Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

Shamajotsi
Sorcerer
Posts: 427
Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm

Post by Shamajotsi » Sat Dec 13, 2008 5:23 pm

Везира.

User avatar
neEd'Le
Sorcerer
Posts: 438
Joined: Wed Oct 06, 2004 11:57 pm
Location: пуофдиф

Post by neEd'Le » Sat Dec 13, 2008 5:23 pm

разпуцвам world in conflict и играта е просто :shock: :shock:
за коледа даже смятам да си прибоцкам едно оригинално копие и да се насера онлайн,няма такава зарибявка,дори и при игра с ботове става някво уникално меле :shock:

междувременно почнах vtm:bloodlines пак,че миналия път не можах да я врътна заради скапан бъг :?
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Sat Dec 13, 2008 5:56 pm

Като говоря за предните игри, имам предвид цялата предна трилогия. Ако наказанието за падане в Пясъците можем да го броим в категорията "поне някакво", то това не може да се каже за следващите две части, особено при лайф ъпгрейдите. Особено последния на Двата трона. Който съвсем не е "опционален", защото не знам без лайф ъпгрейди как се убива боса накрая. А и не е като съвсем да си без наказание от падането - без наказание означава да се хвърлиш, Елика да те спаси и ти да си на отсрешната страна (което се случва, когато си на косъм от успеха и обикновено някъде средно на около петия път, а тогава ти се вижда справедливо).
Какви лайф ъпгрейди, какви пет лева, за пясъка, който ти свършва ти говорех. Това, че Елика те връща на последната платформа, а не преди последния скок е хубава идея, която може доста да те върне назад, но това е малко в стил "една стъпка напред, три назад". Изключително идиотска е идеята, че и да те върне Елика пак ти се брои лайт-сийда, който си уловил - на по-недостъпните места, вместо да се чуди човек как да се връща може просто да скочи, хване семенцето, падне и да се телепортира обратно. Също толкова глупав е моментът, че като скачаш от стена досега поне винаги моментът да го сториш е като почнеш да се спускаш надолу, няма преценяване "тука ли трябва да скоча" или малко по-напред - натискаш скока, чакаш секунда-две, гледаш пичът почва да криви надолу - скок.

Друга тотална дебилщина, която ми лази по нервите още от Warrior Within е набирането на клавишите, за да довършиш противника. Тук имаме и ново двайсет обаче - като правиш блок с меча се движиш по-бързо от нормалното. WTF? Въобше самият факт, че си нямам никва идея какво правя в битките, а досега от 5 "боса" никой не ме е забавил повече от пет минути не е много ласкав за качеството им.
Не се правя на тъп. Въобще не съм те питал дали според теб има гравитация или не, а те питам как говориш за анахронизъм, при условие, че самата хронология на въпросния свят не ни е известна.
Е, щом смяташ, че Принцът хем се бие с меч, хем и за гравитацията знае и е сигурен, че и Елика знае какво е това и яде ли се, кой съм аз, че да споря... Може и в 24 век да се развива действието щом си рекъл.
Именно като превод от въображаем език, преводът трябва да е на "актуален английски". Защото героите не говорят помежду си с архаизми. Т.е., ако някой симпатяга превежда този пост след хиляда години, той трябва да преведе "симпатяга" по "актуален" начин, а не като "приятен човек", да кажем.
Не бих казал - ако намериш Беоулф или рандъм мит на съвременен английски примерно ме съмнява в него да видиш думи като "bad guys" и "girlfriend". Аз не искам героите да си говорят все едно са герои от Grand Theft Auto, но то си е въпрос на вкус, в крайна сметка.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Dec 13, 2008 6:01 pm

В крайна сметка не съм сигурен колко сте я играли играта, но според мен диалозите и пасват чудесно. За разлика от предишните игри, където в 95% от времето скачаш на ляво, на дясно, като малоумник и трепеш орди с гадове. Тук се развиват отношенията между Елика и принца и лично за мен това е напаснато добре. Не разбирам как може да не ви харесва играта, но не всеки е длъжен да я хареса. Няма нужда да се караме. Като видя нещо от сорта на "ти тъп ли си или на тъп се правиш?" и просто meh... Не мисля, че е нужно да се обиждате за да се води някакъв спор, но изглежда Matrim е имал доста високи очаквания от играта. Моите също не бяха малки, но останах доволен. Тази игра просто отнася другите, като изключим може би Sands of Time, която също е доста добра.

Shamajotsi
Sorcerer
Posts: 427
Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm

Post by Shamajotsi » Sat Dec 13, 2008 6:08 pm

Еми и аз точно за свършването на пясъка ти говоря - лайф ъпгрейдите в Двата трона са най-трудните за минаване места откъм акробатика (ако не броим последния бос, ама там проблемът е комплексен). Бонус - като ти свършат пясъците, те връща без пясъци. Хак да ми е задето въобще се пробвах... Между другото, това със сийдовете признавам, че е експлойт.

Не виждам каква е връзката между мечовете и идеята за гравитацията. То между другото тука и цепелини се забелязват, никой не прави проблем. А и аз между другото не приравнявам света на Принца с нашия, че инак баш анахронизмите да са ти проблема. И то баш този.

Също така не схващам защо нацепи ама баш Беоулф в дискусията. Да не мислиш, че древните англосаксонци или каквито са били там са говорели в мерена реч с цезура?

П.П. Наистина, няма нужда да се караме. Аз не карам хората да харесват нещото. Но когато някой застане и каже "Не харесвам тази игра и хората които я харесват са бахти ритардовете" (свободен, но спазващо смисъла преразказ на казаното от някои), то държа все пак да се защитя, най-малкото.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Sat Dec 13, 2008 7:23 pm

Някой ще ме светне ли каква е идеята на поредицата "капани" (пипалца) по стените? Имам предвид правиш wall-run --> скок на друата стена--wall-run--> скок и така още няколко пъти. След като не може да контролираш скороста на бягането по стената или да спираш, само на мен ли ми се струва, че ако избегнеш първия капан останалите или трябва да са така нагласени, че да минеш без проблеми или са просто невъзможни за минаване? Със същия успех можеше да има само едни пипалца в началото и след това само да скачаш по стените. Или изпускам някакъв важен момент?
Също така не схващам защо нацепи ама баш Беоулф в дискусията. Да не мислиш, че древните англосаксонци или каквито са били там са говорели в мерена реч с цезура?
Не, мисля, че древните перси или каквто там се водят героите не са говорели като днешните тийнеджъри.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Dec 13, 2008 7:43 pm

Matrim wrote:Някой ще ме светне ли каква е идеята на поредицата "капани" (пипалца) по стените? Имам предвид правиш wall-run --> скок на друата стена--wall-run--> скок и така още няколко пъти. След като не може да контролираш скороста на бягането по стената или да спираш, само на мен ли ми се струва, че ако избегнеш първия капан останалите или трябва да са така нагласени, че да минеш без проблеми или са просто невъзможни за минаване? Със същия успех можеше да има само едни пипалца в началото и след това само да скачаш по стените. Или изпускам някакъв важен момент?
Също така не схващам защо нацепи ама баш Беоулф в дискусията. Да не мислиш, че древните англосаксонци или каквито са били там са говорели в мерена реч с цезура?
Не, мисля, че древните перси или каквто там се водят героите не са говорели като днешните тийнеджъри.
Уф пич, то бива да имаш негативно отношение ама чак пък толкова... Пипалата се движат, както вероятно си забелязал. За да преминеш трябва да уцелиш правилния момент за тръгване. Понякога е достатъчно лесно да го уцелиш, понякога нямаш тоя късмет при по-дълги участъци. Какво толкова има да му мислиш. Възможни са за минаване в зависимост от това кога тръгнеш. Ритъма им е еднакъв и съвсем лесно може да се прецени. Това че ти си минал на късмет не значи нищо. Виж ако толкова много те дразни тази игра, нека просто спрем да коментираме.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Sat Dec 13, 2008 8:19 pm

Пич, правилният момент на тръгване ти гарантира минаването на всички пипала от поредицата, това ми е мисълта. В смисъл, като минеш първите след това може въобще да не гледаш останалите, защото със сигурност ще ги минеш...а и да не ги минеш не е като да има какво да сториш. :lol: Макар че аз доста се постарах да скачам уж по-късно или по-рано от необходимото, но мина ли първото досега следващите не са ме уцелвали, така че ми се струва, че са там само да плашат гаргите. Дано по-нататък нещата да се променят.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

Shamajotsi
Sorcerer
Posts: 427
Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm

Post by Shamajotsi » Sat Dec 13, 2008 8:32 pm

Това за пипалата ти го обясниха...

А за другото, направо се изумявам - не знаех, че има нужда да го кажа, ама ти за "регистър", таковата, да си чувал? "Сфера на общуване"? В "Беоулф" речта на героите не е разговорна, поради съвсем очевидни причини. "Беоулф" да поясня, не е фентъзи на еди-кой си незнаен писател. "Беоулф" е народно творчество. Много лесно се забелязва по оцелелия до нас ръкопис пластовете културно развитие на мита. Туй е нещо като "Изел е Делю Хайдутин". Там се говори така:

-В селоно имам две лели,
да ми ги не потурчите,
да ми ги не почорните,
че га си слезам в селоно,
мночко щат майки да плакнат,
по-мночко, млади невести.

Епа тъй ли да си думат юнаците в таз електрическа забава?

И не, древните перси не са говорели като днешни тинейджъри (бтв, която учителка по английски те е учила, че това е дума, която се употребява само от тинейджъри, ама много яко те е излъгала). Говорели са си като древни перси. На разговорен език. С цел някакъв превод, трябва да се преведе не като перси, които четат ферманите на царя, не като че са журналисти, не като че са древноперсийски поети, не като че ли са древноперсийски учени... ако си отвориш някой учебник по Български език и Литература, че и ако вземеш да прочетеш два-три реда, току-виж си разбрал, че току-що ти изброих четири от петте сфери на общуване, които би трябвало да познаваме, при все, че имаме средно образование и двамата. Остава само един. Оставям сам да си разгадаеш загадката.

П.П. Поздрав - http://www.youtube.com/watch?v=bQ5hk8l- ... re=channel
По-скоро с 1:27 - 1:40, другото спокойно можеш да го игнорираш.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Sun Dec 14, 2008 1:58 am

Ако и кажеш къде съм казал, че Беоулф е фентъзи цена няма да имаш. :)
(бтв, която учителка по английски те е учила, че това е дума, която се употребява само от тинейджъри, ама много яко те е излъгала
И това не съм казал, но диалозите като цяло са на ниво американски тийнове. Вероятността на сценариста да не му е пукало точно как биха си говорили героите ако наистина бяха в света на играта аз поне подозирам, че клони към 100%, просто каквато таргет аудиторията такива и диалозите. Щом те радват, радвам се за теб.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

Shamajotsi
Sorcerer
Posts: 427
Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm

Post by Shamajotsi » Sun Dec 14, 2008 2:15 pm

Еми не си го казал, но "Принцът" е фентъзи игра, а не народно творчество, т.е. пак да се върнем на въпроса - как го джасна този "Беоулф" в този разговор, въобще не мога да те разбера...

Също така, ти в началото ми говореше за някакви анахронизми, риалити шоута, сега твърдиш, че говорят като тинейджъри, при туй американски.

И сам не знаеш какво искаш да кажеш, но аз поне си знам какво аз искам да кажа: двамата не говорят като американски тинейджъри*, не говорят като кубински пенсионери, английски юпита или руски хакери. Те говорят така, както се изисква в ситуацията. Използват разговорни фрази и думи, те това е. Разговорите по дух не се различават от предните части (така де, освен втората, където просто Принца беше баси имо-то), като разликите, доколкото ги има са в плюс на сегашната, като един от плюсовете е, че сегашните разговори са много повече, а другия плюс за хора като теб е, че тези разговори съвсем не са задължителни...

Последно - ама много ми е интересно каква ти е идеята за разговор между персийци? Как се разграничава от разговора между чукчита, българи и англоговорящи? Наместо да ми даваш примери като "Беоулф", "Илияда" или "Рамаяна", наместо да даваш определения "синьо", "по-инак" и "по-неанахронично", дай направо някакъв пример от десет реплики, които да не са взети от разговор тип "цар говори официално на скъп гост" или "свещенник чете литургия", нито "някакъв чете поезия". Най-нормален разговор.

*Между другото, нещо си добил изключително погрешно впечатление за американските тинейджъри, не знам как, при все, че ги виждаме по филми, телевизия (МТВ най-вече) и къде ли не...

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sun Dec 14, 2008 9:12 pm

Принцът е фентъзи в Персия бтв. Също както приказките от 1001 нощи, които би трябвало да му служат за вдъхновение. Не знам кой е крив и кой е прав тук, но наличието на исторически сетинг само по себе си поставя някакви изисквания за историята и комуникацията между персонажите. Вече дали си говорят на "Уот'с ъп, хоуми" или "Дюд, дет уас лайк соу оусъм" не знам, при положение че играта не ми е с висок приоритет и няма да я подхващам скоро.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Mon Dec 15, 2008 2:47 am

Мен ме дразни друго нещо. От всичко, което може да не им хареса в играта, както Матрим е изброил нещата, които не му харесват, от всичко това графиката не им харесва? Как е възможно това? Да вярно, че сенките можеха да са по-добре, но графиката е невероятна. Още от началото с пясъчната буря изглежда добре, а после когато започнеш да лекуваш земите си проличава истинската и красота. Просто много се радвам, че са тръгнали в тази посока. За мен е непосилно да разбера как хора могат да се откажат от играта заради тази чудесна графика, вместо примерно заради някой геймплей елемент или нещо друго.

Графиката определено е МНОГО ДОБРА!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Dec 15, 2008 9:08 am

A ще врви ли на 128 жидео на лол?

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Mon Dec 15, 2008 3:56 pm

Преставам спора за диалозите поради острата му безсмисленост. Само искам да спомена, че за мен те изобщо не са като тези в The Sands of Time, които идеално пасват на атмосферата там и като преигравам играта и да можех никога не бих ги скипнал.
Иначе новия Принц с напредването и ме радва повече поради поредиците от скокове, които са доста весели, най-вече защото как Елика те връща достатъчно назад, за да чувстваш някакъв стимул да задобрееш. Но събирането на семената дава на играта една доста дразнеща аркадност, Минаването по няколко пъти през едно ниво ми лази по нервите още от Warrior Within, но там поне беше малко по-добре обосновано от "ми появяват се тия семена и аз не знам откъде и защо но пък знам, че ще имам точно пределени суперсили като ги хапна". :) Но това е бял кахър в сравнение с най-големият проблем, а имеnно button-mashing при битките. За да не те убият теб - яко помпане, за да убиеш ти пак помпане. Пълна простотия. Добре, че поне помпането е много по-лесно отколкото в Warrior Within, където ги губех тия "схватки" честичко, докато тук почти всички съм спечелил, нямам идея дали разликата от факта, че тогава играех с геймпад, а сега се набирам на левия бутон на мишката. Иначе боят ме радва все повече и повече, нищо че съм тотален ламюга в него.
A ще врви ли на 128 жидео на лол?
Ами при мен върви на вградена видеокарта Радеон 3200. Не особено добре, разбира се, но върви.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests