Мога да кажа, че единственото, което ме изумяса беше Precious за адаптиран сценарий, инак всичко протече по план. А и Мартин тоя път не ми се видя така пагубно сухарски като водещ...
![Neutral :neutral:](./images/smilies/icon_neutral.gif)
аржентинският е много добре изпълнен и още по-добре изрежисиран, и с доста силен край (който сравнително успешно позамазва една-две сюжетни глупости). изобщо не е чудно, че са го избрали. и има готин 5 минутен тейк за любители на такива неща.passer-by wrote:Като слушах отвсякъде възторжени отзиви за White Ribbon-а, очаквах да е безкомпромисен победител в своята категория - малко като Кристоф Валц в неговата.
За съжаление дори и Алек Болдуин и Стив Мартин не се справиха, не че нямаше интересна интрига, но просто лъхаше с баналности и скука на моменти. Проблемът на Оскарите е, че се правят на прекалено формални и все има някакъв елемент от който просто доскучава, защото хората искат не за 3 часа да гледат любезности и баналности, а за максимум час и половина - 2. Но разбира се на такова събитие рейтингът е огромен, т.е. ако можеха и 5 часа щяха да го направят.Roland wrote: "По правило" досега не съм пропускал церемония последните десетина години и "по правило" не е имало една скучна и дразнеща такава. Всеки с вкусовете си. "По правило" тва.
И Prophet-a, и Ribbon-a са хем по-добре режисирани (да речем, че Prophet-a е на нивото на Ojos-a), хем по-добри филми. Това просто беше гадното проявление на Академията 'нека редуваме различните държави дето взимат наградата за чуждоезичен филм, че да се радват навсякъде по света'.Scourge wrote: аржентинският е много добре изпълнен и още по-добре изрежисиран, и с доста силен край (който сравнително успешно позамазва една-две сюжетни глупости). изобщо не е чудно, че са го избрали. и има готин 5 минутен тейк за любители на такива неща.
панделката тепърва ще я гледам, но ще има да се потруди да е на това ниво.
Не следя държавите, чиито филми печелят чуждоезичен Оскар, ама това ми звучи прекалено конспиративно. ;]Vivian wrote:Това просто беше гадното проявление на Академията 'нека редуваме различните държави дето взимат наградата за чуждоезичен филм, че да се радват навсякъде по света'.
Последното изречение наопаки.Scourge wrote: аржентинският е много добре изпълнен и още по-добре изрежисиран, и с доста силен край (който сравнително успешно позамазва една-две сюжетни глупости). изобщо не е чудно, че са го избрали. и има готин 5 минутен тейк за любители на такива неща.
панделката тепърва ще я гледам, но ще има да се потруди да е на това ниво.
за панделката не се и съмнявам, че е режисирана чудесно. ханеке е в примерно топ 3 на европейските режисьори. което не променя факта, че явно е падал на главата си в детските си години.Vivian wrote: И Prophet-a, и Ribbon-a са хем по-добре режисирани (да речем, че Prophet-a е на нивото на Ojos-a), хем по-добри филми.
ква ти учтивост. аз не се сещам един негов филм, дето да е гледаем. нормално де, пичът сигурно има психически проблеми с тоя фетиш към самоубийството.Jen wrote: Последното изречение наопаки.
Не съм гледала аржентинския, но спрямо всичко, всичко, видяно тази година, The White Ribbon е просто totally different league.
Може наистина да разпределят на географски принцип. Или пък е заради тая сакрализация на латиноамериканското кино последните години (подобен процес има и в литературата, чудя се дали рефлектират един от друг по-някакъв начин). Или причината е в поредния отказ на Ханеке да прави учтиви филми, пък както е съвсем ясно, учтивите филми са й на Академията нещо като личен поджанр.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest