A V A T A R
Да, наистина, МОГЪЩ филм. Много ме боли за хората, които не могат емоционално да възприемат и съпреживеят това уникално усещане. Само ще спомена, че накря зрителите спонтанно започнаха да ръкопляскат, което никога досега не ми се беше случвало в кинозала.
А що се отнася до продължение - никъде не видях намек за такова... даже смятам, че въобще не е налице подобна идея. Вивиан, можеш ли да сподели нещо по въпроса?
А що се отнася до продължение - никъде не видях намек за такова... даже смятам, че въобще не е налице подобна идея. Вивиан, можеш ли да сподели нещо по въпроса?
Блог за хора, които не се примиряват с живота в сиво:
http://troshanov.wordpress.com
http://troshanov.wordpress.com
Камерън отдавна си каза, че прави един завършен филм, но вселената му позволява още. Проблемът тук е, че подобен филм може да работи само в ръцете на тираничен режисьор. Ако има качество на Камерън, заради което филмът се е получил, това не е оригиналността му, или способността му да снима екшън, или това, че е добър режисьор и има усет към първобитната разчувстваща драма, а това, че е властен, психично болен есхол, който има смелостта (наглостта) да изпотроши няколкостотин милиона, държейки под чехъла си 300 човека. Работата напомня много на ЛОТР.
Ми първо мен никой от изброените моменти не ме е впечатлил особено (тия, дето съм гледал де, Експреса така и не си го причиних), и второ 3D-то го възприемам като средство, а не като цел. Убедено вярвам, че ако Камерън е искал "вижте ми 3D-то" моменти като тия горните, е щял да сложи, но човекът от месеци тръби, че иска това да е нещо, което не насочва вниманието към себе си, а подсилва ефекта на визията и историята. Което то прави зашеметяващо добре. Знам, че теб самата технология те вълнува, но от моята камбанария тя просто не е и наполовина толкова важна, колкото историята, която се разказва чрез нея. А в това отношение ти и сам се съгласи, особено при последния му филм, че Земекис е... спаружен.Silver wrote:Сега, виж пак какво точно казах. И ми изброй няколко зрелищни 3D шота от Аватар. Някакви като:
- спирането на влака в Ескспреса пред носа на зрителите
- оня епохално безсмислен шот с пътешествието на билета пак оттам, който обаче си остава най-косонастръхващото нещо, което е минавало през imax
- прозрачните листове на книгата, под които камерата потъва - пак оттам
- моментът, в който камерата замръзва в леда, пак оттам
- хвърлянето на момнетите в Беоулф
- изтеглянето на камерата от мийд хола до издраскващия се Грендел
- кредитите в началото на Керъла
- или 13-минутният непрекъснат шот от Призрака на отминалите коледи
- или няколкото момента, в които 2д сянката на смъртта се трансформира в 3д обект и ти изкарва ангелите, посочва те, поглежда те и в общи линии може да ти докара мини инфаркт...
И това са най-очебийните примери - мога да продължа до утре с изреждането на кадри, зад които виждаш как е протичал брейнсторминга с цел да са ефектно 3д. Аватар просто нямаше крещяща нужда от това. Да, готино е, но пак си е конвенционален екшън, а на места е и уморителен (приерно гоненицата с онова изчадие в началото дето изтече предварително).
Всичко това, разбира се, не означава, че в определени моменти (примерно падането на дървото) не си мислех, че ще е добре, ако Земекис леко си го начука.
And you can't dance with a devil on your back...
@ Super M: актьорите потвърдиха неотдавна, че още в самото начало са разписали договор за 3 филма, а зам. маркетинговия екип на Фокс съобщи преди около месец, че категорично се работи над продълженията.
@ Silver: за мен работата частично напомня ЛОТР наистина, но не и изпълнението й. Това, което винаги е маркирало Камерън (слава богу, за което) е чувството му за мярка. Освен това Джаксън твърде често подхожда към продукцията от изходна точка 'Ще снимам филм, защото на мен ми се гледа това', докато при Камерън мотото най-вече избива на 'Ще направя този филм, защото знам, че на хората им се гледа това'.
Другото нещо е, че аз подчертано възприемам, че Аватар има за цел да покаже някаква хомогенна съвкупност от всякакви технически похвати и просто да подобри начина на гледане, а в случая най-вече на усещане, при посещение в кино-салона. Именно подобна хомогенност пречи на зрителя да открие къде точно са ефектите, за които са били изпотрошени масата пари и по-скоро се чувства дезориентиран кое от цялото е скъпо-струващото и новото. В резултат на тази своеобразна обърканост на зрителя, той възприема целия филм за ново изживяване и това го подтиква да пресъздаде наново усещането, а именно да иде пак на кино. Което все пак е основната цел На Камерън, както той приказва още отпреди 2 години, а именно, че желае да върне обратно публиката в кино-салона.
А откъм настръхване и въздействие, определено никой момент (засега), който Земекис е правил не ме е карал да настръхна, както сцената с вълците в Аватар, която вероятно е най-ефективната смесица от звук, монтаж и визуални ефекти за мен от около 10 години насам.
@ Silver: за мен работата частично напомня ЛОТР наистина, но не и изпълнението й. Това, което винаги е маркирало Камерън (слава богу, за което) е чувството му за мярка. Освен това Джаксън твърде често подхожда към продукцията от изходна точка 'Ще снимам филм, защото на мен ми се гледа това', докато при Камерън мотото най-вече избива на 'Ще направя този филм, защото знам, че на хората им се гледа това'.
Другото нещо е, че аз подчертано възприемам, че Аватар има за цел да покаже някаква хомогенна съвкупност от всякакви технически похвати и просто да подобри начина на гледане, а в случая най-вече на усещане, при посещение в кино-салона. Именно подобна хомогенност пречи на зрителя да открие къде точно са ефектите, за които са били изпотрошени масата пари и по-скоро се чувства дезориентиран кое от цялото е скъпо-струващото и новото. В резултат на тази своеобразна обърканост на зрителя, той възприема целия филм за ново изживяване и това го подтиква да пресъздаде наново усещането, а именно да иде пак на кино. Което все пак е основната цел На Камерън, както той приказва още отпреди 2 години, а именно, че желае да върне обратно публиката в кино-салона.
А откъм настръхване и въздействие, определено никой момент (засега), който Земекис е правил не ме е карал да настръхна, както сцената с вълците в Аватар, която вероятно е най-ефективната смесица от звук, монтаж и визуални ефекти за мен от около 10 години насам.

Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Някак противоречиво твърдение като се има предвид, че когато отидеш да гледаш филм си с нагласата да се наслаждаваш на оригинална/интересна/добре разказана история и надъхващ, интензивен или както сам се изрази "способно заснет" екшън, което пък се постига с добри сценаристи и майсторска режисура. Никой, освен хора със специализирани интереси или най-големите фенове, не го е грижа какъв е личностният профил на режисьора, отделно от творческите и естетическите му възгледи и то предимно тези, които той така или иначе демонстрира във филмите си. Вярно е, че имаше някакви пичове от екстрите на ЛОТР, които май години наред плетяха ризници, но изглеждаха много щастливи от това и доста съпричастни към самия филм. Ако Камерън държи под чехъла си 300 добри професионалисти (дизайнери, аниматори, сценографи... whatever) тогава толкова по-добре за него и за крайната продукция, но не виждам кое му е лошото? Щом Аватар има голям бюджет и крайният резултат е толкова плодотворен, явно хората са работили с желание, гордост и професионализъм. Пък и нали е криза - дава им работа - не е като да са му робиАко има качество на Камерън, заради което филмът се е получил, това не е оригиналността му, или способността му да снима екшън, или това, че е добър режисьор и има усет към първобитната разчувстваща драма, а това, че е властен, психично болен есхол, който има смелостта (наглостта) да изпотроши няколкостотин милиона, държейки под чехъла си 300 човека. Работата напомня много на ЛОТР.

Аватар е отвяващо готин и мен наистина ме боли за всеки, който не успее да почувства тази всепоглъщаща магия и емоция, която излъчва. Не знам колко е оригинална историята, но колко оригинални истории са останали неразказни и не е ли най-важното КАК е разказана? А тя е разказана адски добре.
EDIT - Мерси Вивиан!
Блог за хора, които не се примиряват с живота в сиво:
http://troshanov.wordpress.com
http://troshanov.wordpress.com
Абе какво го храните тоя трол? Не виждате ли, че ви тролна тук с 2-3 грозни и безполезни коментара? Като не е особено впечатлен от творението на Камерън, да ходи да яде банани. Аз имам намерение да гледам филма поне още 2-3 пъти на голям екран, както и повечето от хората, които познавам ще го гледат поне още 1 път. Това сигурно се дължи на неоригиналността и "дървеното раздвижване на лицата". Извинявам се, но... what a load of crap.
Считам, че е важно това ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ да го има и тук!
Stormheim wrote:Не се сдържахMaverick wrote: От Facebook за AVATAR:
:BangHead: :crazy:Григор Желев
Поредната глупост, с която искат да ни ПРОМИВАТ мозъците, за да не разбираме в кой свят живеем. Тези от новия световен ред са ми противни от всякъде! Унищожават ни с неща, за които много добре знаят, че ще харесаме малко или много! Истинско промиване на мозъци и съзнание, което да реши да ходи в техните пътеки!!! Ето, това се казва изтребване на ра... Вижте повечезумния човешки вид и заместването му с подобие на разумни и здравомислещи хора. След няколко години тази сатаниска КИНО индустрия ще направи така нещата, че като гледаме филмите им няма да знаем кои сме и от къде сме и на къде отиваме!!! Объркват цялото общество със измама, КОЯТО ЗНАЯТ КАК НИ ВЪЗДЕЙСТВА!!! Вие и представа си нямате за промивката във вашите мозъци ... и ще сметнете, че съм някакъв луд и откачен, умопобъркан тип. Ще дойде време, когато ще разберете какво се опитват да направят с вас - да ви направят послушни роби на новата система! (... мислете!) !!!![]()
![]()
And you can't dance with a devil on your back...
Roland,
Въпросът не е в това какво те кефи и какво не, от кое настръхва козина и от кое не, а коя сцена работи драматично по-добре в 3D и в коя 3D-то е просто ташак. В Аватар няма, просто няма сцена, която въобще да изисква 3D. И филмът ще си е точно толкова як и тъп, когато излезе на BR. Докато аз миналата седмица пак гледах Керъла но на 2D тоя път и филмът беше загубил драматично (при това, забележи, че твърдо не е по-тъп от Аватар). Земекис има предимството, че му хрумват визуално впечатляващи моменти, но неговите са тихи и кротки и се изисква от теб да "хванеш" къде им е епичното (ако те кефят такива работи, де). Докато при Камерън ефектността е винаги надуване на бузи, което няма как да пропуснеш. Тая сцена с дървото съвсем конкретно ми еба майката и в общи линии в нея се съдържа цялото кино на 2009 (което не се съдържа в Бастердите
), но там всичко ти е пред очите (същата твар е и Джаксън). Иначе Земекис смуче дотолкова, доколкото той във всичките си филми има страхотно изпипани главни персонажи и някакъв кошмар в задния план; страхотно изпипани интериори и копи-пейстнати дървета, каквито сам си правех като пипнах 3д студио за пръв път през 1998. И личи как прави компромиси със сценариите си, за да си спести работа по сетингите (в Беоулф е било планирано част от действието да се развива през пролетта или есента, когато ще се иска много повече работа по откритите сцени; в Керъла също е имало такива моменти). В резултат и трите му последни филма изглеждат като част от трилогия чисто визуално (и тематично, де - шибана Коледа...). В това отношение Камерън просто откъса главите - въпреки проблемите чат-пат, евала за тая Пандора. Не пролича грам компромис там - компромисите бяха свързани с намърдването в PG-13 рейтинг.
Vivian,
Разбира се, че Камерън е с много по-зрял подход от Джаксън (най-малкото не би допуснал в кариерата си претенциозна недоклатеност като Lovely Bones). Имах предвид, че и двамата са деспоти-перфекционисти, които имат страшен усет за командване на парада. В техните филми аз не виждам някаква авторска визия, обаче, а визията на екипа, който командват. В това отношение губят с много пред любимците ми със собствен почерк. Съгласен съм, че позициите и на двамата им са такива, но аз винаги предпочитам да гледам филмите на режисьори, които се съобразяват повече със собствените си желания, а не с моите.
Хубаво отваряш темата за хомогенността, защото това всъщност беше най-приятната изненада за мен. С изключение на самото начало, в което синия чеп като тръгна да подскача из градината със зелето и доматите ми стана неудобно, превключването CG-live action беше почти перфектно и не ме извади от действието нито веднъж.
Въпросът не е в това какво те кефи и какво не, от кое настръхва козина и от кое не, а коя сцена работи драматично по-добре в 3D и в коя 3D-то е просто ташак. В Аватар няма, просто няма сцена, която въобще да изисква 3D. И филмът ще си е точно толкова як и тъп, когато излезе на BR. Докато аз миналата седмица пак гледах Керъла но на 2D тоя път и филмът беше загубил драматично (при това, забележи, че твърдо не е по-тъп от Аватар). Земекис има предимството, че му хрумват визуално впечатляващи моменти, но неговите са тихи и кротки и се изисква от теб да "хванеш" къде им е епичното (ако те кефят такива работи, де). Докато при Камерън ефектността е винаги надуване на бузи, което няма как да пропуснеш. Тая сцена с дървото съвсем конкретно ми еба майката и в общи линии в нея се съдържа цялото кино на 2009 (което не се съдържа в Бастердите

Vivian,
Разбира се, че Камерън е с много по-зрял подход от Джаксън (най-малкото не би допуснал в кариерата си претенциозна недоклатеност като Lovely Bones). Имах предвид, че и двамата са деспоти-перфекционисти, които имат страшен усет за командване на парада. В техните филми аз не виждам някаква авторска визия, обаче, а визията на екипа, който командват. В това отношение губят с много пред любимците ми със собствен почерк. Съгласен съм, че позициите и на двамата им са такива, но аз винаги предпочитам да гледам филмите на режисьори, които се съобразяват повече със собствените си желания, а не с моите.
Хубаво отваряш темата за хомогенността, защото това всъщност беше най-приятната изненада за мен. С изключение на самото начало, в което синия чеп като тръгна да подскача из градината със зелето и доматите ми стана неудобно, превключването CG-live action беше почти перфектно и не ме извади от действието нито веднъж.
Еми че то точно това му е якото бря - че 3D-то подчертава, а не определя. Няма сцена, която да го изисква, но и няма такава, която да не е маса по-впечатляваща, защото го има. За мен това е плюс, а не минус. Щото аз искам един филм да мога да му се наслаждавам и след като слезе от екран, а на Земекисовите знам, че няма да мога. Не схванах коментара за Керъла, смисъл, той е толкова по-тъп от Аватар, че е буквално в друга вселена за мен, но може би не съм те разбрал точно какво имаш предвид.Silver wrote:Roland,
Въпросът не е в това какво те кефи и какво не, от кое настръхва козина и от кое не, а коя сцена работи драматично по-добре в 3D и в коя 3D-то е просто ташак. В Аватар няма, просто няма сцена, която въобще да изисква 3D. И филмът ще си е точно толкова як и тъп, когато излезе на BR. Докато аз миналата седмица пак гледах Керъла но на 2D тоя път и филмът беше загубил драматично (при това, забележи, че твърдо не е по-тъп от Аватар). Земекис има предимството, че му хрумват визуално впечатляващи моменти, но неговите са тихи и кротки и се изисква от теб да "хванеш" къде им е епичното (ако те кефят такива работи, де). Докато при Камерън ефектността е винаги надуване на бузи, което няма как да пропуснеш. Тая сцена с дървото съвсем конкретно ми еба майката и в общи линии в нея се съдържа цялото кино на 2009 (което не се съдържа в Бастердите), но там всичко ти е пред очите (същата твар е и Джаксън). Иначе Земекис смуче дотолкова, доколкото той във всичките си филми има страхотно изпипани главни персонажи и някакъв кошмар в задния план; страхотно изпипани интериори и копи-пейстнати дървета, каквито сам си правех като пипнах 3д студио за пръв път през 1998. И личи как прави компромиси със сценариите си, за да си спести работа по сетингите (в Беоулф е било планирано част от действието да се развива през пролетта или есента, когато ще се иска много повече работа по откритите сцени; в Керъла също е имало такива моменти). В резултат и трите му последни филма изглеждат като част от трилогия чисто визуално (и тематично, де - шибана Коледа...). В това отношение Камерън просто откъса главите - въпреки проблемите чат-пат, евала за тая Пандора. Не пролича грам компромис там - компромисите бяха свързани с намърдването в PG-13 рейтинг.
Vivian,
Разбира се, че Камерън е с много по-зрял подход от Джаксън (най-малкото не би допуснал в кариерата си претенциозна недоклатеност като Lovely Bones). Имах предвид, че и двамата са деспоти-перфекционисти, които имат страшен усет за командване на парада. В техните филми аз не виждам някаква авторска визия, обаче, а визията на екипа, който командват. В това отношение губят с много пред любимците ми със собствен почерк. Съгласен съм, че позициите и на двамата им са такива, но аз винаги предпочитам да гледам филмите на режисьори, които се съобразяват повече със собствените си желания, а не с моите.
Хубаво отваряш темата за хомогенността, защото тоа всъщност беше най-приятната изненада за мен. С изключение на самото начало, в което синия чеп тръгна да подскача из градината със зелето и доматите ми стана неудобно, но после превключването CG-live action беше почти перфектно и не ме ивади от действието нито веднъж.
Не мога и да се съглася с това за тихите и кротки моменти при Земекис. Всичко в Керъла крещеше ТУКА СЪМ В 3D!!!! с мегафона в очите ми. Имаше и яките сдържани моменти, но другите напираха и бликаха през няколко минути. Аз се дразня на подобни неща. В смисъл, много се дразня. Цели многоминутни сцени, които нямат никаква художествена стойност, не водят наникъде в историята и не допринасят с нищо емоционално, но пък са ярки, шарени и ми бъркат до тила през носа. Наистина не ме кефи това.
Същото и за пиджи рейтинга. Аз не го усетих. Ок, липсваше кръв. Но дотам. Не усетих компромис с историята. То ако се замислиш, дори в Терминатор 2 почти няма кръв.
За отговора ти към Вивиан. Може би ще направя неуместна аналогия, понеже не съм толкова навътре в снимачния процес, но аз режисьора го виждам като диригента в един оркестър. Почеркът му Е този на хората, които работят за него. Той определя посоката, в която те ще творят, но творчеството е тяхно. Ти самият казваш, че при Земекис е пълно с компромиси къде ли не. Не е ли причината именно в това, че не позволява на хората под него да се разгърнат? Четох доста интервюта на хора от арт-отдела на Аватар и лайтмотивът там беше как Камерън очаква да му представиш най-добрата си работа, за да ти каже спокойно къде очаква много повече от нея. И как е контролирал всички процеси от самото начало до самия край. Сега, филмите му определено не са толкова явно "нечии" откъм похвати, колкото са тия на един Финчър примерно, или Бъртън или Тарантино, но аз поне получавам общо усещане и от нещата на Камерън. Просто е на по-мъгляво, по-базово ниво. Точно на ниво цялостно впечатление, а не конкретни идентифицируеми (за мен) похвати.
И последно - не усетих Камерън да е направил някакви компромиси със собствената си визия в името на комерса. На него просто самото му мислене е на гребена на комерса винаги

And you can't dance with a devil on your back...
Естествено, че няма как да е минус и филмът в 3д е по-як. Но не и маса по-як по начина, по който земекисовите пръдни са по-яки в 3д.Roland wrote: Еми че то точно това му е якото бря - че 3D-то подчертава, а не определя. Няма сцена, която да го изисква, но и няма такава, която да не е маса по-впечатляваща, защото го има. За мен това е плюс, а не минус.
Ми то няма много за схващане - и двата филма разчитат САМО на техниката и на нищо друго, и двете истории сме ги гледали по 100 пъти и са някакви епохални снор фестове. Единственото, което ги прави добри филми е формата, под която са поднесени. (Бтв, композиторите и на двата филма - и Хорнър и Силвестри - много старателно са действали срещу продукциите. За Аватар единственото хубаво нещо, което ми идва на ума е, че музиката не пречеше крещящо в определени моменти. Но да ми пробутваш цвиленето от Уилоу за 18000 път, да ми се оплакваш по интервюта как музиката в екшън филмите станала екшънско думкане, а не тематична, и въпреки това да не скалъпиш една сносна тема за филм, за който е елементарно това да се направи... айде не. Всъщност, сега като се замисля, тъй като за съдържанието на такива филми не ми дреме кой знае колко, бих умрял по тоя филм, ако Камерън беше взел някой с по-оригинално звучене - Дарио Марианели примерно, или пък да даде на Джон Мърфи да поекспериментира... Както и да е, станалото - станало...)Не схванах коментара за Керъла, смисъл, той е толкова по-тъп от Аватар, че е буквално в друга вселена за мен, но може би не съм те разбрал точно какво имаш предвид.
Ако става дума за тъпите гоненици и това как Скрудж язди ледени висулки - естествено, че не говоря за това. Тия сцени не са от впечатляващите в 3д и добавянето им е продиктувано от кретенски съображения, сходни на тези, поради които Камерън е сложил само 1 fuck в Аватар и няма сцена, в която робот да пронизва с метален пръст главата на нечия майка. Изродът в него е искал да го направи, повярвай, само дето тука и той е затанцувал по правилата на MPAA.Не мога и да се съглася с това за тихите и кротки моменти при Земекис. Всичко в Керъла крещеше ТУКА СЪМ В 3D!!!! с мегафона в очите ми. Имаше и яките сдържани моменти, но другите напираха и бликаха през няколко минути. Аз се дразня на подобни неща. В смисъл, много се дразня. Цели многоминутни сцени, които нямат никаква художествена стойност, не водят наникъде в историята и не допринасят с нищо емоционално, но пък са ярки, шарени и ми бъркат до тила през носа. Наистина не ме кефи това.
Същото и за пиджи рейтинга. Аз не го усетих. Ок, липсваше кръв. Но дотам. Не усетих компромис с историята. То ако се замислиш, дори в Терминатор 2 почти няма кръв.
Ироничното в случая е, че продакшън дизайнера на Аватар е Рик Картър, който познай чий дизайнер е бил в продължение на десетилетия.За отговора ти към Вивиан. Може би ще направя неуместна аналогия, понеже не съм толкова навътре в снимачния процес, но аз режисьора го виждам като диригента в един оркестър. Почеркът му Е този на хората, които работят за него. Той определя посоката, в която те ще творят, но творчеството е тяхно. Ти самият казваш, че при Земекис е пълно с компромиси къде ли не. Не е ли причината именно в това, че не позволява на хората под него да се разгърнат? Четох доста интервюта на хора от арт-отдела на Аватар и лайтмотивът там беше как Камерън очаква да му представиш най-добрата си работа, за да ти каже спокойно къде очаква много повече от нея. И как е контролирал всички процеси от самото начало до самия край. Сега, филмите му определено не са толкова явно "нечии" откъм похвати, колкото са тия на един Финчър примерно, или Бъртън или Тарантино, но аз поне получавам общо усещане и от нещата на Камерън. Просто е на по-мъгляво, по-базово ниво. Точно на ниво цялостно впечатление, а не конкретни идентифицируеми (за мен) похвати.

В Аватар наистина не личи да е рязано нещо кой знае какво, от което да има крещяща нужда, както примерно кошмарния случай с Беоулф (една сутрин Уинстоун отишъл на работа и казва на сценаристите "Пичове, скриптът ви е есктра здрав, обаче най-ме кефи как ще псувам през реплика, хахаха"... "Ха ха ха, това е чудесно, но току-що орязахме всички факотевици вътре" му казал Геймън). Но пак би ми харесало много повече, ако Аватар беше по-брутален.И последно - не усетих Камерън да е направил някакви компромиси със собствената си визия в името на комерса. На него просто самото му мислене е на гребена на комерса винаги
И тъй, филмът направи 73 милиона в САЩ, като почти целия East Coast е в снежни виелици.
@ Silver:
Още не съм гледала The Lovely Bones, въпреки че дълбоко в себе си таях надеждата, че ще е добър, тъй че на този етап не мога да се изкажа.
Относно визията и подхода на Джаксън/ Камерън -да ти кажа честно, самата аз рядко виждам режисьор с подчертано характерна визия тези дни, камо ли 'авторска', тъй като е видно, че почти всеки заема от всеки друг. За мен последния режисьор с характерна 'своя' визия е Дейвид Линч и оттам-насетне имаме предимно copycats. Лично аз бих успяла да разпозная филм на Камерън от километри, предимно по съвсем опростени кукички (и ако знам, че е струвал около половин милиард, примерно).
За мен режисьорската визия е нещо като вторичен продукт, бтв. По-скоро се съдържа в екипа, който е подбрал и начина, по който го е използвал.
Не на последно място, според мен, ако имаш желанието да водиш публиката за носа, може да се брои за доста self-serving и доста попадащо в категорията 'собствено желание', така че по собствен начин и Джаксън, и Камерън служат на собствените си желания.

@ Silver:
Още не съм гледала The Lovely Bones, въпреки че дълбоко в себе си таях надеждата, че ще е добър, тъй че на този етап не мога да се изкажа.
Относно визията и подхода на Джаксън/ Камерън -да ти кажа честно, самата аз рядко виждам режисьор с подчертано характерна визия тези дни, камо ли 'авторска', тъй като е видно, че почти всеки заема от всеки друг. За мен последния режисьор с характерна 'своя' визия е Дейвид Линч и оттам-насетне имаме предимно copycats. Лично аз бих успяла да разпозная филм на Камерън от километри, предимно по съвсем опростени кукички (и ако знам, че е струвал около половин милиард, примерно).
За мен режисьорската визия е нещо като вторичен продукт, бтв. По-скоро се съдържа в екипа, който е подбрал и начина, по който го е използвал.
Не на последно място, според мен, ако имаш желанието да водиш публиката за носа, може да се брои за доста self-serving и доста попадащо в категорията 'собствено желание', така че по собствен начин и Джаксън, и Камерън служат на собствените си желания.

Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Всъщност, бидейки не-продължение, като за декември и имайки предвид тежките виелици, мога да кажа, че е доста добре.
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 0 guests