Енджинът всъщност е нечовешки добър и пресъздава няма такива мащабни и красиви гледки без да изпусне и фреймче, барабар с изключително детайлни персонажи, оръжия, ефекти и т.н. Просто самите анимации са малко евтинки, което не е толкоз до графичната технология, колкото до начина, по който са ги правили. Уви, не всяка игра е като Assassin's Creed в това отношение.Delegat wrote:- Доста дървен енджин
- В следствие на горното, всичко живо в играта прилича малко като кукли на конци
Играно напоследък
Moderator: AlDim
Бтв да коментирам нещо от темата с ревютата:
Имаше я втора ръка на форума на Пулсар съвсем наскоро. Иначе играта наистина е добра, но на мен FPS не ми се връзва с уестърн и обективно признавам, че е добра, но просто накрая я играх на автоматик, защото ми беше леко поомръзнала.
Аз превъртях Darksiders - много приятен God of War-clone с комиксов артец, доста решаване на пъзели и доста куул абилитита. ИГрата е към 15тина часа, което за подобен жанр е адски много, макар в един момент да има едно леко писване от постоянно решаване на платформинг загадки....Препоръчвам я, допадна ми повече от Байонета, макар да не е нещо особено и трудно бих й дал повече от 7.5 (просто сюжетът е безкрайно дървен, а и играта е изплагиатсвала прекалено много за повече).
Сега мисля да си продължа Асасин'с Крийда, който както сте разбрали всички е ужасно благ:). И евентуално да си мина най-после МАс Ефект 1 на компа, за да имам сейв за двойката, на която успях да си поръчам колекторс (йей!).
Аз превъртях Darksiders - много приятен God of War-clone с комиксов артец, доста решаване на пъзели и доста куул абилитита. ИГрата е към 15тина часа, което за подобен жанр е адски много, макар в един момент да има едно леко писване от постоянно решаване на платформинг загадки....Препоръчвам я, допадна ми повече от Байонета, макар да не е нещо особено и трудно бих й дал повече от 7.5 (просто сюжетът е безкрайно дървен, а и играта е изплагиатсвала прекалено много за повече).
Сега мисля да си продължа Асасин'с Крийда, който както сте разбрали всички е ужасно благ:). И евентуално да си мина най-после МАс Ефект 1 на компа, за да имам сейв за двойката, на която успях да си поръчам колекторс (йей!).
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ако се чудите какво играя - след като свърших с Ориндж Бокса, поразцъквам малко Oblivion но основно се занимавах да превъртя Gears of War 1 на hardcore (с което ми стават 3 превъртания - 2 на casual и две игри до половината - и двете на хардкор). Сега обаче ми е единственото минаване на HD графика и си заслужаваше. В историята ми на минавания - първия път на компютъра ми заби неспасяемо в пещерите и така и не ги бях видял, втория път си тествах нова видеокарта и не ми заби но на нефтената платформа се изнервих и пуснах casual след което не я доиграх. На бокса я минах веднъж с SD телевизора , почнах я пак на хардкор но спрях докато чаках за HD монитора но сега вече всичко си беше както трябва.
Единствената ми забележка (след толкова игри) е че на някои места всичко зависи от късмета. Трябва да имаш сляп късмет и ако не ти върже няма значение колко си добър. Принципно на целия хардкор нямах проблеми - минах Всичките берсерки с лекота, минах Раам от третия опит без никакъв проблем, минах джипката от раз, минах престрелката в края на 4 акт в къщата от раз, голямата престрелка в началото на четвърти акт в дворовете от втори опит обаче две местенца ми разкатаха мамата и заради тях на два пъти бях спрях да играя за по ден два.
Иде реч за нефтената платформа в края на пещерите и за болния мозък решил че стрела от арбалета те убива от раз. Поне 30 пъти правих опити там като най-изнерящото е че доакто почне същинския бой има 2 минути задължителни приказки и придвижване с гледане на кътсцена. Слава богу някой се е сетил че този похват е педалски и на последния бос може да скипваш филмчето като се почва точно преди него. Това с арбалета нямаше да ми е такъв проблем ако конкретното място не беше такова че нямаш никаква видимост към противниците които разбира се удобно стоят в засада.
Другото място с големия цикъл е дори преди палтформата - в една стаичка във фабриката където ти скачат около десет взривяващи се наведнъж. В тясно място. Където ако ги убиеш отблизо и ти умираш. Бягам не бягам - нямаше значение - все някой се убиваше в мен. Още не знам на какъв късмет го минах.
Сега почва двойката както трябва (на SD телевизора спрях при червея).
Един въпрос - коя трудност съотвества на hardcore от единицата защото дочух че трудноста била сериозно занижена в двойката а и аз това забелязах - на втора трудност умрях 2-3 пъти за цялата си игра което рязко контрастираше с единицата.
Единствената ми забележка (след толкова игри) е че на някои места всичко зависи от късмета. Трябва да имаш сляп късмет и ако не ти върже няма значение колко си добър. Принципно на целия хардкор нямах проблеми - минах Всичките берсерки с лекота, минах Раам от третия опит без никакъв проблем, минах джипката от раз, минах престрелката в края на 4 акт в къщата от раз, голямата престрелка в началото на четвърти акт в дворовете от втори опит обаче две местенца ми разкатаха мамата и заради тях на два пъти бях спрях да играя за по ден два.
Иде реч за нефтената платформа в края на пещерите и за болния мозък решил че стрела от арбалета те убива от раз. Поне 30 пъти правих опити там като най-изнерящото е че доакто почне същинския бой има 2 минути задължителни приказки и придвижване с гледане на кътсцена. Слава богу някой се е сетил че този похват е педалски и на последния бос може да скипваш филмчето като се почва точно преди него. Това с арбалета нямаше да ми е такъв проблем ако конкретното място не беше такова че нямаш никаква видимост към противниците които разбира се удобно стоят в засада.
Другото място с големия цикъл е дори преди палтформата - в една стаичка във фабриката където ти скачат около десет взривяващи се наведнъж. В тясно място. Където ако ги убиеш отблизо и ти умираш. Бягам не бягам - нямаше значение - все някой се убиваше в мен. Още не знам на какъв късмет го минах.
Сега почва двойката както трябва (на SD телевизора спрях при червея).
Един въпрос - коя трудност съотвества на hardcore от единицата защото дочух че трудноста била сериозно занижена в двойката а и аз това забелязах - на втора трудност умрях 2-3 пъти за цялата си игра което рязко контрастираше с единицата.
Това определено е най-злобния момент в играта, но и той се научава. Вече не ми е никакъв проблем дори на максимална трудност.Иде реч за нефтената платформа в края на пещерите и за болния мозък решил че стрела от арбалета те убива от раз
И на мен това ми се стори прекалено злобно първия път, но всъщност е елементарно, като му хванеш цаката. Всичко е до тайминг и отскачане назад.Другото място с големия цикъл е дори преди палтформата - в една стаичка във фабриката където ти скачат около десет взривяващи се наведнъж.
За GoW2 - просто се пусни пак на Hardcore. Другите са лесна и свръх-лесна трудност.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
каква е тактиката ? Че мисля да го пробвам на insane. Аз го минах със снайпер и автомата - класическа комбинация. И проблема ми беше втория етап когато наведнъж се засилват към мен 2-3 с лъкове.Това определено е най-злобния момент в играта, но и той се научава. Вече не ми е никакъв проблем дори на максимална трудност.
Лошо е само че нямам откъде да си купя лайв за да пробвам мултиплеъра и кооператива.
Вчера почнах двойката и потренирах на хорд без да почвам кампанията защото още се чудя дали да играя за геймплей на по-голяма трудност или да играя да видя нивата и историята на по лесна. Чудя се горе долу за колко време се минава играта да си направя сметката колко ще ми отнеме минаването?
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Изиграх Machinarium и страшно много се изкефих. Това, което ме грабна в началото беше оригиналната графика, но цялата игра си струваше отделеното време. Атмосферата, музиката, героите, загадките - всичко е на ниво. Amanita Design заслужават адмирации за своето прекрасно творение.
В края на краищата няма жив човек, който да може да разбере другия, защото всеки от нас гастролира пред отделни хора с отделни, избрани измислици от собствения си аз!
Зависи изцяло от картата. Gears 1 и 2 бяха единствените мултита за бокса, които ме привлякоха за повече от ден-два.RRSunknown wrote:Пуснах един gold live за 48 часа
Gears се оказа доста мудна и еднообразна за мулти - играе се само със снайпер и помпа и голяма доза късмет.
Иначе за тактиката - ослушвай се за лъковете им и най-вече - и ти ги бучи с експлозивни стрелички. Но дори без тях може да се мине с малко повече внимаване и владеене на механиката на играта.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Много е приятно, напомня ми Машинариум.gal.eon wrote:http://www.kongregate.com/games/fastgames/little-wheel
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
Pugsley: Да, наистина. На такава вълна съм и затова го споделих.
Мисля да пробвам и тези:
Alchemia: http://www.alchemiagame.com/
Haluz: http://www.haluz.eu/
Haluz 2: http://www.haluz2.net/
Мисля да пробвам и тези:
Alchemia: http://www.alchemiagame.com/
Haluz: http://www.haluz.eu/
Haluz 2: http://www.haluz2.net/
В края на краищата няма жив човек, който да може да разбере другия, защото всеки от нас гастролира пред отделни хора с отделни, избрани измислици от собствения си аз!
Напоследък нещо ме влечат JRPG - виновен е сигурно последният брой на Animania
В Bioware Age сигурно е най-малкото особено, но в момента зациклих на The Last Remnant - прочетох и ревюта - след като бях играл десетина часа. За разлика от повечето ревюта, които бяха на нож към бойната система, на мен пък много ми хареса. Пак някакъв вид , quick time events, но много по-добре отколкото в Lost Odissey.
За първи път така наречените random encounters, (не че не можеш да ги избегнеш ако искаш), не ме дразнят а даже и се стремя да ги предизвиквам.
За разлика от предишни JRPG, които съм играл, тук отговаряш само за собствения си инвентар и екипировка. Останалите се грижат сами за себе си
Само след битка те питат дали може да вземат едно или друго. 
Особена игра - и недооценена.


В Bioware Age сигурно е най-малкото особено, но в момента зациклих на The Last Remnant - прочетох и ревюта - след като бях играл десетина часа. За разлика от повечето ревюта, които бяха на нож към бойната система, на мен пък много ми хареса. Пак някакъв вид , quick time events, но много по-добре отколкото в Lost Odissey.
За първи път така наречените random encounters, (не че не можеш да ги избегнеш ако искаш), не ме дразнят а даже и се стремя да ги предизвиквам.
За разлика от предишни JRPG, които съм играл, тук отговаряш само за собствения си инвентар и екипировка. Останалите се грижат сами за себе си


Особена игра - и недооценена.
Прибоцнах Titan Quest от примоцията в Steam миналата седмица (и, да, знам че е дърта играта, но пък аз вече не си купувам нови заглавия... предпочитам да изчакам годинка-две да им паднат цените). За момента ми се вижда приличен и достатъчно зарибяващ клон на Диабло, тепърва остава да пробвам мулти с няколко приятели. Освен това ми е първата игра, в която правя чист DPS герой, вместо нормалния магьосник, и за сега кефи да влизам като Сандокан с двата ножа 

Elves dig rocket launchers.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests