Именно, направи си сметка колко як трябва да е сценарият на Бастердите, щом е направил такова впечатление дори на човек, дето по принцип му е през оная за референции, смисъл и... постмодернизъм. Истината е, че Бастердите ме спечели преди всичко с техниката си и формата отново я слагам над съдържанието. Просто в случая съдържанието е супер, а това е рядкост в наше време (последно и форма и съдържание от висша класа получих през 2006 с комбото Децата на хората, Престиж и Парфюмът).
От друга страна говориш за "силните му момент", докато в сегашния случай буквално нямаме слаби.
Като контрааргумент на този аргумент мога да ти кажа, че на The Hangover заспах от скука.
Колкото до другото, британският агент беше вкаран САМО за да умре после и не свърши нищо. Повечето Бастерди също, а всеки си имаше самостоятелно представяне.
О, британският агент имаше пре-пре достаъчно екранно време предвид колко второстепенна му е ролята. Бастердите са екип и фокусът е върху трима от тях, така че отделно представяне е малко силно казано. Във всеки случай, не виждам централен герой със слабо охарактеризиране, пък даже второстепенните такива като избитите в сцената в кръчмата бяха пълнокръвни и запомнящи се. Човек ако задълбае може да намери дори смисъл зад героите, които бяха написани на листчета на челата им.
Интродукцията си е чудесна, разгледана самостоятелно, и съм съгласен с всичко, което си казал за ставащото в нея, но откъм ритъм е адекватна за тричасов филм, а не за филм, в който има горе-долу малко повече от два пъти по толкова после.
Тук грешиш. Интродукцията е петнайсетина-двайсет минути. Филмът е 153 минути.
Зверствата все още считам, че много от тях са с именно shock-value. Помня ти аргументите, ма си оставам неубеден. Ясно ми е и че първото за самоцелните избивания влиза в категорията "умишленост", обаче това става пак спорно - като разговорите ни за Шаямалан. Което ВЕЧЕ прави сценария подлежащ на най-малкото ДВЕ тотално противоречащи интерпретации, едната от които - никак не ласкава.
Не разбирам защо аргументите ми не са достатъчни. С тях определено едната интерпретация натежава повече. Има ли филм със зверства, който оценяваш високо? Или тук говорим за това, че ако филм има зверства, то той задължително не те кефи, защото целта им е да шокират? Помня, че се беше опънал срещу Страстите гибсънови точно по подобна линия, затова и питам.