Terminator Salvation *There be Spoilers*
- pnv_Creator
- Misting
- Posts: 328
- Joined: Mon Feb 18, 2008 11:48 am
- Location: Screw you guys Im going home
- Spoiler: show
Определено значително по-добро от терминатор 3, който така и така не гледах втори път; както и от лигавия бозлив трансформърс 1.
Overall Enjoyment:
7,5 / 10
ПП Какво толкова успяхте да сътворите... 11 страници, баси

- pnv_Creator
- Misting
- Posts: 328
- Joined: Mon Feb 18, 2008 11:48 am
- Location: Screw you guys Im going home
Е това е. Последната инстанция каза тежката си дума. Бяхме преценени и оценени. Вече може да се локне топика, няма какво повече да се обсъжда.
Последно от мен за сведение на обичащия бързите обобщения Филмов Разбирач - спорът за жената и машината беше не по принцип, а конкретно в този филм. Тоест не просто жена и машина, а партизанка и Терминатор. И не, не се връзваше като поведение. Ама като бърза човек да плесне Окончателното Лаконично Мнение По Всеки Отделен Въпрос, стават недоглеждания.
Последно от мен за сведение на обичащия бързите обобщения Филмов Разбирач - спорът за жената и машината беше не по принцип, а конкретно в този филм. Тоест не просто жена и машина, а партизанка и Терминатор. И не, не се връзваше като поведение. Ама като бърза човек да плесне Окончателното Лаконично Мнение По Всеки Отделен Въпрос, стават недоглеждания.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
- pnv_Creator
- Misting
- Posts: 328
- Joined: Mon Feb 18, 2008 11:48 am
- Location: Screw you guys Im going home
chill
Недоглеждания няма в случая, ще вляза в детайли специално заради теб.
Няма достатъчно детайли за героинята "партизанка" червената връзка, изпълнена с нечовешка злоба към машините (може би, според теб?)
Това са чувства. Видяла е нещо в него, харесала го е, влюбила се е да речем, смята че е различен (както стана достатъчно ясно в самия филм).
Последното нещо, за което може да се каже, че е "нелогично" в постапокалиптично sci fi за роботи в бъдещето, са някакви човешки емоции, чувства и т.н., неща в които по принцип няма логика. Точно тук ли да търсим неиздържаност?
Не видях къде в мнението ми видя да твърдя, че е миродавно, освен за първата част може би, но там става въпрос за научна издържаност и съм се аргументирал; нито какво беше толкова засягащо
Нито някога съм твърдял, че съм филмов "разбирач". Нещо повече, не вярвам в съществуването на такива. Изкуството се възприема персонално и е въпрос на вкус.
Препоръчвам ти добър сън и секс по възможност...
Недоглеждания няма в случая, ще вляза в детайли специално заради теб.
Няма достатъчно детайли за героинята "партизанка" червената връзка, изпълнена с нечовешка злоба към машините (може би, според теб?)
Това са чувства. Видяла е нещо в него, харесала го е, влюбила се е да речем, смята че е различен (както стана достатъчно ясно в самия филм).
Последното нещо, за което може да се каже, че е "нелогично" в постапокалиптично sci fi за роботи в бъдещето, са някакви човешки емоции, чувства и т.н., неща в които по принцип няма логика. Точно тук ли да търсим неиздържаност?
Не видях къде в мнението ми видя да твърдя, че е миродавно, освен за първата част може би, но там става въпрос за научна издържаност и съм се аргументирал; нито какво беше толкова засягащо
Нито някога съм твърдял, че съм филмов "разбирач". Нещо повече, не вярвам в съществуването на такива. Изкуството се възприема персонално и е въпрос на вкус.
Препоръчвам ти добър сън и секс по възможност...
pnv_Creator, напълни ми душата с тази една думичка (за може-то иде реч), благодаря
Сега като гледахме и ние филма: моето мнение е донякъде повлияно от това, че мощно ме оспойлихте в тази тема - която между другото все още не е маркирана като съдържаща спойлери, би било хубаво да промените заглавието. След дъжд качулка, но може някой друг да си спести оспойлването. Та, аз знаех, че накрая ще има трансплантация на сърце, а някъде по средата на филма стана ясно и от кого на кого. Така че голяма част от възприятието ми беше покварено и ВИЕ сте виновни!
В момента ми е трудно да дам цялостна оценка, защото "по-скоро ми хареса" се бие с "по-скоро не ми хареса", с лек превес на второто, но пък частта, която ми хареса наистина ми хареса, та... Впечатления:
- хубавото нещо във филма беше Маркъс. Интересно е, че всъщност той е главният герой, а Джон Конър е някъде там за фон. Доста странен избор с оглед на това, че филмът все пак е Терминатор, но пък посланието беше добро и образът е добър и изобщо не ми беше проблем, че е на преден план, защото не съм от феновете, които искат задължително да има бате Арни и пр.
- Някъде в калабалъка преди да се почне циклежа беше отбелязано, че идеята с човечната машина е доста изтъркана и по-добре реализирана на други места, но - първо, и тук е реализирана достатъчно добре и второ, ако я нямаше в този й вид в този филм, той щеше да е за боклука (лично мнение).
- хареса ми и (здрасти Ицо!) частта с взаимоотношенията с индианката и как бягаха двамата. Особено при това бягство си пролича колко човешки (благородно, смело и т.н.) се държи "машината", отказвайки да изостави вече ранената жена, без която му беше много по-лесно да се спаси, и действията на "нашите праведни пичове хората", които без да му мислят се хвърлиха да убиват една от своите. Между другото индианката е супер мацка и определено не бих й отказала, това понеже се спомена как за мъжете нямало с какво да плакнат очи - да бе, толкоз бедър и кършене на походка показа девойката, да не говорим че и в лице беше хубава.
- това бяха добрите неща във филма - айде, за да се изкефи Роланд, ще отбележа, че и Антон Йелчин беше готин, но самият персонаж на Кайл Рийс беше общо взето за фон, не намерих някакви идеи в него.
- екшънът ми дойде прекалено много като количество. Като качество беше приличен за неизкушения ми вкус, с изключение на нивото на шума, което наистина беше ужасно високо (дотам, че като излязох от залата не чувах добре). Но определено би помогнало за развитието на образите, ако имаше малко повече време да си кажат по някоя спокойна приказка.
- понеже се бях оспойлила за края, трансплантацията не ми беше проблем, само символизмът със сърцето ми дойде твърде буквален и оттам чийзи.
- основният ми проблем с филма е липсата на логика в голяма част от ставащото (може би тук трябва да кажа "здрасти Рольо!", хехе). Няколко принципни въпроса не ми се връзват:
* Целият план на машините. Значи, те създават някакъв прототип и го пускат по белия свят. В резултат на поредица от пълни случайности той попадна на Кайл Рийс и впоследствие се озова при Джон Конър, пак по случайност избяга и успя все пак да се върне в Скайнет. Това, че всичко това се случило така благодарение на свободната му воля не е вярно - ако не беше срещнал Кайл Рийс, щеше да си продължи към Скайнет (между другото жалко, че така и не казаха кого търсеше той на север в началото, на мен ми беше интересно). Дори след като срещна Кайл, пак щеше да продължи към Скайнет, този път вероятно за да се опита да го измъкне, но все тая - щеше да се прибере при Хелена Бонъм Картър и какво щяха да го правят тогава? Явно нямаше да могат да го пуснат пак с промит мозък и нови заповеди, не им се получи въздействието. Така че цялата работа "стана" по някакво чудо.
* дори ако пренебрегнем цялата история и дупките в подобен план (както и обявения списък с глави за сечене и реакцията на съпротивата и пр.), нещо, което не ми се връзваше беше как изобщо Скайнет знае кой е Джон Конър, кой е баща му и че трябва да ги убие. Нали Джон Конър още не е станал водач на съпротивата и още не е заплаха за тях, за какво изобщо им трябва? Или пък някакво никому неизвестно хлапе, което дори не се е срещнало още с въпросния Конър? Може да е имало нещо в предишните филми, което да го обяснява, така че подскажете ми, моля.
* и един куп малки проблемчета от типа на "защо за бога взривиха бомбата, докато бяха още отгоре и защо хеликоптерът не заора в земята, както е логично да стане при такава експлозия", но понеже съм склонна да пренебрегвам такива неща във филмите, не ги изтъквам като голям минус. Белите зъби и червилото и на мен ми направиха впечатление, но просто ги бутнах на заден план в съзнанието си и толкова.
Най-забавното е, че съм съгласна с почти всичко, което Амелия изтъкна като недостатъци (с изключение на това, че харесах любовната история и за мен действията на мацката са си съвсем логични), но ги възприемам различно и това не ми разваля филма. Като цяло най-големият ми проблем беше сценарното недомислие и твърде многото и твърде шумен екшън.
Edit. Забравих да питам:

Сега като гледахме и ние филма: моето мнение е донякъде повлияно от това, че мощно ме оспойлихте в тази тема - която между другото все още не е маркирана като съдържаща спойлери, би било хубаво да промените заглавието. След дъжд качулка, но може някой друг да си спести оспойлването. Та, аз знаех, че накрая ще има трансплантация на сърце, а някъде по средата на филма стана ясно и от кого на кого. Така че голяма част от възприятието ми беше покварено и ВИЕ сте виновни!
В момента ми е трудно да дам цялостна оценка, защото "по-скоро ми хареса" се бие с "по-скоро не ми хареса", с лек превес на второто, но пък частта, която ми хареса наистина ми хареса, та... Впечатления:
- хубавото нещо във филма беше Маркъс. Интересно е, че всъщност той е главният герой, а Джон Конър е някъде там за фон. Доста странен избор с оглед на това, че филмът все пак е Терминатор, но пък посланието беше добро и образът е добър и изобщо не ми беше проблем, че е на преден план, защото не съм от феновете, които искат задължително да има бате Арни и пр.
- Някъде в калабалъка преди да се почне циклежа беше отбелязано, че идеята с човечната машина е доста изтъркана и по-добре реализирана на други места, но - първо, и тук е реализирана достатъчно добре и второ, ако я нямаше в този й вид в този филм, той щеше да е за боклука (лично мнение).
- хареса ми и (здрасти Ицо!) частта с взаимоотношенията с индианката и как бягаха двамата. Особено при това бягство си пролича колко човешки (благородно, смело и т.н.) се държи "машината", отказвайки да изостави вече ранената жена, без която му беше много по-лесно да се спаси, и действията на "нашите праведни пичове хората", които без да му мислят се хвърлиха да убиват една от своите. Между другото индианката е супер мацка и определено не бих й отказала, това понеже се спомена как за мъжете нямало с какво да плакнат очи - да бе, толкоз бедър и кършене на походка показа девойката, да не говорим че и в лице беше хубава.
- това бяха добрите неща във филма - айде, за да се изкефи Роланд, ще отбележа, че и Антон Йелчин беше готин, но самият персонаж на Кайл Рийс беше общо взето за фон, не намерих някакви идеи в него.
- екшънът ми дойде прекалено много като количество. Като качество беше приличен за неизкушения ми вкус, с изключение на нивото на шума, което наистина беше ужасно високо (дотам, че като излязох от залата не чувах добре). Но определено би помогнало за развитието на образите, ако имаше малко повече време да си кажат по някоя спокойна приказка.
- понеже се бях оспойлила за края, трансплантацията не ми беше проблем, само символизмът със сърцето ми дойде твърде буквален и оттам чийзи.
- основният ми проблем с филма е липсата на логика в голяма част от ставащото (може би тук трябва да кажа "здрасти Рольо!", хехе). Няколко принципни въпроса не ми се връзват:
* Целият план на машините. Значи, те създават някакъв прототип и го пускат по белия свят. В резултат на поредица от пълни случайности той попадна на Кайл Рийс и впоследствие се озова при Джон Конър, пак по случайност избяга и успя все пак да се върне в Скайнет. Това, че всичко това се случило така благодарение на свободната му воля не е вярно - ако не беше срещнал Кайл Рийс, щеше да си продължи към Скайнет (между другото жалко, че така и не казаха кого търсеше той на север в началото, на мен ми беше интересно). Дори след като срещна Кайл, пак щеше да продължи към Скайнет, този път вероятно за да се опита да го измъкне, но все тая - щеше да се прибере при Хелена Бонъм Картър и какво щяха да го правят тогава? Явно нямаше да могат да го пуснат пак с промит мозък и нови заповеди, не им се получи въздействието. Така че цялата работа "стана" по някакво чудо.
* дори ако пренебрегнем цялата история и дупките в подобен план (както и обявения списък с глави за сечене и реакцията на съпротивата и пр.), нещо, което не ми се връзваше беше как изобщо Скайнет знае кой е Джон Конър, кой е баща му и че трябва да ги убие. Нали Джон Конър още не е станал водач на съпротивата и още не е заплаха за тях, за какво изобщо им трябва? Или пък някакво никому неизвестно хлапе, което дори не се е срещнало още с въпросния Конър? Може да е имало нещо в предишните филми, което да го обяснява, така че подскажете ми, моля.
* и един куп малки проблемчета от типа на "защо за бога взривиха бомбата, докато бяха още отгоре и защо хеликоптерът не заора в земята, както е логично да стане при такава експлозия", но понеже съм склонна да пренебрегвам такива неща във филмите, не ги изтъквам като голям минус. Белите зъби и червилото и на мен ми направиха впечатление, но просто ги бутнах на заден план в съзнанието си и толкова.
Най-забавното е, че съм съгласна с почти всичко, което Амелия изтъкна като недостатъци (с изключение на това, че харесах любовната история и за мен действията на мацката са си съвсем логични), но ги възприемам различно и това не ми разваля филма. Като цяло най-големият ми проблем беше сценарното недомислие и твърде многото и твърде шумен екшън.
Edit. Забравих да питам:
Би ли разказала малко повече за това? Тоест ако може разкажи всичко, но ако е много дълго и те затруднява, кажи в най-общи линии. По какъв начин филмът подготвя за този финал и как го бяха измислили да е трилогия?Въпросният финал опрделено не беше само за един филм и твърдо мога да кажа, че бяха измислили начин да е трилогия. Работеше не-зле.
Last edited by Ghibli on Sun Jun 14, 2009 8:00 pm, edited 1 time in total.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
Done teh spoiler thingy.
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
Идеи има точно никакви в него и не споря, че е по-скоро фонов. Но е най-добре изиграният образ във филма, с най-голямо внимание към оригиналния персонаж (каквото нито Крисчън Бейл, нито Брайс Далас Хауърд проявяват към своите) и най-разнообразен емоционално. Толкоз.Ghibli wrote:айде, за да се изкефи Роланд, ще отбележа, че и Антон Йелчин беше готин, но самият персонаж на Кайл Рийс беше общо взето за фон, не намерих някакви идеи в него.
Не е съвсем точно така. Първо, доколкото схванах от филма, машините знаят къде е Кайл Рийз и се надяваха, че залюханият Маркъс ще го срещне. Оттам нататък веригата, която би довела до ролята му в цялата акция с Джон Конър, беше предопределена. Според мен в случая това беше по-скоро експеримент, а не толкова някакъв драматично майсторски план. Скайнет е тъповата, но Маркъс ИМАШЕ заложени подпрограми, които да го карат да се стреми подсъзнателно към определени неща. Но че са бели конците, бели са де, няма спорGhibli wrote:- основният ми проблем с филма е липсата на логика в голяма част от ставащото (може би тук трябва да кажа "здрасти Рольо!", хехе). Няколко принципни въпроса не ми се връзват:
* Целият план на машините. Значи, те създават някакъв прототип и го пускат по белия свят. В резултат на поредица от пълни случайности той попадна на Кайл Рийс и впоследствие се озова при Джон Конър, пак по случайност избяга и успя все пак да се върне в Скайнет. Това, че всичко това се случило така благодарение на свободната му воля не е вярно - ако не беше срещнал Кайл Рийс, щеше да си продължи към Скайнет (между другото жалко, че така и не казаха кого търсеше той на север в началото, на мен ми беше интересно). Дори след като срещна Кайл, пак щеше да продължи към Скайнет, този път вероятно за да се опита да го измъкне, но все тая - щеше да се прибере при Хелена Бонъм Картър и какво щяха да го правят тогава? Явно нямаше да могат да го пуснат пак с промит мозък и нови заповеди, не им се получи въздействието. Така че цялата работа "стана" по някакво чудо.

Просто е. Скайнет, създадена в непромененото бъдеще, не знае нищо за произхода на Джон Конър. Не знае дори КОЯ Сара Конър е майка му (в Т1 бяха три). НО в промененото от края на Т2 бъдеще Скайнет се създава години по-късно, в средата на Глобалната мрежа. При това не е създадена от частен производител, работещ с военните, а от САМИТЕ военни. Има достъп до цялото виртуално знание, а там се съдържат много от случилите се в първите два филма събития. В някои липсващи реплики от трейлърите на Т4 си е казано, че това бъдеще просто не е онова, от което идват първият Кайл Рийс и първият и вторият Арни. Не е ДОРИ бъдещето, от което е пратен третият Арни и Т-Х Локен, защото тя изтрепа половината бъдещи генерали на Конър. Но в това бъдеще Скайнет прекрасно знае кой е Джон Конър, защото знае, че й предстои да праща лакеи да го убиват в миналото, а и защото вижда, че Съпротивата го смята за месия. Сама виждаш, че дори и да не беше формален лидер, всички му играеха по свирката.Ghibli wrote:* дори ако пренебрегнем цялата история и дупките в подобен план (както и обявения списък с глави за сечене и реакцията на съпротивата и пр.), нещо, което не ми се връзваше беше как изобщо Скайнет знае кой е Джон Конър, кой е баща му и че трябва да ги убие. Нали Джон Конър още не е станал водач на съпротивата и още не е заплаха за тях, за какво изобщо им трябва? Или пък някакво никому неизвестно хлапе, което дори не се е срещнало още с въпросния Конър? Може да е имало нещо в предишните филми, което да го обяснява, така че подскажете ми, моля.
За да няма време Скайнет да диспачне хънтър-килъри след тяхGhibli wrote:защо за бога взривиха бомбата, докато бяха още отгоре

And you can't dance with a devil on your back...
Всъщност машините отначало хабер си нямаха къде е Кайл Рийз, а само имаха лицето му в базата си данни. Откриха го едва след като той се срещна с Маркус, тръгнаха да бягат с колата и тогава някакъв летящ разузнавач ги засече и изпрати информация в централата, че Кайл Рийз е еди-къде си. Та Маркус общо взето го пратиха да гони Михаля и каквото стане. Съгласен с Гибли тук - тоя момент си беше яка импровизация. Не от машините, от сценаристите.Roland wrote:Първо, доколкото схванах от филма, машините знаят къде е Кайл Рийз и се надяваха, че залюханият Маркъс ще го срещне. Оттам нататък веригата, която би довела до ролята му в цялата акция с Джон Конър, беше предопределена.

Това беше един друг смущаващ ме момент, когато гледах филма. Защо аджеба всички му играеха по свирката? Ние зрителите си знаем, че му предстои да стане Баш Лидера, но във филма по никакъв начин не се показа смислена причина партизаните да трябва толкова пък да го уважават. При това не само неговата група, а всички партизани навсякъде.Сама виждаш, че дори и да не беше формален лидер, всички му играеха по свирката.
Единственото, което показаха е как крещи на генералите и как проповядва по радиото и в следващия момент всички звена викат "А, няма да слушаме генщаба, ще вървим по акъла на радиоводещия". Че от какъв зор? Тук също сценаристите пропуснаха да покажат дори набързо, с няколко кратки сцени/реплики някакви аргументи хората в това време да уважават Джон Конър. Просто се приема, че е така и толкоз. Ама във филма нямаше нито един аргумент това да е логично.
П.П. Радвам се, че все още има хора, които обсъждат филма с малко повече аргументи, а не едносрично в стил "така е, точка".

Както и да е. За любовта партизанка-Терминатор (не просто жена-машина) очевидно няма да сме всички на едно мнение.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Лос Анджелис е голям град. Рийс беше добър в партизанщината и се намираше там отдавна. Логично е да се смята, че щом Скайнет планира да го убие, че даже и дата му е сложила на екзекуцията, има неква идея, че е там. Просто не може да го улови. Маркъс неслучайно тръгна към ЕлЕй.
Всъщност ние знаем от Т1 и финала на Т3, че Джон Конър е първият, който събира организирана Съпротива, първият, който ги учи да се бият срещу машините. Той им предрича БЪДЕЩЕТО в тия радио-предавания. Казва им какво ги чака. Той ЗНАЕ какво ги чака. Напълно логично си е да го слушат, при все, че още не е формалният лидер.
Всъщност ние знаем от Т1 и финала на Т3, че Джон Конър е първият, който събира организирана Съпротива, първият, който ги учи да се бият срещу машините. Той им предрича БЪДЕЩЕТО в тия радио-предавания. Казва им какво ги чака. Той ЗНАЕ какво ги чака. Напълно логично си е да го слушат, при все, че още не е формалният лидер.
And you can't dance with a devil on your back...
Да речем че този вариант е доста като военен филм, а незаснетият напомня доста на полу-шпионски/крими филм. Там има един МНОГО дезориентиран Джон Конър, който напълно врътва и започва да се държи мега-хаотично и психясало, което води до нуждата да бъде премахнат, а образът му да остане. Също, елементът с внедряването е доста по-важен, както и осъзнатостта на Уъртингтън, че не е човек се случва по-рано, а и води до други резултати. В трийтмънта на втората част от планираната трилогия Скайнет произвеждаха МАСА Джон Конъровци, всичките от които щяха да се държат твърде по-зло от Арни. Имаше някаква сцена, в която Конър щеше да обелва на някакъв пич кожата докато все още е жив...предполагам не им се е щяло да рискуват с идеята за JC...Ghibli wrote: Би ли разказала малко повече за това? Тоест ако може разкажи всичко, но ако е много дълго и те затруднява, кажи в най-общи линии. По какъв начин филмът подготвя за този финал и как го бяха измислили да е трилогия?
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Чакай малко, къде видя тук логика? Той им предрича бъдещето и ти смяташ за логично всички да кажат "ами да, сигурно е тъй, дай да приемем прогнозите му на доверие"?! За мен това по никакъв начин не е достатъчна причина всички да тръгнат след него. Той може да знае много неща, ама това не е повод другите да му вярват като им казва, че в бъдеще ги чака еди-какво си. Не видях аргументация, че той заслужава такова огромно доверие и уважение. За другите партизани Джон Конър е просто един от съпротивата, като тях.Roland wrote:Всъщност ние знаем от Т1 и финала на Т3, че Джон Конър е първият, който събира организирана Съпротива, първият, който ги учи да се бият срещу машините. Той им предрича БЪДЕЩЕТО в тия радио-предавания. Казва им какво ги чака. Той ЗНАЕ какво ги чака. Напълно логично си е да го слушат, при все, че още не е формалният лидер.
И да не забравяме момента с променените бъдещЕТА поради многократна намеса в миналото. Това, което Джон Конър е имал като информация от предишните бъдещета


Вивиан, все повече се ядосвам, че не са имали кураж да се придържат към тоя вариант, който описваш. Дори само на ниво обща идея ми допада доста повече от това, което видях в Терминатор: Спасение.
Last edited by passer-by on Sun Jun 14, 2009 10:45 pm, edited 1 time in total.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
На теория, биеше ужасно много на The Departed в някакъв странен пост-апокалиптичен свят, като всеки от героите изведнъж се оказваше, че не е точно това, за което се представя/мисли/възприема/е програмиран, етц. Беше някак ужким по-забавно, но не знам дали нямаше да превърне филма в една доста омазана в жанрово отношение продукция. То идеята мисля беше, че от Конър вместо да се пръкне оня ми ти месия, човечеството получава по-гневния му образ дето ше идва там с Второто пришествие енд стъф. Hands down, по-завързаната версия, но не съм убедена, че те беше подходящата за МакДжи...
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
А, с последното ти изречение съм доста съгласен.
Това си е за режисьор от ранга на Камерън или Ридли Скот.

Това си е за режисьор от ранга на Камерън или Ридли Скот.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest