Dragon Age : Origins
Moderator: AlDim
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Едноредовото ми мнение след финала на играта е безкрайно показателно как цялата останала част не ми е "помогнала" да и открия хубавото и го визирах като обобщение на мнението ми. Ако бях с 10на години по млад, не бях виждал компютърно RPG или още повече такова на BioWare, определено играта можеше и да ми хареса повече. А и бях решил да спестя една доста пространствена част в която ми се искаше да кажа че енд-геймът на DAO е един от най-слабите който съм виждал в игра изобщо.
А мисля дори изобщо да не подкарвам темата за крайно наглите печалбарски трикове на EA и развиването им от канадците и по конкретно DLC-тата - 5 $ за под 1 час гейплей според всеобщото мнение (за момента нямам намерение лично да се уверя в това) е такова съотношение, че ако се бях кихнал тия пари, не кръв, ми не знам какво щях да сера, с извинение за израза. То не че другите две допълнения са нещо по различно, но поне човек можеше да ги намаже като допълнение към някои от официалните издания. А обявения експанжън, толкова наскоро обявен след рилийса на оригинала и със също толкова скорошна дата на появяване говори още по зле - или за умишлено задържан кънтент от оригинала, или за безкрайно безидейно бързичко рециклиране на още от същото. И за нула неща пипнати спрямо основната игра.
А мисля дори изобщо да не подкарвам темата за крайно наглите печалбарски трикове на EA и развиването им от канадците и по конкретно DLC-тата - 5 $ за под 1 час гейплей според всеобщото мнение (за момента нямам намерение лично да се уверя в това) е такова съотношение, че ако се бях кихнал тия пари, не кръв, ми не знам какво щях да сера, с извинение за израза. То не че другите две допълнения са нещо по различно, но поне човек можеше да ги намаже като допълнение към някои от официалните издания. А обявения експанжън, толкова наскоро обявен след рилийса на оригинала и със също толкова скорошна дата на появяване говори още по зле - или за умишлено задържан кънтент от оригинала, или за безкрайно безидейно бързичко рециклиране на още от същото. И за нула неща пипнати спрямо основната игра.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ебал съм ги DLC-тата, падна ми доста евтино и зачесвам довечера.
- Spoiler: show
Честито, че си се сдобил, но за "ебал съм ги" - еми не, не си ги ебал. Поради простата причина, че откъм предмети играта без ДЛЦ-та е такава дупка, че ще ти иде да виеш като убер бос ти дропне голяма хелт поушънка или 4то ниво затворен сандък ти даде 40 силвър.
Бтв аз точно преди да излезе Мас Ефекта навлизах в 30тия час на втория си герой (елф роуг) и щях да пиша едно обстойно ревю най-сетне както и няколко отговора към мишоците по-горе, ама туй то пусти гениални Байоуеър!
Бтв аз точно преди да излезе Мас Ефекта навлизах в 30тия час на втория си герой (елф роуг) и щях да пиша едно обстойно ревю най-сетне както и няколко отговора към мишоците по-горе, ама туй то пусти гениални Байоуеър!
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Я ми дай един списък какво точно дават DLC-тата да си направя сметка.
б.т.в. Почнах с елф от градските , поцъках половин час. Първи впечатления- сетинга а старта ме грабнаха още от началото - със сигурност НЕ Е клише сетинга. Управлението е удобно.
Кофти неща които ми се набиха на очи - героя ми бяга дървено , дори по грозно от WOW, не са го озвучили което много ме дразни като им гледам физиономиите в близък план. Събеседника ми говори а моя стои като статуя. И освен това се качих на една платформичка и когато се опитах да скоча от нея се оказа че се плъзгам в невидима стена и мога да сляза само от упоменатото място.
б.т.в. Почнах с елф от градските , поцъках половин час. Първи впечатления- сетинга а старта ме грабнаха още от началото - със сигурност НЕ Е клише сетинга. Управлението е удобно.
Кофти неща които ми се набиха на очи - героя ми бяга дървено , дори по грозно от WOW, не са го озвучили което много ме дразни като им гледам физиономиите в близък план. Събеседника ми говори а моя стои като статуя. И освен това се качих на една платформичка и когато се опитах да скоча от нея се оказа че се плъзгам в невидима стена и мога да сляза само от упоменатото място.
То понеже в Балдур'с Гейт 2 има скок та затова играта е хубава.
РРС - няма да ти давам конкретен списък, защото е голяма играчка, аз на моя комп с блалия пакет от замунда имам общо 19 ДЛЦ-та за Драгън Ейдж. И след 70 часа прекарани с най-хубавата игра за 2009 мога да кажа, че в ДЛЦ-тата има едно общо 15тина предмета, от които в нормалната игра предметите не могат да им стъпят на малкия пръст - например шлема с +2 to all, warden commander сет бронята, блъд драгън сет бронята, бронята на Кейлан, оръжията на Дънкан, едно диво дагерче The Edge, Guildmaster's Belt и т.н.
РРС - няма да ти давам конкретен списък, защото е голяма играчка, аз на моя комп с блалия пакет от замунда имам общо 19 ДЛЦ-та за Драгън Ейдж. И след 70 часа прекарани с най-хубавата игра за 2009 мога да кажа, че в ДЛЦ-тата има едно общо 15тина предмета, от които в нормалната игра предметите не могат да им стъпят на малкия пръст - например шлема с +2 to all, warden commander сет бронята, блъд драгън сет бронята, бронята на Кейлан, оръжията на Дънкан, едно диво дагерче The Edge, Guildmaster's Belt и т.н.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ей сега установих че официалните DLC-та които мога да изтегля са точно два - Warder keep и Stone Prisoner. Всичко останало е промоционални/рекламни фийчъри направени за бонус и в никакъв случай предвиждани за честна и нормална игра. И тъй като последното нещо което търся в играта са имба предметите не се почуствах прецакан ни най-малко
След разговор с 3-ма човека минали играта вече по 2-3 пъти стигнахме до извода че пакета от замунда е чийтърски и по право няма как да го събереш в нормална игра.
Но да оставя тази тема - реално засега губя две неща - Голема и Warder's keep. Ако искам мога да си ги взема винаги -струват 20 лева общо но това ще е за в бъдеще.
Сега по интересното -минах ориджина на елфа- няма друга компютъра ролева игра която да почва с подобни матуре теми в първия си час. Може би подсъзнателно очаквах да избивам плъхове или нещо подобно и ме хвърлиха в тъча с това което стана (няма да спойлвам - който е играл знае). Хубавото е че можех да си избирам най- различни диалози (не знам дали ще имат значение).
Две думи за управлението - удобно ми е , магите са на трите бутона острани, с А се удря , с двата бъмпъра си сменям персонажите светкавично, с предния ляв спусък се отваря едно кръгово меню което си въртя с аналога.
Графиката в Острагар ми хареса а отблизо нямам забележки макар че далечните дървета са отвратителни.
Боя е в пъти по благ от всякакви Д&Д подходови правила и едновременно с това зависим от скилове за разлика от неща като Уичър (сам се бие - ти само кликаш един бутон периодично) или Обливиън (нямаш умение - само бягаш и се биеш екшънски). Тук е като WOW а аз харесвам системата на WOW затова thums up.
Между другото мисля да мина всичките ориджини преди да почна сериозно защото искам да видя кой как почва и кой най-ми допада.
P.S.
След разговор с 3-ма човека минали играта вече по 2-3 пъти стигнахме до извода че пакета от замунда е чийтърски и по право няма как да го събереш в нормална игра.
Но да оставя тази тема - реално засега губя две неща - Голема и Warder's keep. Ако искам мога да си ги взема винаги -струват 20 лева общо но това ще е за в бъдеще.
Сега по интересното -минах ориджина на елфа- няма друга компютъра ролева игра която да почва с подобни матуре теми в първия си час. Може би подсъзнателно очаквах да избивам плъхове или нещо подобно и ме хвърлиха в тъча с това което стана (няма да спойлвам - който е играл знае). Хубавото е че можех да си избирам най- различни диалози (не знам дали ще имат значение).
Две думи за управлението - удобно ми е , магите са на трите бутона острани, с А се удря , с двата бъмпъра си сменям персонажите светкавично, с предния ляв спусък се отваря едно кръгово меню което си въртя с аналога.
Графиката в Острагар ми хареса а отблизо нямам забележки макар че далечните дървета са отвратителни.
Боя е в пъти по благ от всякакви Д&Д подходови правила и едновременно с това зависим от скилове за разлика от неща като Уичър (сам се бие - ти само кликаш един бутон периодично) или Обливиън (нямаш умение - само бягаш и се биеш екшънски). Тук е като WOW а аз харесвам системата на WOW затова thums up.
Между другото мисля да мина всичките ориджини преди да почна сериозно защото искам да видя кой как почва и кой най-ми допада.
P.S.
Първо - Балдурса е изометрична 2д игра в която си гледаш персонажа отгоре.Второ - това изказване е тотално ирелевантно да го даваш за пример. Трето - 2010 година сме - отдавна сме в ерата на триизмерните ролеви игри гледани в трето лице перспектива. Не може да се качиш на 1 метрова площадка и да не може да паднеш(или да прекрачиш) на пътя от нея а вместо това се плъзгаш в невидимата стена. Не че ми пречи геймплейно или опропастява играта но прави кофти впечатление и дразни.То понеже в Балдур'с Гейт 2 има скок та затова играта е хубава.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Някой пробвал ли е каква е разликата ако играеш мъжки и женски персонаж. Поне в ориджините има значителни разминавания в диалози и минорните събития.
p.s. Само на мен ли Драгънспауните ми приличат на локусти от Гиърс ?
p.p.s. Някой ще ми оспойли ли дали ще срещна помощника си от джуджетата по-късно в играта ?
p.s. Само на мен ли Драгънспауните ми приличат на локусти от Гиърс ?
p.p.s. Някой ще ми оспойли ли дали ще срещна помощника си от джуджетата по-късно в играта ?
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Минах първото село ( Lothering)
Първи впечатления
+ Сетинга и цялата тематика са уникални. Това наистина е първото фентъзи РПГ което е действително mature тематично (да-същото нещо за което винаги съм мрънкал в игри като Зелда и Фейбъл). Не говоря за елементарни неща като кръв (макар че има огромно усещате за релни удари и хореография на дуелите което липсва в игри като Oblivion), а за диалози, случки -
+ Начина по който е представена историята - колкото и да ми твърдят че е клише това изобщо не ме вълнува при наличието на ебати епичните и култови филмчета, диалози и кодексите които намирам. И всъщост като се замисля не е по-клишарска от другите фентъзи RPG-та (с единственото изключение на Плейнскейп)
+ Системата противно на това от което се оплакват някои хора не само че не е бедна но точно обратното - предлага много възможности които наистина действат а не да има 4-5 полезни скила а другите да са красива иконка за отбиване на номера а реално безполезни. Да вземем предвид воина - в зависимост как го замислиш воина може да е танк с щит и меч, може да екстремно зъл боец с две оръжия (б.т.в. за пръв път виждам ролева игра в която двете оръжия не само да опция а да са реална алтернатива, в старите D&D беше доста безмислено да се мъчиш да правиш боец с две оръжия), може да заложиш на тежкия удар и тайминга с двуръчното оръжие. Четирите специализации вкарват още повече разнообразие и варианти. Иска се доста мисъл в преценката как точно да се развиеш при положение че за разлика от други игри далеч нямаш точки за всичко и трябва да избираш. Простата сметка ми показва че примерно с воин за да си ултимативен дори в едно дърво на развитие ти трябват 12 точки за бранша, 8 точки за общите воин таланти и 8 за специализациите. Общо 28 точки което не виждам как се събират с 20 нива (освен ако не вземам точки от някъде за които не зная).
+ Бойните тактики с които можеш да си програмираш бойците. Гениално! Край на пауза- проточените битки в които губя време да кликам едни и същи умения всеки път- и без мене те си знаят. Просто с активирани и правилно нагласени тактики геймплея тече флуидно и без да се накъсва от нужда да давам индивидуални заповеди за всеки скил.
+ Има огромен избор на реплики в диалозите - аз обичам да си роулплейвам и това ме радва много.
- Главния герой не е озвучен - фейл
- Има ограничения в дизайна, които ми лазят по нервите , примерно това че повечето къщи не може да се влиза и вратите им са само рисунки и че всъщост изобщо не си свободен да придвижваш в 3д (катерене, плуване, свободно придвижване из нивото). Но това е бял кахър и им прощаваме. Все пак коценпцията на играта не е да правят фрий роам игра с експлоринг , а класическа куест ориентирана игра.
Първи впечатления
+ Сетинга и цялата тематика са уникални. Това наистина е първото фентъзи РПГ което е действително mature тематично (да-същото нещо за което винаги съм мрънкал в игри като Зелда и Фейбъл). Не говоря за елементарни неща като кръв (макар че има огромно усещате за релни удари и хореография на дуелите което липсва в игри като Oblivion), а за диалози, случки -
- Spoiler: show
+ Начина по който е представена историята - колкото и да ми твърдят че е клише това изобщо не ме вълнува при наличието на ебати епичните и култови филмчета, диалози и кодексите които намирам. И всъщост като се замисля не е по-клишарска от другите фентъзи RPG-та (с единственото изключение на Плейнскейп)
+ Системата противно на това от което се оплакват някои хора не само че не е бедна но точно обратното - предлага много възможности които наистина действат а не да има 4-5 полезни скила а другите да са красива иконка за отбиване на номера а реално безполезни. Да вземем предвид воина - в зависимост как го замислиш воина може да е танк с щит и меч, може да екстремно зъл боец с две оръжия (б.т.в. за пръв път виждам ролева игра в която двете оръжия не само да опция а да са реална алтернатива, в старите D&D беше доста безмислено да се мъчиш да правиш боец с две оръжия), може да заложиш на тежкия удар и тайминга с двуръчното оръжие. Четирите специализации вкарват още повече разнообразие и варианти. Иска се доста мисъл в преценката как точно да се развиеш при положение че за разлика от други игри далеч нямаш точки за всичко и трябва да избираш. Простата сметка ми показва че примерно с воин за да си ултимативен дори в едно дърво на развитие ти трябват 12 точки за бранша, 8 точки за общите воин таланти и 8 за специализациите. Общо 28 точки което не виждам как се събират с 20 нива (освен ако не вземам точки от някъде за които не зная).
+ Бойните тактики с които можеш да си програмираш бойците. Гениално! Край на пауза- проточените битки в които губя време да кликам едни и същи умения всеки път- и без мене те си знаят. Просто с активирани и правилно нагласени тактики геймплея тече флуидно и без да се накъсва от нужда да давам индивидуални заповеди за всеки скил.
+ Има огромен избор на реплики в диалозите - аз обичам да си роулплейвам и това ме радва много.
- Главния герой не е озвучен - фейл
- Има ограничения в дизайна, които ми лазят по нервите , примерно това че повечето къщи не може да се влиза и вратите им са само рисунки и че всъщост изобщо не си свободен да придвижваш в 3д (катерене, плуване, свободно придвижване из нивото). Но това е бял кахър и им прощаваме. Все пак коценпцията на играта не е да правят фрий роам игра с експлоринг , а класическа куест ориентирана игра.
The Witcher? И далеч нямам предвид само софткор порно моментите.Сетинга и цялата тематика са уникални. Това наистина е първото фентъзи РПГ което е действително mature тематично (да-същото нещо за което винаги съм мрънкал в игри като Зелда и Фейбъл). Не говоря за елементарни неща като кръв (макар че има огромно усещате за релни удари и хореография на дуелите което липсва в игри като Oblivion), а за диалози, случки, начина по който разговарят персонажите). А неща като ориджина на джуджетата и културата им ме размазаха от кеф.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest