Mass Effect 2
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Винаги се процедира така - купува се PC версията да се отчетеш пред производителя и си играеш на Бокса когато там е по-добра.
Контролите на PC версията са интересни - битката е много по лесна. Но диалозите са по дразнещи дори и от бокс версия. Кога тия кретени ще се научат че БУТОНИТЕ ЗА СЕЛЕКТ НА РЕПЛИКА И СКИП ТРЯБВА ДА СА РАЗЛИЧНИ!
Контролите на PC версията са интересни - битката е много по лесна. Но диалозите са по дразнещи дори и от бокс версия. Кога тия кретени ще се научат че БУТОНИТЕ ЗА СЕЛЕКТ НА РЕПЛИКА И СКИП ТРЯБВА ДА СА РАЗЛИЧНИ!
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Да си драсна впечатленията накратко от около 2 часа прекарани с ПЦ-версията, която за разлика от единицата засега не ми забива (само веднъж засега, но намалих малко настройки и върви като пушка).
+ Графиката е особено здрава, както и в Драгън ейдж (макар енджинът да е различен доколкото знам от АлДим) персонажите са доста по-красиви от обстановката обаче
+ Оптимизацията на Комп е супер, с моя комп малко над среден клас (Core 2 Duo 2.6, 4GB Ram, ATI 4670) играта върви супер и няма никакво падане на фрейма, поне засега
+ Контролът на комп е доста по-добър от единицата, макар на пръв поглед да няма нищо особено различно
+ Битките са адски плавни и приятни, използването на различни пауъри е лесно и интуитивно
+ Определено огромна разлика между 6те различни класа за разлика от преди, всеки си има собствен уникален спешъл (дори няколко), аз се пуснах с Инфилтратор и клоукингът много мачка, защото ти качва демиджа като стреляш клоукнат и си малко като бекстабващ роуг в ДНД/Драгън Ейдж АМА СЪС СНАЙПЕРЧЕ:))))
+ Атмосферата и Светът са доста по-развити от единицата, персонажите засега също много цепят и са това, което сме виждали от трейлърите
+ Войс Актингът е просто ОМАЗВАЩО добър
+ Парагон и ренегат опциите в диалозите са особено ефектни като се появят екшън бутоните
+ Кодексът пак е изцяло озвучен
- Буквално липсва инвентар, само между комбат зоните може да се сменя екипировката, дано по-натам има някаква промяна в това
- Благодарение на горното и други неща играта вече съвсем си е станала шутър с ролеви елементи, ама де всеки шутър да беше такъв баси
Нямам да си взимам и двете версии, ако ми работи както сега на комп ще се огранича с тази за комп и така.
И по изказването на дани, че винаги се процедирало така - еми не съм съгласен, купуваш и играеш по-добрата версия и това е, например при Драгън Ейдж определено е тази за ПЦ, при МЕ2 не мога да кажа още, само ще споделя, че контролът на ПЦ е маса подобрен и не, пад не се поддържа, доколкото разбрах от опциите.
+ Графиката е особено здрава, както и в Драгън ейдж (макар енджинът да е различен доколкото знам от АлДим) персонажите са доста по-красиви от обстановката обаче
+ Оптимизацията на Комп е супер, с моя комп малко над среден клас (Core 2 Duo 2.6, 4GB Ram, ATI 4670) играта върви супер и няма никакво падане на фрейма, поне засега
+ Контролът на комп е доста по-добър от единицата, макар на пръв поглед да няма нищо особено различно
+ Битките са адски плавни и приятни, използването на различни пауъри е лесно и интуитивно
+ Определено огромна разлика между 6те различни класа за разлика от преди, всеки си има собствен уникален спешъл (дори няколко), аз се пуснах с Инфилтратор и клоукингът много мачка, защото ти качва демиджа като стреляш клоукнат и си малко като бекстабващ роуг в ДНД/Драгън Ейдж АМА СЪС СНАЙПЕРЧЕ:))))
+ Атмосферата и Светът са доста по-развити от единицата, персонажите засега също много цепят и са това, което сме виждали от трейлърите
+ Войс Актингът е просто ОМАЗВАЩО добър
+ Парагон и ренегат опциите в диалозите са особено ефектни като се появят екшън бутоните
+ Кодексът пак е изцяло озвучен
- Буквално липсва инвентар, само между комбат зоните може да се сменя екипировката, дано по-натам има някаква промяна в това
- Благодарение на горното и други неща играта вече съвсем си е станала шутър с ролеви елементи, ама де всеки шутър да беше такъв баси
Нямам да си взимам и двете версии, ако ми работи както сега на комп ще се огранича с тази за комп и така.
И по изказването на дани, че винаги се процедирало така - еми не съм съгласен, купуваш и играеш по-добрата версия и това е, например при Драгън Ейдж определено е тази за ПЦ, при МЕ2 не мога да кажа още, само ще споделя, че контролът на ПЦ е маса подобрен и не, пад не се поддържа, доколкото разбрах от опциите.
Още няколко неща, за които се сетих:
+ Готина система за ъпгрейд на оръжия, брони и самия кораб (!!!)
- по време на битки от убити противници не се качва опит, което е адски куцо и на мен доста ми убива усещането за ролева игра
- играта е разделена на "мисии", което я прави доста по-линейна, а и въпросните са основният източник на експириънс (чат-пат някой мини сайд-куест по време на мисия, но мн малко опит дават)
+ Готина система за ъпгрейд на оръжия, брони и самия кораб (!!!)
- по време на битки от убити противници не се качва опит, което е адски куцо и на мен доста ми убива усещането за ролева игра
- играта е разделена на "мисии", което я прави доста по-линейна, а и въпросните са основният източник на експириънс (чат-пат някой мини сайд-куест по време на мисия, но мн малко опит дават)
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Гениално !!!! Най-сетне се сетиха.- по време на битки от убити противници не се качва опит, което е адски куцо и на мен доста ми убива усещането за ролева игра
- играта е разделена на "мисии", което я прави доста по-линейна, а и въпросните са основният източник на експириънс (чат-пат някой мини сайд-куест по време на мисия, но мн малко опит дават)
А итеми дропят ли? Това за мен е много по-важно от Expa. Ако си пада нормално дроп, то изобщо не ме интересува дали дават Exp. Даже един вид може и да имат някаква идея зад това и невъзможността да си променяш екипировката по време на мисията. Особено много се радвам, че са го направили да не може. Мен това сякаш повече би ми усилило ролевото усещане, отколкото да ми го убие. Екипираш се горе на кораба и с тази екипировка и този левел трябва да минеш мисията.Muad_Dib wrote:За мен е всичко друго, но не и гениално, губи ми се голяма част от удовлетворението на битките и играта се доближава още повече до шутърче, ама какво да правим.
Баси до сега толкова много плюсове си изредил, а минусите ти, за мен са по-скоро плюсове. 7 дни още... 7.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
+ 1Amikae wrote:А итеми дропят ли? Това за мен е много по-важно от Expa. Ако си пада нормално дроп, то изобщо не ме интересува дали дават Exp. Даже един вид може и да имат някаква идея зад това и невъзможността да си променяш екипировката по време на мисията. Особено много се радвам, че са го направили да не може. Мен това сякаш повече би ми усилило ролевото усещане, отколкото да ми го убие. Екипираш се горе на кораба и с тази екипировка и този левел трябва да минеш мисията.Muad_Dib wrote:За мен е всичко друго, но не и гениално, губи ми се голяма част от удовлетворението на битките и играта се доближава още повече до шутърче, ама какво да правим.
Баси до сега толкова много плюсове си изредил, а минусите ти, за мен са по-скоро плюсове. 7 дни още... 7.
Поиграх още около 4 часа, събрах екипажа и сега ще ми е първия енкаунтър с Колекторите (неприятниците с многото очи от трейлърите). Играта определено хваща и не пуска, горе-долу като всяка игра на канадците дотук - което за мен лично е най-важното. Още веднъж ще повторя, че историята и персонажите са страхотни.
За предметите - лошковците при убиване не дават нито опит, нито предмети. Дори босовете...."Предметите" (от които около 80% са ъпгрейди на различни оръжия или брони или пък на определени спътници, останалите 20% са нови оръжия, но засега съм намерил само 3) се намират чрез пазаруване, отваряне и хакване на най-различни шкафове и много, много рядко ги има по земята да си ги вземеш, а и да ги има са предварително "Поставени" там. Байоуеър са взели доста радикално решение, елиминирайки ненужното разнообразие от оръжия от предната част, които се "различават" с по 5-10 дмг отгоре.
Битките продължават да кефят ужасно много, само дето още не мога да разбера дали лоялтито на спътниците се качва само с диалози, за да си фиксирам окончателно отбора. Засега на всяка мисия съм с различно парти и играта мисля, че няма как да пине и след 100 часа.
Нивата се вдигат сравнително бавно - горе-долу по ниво на една главна мисия, като този път пауъргеймър ачийвът е за 30ти лвл, а не за 50ти, което ме води до извода, че нива и по-натам ще се качват сравнително рядко.
Мисиите дотук са доста готино сжетно измислени, но в крайна сметка се свеждат до класическото от първата част изтребване на всичко на определена локация.
"Моралният избор" (ТМ) си го има под път и над път и даже с достатъчно парагон/ренегейд точки се отключват нови опции в диалозите, които бтв са много по-яки от единицата.
Толкоз от мен засега.
За предметите - лошковците при убиване не дават нито опит, нито предмети. Дори босовете...."Предметите" (от които около 80% са ъпгрейди на различни оръжия или брони или пък на определени спътници, останалите 20% са нови оръжия, но засега съм намерил само 3) се намират чрез пазаруване, отваряне и хакване на най-различни шкафове и много, много рядко ги има по земята да си ги вземеш, а и да ги има са предварително "Поставени" там. Байоуеър са взели доста радикално решение, елиминирайки ненужното разнообразие от оръжия от предната част, които се "различават" с по 5-10 дмг отгоре.
Битките продължават да кефят ужасно много, само дето още не мога да разбера дали лоялтито на спътниците се качва само с диалози, за да си фиксирам окончателно отбора. Засега на всяка мисия съм с различно парти и играта мисля, че няма как да пине и след 100 часа.
Нивата се вдигат сравнително бавно - горе-долу по ниво на една главна мисия, като този път пауъргеймър ачийвът е за 30ти лвл, а не за 50ти, което ме води до извода, че нива и по-натам ще се качват сравнително рядко.
Мисиите дотук са доста готино сжетно измислени, но в крайна сметка се свеждат до класическото от първата част изтребване на всичко на определена локация.
"Моралният избор" (ТМ) си го има под път и над път и даже с достатъчно парагон/ренегейд точки се отключват нови опции в диалозите, които бтв са много по-яки от единицата.
Толкоз от мен засега.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Еми аз минах засега само две, едната даде 40 хр, другата 125, така че не са ми особено приоритет, но дават горе-долу добри пари.
Бтв проклетата игра все пак ми забива като единицата, понякога на 20 мин, понякога след 2 часа, ще видя дали продължава и направо ще пусна една тема компютърните спецове да дадат акъл, че проблемът си има предистория и дори след смяна на драйвери и преинстал + формат не се е оправил мамка му...
Бтв проклетата игра все пак ми забива като единицата, понякога на 20 мин, понякога след 2 часа, ще видя дали продължава и направо ще пусна една тема компютърните спецове да дадат акъл, че проблемът си има предистория и дори след смяна на драйвери и преинстал + формат не се е оправил мамка му...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest