Кои са (поне) 10-те филма, които са ви разбили от кеф?
Дълъг списък, някои са ме оставали без дъх от смях, други от сълзи, трети от възхищение пред визията, в някои случаи и трите неща едновременно:
A Clockwork Orange
Fight Club
Snatch
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Memento
The Godfather 1
Indiana Jones 3
Kill Bill vol.1
El Laberinto del fauno
House of Flying Daggers
Die Nordwand
Love Actually
Bridget Jones' Diary
Madagascar
Beauty and the Beast
Хълмът на боровинките
Господин за един ден
Сватбите на Йоан Асен
A Clockwork Orange
Fight Club
Snatch
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Memento
The Godfather 1
Indiana Jones 3
Kill Bill vol.1
El Laberinto del fauno
House of Flying Daggers
Die Nordwand
Love Actually
Bridget Jones' Diary
Madagascar
Beauty and the Beast
Хълмът на боровинките
Господин за един ден
Сватбите на Йоан Асен
- Maledictus
- Warmage
- Posts: 1190
- Joined: Sat Feb 23, 2008 10:27 am
- Location: In the middle of the Danse Macabre
- Contact:
Айде и аз да се разпиша.
The Fountain
The Illusionist
The Prestige
Der Himmel uber Berlin
BraveHeart
Wolf
LotR 1+2+3
Dark City
Dracula - Dead and loving it
Ghost in the Shell
The Exorcist
Sleepy Hollow
The Silence of the Lambs
The Fountain
The Illusionist
The Prestige
Der Himmel uber Berlin
BraveHeart
Wolf
LotR 1+2+3
Dark City
Dracula - Dead and loving it
Ghost in the Shell
The Exorcist
Sleepy Hollow
The Silence of the Lambs
Last edited by Maledictus on Thu Jan 14, 2010 2:02 am, edited 1 time in total.
- Interpreter
- Forsaken
- Posts: 3462
- Joined: Sun Aug 07, 2005 5:57 pm
- Location: тук - там
Като видях тази тема в началото, си рекох: добре де, ти можеш ли да изредиш стотина филма, които са те впечатлили през живота, с точните им заглавия, името на режисьора, продуцента, главните артисти и пр.? Щото има куп епизоди и неща, дето ти се въртят в главата, но не помниш кое откъде беше точно. Да речем, че се получи списъче. После си викам: а колко от тях би могъл просто да отметнеш по параграфа „нещо-мърда-там-на-екрана”? Списъкът доста понамаля. Останаха към 30 и почна една – първите 15, вторите 20... Викам си, какви са тия глупости, да речем, че си получил бойна задача в мирна обстановка: трябва да спасиш само 3-4 филма и не повече, какво правим?
И ето това се получи след доста колебания:
http://vbox7.com/play:1b1fedc6
http://vbox7.com/play:4b735284
http://vbox7.com/play:6dfd7ed9
http://vbox7.com/play:8f97a465&al=1&vid=2829196
Редът е произволен.
И ето това се получи след доста колебания:
http://vbox7.com/play:1b1fedc6
http://vbox7.com/play:4b735284
http://vbox7.com/play:6dfd7ed9
http://vbox7.com/play:8f97a465&al=1&vid=2829196
Редът е произволен.
"Не вярвам в колективната мъдрост на индивидуалното невежество."
- Йежи Лец, "Невчесани мисли"
- Йежи Лец, "Невчесани мисли"
- Dr. Horrible
- Forsaken
- Posts: 2932
- Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am
Дълго време се чудих има ли смисъл да пиша в темата. Просто има наистина доста филми, които могат да ме докарат до неистово удоволствие. Или по-точно не чак толкова много на брой, ами много различни един от друг, просто ми е странно да им поставям имената заедно в един и същи списък. Но какво пък, ето някои от тях:
Alfie (2004)
Artificial Intelligence: AI
Atonement
Batman Returns
The Cold Mountain
Cruel Intentions
Daredevil
Dead Poets Society
Дневной дозор
Elektra
Elizabethtown
Girl, Interrupted
The Hours
Juno
The Lion King
Love Actually
The Prestige
The Sound of Music
Titanic (1997)
Watchmen
The Wizard of Oz (1939)
X2
Alfie (2004)
Artificial Intelligence: AI
Atonement
Batman Returns
The Cold Mountain
Cruel Intentions
Daredevil
Dead Poets Society
Дневной дозор
Elektra
Elizabethtown
Girl, Interrupted
The Hours
Juno
The Lion King
Love Actually
The Prestige
The Sound of Music
Titanic (1997)
Watchmen
The Wizard of Oz (1939)
X2
But goddamn,
you got me in love again
you got me in love again
Lord of the Rings 1
Lord of the Rings 2
Underworld 1&2
Avatar
Ghost in the Shell
Star Wars:Revenge of the Sith
Mission Impossible 3
Matrix 1
Matrix 3
Jonny English
A.I.
И още десетки екшъни,комедии,научни фантастики и драми за които не се сещам в момента.
Lord of the Rings 2
Underworld 1&2
Avatar
Ghost in the Shell
Star Wars:Revenge of the Sith
Mission Impossible 3
Matrix 1
Matrix 3
Jonny English
A.I.
И още десетки екшъни,комедии,научни фантастики и драми за които не се сещам в момента.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6474
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
"Манастирът Шао Лин", да речем. Сигурно има и недостатъци, кой го знае. Въпросът е, че съм го гледал петдесетина пъти и пак мога да го гледам без проблем.
"Пияният майстор" 1 и 2, на които им видях недостатъците, обаче ги гледах по десет пъти в рамките на две седмици.
"Престиж", който просто ме остави като треснат.
"Умирай трудно" - и четирите.
"Смъртоносно оръжие" - всичките и особено четвъртият.
"Матрицата" - първата и втората, макар че на четвъртото гледане втората не ми хареса много.
Трите за Индиана Джоунс. Четвъртия не го броя за част от поредицата.
"Междузведни войни" - всичките, дори епизод 1 и 2.
"Кръстникът".
"Орлово око".
"16 пресечки" - който филм просто ме размаза, още се опомням. Ама сигурно само аз съм така.
"Силверадо" - това ще да е любимият ми уестърн.
"Уилоу" - което е най-великото фентъзи за всички времена ПЪК и след купищата гледания имам сила за още.
"Звезден прах".
"V за вендета".
Последният Батман.
"Батман" на Бъртън.
"Слийпи Холоу".
"Властелинът на пръстените" - и трите.
"Кинг Конг" на Джаксън.
"Терминатор 2" - харесвам всичките филми от поредицата, дори третия, обаче точно този е...
"Фантомът от операта" - добре де, осъзнавам, че пеенето не беше съвършено, обаче всичко останало...
"Фрост/Никсън"...
"Гарванът".
"Белязан да умре" със Сегал. Гледах го за първи път на 12 и ми хареса много, но именно на повторното гледане, когато вече имах известна практика в съответното бойно изкуство - бях на 22 вече - направо цвилех от кеф при някои от техниките.
"Зов за завръщане" - който ми хареса колкото другия Шварценегеров филм, който съм споменал и просто трябва да бъде гледан от всеки.
И още много. Само че това може да ми излезе от главата сега точно. Повечето едва ли могат да минат за Голямо Кино, но не ми пука.
"Пияният майстор" 1 и 2, на които им видях недостатъците, обаче ги гледах по десет пъти в рамките на две седмици.
"Престиж", който просто ме остави като треснат.
"Умирай трудно" - и четирите.
"Смъртоносно оръжие" - всичките и особено четвъртият.
"Матрицата" - първата и втората, макар че на четвъртото гледане втората не ми хареса много.
Трите за Индиана Джоунс. Четвъртия не го броя за част от поредицата.
"Междузведни войни" - всичките, дори епизод 1 и 2.
"Кръстникът".
"Орлово око".
"16 пресечки" - който филм просто ме размаза, още се опомням. Ама сигурно само аз съм така.
"Силверадо" - това ще да е любимият ми уестърн.
"Уилоу" - което е най-великото фентъзи за всички времена ПЪК и след купищата гледания имам сила за още.
"Звезден прах".
"V за вендета".
Последният Батман.
"Батман" на Бъртън.
"Слийпи Холоу".
"Властелинът на пръстените" - и трите.
"Кинг Конг" на Джаксън.
"Терминатор 2" - харесвам всичките филми от поредицата, дори третия, обаче точно този е...
"Фантомът от операта" - добре де, осъзнавам, че пеенето не беше съвършено, обаче всичко останало...
"Фрост/Никсън"...
"Гарванът".
"Белязан да умре" със Сегал. Гледах го за първи път на 12 и ми хареса много, но именно на повторното гледане, когато вече имах известна практика в съответното бойно изкуство - бях на 22 вече - направо цвилех от кеф при някои от техниките.
"Зов за завръщане" - който ми хареса колкото другия Шварценегеров филм, който съм споменал и просто трябва да бъде гледан от всеки.
И още много. Само че това може да ми излезе от главата сега точно. Повечето едва ли могат да минат за Голямо Кино, но не ми пука.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Чак да ме разбие от кеф...някога може би, но сега едва ли, просто знам доколко всичко в това число и киното е една масова манипулация. Но ето няколко филма и от мен.
The fountain
The prestige
Batman begins
Phone booth
The four kind
Curse of golden flower
Lolita http://www.imdb.com/title/tt0119558/
The thing
Ip Man
Dark city
The fountain
The prestige
Batman begins
Phone booth
The four kind
Curse of golden flower
Lolita http://www.imdb.com/title/tt0119558/
The thing
Ip Man
Dark city
Не съм киноман, даже съм малко филмофоб, затова от мен само 10
The Prestige - последния филм, който наистина ме впечатли много
Fight Club - първия филм, който ми поразбърка сериозно мозъка и единствения, който съм гледала 4 пъти и всеки път нещо различно ме е грабвало
Avatar - наистина е много красив
Love Actually - ъммммммммм излъгах за Fight Club, защото този също съм го гледала 3-4 пъти, но си е с друга цел - просто ми пълни душата
Умирай трудно - и четирите
Герой - първият филм със забавени, летящи бойни сцени, който гледах, много ме израдва
Майкъл- с Джон Траволта като ангел, филма реално не е нищо особенно, но аз се влюбих в него и дълго след като го гледах разправях на всеки срешнат, как не е нищо особенно, но е разкошен
The Prestige - последния филм, който наистина ме впечатли много
Fight Club - първия филм, който ми поразбърка сериозно мозъка и единствения, който съм гледала 4 пъти и всеки път нещо различно ме е грабвало
Avatar - наистина е много красив
Love Actually - ъммммммммм излъгах за Fight Club, защото този също съм го гледала 3-4 пъти, но си е с друга цел - просто ми пълни душата
Умирай трудно - и четирите
Герой - първият филм със забавени, летящи бойни сцени, който гледах, много ме израдва
Майкъл- с Джон Траволта като ангел, филма реално не е нищо особенно, но аз се влюбих в него и дълго след като го гледах разправях на всеки срешнат, как не е нищо особенно, но е разкошен
Олеле, как ще се събера само в 10?!?!? Ох, ми да пробвам де...
1. Руби и Куентин
2. Роко и неговите братя
3. Пианото
4. Лабиринтът на фавна
5. Реставрация
6. Аз съм легенда
7. Сватбите на Йоан Асен
8. Жребият (брои ли се, ако е филм в седем части?)
9. Леон Професионалистът
10. 200 годишният човек
И това са само сериозните филми, в произволен ред съм ги писала. Ако трябваше да вкарам и филмите, които гледам по веднъж-дваж на всеки 2-3 месеца, плюс комедиите, топ 100 нямаше да ми стигне
1. Руби и Куентин
2. Роко и неговите братя
3. Пианото
4. Лабиринтът на фавна
5. Реставрация
6. Аз съм легенда
7. Сватбите на Йоан Асен
8. Жребият (брои ли се, ако е филм в седем части?)
9. Леон Професионалистът
10. 200 годишният човек
И това са само сериозните филми, в произволен ред съм ги писала. Ако трябваше да вкарам и филмите, които гледам по веднъж-дваж на всеки 2-3 месеца, плюс комедиите, топ 100 нямаше да ми стигне
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6474
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
"Руби и Куентин" не е сериозен филм.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests