще мога да бъда обективен




Ами предвид, че играта беше разработвана години наред САМО за PS3, е слабо вероятно нещо в графиката точно там да е по-зле, отколкото в порта.
Как да е, твоя воля за дейталога, но за мен той не спойли изобщо, а дообяснява неща, които в анимациите не са ясни. И не говоря за сюжет (макар че и това прави от време на време), а за емоционални нюанси, както вече споменах. Освен това целият хаос на началото би останал тотална мъгла часове наред, ако не прочетеш лога, при това не по смисления начин, дето ти е кеф, че не всичко е ясно, а просто хаос.
Как да е, твоя воля за дейталога, но за мен той не спойли изобщо, а дообяснява неща, които в анимациите не са ясни. И не говоря за сюжет (макар че и това прави от време на време), а за емоционални нюанси, както вече споменах. Освен това целият хаос на началото би останал тотална мъгла часове наред, ако не прочетеш лога, при това не по смисления начин, дето ти е кеф, че не всичко е ясно, а просто хаос.
And you can't dance with a devil on your back...
Тая вечер изиграх седми чаптър - Палумполум. Най-сетне малко град, макар и не в РПГ-смисъла. Подчертано най-якият чаптър до момента, и с втората най-страхотна анимация (първата being онази, в която показват крайцера на The Cavalry). Историята мръдна сериозно напред, но по-якото е, че сапунената опера между Хоуп, Сноу, Лайт и Сера се разви супер добре. Хоуп съумя да изгуби всякакви остатъци от мрънкалността си, Лайтнинг доби реално персоналити и стана симпатична. Все по-доволен съм. Историята и диалозите са изненадващо адекватни и зрели предвид шонен-клишетата, които обвързват тоя жанр. Сега остава да има едно-две яки разкрития в сюжета и да завърши достатъчно качествено, и това ще си е съвсем достойна Final Fantasy, при това от най-добрите в серията.
Междувременно анимациите са нещо неистово стилно и качествено реализирано. Режисурата им е убийствена, саундтракът също. Като динамика също са велики.
Въпросната анимация от Палумполум, макар и на японски.
http://www.youtube.com/watch?v=8n05ZT4zyUs
И още няколко:
Първите две са от една сцена.
http://www.youtube.com/watch?v=injp-Hjhnmc
http://www.youtube.com/watch?v=b1AV1Ni90y4
Механичното огнено нещо във втората е божеството (тук се наричат fal'Cie), което замества слънцето в центъра на Cocoon. Те си имат fal'Cie, които изпълняват всички възможни функции - осигуряват вода, храна, вятър, дъжд, топлина и т.н.
И въпросната най-яка (за момента, поне според мен) сцена с появяването нa Lindblum - кораба на The Cavalry:
http://www.youtube.com/watch?v=6vuYWItnRRU
Междувременно анимациите са нещо неистово стилно и качествено реализирано. Режисурата им е убийствена, саундтракът също. Като динамика също са велики.
Въпросната анимация от Палумполум, макар и на японски.
http://www.youtube.com/watch?v=8n05ZT4zyUs
И още няколко:
Първите две са от една сцена.
http://www.youtube.com/watch?v=injp-Hjhnmc
http://www.youtube.com/watch?v=b1AV1Ni90y4
Механичното огнено нещо във втората е божеството (тук се наричат fal'Cie), което замества слънцето в центъра на Cocoon. Те си имат fal'Cie, които изпълняват всички възможни функции - осигуряват вода, храна, вятър, дъжд, топлина и т.н.
И въпросната най-яка (за момента, поне според мен) сцена с появяването нa Lindblum - кораба на The Cavalry:
http://www.youtube.com/watch?v=6vuYWItnRRU
Last edited by Roland on Mon Mar 15, 2010 9:44 am, edited 1 time in total.
And you can't dance with a devil on your back...
Началото е тъпо и хаотично, имай предвид, че историята плавно се подобрява след трети чаптър. И още от самото начало свикни при всеки месидж за дейталога да изчиташ всичко - те са половинминутни пасажчета, но ако оставиш за по-натам, ще се натрупат много, а често се повтарят като информация.
And you can't dance with a devil on your back...
Мдам, усетих го аз с дейталога (ти го беше писал във Форплей май), ама след прочетените два - те просто рекапват случилото се? Имам предвид - да, дават ми яко детайли къде се намирам и т.н., ама ако не ги чета - ще стане ли?
Бтв първият половин час е системно натискане на А (или съответно Х при пс3)
CGI-анимациите са СЦЕПВАЩИ.
Бтв първият половин час е системно натискане на А (или съответно Х при пс3)
CGI-анимациите са СЦЕПВАЩИ.
Начи, аз не бих прескачал дейталога. В началото ти дава ясна идея какво ВСЪЩНОСТ се случва, каквато аз наистина нямах изобщо, защото почнах да го чета чак след трети чаптър. Освен това на моменти преразкъзът ти разкрива некви неща, дето посмъртно не са си личали в случилото се току що. Като примерно чувствата на Хоуп. Мен в началото той ми беше като нервозно емо, а дейталогът описва нещо съвсем друго.
За помпането - до края си е така, но имай предвид, че от трети чаптър се отваря кристариумът и започва разделянето на роли и битките драматично се променят. Стават смислени, тоест.
Съветвам те да оставяш ауто-батъла, докато не понавлезеш в играта. Той винаги знае по-добре от теб какво да прави, ти само избирай приоритетни цели. Единствено, по някакви причини, не се оправя добре с употребата на Blitz-а на Командосите, него често сам си го слагам... Що се отнася до партито, аз по-добро и правилно степенувано AI никога не съм виждал. По-умни са от МЕН ебаси @_@
Бтв, ей ти един бърз разбор на шестте роли:
1. Commando - най-висок демидж и задържа стагър бара да не пада твърде бързо. Уменията му са все в тая посока. Ако има само един Командос в партито, той ще атакува противника, избран от парти лидера. Ако са повече от един, всеки командос избира различна цел.
2. Ravager - офанзивен кастър с елементални магии. Демиджът му е по-слаб от тоя на Командоса, понякога ДОРИ срещу противници с определена елементална слабост. Целта му е друга - той помпа стагър-бара ужасно бързо. Уловката е, че после барът пада страшно бързо. Затова се комбинира с Командос, който не позволява на бара да падне. Една от най-мощните Парадигми в 3/4 от играта е Relentless Assault (Commando, Ravager, Ravager) срещу повече противници, или Aggression (Commando, Commando, Ravager) срещу един (заради AI-то на Командоса). Раведжърът винаги атакува целта на водача.
3. Sentinel - танк. Големи резисти и изцяло дефанзивни умения. С някои от по-късните може и да връща малко демидж, но като цяло идеята му е, че с първото си умение (Provoke) кара всички врагове да атакуват само него. Дава и бонуси на защитата на партито. Напълно безсмислен в първата половина от играта, незаменим във втората. Има някои болни парадигми за бързо стагърване с него, например Mystic Tower - Ravager, Ravager, Sentinel.
4 Medic - еми медик. Лекува по приоритет - първо онзи с най-нисък процент живот, после парти лидера. Щото докато твоите хора можеш да си ги съживяваш, ако са КО, парти лидерът умре ли, е гейм оувър. Уловката е, че медикът намалява общия демидж, който прави Парадигмата с него. Затова идеята е да се превключва - използвай Парадигми с медик в тях само когато имаш нужда от лекуване. На по-късен етап понякога се налага да поддържаш Парадигма с медик постоянно. Примерно Delta Attack - Ravager, Commando, Medic.
5. Synergist - бъфър. Слага защити, повишава разни статистики.
6. Saboteur - обратното. Дебъфва противниците, като също като Раведжъра избира целта на парти лидера първо.
И няколко съвета за кристариума, като стигнеш до него:
1. Развивай само основните роли, когато трябва да избираш. От един (късен) момент нататък всеки герой има достъп до всяка роля. Преди този момент малко по малко ще му се отворят само три. Тези три са важните и от тях една или две са основни. Препоръката ми е ИЗОБЩО да не развиваш герои в роли, различни от първите им три. В началото няма никакво значение, защото имаш точки за всичко, но малко по малко става все по-скъпо. Ето ги ролите и реда, в който трябва да се развиват:
Lightning - Ravager/Commando. Тя почва като Commando и в началните фази на играта е най-вече такава, но в оптималното парти (това по-надолу) най-често е Ravager, така че по-скоро развивай първо това.
Fang - Commando/Sentinel. Тук основен е командосът, но на по-късен етап сентинелът става ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН, така че не трябва да се пренебрегва.
Hope - Medic/Ravager. И двете са еднакво важни, но все пак медикът е с известен приоритет.
Vanille - Medic/Saboteur. Като горе. Това са ти двамата "кастъри".
Snow - Sentinel. Това е пичът с най-много кръв, така че е идеален сентинел и напълно безполезен през по-голямата част от играта. Той и почти не участва.
Sazh - Synergist/Commando. Основната му функция е на Синерджист, но де факто когато си принуден да го играеш, ще ти върши най-добра роля като Командос.
2. През първата половина от играта нямаш избор с кого играеш. В зависимост от историята, винаги си с двама/трима точно определени герои, от които точно определен е водачът. В мига, в който МОЖЕШ да избираш (началото на Чаптър 8), препоръчвам да направиш парти Lightning-Fang-Hope. Това е съвършената комбинация. Лайт има достъп до двата офенсив класа (Командос и Раведжър) + Медик. Фанг е страшно мощен Командос и макар да е с една идея по-лош Сентинел от Сноу, достъпът й до Саботьора я прави в пъти по-добра от него. Хоуп пък има висок Меджик и достъпът му до Раведжър, Медик и Синерджист (бъфъра тоест) го прави най-добрия кастър в играта. Освен това така с тримата имаш най-голяма гъвкавост на Парадигми. Една незаменима такава е например Combat Clinic - Medic, Medic, Sentinel. За когато си в МНОГО кофти положение. Сентинелът вдига защитата на партито, а двамата медици бързо връщат всички в играта.
3. Има приоритет на кристалите в Кристариума, които трябва да преследваш преди всичко друго. Не е казан никъде, но е очевиден след известно количество игра. Ето го редът:
а) ATB кристали - те ти дават още едно деление в ATB лентата, т.е. още по едно действие на ход. Няма по-добър ъпгрейд.
б) Accessory кристали - дават ти още един слот за някой бъфващ айтъм. В случая въпросните са наистина важни.
в) Role Level кристали - адски важни, защото вдигат общите показатели на съответната роля и дават бонуси на всички други в партито, докато героят е в нея.
Съответно се движи по кристариума към тия цели и игнорирай страничните. Към тях можеш да се върнеш по-късно. Разбира се, тва не е някакво неотменимо правило - понякога съответното нещо е твърде далеч и докато го стигнеш, ще си пропуснал възможността да сдобиеш умения, които ти трябват В МОМЕНТА. Но е препоръчителен ред.
Сори за дългия пост. Не знам що се олях толкова, но може да е от полза на някого.
За помпането - до края си е така, но имай предвид, че от трети чаптър се отваря кристариумът и започва разделянето на роли и битките драматично се променят. Стават смислени, тоест.
Съветвам те да оставяш ауто-батъла, докато не понавлезеш в играта. Той винаги знае по-добре от теб какво да прави, ти само избирай приоритетни цели. Единствено, по някакви причини, не се оправя добре с употребата на Blitz-а на Командосите, него често сам си го слагам... Що се отнася до партито, аз по-добро и правилно степенувано AI никога не съм виждал. По-умни са от МЕН ебаси @_@
Бтв, ей ти един бърз разбор на шестте роли:
1. Commando - най-висок демидж и задържа стагър бара да не пада твърде бързо. Уменията му са все в тая посока. Ако има само един Командос в партито, той ще атакува противника, избран от парти лидера. Ако са повече от един, всеки командос избира различна цел.
2. Ravager - офанзивен кастър с елементални магии. Демиджът му е по-слаб от тоя на Командоса, понякога ДОРИ срещу противници с определена елементална слабост. Целта му е друга - той помпа стагър-бара ужасно бързо. Уловката е, че после барът пада страшно бързо. Затова се комбинира с Командос, който не позволява на бара да падне. Една от най-мощните Парадигми в 3/4 от играта е Relentless Assault (Commando, Ravager, Ravager) срещу повече противници, или Aggression (Commando, Commando, Ravager) срещу един (заради AI-то на Командоса). Раведжърът винаги атакува целта на водача.
3. Sentinel - танк. Големи резисти и изцяло дефанзивни умения. С някои от по-късните може и да връща малко демидж, но като цяло идеята му е, че с първото си умение (Provoke) кара всички врагове да атакуват само него. Дава и бонуси на защитата на партито. Напълно безсмислен в първата половина от играта, незаменим във втората. Има някои болни парадигми за бързо стагърване с него, например Mystic Tower - Ravager, Ravager, Sentinel.
4 Medic - еми медик. Лекува по приоритет - първо онзи с най-нисък процент живот, после парти лидера. Щото докато твоите хора можеш да си ги съживяваш, ако са КО, парти лидерът умре ли, е гейм оувър. Уловката е, че медикът намалява общия демидж, който прави Парадигмата с него. Затова идеята е да се превключва - използвай Парадигми с медик в тях само когато имаш нужда от лекуване. На по-късен етап понякога се налага да поддържаш Парадигма с медик постоянно. Примерно Delta Attack - Ravager, Commando, Medic.
5. Synergist - бъфър. Слага защити, повишава разни статистики.
6. Saboteur - обратното. Дебъфва противниците, като също като Раведжъра избира целта на парти лидера първо.
И няколко съвета за кристариума, като стигнеш до него:
1. Развивай само основните роли, когато трябва да избираш. От един (късен) момент нататък всеки герой има достъп до всяка роля. Преди този момент малко по малко ще му се отворят само три. Тези три са важните и от тях една или две са основни. Препоръката ми е ИЗОБЩО да не развиваш герои в роли, различни от първите им три. В началото няма никакво значение, защото имаш точки за всичко, но малко по малко става все по-скъпо. Ето ги ролите и реда, в който трябва да се развиват:
Lightning - Ravager/Commando. Тя почва като Commando и в началните фази на играта е най-вече такава, но в оптималното парти (това по-надолу) най-често е Ravager, така че по-скоро развивай първо това.
Fang - Commando/Sentinel. Тук основен е командосът, но на по-късен етап сентинелът става ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН, така че не трябва да се пренебрегва.
Hope - Medic/Ravager. И двете са еднакво важни, но все пак медикът е с известен приоритет.
Vanille - Medic/Saboteur. Като горе. Това са ти двамата "кастъри".
Snow - Sentinel. Това е пичът с най-много кръв, така че е идеален сентинел и напълно безполезен през по-голямата част от играта. Той и почти не участва.
Sazh - Synergist/Commando. Основната му функция е на Синерджист, но де факто когато си принуден да го играеш, ще ти върши най-добра роля като Командос.
2. През първата половина от играта нямаш избор с кого играеш. В зависимост от историята, винаги си с двама/трима точно определени герои, от които точно определен е водачът. В мига, в който МОЖЕШ да избираш (началото на Чаптър 8), препоръчвам да направиш парти Lightning-Fang-Hope. Това е съвършената комбинация. Лайт има достъп до двата офенсив класа (Командос и Раведжър) + Медик. Фанг е страшно мощен Командос и макар да е с една идея по-лош Сентинел от Сноу, достъпът й до Саботьора я прави в пъти по-добра от него. Хоуп пък има висок Меджик и достъпът му до Раведжър, Медик и Синерджист (бъфъра тоест) го прави най-добрия кастър в играта. Освен това така с тримата имаш най-голяма гъвкавост на Парадигми. Една незаменима такава е например Combat Clinic - Medic, Medic, Sentinel. За когато си в МНОГО кофти положение. Сентинелът вдига защитата на партито, а двамата медици бързо връщат всички в играта.
3. Има приоритет на кристалите в Кристариума, които трябва да преследваш преди всичко друго. Не е казан никъде, но е очевиден след известно количество игра. Ето го редът:
а) ATB кристали - те ти дават още едно деление в ATB лентата, т.е. още по едно действие на ход. Няма по-добър ъпгрейд.
б) Accessory кристали - дават ти още един слот за някой бъфващ айтъм. В случая въпросните са наистина важни.
в) Role Level кристали - адски важни, защото вдигат общите показатели на съответната роля и дават бонуси на всички други в партито, докато героят е в нея.
Съответно се движи по кристариума към тия цели и игнорирай страничните. Към тях можеш да се върнеш по-късно. Разбира се, тва не е някакво неотменимо правило - понякога съответното нещо е твърде далеч и докато го стигнеш, ще си пропуснал възможността да сдобиеш умения, които ти трябват В МОМЕНТА. Но е препоръчителен ред.
Сори за дългия пост. Не знам що се олях толкова, но може да е от полза на някого.
And you can't dance with a devil on your back...
Хехе, как така сори. Радвам се, че си писал толкова, определено се надявам да го ползвам, ако ФФ13 ми понесе (мисля още тази вечер да я отпочна сериозно и CHaos Rising да почака). Принципно пишеш хубаво и е тъпо, че не пишеш повече в геймс, така че се радвам, че е излязло нещо, което наистина да те вълнува.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest