Абсурдистан, отгоре, отдолу и отвътре... (Part IV)
Moderator: Moridin
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
По въпроса за Бойко, повечето сигурно са го чели това, но все пак:
http://www.vsekiden.com/?p=45092
уникално е, тоя пич съвсем се е самозабравил, дори царят имаше поне няква достойна полемика кат се появи, тука все едно слушам момчаците на село как си бъбрят за политика на слънчице на сеното
http://www.vsekiden.com/?p=45092
уникално е, тоя пич съвсем се е самозабравил, дори царят имаше поне няква достойна полемика кат се появи, тука все едно слушам момчаците на село как си бъбрят за политика на слънчице на сеното
This is it. Ground zero.
Той оправи няколко булеварда показно - половината град беше излишно парализирам, за да се докаже, че Кметът Работи. А за улиците - думи нямам, насипва се някъв чакъл, удря се малко асфалтец отгоре и след 6 месеца дупката пак е там, само че по-голяма.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Ами най-големите ремонти, които аз си спомням бяха следните:
1. Мария Луиза - ще я разбият сега заради метрото. Кой точно нагуши паричките от тая смяна на асфалта?
2. Бул. 202 - има няма два километра ги правиха близо четири месеца, в резултат на което, който е пробвал да стигне до Надежда и Свобода с кола по това време знае точно на кое куково лято беше в състояние да го направи
3. Шипченски проход - тоя булевард колкото и го правят, след една-две години пак се оказва, че му е време, втф?
4. Прословутият ремонт на Орлов мост и Цариградско, за който още песни се пеят какъв провал бе
На всичкото отгоре Бойко имаше щастието да е и във времето, когато критичната точка на търпение към японците мина и те зеха да бачкат по-яко, както и времето, в което се появиха сериозни европейски пари, което сега ще му даде възможност да се хвали колко много е направил за метрото, когато истината е, че нищо не зависеше от него.
На път са да приемат един доста глупав специално в посока Градски Транспорт нов ОУП, без никой да няма думата да каже нещо по въпроса. Строят в момента безумен трамвай от гара Искър до Метро, само щото им е по-евтинко, когато много по-належащи обещани трамвайни линии не им се вижда дори проектът да е почнат.
А не ми се иска да отварям сайта с програмата на общината и да се види какви точно са обещаните неща до 2009 и колко от тях са свършени. В това число велоалеи, пробиви, не знам колко кръстовища на две нива, с които ни лъжат от сигурно петнайсет години, ЧЕТИРИ ОБЕЩАНИ ПАРКА, големите скоростни улици на север и на изток, абе кво изобщо да говорим
Може Бойко да е направил повече отколкото примерно Софиянски последния му мандат, но ако с това ще се сравняваме...
ДОНЯКЪДЕ си го биваше за МВР, макар че и там не спря да плямпа и да обвинява другите, да кажем понякога резонно. За кмет имах и имам сериозни задръжки, а да го правим премиер е наистина абсурдно, това просто би било и уви ще бъде краят.
1. Мария Луиза - ще я разбият сега заради метрото. Кой точно нагуши паричките от тая смяна на асфалта?
2. Бул. 202 - има няма два километра ги правиха близо четири месеца, в резултат на което, който е пробвал да стигне до Надежда и Свобода с кола по това време знае точно на кое куково лято беше в състояние да го направи
3. Шипченски проход - тоя булевард колкото и го правят, след една-две години пак се оказва, че му е време, втф?
4. Прословутият ремонт на Орлов мост и Цариградско, за който още песни се пеят какъв провал бе
На всичкото отгоре Бойко имаше щастието да е и във времето, когато критичната точка на търпение към японците мина и те зеха да бачкат по-яко, както и времето, в което се появиха сериозни европейски пари, което сега ще му даде възможност да се хвали колко много е направил за метрото, когато истината е, че нищо не зависеше от него.
На път са да приемат един доста глупав специално в посока Градски Транспорт нов ОУП, без никой да няма думата да каже нещо по въпроса. Строят в момента безумен трамвай от гара Искър до Метро, само щото им е по-евтинко, когато много по-належащи обещани трамвайни линии не им се вижда дори проектът да е почнат.
А не ми се иска да отварям сайта с програмата на общината и да се види какви точно са обещаните неща до 2009 и колко от тях са свършени. В това число велоалеи, пробиви, не знам колко кръстовища на две нива, с които ни лъжат от сигурно петнайсет години, ЧЕТИРИ ОБЕЩАНИ ПАРКА, големите скоростни улици на север и на изток, абе кво изобщо да говорим

Може Бойко да е направил повече отколкото примерно Софиянски последния му мандат, но ако с това ще се сравняваме...
ДОНЯКЪДЕ си го биваше за МВР, макар че и там не спря да плямпа и да обвинява другите, да кажем понякога резонно. За кмет имах и имам сериозни задръжки, а да го правим премиер е наистина абсурдно, това просто би било и уви ще бъде краят.
Last edited by Moridin on Tue Feb 10, 2009 11:24 am, edited 1 time in total.
This is it. Ground zero.
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Всъщност трябва да признаем, че в посока несвършена инфраструктурна работа община София е пълен аматьор в сравнение с Република България
дори без да си говорим за Тракия (макар че не знам как можем да пропуснем, особено след последните изцепки на Гагаузов), преди няколко седмици видях снимки от прословутия пътен възел Коритна - нищо и никво най-тъпо мостче, дето по света ги правят в свободното си време, което седя недовършено на края на тъжната и по своему магистрала Хемус близо ПЕТ ГОДИНИ за бога

дори без да си говорим за Тракия (макар че не знам как можем да пропуснем, особено след последните изцепки на Гагаузов), преди няколко седмици видях снимки от прословутия пътен възел Коритна - нищо и никво най-тъпо мостче, дето по света ги правят в свободното си време, което седя недовършено на края на тъжната и по своему магистрала Хемус близо ПЕТ ГОДИНИ за бога
This is it. Ground zero.
А! Магистрала ХЕМУС! Тя е започната да се строи преди дори нашите да са мислели да ме запланират за някога си. В момента от посока Варна се е разстрала на немислимите стотина километра дължина, тоест малко след Шумен по посока София. Като последната седемнайсеткилометрова отсечка до Шумен я строиха двайсетина години май.
ХЕМУС съществува някъде потенциално и виртуално, но уви, откъм матераилна гледна точка никаква я няма.
ХЕМУС съществува някъде потенциално и виртуално, но уви, откъм матераилна гледна точка никаква я няма.
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
1) Околовръстното не се прави от общината, а от държавата.
2) Не е готово! Драгалевци, Бистрица, Младост?!!? Доколкото знам, на Драгалевци продължава да има бая задръствания.
3) Знаеш ли кога ВСЪЩНОСТ трябваше да е готово по обещания?
Иначе се радвам, че го оправиха най-сетне да заприлича на нещо това околовръстно, но нит Бойко е виновен за това, нито се справиха особено добре и в срок
4) Бул. Яворов също по план сега ще го разрушат, за да го правят (уж) на две нива на кулата (както и Д. Цанков). Което е хубаво, ако стане, само по себе си, но междувременно дай да се запитаме за кво са харчили пари да сменят шибания асфалт
2) Не е готово! Драгалевци, Бистрица, Младост?!!? Доколкото знам, на Драгалевци продължава да има бая задръствания.
3) Знаеш ли кога ВСЪЩНОСТ трябваше да е готово по обещания?
Иначе се радвам, че го оправиха най-сетне да заприлича на нещо това околовръстно, но нит Бойко е виновен за това, нито се справиха особено добре и в срок

4) Бул. Яворов също по план сега ще го разрушат, за да го правят (уж) на две нива на кулата (както и Д. Цанков). Което е хубаво, ако стане, само по себе си, но междувременно дай да се запитаме за кво са харчили пари да сменят шибания асфалт

Last edited by Moridin on Tue Feb 10, 2009 11:42 am, edited 1 time in total.
This is it. Ground zero.
- Maledictus
- Warmage
- Posts: 1190
- Joined: Sat Feb 23, 2008 10:27 am
- Location: In the middle of the Danse Macabre
- Contact:
Мдам, БББ със сигурност не го виждам като премиер... Всъщност го виждам де, а и честно казано не знам кое е най-малкото зло сред политиците ни. Всички ще излязат с гръмки програми, пълни с "утрешен мармалад" и накрая няма да покрият и 20% от тях. Мисля си, че дори няма да гласувам.
Виж в МВР беше страшен. Истината е, че (вс това го зная от майка която работи там) той е свършил доста повече работа отколкото който и да било друг на неговия пост. Цялото медиино поведение зад себе си крие всъщност доста брутален и обигран в "тъмните дела" индивид. Според майка ми голяма част от покушенията над видни картофопроизводители са спретнати от БББ. Вероятно като зачистване на конкуренция, знам ли.....
Виж в МВР беше страшен. Истината е, че (вс това го зная от майка която работи там) той е свършил доста повече работа отколкото който и да било друг на неговия пост. Цялото медиино поведение зад себе си крие всъщност доста брутален и обигран в "тъмните дела" индивид. Според майка ми голяма част от покушенията над видни картофопроизводители са спретнати от БББ. Вероятно като зачистване на конкуренция, знам ли.....
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
А, последно - новия булвард от Младост до Ракова Болница, който поне съдейки по бгмапс не можаха да му направят ЕДНО баси отклонение към Мусагеница, за пореден път обричайки този нещастен квартал на това да бъде заобиколен от огромни улици и да има точно 1 (ЕДИН) изход към тях
За камерите по кръстовищата евала, макар никога да не съм чувал някой да е глобен. За сметка на това има камери например по бул. Вапцаров и Яворов в най-скоростните им части, където да се движиш с 50 означава реално да намалиш ужасно пропусквателността на булеварда, та е доста тъпо
Я кажете за новата система с билетчетата? Чувам, че и тя е бая солиден провал.

За камерите по кръстовищата евала, макар никога да не съм чувал някой да е глобен. За сметка на това има камери например по бул. Вапцаров и Яворов в най-скоростните им части, където да се движиш с 50 означава реално да намалиш ужасно пропусквателността на булеварда, та е доста тъпо

Я кажете за новата система с билетчетата? Чувам, че и тя е бая солиден провал.
This is it. Ground zero.
- Maledictus
- Warmage
- Posts: 1190
- Joined: Sat Feb 23, 2008 10:27 am
- Location: In the middle of the Danse Macabre
- Contact:
Системата нова е доста глупава. Самия проблем е в изпълнението.
Вместо да си купуваш билет можеш да си заредиш електронната карта със точки. Което е АБСОЛЮТНО същото. По-страшното идва със пенсионерските електронни карти, които също ТРЯБВА да се валидират, и първите няколко пъти озлобено старче което се опитва дас и валидира картата е забавна гледка, а после ти става жал. Да не говорим, че съм попадал сума ти пъти на ситуации в които валидаторът не работи и някой юнак блъска злобно отгоре му.
Много шум и много пари за нищо, дори всъщност не за нищо - усложняват се нещата с тия модерни технологии.
И за какво?
Отгоре нав всичко има линии, които валидатори скоро няма да видят. Примерно автобуси от младост. И какво прави човек, влял н на брой лева в електронна карта която няма как да валидира и попадне на някой контрол, който не прояви разбиране?
Единственото умно на теория нещо са билетните автомати вътре в самия автобус, които премахват досадното висене в очакване "водача" да ти продаде билетче..... Е, поне щеше да бъде, ако въпросните автомати работеха и се презареждаха редовно (веднъж в трол. 9 една мома пусна левче, машинката обаче не пусна билетче и не й върна левчето; момето разбира се реши да повтори и пусна още левче.... след което запсува), връщаха ресто и прочее....
А камерите по кръстовищата са нещото, което оправи настроението на майка за седмици напред - камерите се следят. Обаче на един пункт се падат пет камери и в даден ден се следи само една от тия пет (решава се коя на случаен принцип - да речем целиш табло с номерата на камерите с дъвка). Обаче пък се следи сериозно и дава ефект, понякога чисто психологически, често и практически, защото следящите офицери получавали премии (????) за работа по нарушение.
Вместо да си купуваш билет можеш да си заредиш електронната карта със точки. Което е АБСОЛЮТНО същото. По-страшното идва със пенсионерските електронни карти, които също ТРЯБВА да се валидират, и първите няколко пъти озлобено старче което се опитва дас и валидира картата е забавна гледка, а после ти става жал. Да не говорим, че съм попадал сума ти пъти на ситуации в които валидаторът не работи и някой юнак блъска злобно отгоре му.
Много шум и много пари за нищо, дори всъщност не за нищо - усложняват се нещата с тия модерни технологии.
И за какво?
Отгоре нав всичко има линии, които валидатори скоро няма да видят. Примерно автобуси от младост. И какво прави човек, влял н на брой лева в електронна карта която няма как да валидира и попадне на някой контрол, който не прояви разбиране?
Единственото умно на теория нещо са билетните автомати вътре в самия автобус, които премахват досадното висене в очакване "водача" да ти продаде билетче..... Е, поне щеше да бъде, ако въпросните автомати работеха и се презареждаха редовно (веднъж в трол. 9 една мома пусна левче, машинката обаче не пусна билетче и не й върна левчето; момето разбира се реши да повтори и пусна още левче.... след което запсува), връщаха ресто и прочее....
А камерите по кръстовищата са нещото, което оправи настроението на майка за седмици напред - камерите се следят. Обаче на един пункт се падат пет камери и в даден ден се следи само една от тия пет (решава се коя на случаен принцип - да речем целиш табло с номерата на камерите с дъвка). Обаче пък се следи сериозно и дава ефект, понякога чисто психологически, често и практически, защото следящите офицери получавали премии (????) за работа по нарушение.
Last edited by Maledictus on Tue Feb 10, 2009 12:30 pm, edited 1 time in total.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 27 guests