Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Fri Dec 12, 2008 2:08 am

Matrim wrote:Само пролога на новия принц съм изиграл, но освен да се съглася с казаното от Драгън мога да добавя и безумно клишираните диалози. Принцът е тактъв тъпоумник, че одма ми стана противен. Иначе е весело, че има още нови възможности за акробатики, в следващата част сигурно ще може и да лети тоя пич. :D
Ебаси майката! :shock: Защо си я поръчах аз, ако няма да е добра... :evil:

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Dec 12, 2008 9:41 am

От един месец само Red Alert 3 играя и все не намирам време да напиша едно дълго ревю по темата.
Чудно колко човека я чакаха преди още да излезе а сега никой един ред не написа (може би са заети да мачкат в мулти).
Dead space си я оставих за празниците :)

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Dec 12, 2008 10:04 am

Еми аз лично се занимавам с Gears 2, Fable 2, Fallout 3, Dead Space, Midnight Club: LA, Uncharted: Drake's Fortune... И до RA3 ще стигна скоро, но не е с най-висок приоритет.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Dec 12, 2008 11:13 am

Ами аз тъй като нямам време да седна да играя сериозно на някоя игра жуля мулти на RA3 по 2-3 карти на ден.
Играта е пипната много именно в този аспект и смело заявявам че никоя C&C не е била толкова балансирана и премисляна за мулти.
В Сегашния си вариант играта спокойно се равнява по баланс и динамика с игрите на Relic , запазвайки хем стария стил хем вкарвайки нови елементи (за разлика от тромавия и скучен Age 3).
Така и така съм почнал да обяснявам поне да кажа промените.
На първо време БАМ елемента или прекалено многото супер оръжия изнасящи противника без участие на войска са изчезнали или са направени много трудно достъпни.
На мястото на дървото със специални умения които се отключваха в процеса на играта има пак подобно меню но с три колони ъпгрейди. За разлика от Генералите където можеше да се спестят точки и направо да се чукне силно умение тук за последните tier трябва да се мине през останалите. Като пак за разлика от генералите тук ъпгрейдите са по една точка , и са или чисти ъпгрейди или подобряват старо умение. Особеност е че точки за ъпгрейди се натрупват в зависимост от понасяните щети- колкото по интензивен бой се води толкова по бързо се натрупва.
Второ- тактиката с кули и глуха защита в базата става невалидна- всичките раси имат прекалено много начини за преминаване през статичната защита- да не говоря че замаскираните единици като шпионите и транспортните наистина са замаскирани и кулите не ги засичат (както в други игри) .
Терена играе голяма роля - има височини , водна площ - съответно много единици са амфибийни, могат да стрелят през височини или да ги преодоляват, други пък , иначе силни са неамфибийни или не могат да стрелят нависоко.
Въздушните единици за пръв път в игра от поредицата са реален фактор и буквално могат да те смажат с въздух ако не се сетиш да използваш комбинирана защита от кули, единици и самолети.
В точно тази игра два самолета за по 800 пари на американците свалят кула за 1200 без да понесат и минимална щета. Виждал съм игри в които американец само със самолети отбива голяма атака по земя без да го барнат противовъздушните пехотинци.
Артилерията стреля наистина отдалеч- това важи главно за корабите- ракетоносачите на руснаците спокойно пуцат през 2 екрана през хълм право в базата на неразумника който не е направил въздушни и морски сили.
Всяка единици има някакво приложение и специално умение което дори върши работа :)
Пехотата ако е бъде сгазена или убита от въздух е реална сила която рути сгради и печели престрелки за разлика от предишни игри в които беше само за отбиване на номера.
Всъщност мога да отбележа че с пехота се влиза доста лесно на база защитена само с кули.
Експанването на базата е по лесно отвсякога. Японците могат да си строят сгради където си искат, американците директно използват камиона за ресурси да направят нова ресурсодобивница а и трите раси може най легално да си сгънат MCV- то когато си искат и да си го преместят.
Резултатът- динамика и разнобразие. Никога не може да си сигурен какво ще дойде насреща и обратното - може да прилагаш различни тактики без да знаеш че са обречени и само танковете правят нещо.
като казах танкове те са заслабени а при руснаците се вадят чак на втори tier което прави танк ръша мисията невъзможна.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Fri Dec 12, 2008 1:59 pm

RRSunknown, много хубав коментар. Наистина са постигнали страхотен баланс в играта. Доста рядко се среща всички единици да имат своето реално приложение. Особено забавно е когато някой играе със самолети. Просто когато някой добър ме натисне със самолети наистина става много тегаво. Понякога си мисля, че едва ме оставя да завържа някаква сносна контра атака. Яко защитаване щото я изтарвеш и те изнася на няколко минавания.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Fri Dec 12, 2008 2:03 pm

А аз цъкам King's Bounty wyw wsqka edna minuta vyzmozhna na kompa v nas, mn e dobro.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Dec 13, 2008 2:19 am

А аз вече да коментирам по PoP, че я получих и поиграх. Та какво мога да кажа... I love it! Беше ми съвсем малко досадно в началото докато свикна с движението, но определено си заслужава. Графиката е чудесна и геймплея е по-изпипан.

Не можеш да умреш и точно това прави тази игра по-добра от старите. При старите игри можеше да прекараш тонове време преминавайки през някоя местност и да умреш без да искаш и се налагаше да правиш постоянни презареждания на сейфове и т.н. Тук е направено по различен начин. Когато стъпиш някъде на нещо стабилно женката ти действа, като един по-бърз Quick Save. И ако случайно паднеш в маршрута си през разните препядствия, тя те връща обратно на най-близкото сигурно място където сте били. Според мен това е добре и премахва дразнещия елемент от играта. Защото нямам нищо против да умра след дълга серия скоци и препядствия, но след 3-4 презареждания на сейфове ми се убива кефа, докато така можеш да си падаш и отнема само момент и момата те връща от където си тръгнал.

Босовете не са нищо уникално бих казал. Бойната система всъщност ми се вижда доста по-разчупена и свободна, отколкото в предишните игри. Защото докато в старите PoP свеки бос си имаше някаква стратегия и ударите, и комботата всъщност нямаха много общо с играча, то тук ни се предлагат най-различни възможности за бой. Комбинации при атака и при защита, които изискват доста бързина. Особено при защита, но като цяло боя е много по-разнообразен. Поне за мен.

Ost-a е супер! Адски много ме кефи! Има опция за диалог и има купища диалози между принца и принцесата, в които се леят остроумия. Принца е абсолютен разбойник и ме кефи много повече, отколкото в предишните игри. Броя на шегите му е направо уникален. Постоянно изкарва някакви изцепки.

Та мисля да завърша с това, че според мен този PoP е най-добрия! Просто събира в себе си всичко най-добро от предишните игри и добавя още нещо! Покупката определено си заслужава!

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Sat Dec 13, 2008 3:34 am

Не можеш да умреш и точно това прави тази игра по-добра от старите.
По-добра ако човек е умствено изостанал или сакат може би. Аз самият се имам за доста несръчен на подобни игри, но Принцът никога не е страдал от прекомерна трудност, нямаше нужда от такива "нововъведения". Едно, че аз докъдето съм стигнал пътят и начинът на минаване са ОЧЕВАДНИ в 98% от случаите, а дори и да не са - ами скачаш накъдето ти скимне, ако стане, стане, ако не пак пробваш нещо друго без да губиш нищо. половината тръпка се губи. То и кинжалът на времето си биеше на чийт, но беше елегантен чийт с ограничения. Моментът с посивяването на екрана, за да ти подскаже, че трябва да викаш Eлика за дългите скокове е просто "no comment". Или скок от колона на стена, при което няма даже нужда да се тюхкаш дали ще уцелиш момента да натиснеш пак бутона - пичът сам почва да уол-рънва без човек да пипа копчетата. Е, нямаше нужда наистина. Май и капани няма, с което интригата совсем изчезва. Дано по-нататък стане по-трудничко, защото досега само с контролите се боря и почвам да се чувствам като хардкор геймър какъвто със сигурност не съм.

В боевете просто помпя копчетата на случаен принцип почти, което изненадващо засега носи успех. Но положението на камерата при тях ме влудява.
Адски много ме кефи! Има опция за диалог и има купища диалози между принца и принцесата, в които се леят остроумия.
Остроумия? Сигурно в Биг Bрадър 4 или в Хрониките на Ралмия има по-забавни диалози, да не говорим за тоновете анахронизми като "girlfriend' или "gravity". Поне по случайност да бяха вкарали нещо смешно, но засега такова не съм видял.

Засега сюжетът се люшка между липстващ и потресаващо клиширан, да не кажа тъп.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Dec 13, 2008 2:11 pm

Какво мога да кажа? Вкус? А с какво старите са по-добри? По-трудни ли са, като ти се налага да презареждаш сейфове? Каква е разликата? Ами в битките? Кое беше по-добро в старите? Може би флашванията на босовете, които водеха до кът сцени убивайки босовете с минимално усилие? Или битките срещу много гадини наведнъж?

За мен тази в тази игра има всичко хубаво от старите без дразнещите елементи. Хубава графика комбинирана с невероятни акробатики. А диалозите явно е въпрос на вкус, но аз не съм очаквал и не съм искал нещо нечувано. Този тип диалози е нов в PoP и на мен ми харесва. По-добре от старите тип: "ФАРА О НЕ ФАРА!!@!@! ЩЕ ТЕ СПАСЯ!". See what i did there?

Между другото на какво я играеш играта? Защото на PC версията лично аз свикнах с контролите доста бързо. В началото ме дразнеше вървенето по стената как става, но свикнах и общо взето това беше единственото в контрола, което ми досаждаше. Може би малко ме дразни, че при босовете за много кратко ми се отварят възможности за разните там хвърляния и акробатики при защитата. Обикновено докато сваря да натисна бутона, който ми иска и боса вече ме е цапардосал. :)

Shamajotsi
Sorcerer
Posts: 427
Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm

Post by Shamajotsi » Sat Dec 13, 2008 2:35 pm

Поиграх играта и... просто не ви разбирам...
Matrim wrote:
Не можеш да умреш и точно това прави тази игра по-добра от старите.
По-добра ако човек е умствено изостанал или сакат може би. Аз самият се имам за доста несръчен на подобни игри, но Принцът никога не е страдал от прекомерна трудност, нямаше нужда от такива "нововъведения".
Първо, като си толкоз духовит, еми и аз, таковата ще бъда. Не разбирам на кой трудността на предния Принц може да му хареса повече, освен хората, които се обличат в черни латексови дрешки и им викат мазохисти. Останалите сме "сакати"...
Matrim wrote: Едно, че аз докъдето съм стигнал пътят и начинът на минаване са ОЧЕВАДНИ в 98% от случаите, а дори и да не са - ами скачаш накъдето ти скимне, ако стане, стане, ако не пак пробваш нещо друго без да губиш нищо. половината тръпка се губи.
Ми те и в предната игра бяха очевидни. И там стените се бяха изтъркали от стотици хиляди поданици на царя на Вавилон, които са уол-рънвали стените за кеф преди теб. Номерът се криеше в това, че ако принцът скочеше с 10% по-натака, а не по-инак си ебеше майката (наместо Фара или Кайлина). Ей, как можах да забравя няколкото пъти, когато пътят напред не бе очевиден и когато трябваше да завъртиш камерата под супер-изкилифинчен ъгъл за да видиш, че архитектът на еди-кой си дворец е оставил ниша, за хората, които не обичат пода, а изкат да се катерят по стените. Много интересен момент от играта, съгласен съм, много пъти съм се съгласявал с теб, докато съм се чудил дълго защо им се дава алкохол на левъл-дизайнерите.
Matrim wrote: То и кинжалът на времето си биеше на чийт, но беше елегантен чийт с ограничения.
За акробатиката си прав - без сарказъм, беше по-забавно. /Сарказъм моуд/ А с битките беше още по-забавно! Ултра-мега-супер забавно! Особено последния бос на Двата трона. Убиваш го до две трети. Той те убива. Риуайнд. Той те убива. Риуайнд. Той те убива. Риуайнд. Той те убива. Лоуд. Смъкваш му живода до две трети. Той те убива. Риуайнд... върховно...
Matrim wrote: Моментът с посивяването на екрана, за да ти подскаже, че трябва да викаш Eлика за дългите скокове е просто "no comment".
/Нормал моуд/ Ще проверя дали не може да се маха. Май може.
Matrim wrote: Или скок от колона на стена, при което няма даже нужда да се тюхкаш дали ще уцелиш момента да натиснеш пак бутона - пичът сам почва да уол-рънва без човек да пипа копчетата.
/Сарказъм моуд/ Съгласен съм. Затова ти препоръчвам тази игра: http://en.wikipedia.org/wiki/Dance_Dance_Revolution
Matrim wrote: Е, нямаше нужда наистина.
Знам, че е извадено от контекста и вече не знам в каква връзка си го казал, но като те знам какви ги плещиш, ти отговарям: тц, имаше и то голяма.
Matrim wrote:
Адски много ме кефи! Има опция за диалог и има купища диалози между принца и принцесата, в които се леят остроумия.
Остроумия? Сигурно в Биг Bрадър 4 или в Хрониките на Ралмия има по-забавни диалози, да не говорим за тоновете анахронизми като "girlfriend' или "gravity". Поне по случайност да бяха вкарали нещо смешно, но засега такова не съм видял.
Сега, ще ме прощаваш, но първото е въпрос на вкусове. И не ми сравнявай неща с риалити шоута, които само ти гледаш от тук присъстващите, навярно. За другото - верно, бе, пич, когато за втори път са пленявали Лошия бог гравитацията не била още измислена, а се появява чак след третото му пленяване. Сериозно - не се оплакваш от цепелините на Алхимика, а от "гравитация" като анахронизъм? И какво имаш предвид под това, че "гадже" е анахронизъм? Че тогава хората не са се влюбвали или че тази дума не се е ползвала? Ако е второто - еми, таковата, дори да приемем, че трябва да съотнасяме всичко към времето преди настъпването на мюсюлманството в Персия, то тогава и съвременен английски не е имало.
Matrim wrote:
Засега сюжетът се люшка между липстващ и потресаващо клиширан, да не кажа тъп.
Абе те много игри са така. Освен Дуум, където сюжетът е много оригинален, затова хората я играят нон-стоп. Или на Еди-какво-си-Крафт, дето добре, че е сюжета, инак хората нямаше да цъкат в мулти. И най-първия Принц на Персия, откотого Шехерезада е взела идеята за Аладин и който сюжет е бил толкова успешен, че е накарал хората да направят сто милиона продължения на играта (пардон, шест).

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Dec 13, 2008 3:05 pm

хаха не знам за вас но май не сте играли платформери никога за наречете принцовете от серията за пясъците трудни.
Мога да се хвана на бас за 1000 лева че ще мина Sand of Time без да сбъркам на скок повече от 3 пъти.
Кое точно ви затрудняваше дечица мили- това че не може да се падне от ръб и принца сам се хваща?
Ако говорим за по нови игри Shadow of the Collosus и God of War имат 100 пъти по гадни скокове.
А ако говорим за чисти платформери едно супер марио ще се стори явно непосилно на кандидатите - принцове.
За мен подобни подходи като в Assasin's Creed и сега в принца са чиста гавра с геймплея.
Очаква следващата игра да е предвидена за инвалиди- играе се с едно копче на мишката - върви филмче и играча само клика когато му укажат.
Абе те много игри са така. Освен Дуум, където сюжетът е много оригинален, затова хората я играят нон-стоп. Или на Еди-какво-си-Крафт, дето добре, че е сюжета, инак хората нямаше да цъкат в мулти. И най-първия Принц на Персия, откотого Шехерезада е взела идеята за Аладин и който сюжет е бил толкова успешен, че е накарал хората да направят сто милиона продължения на играта (пардон, шест).
FAIL- точно заради това че няма сюжет се чака геймплей- и в Марио няма и никога не е имало сюжет но има рефлекси и разнообразие. В момента в който това изчезне се чака именно на сюжет и графика.

Shamajotsi
Sorcerer
Posts: 427
Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm

Post by Shamajotsi » Sat Dec 13, 2008 3:22 pm

Позна - не играя платформени игри, като се изключи тази поредица. И Супер Марио. Но общо взето геймпад не съм хващал от... 13 години, когато за последен път играх на моята "Сега" или каквото и да е било. За това не ми казвай колко по-трудна била Бога на войната, защото: 1. Това не гарантира, че трудност=хубавост, 2. Кога ти дойде на ум, че искам да я играя?

За хващането на ръбове си прав - имаше го и беше супер. Оставаше и да го няма.

Супер Мариото не е трудно или поне не ми беше, когато бях малък. А и след като сто пъти умреш на ниво 5-4, да кажем, си научил наизуст ниво 1-1. Да ме пита човек как съм имал нерви да го играя, когато съм бил на 5-6.

И не разбрах къде фейлнах. В Принца геймплея си е супер и е с точната трудност. Супер Мариото също. Второто изкуство на войната пък хептен. Третото, както и Изкуството на Космоса ама баш. А да не говорим, че графиката на Принца е яка. Героите са си точно сел-шейднати. Околността няма как да бъде, защото и без това сега сече на места. За сметка на това, някои плочки по стените изглеждат почти истински. И хич едното не влиза в конфликт с другото, по неведоми за мен причини. Принцът си е на точното място така, както е - атмосферата кърти отвсякъде. Така че: WIN!

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Sat Dec 13, 2008 4:30 pm

Shamajotsi, ти така се засегна все едно си от създателите на играта. Успокой топката малко. :lol:
Първо, като си толкоз духовит, еми и аз, таковата ще бъда. Не разбирам на кой трудността на предния Принц може да му хареса повече, освен хората, които се обличат в черни латексови дрешки и им викат мазохисти. Останалите сме "сакати"...
На това ако му викаш духовитост може и наистина да си помогнал за диалозите в новия Принц. Не виждам къде е мазохизма в това да има някакво наказание за непрекъснати падания, но щом си рекъл. Лично за мен може би най-удовлетворяващите нива на Sands of Time са последните, защото там се вижда кой се е понаучил поне малко от малко да прави акробатиките и кой разчита само на пясъка. Има си тръпка просто. И трудността не е прекомерна, щом ламер като мен се справя. Като стигнах до Конкубинката и Елика я вързаха с някаква магия, си казах "Яко! Сега ако падна ще взема да пукясам!" Но не би, и увързана момата нямаше никакви проблеми да ме улови за яката при падането, което замалко да ме събори от стола от смях.
Ми те и в предната игра бяха очевидни. И там стените се бяха изтъркали от стотици хиляди поданици на царя на Вавилон, които са уол-рънвали стените за кеф преди теб. Номерът се криеше в това, че ако принцът скочеше с 10% по-натака, а не по-инак си ебеше майката (наместо Фара или Кайлина). Ей, как можах да забравя няколкото пъти, когато пътят напред не бе очевиден и когато трябваше да завъртиш камерата под супер-изкилифинчен ъгъл за да видиш, че архитектът на еди-кой си дворец е оставил ниша, за хората, които не обичат пода, а изкат да се катерят по стените.
Е, то в новата игра и да искат не могат да го направят това, защото камерата ти дава да я въртиш доста малко, да не говорим, че Елика и посоката в която трябва да се насочиш ти подсказва. Аз лично не обичам всичко да ми поднасят на тепсия, теб ако те кефи, радвам се за теб.
А с битките беше още по-забавно! Ултра-мега-супер забавно! Особено последния бос на Двата трона. Убиваш го до две трети. Той те убива. Риуайнд. Той те убива. Риуайнд. Той те убива. Риуайнд. Той те убива. Лоуд. Смъкваш му живода до две трети. Той те убива. Риуайнд... върховно...
Не съм стигал до него, защото Двата Трона също доста посмукваше, но лично за мен битките с много противници са по-забавни. А и доста тъпо злият бог да има три миниъна на кръст в цялата игра.

За другото - верно, бе, пич, когато за втори път са пленявали Лошия бог гравитацията не била още измислена, а се появява чак след третото му пленяване.
Правиш ли се на тъп или просто си идиот? Гравитацията я имало, но концепцията, че като падаш това се дължи на нещо наречено гравитация я е нямало. Схващаш ли ми тънката мисъл?
И какво имаш предвид под това, че "гадже" е анахронизъм? Че тогава хората не са се влюбвали или че тази дума не се е ползвала? Ако е второто - еми, таковата, дори да приемем, че трябва да съотнасяме всичко към времето преди настъпването на мюсюлманството в Персия, то тогава и съвременен английски не е имало.
Не е имало, но ако приемем, че диалогът е превод от някакъв въображаем език, аз не ща да виждам думи, които се употребяват с това си значение от скоро. Убива приказно-фентъзи атмосферата. Няма да се учудя ако и "gangsta" видя скоро.
Абе те много игри са така. Освен Дуум, където сюжетът е много оригинален, затова хората я играят нон-стоп. Или на Еди-какво-си-Крафт, дето добре, че е сюжета, инак хората нямаше да цъкат в мулти. И най-първия Принц на Персия, откотого Шехерезада е взела идеята за Аладин и който сюжет е бил толкова успешен, че е накарал хората да направят сто милиона продължения на играта (пардон, шест).
Значи викаш понеже средностатистическият гейм-сценарист посмъртно не може да скалъпи хубава история това някак трябва да ме убеди, че Принца няма никаква нужда от сюжет и аз следва да съм доволен, че героите все пак си имат имена (добре де, поне мацката и боговете имат, за другите не съм сигурен)? Убеди ме напълно [/сарказъм].
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

Shamajotsi
Sorcerer
Posts: 427
Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm

Post by Shamajotsi » Sat Dec 13, 2008 5:00 pm

Обидих се от позицията на "сакат" човек ;) . По ред на номерата...

Като говоря за предните игри, имам предвид цялата предна трилогия. Ако наказанието за падане в Пясъците можем да го броим в категорията "поне някакво", то това не може да се каже за следващите две части, особено при лайф ъпгрейдите. Особено последния на Двата трона. Който съвсем не е "опционален", защото не знам без лайф ъпгрейди как се убива боса накрая. А и не е като съвсем да си без наказание от падането - без наказание означава да се хвърлиш, Елика да те спаси и ти да си на отсрешната страна (което се случва, когато си на косъм от успеха и обикновено някъде средно на около петия път, а тогава ти се вижда справедливо).

За теб сигурно са, на мен битките не са ми забавни въобще и затова ги скипвам където мога.
Не се правя на тъп. Въобще не съм те питал дали според теб има гравитация или не, а те питам как говориш за анахронизъм, при условие, че самата хронология на въпросния свят не ни е известна.

Именно като превод от въображаем език, преводът трябва да е на "актуален английски". Защото героите не говорят помежду си с архаизми. Т.е., ако някой симпатяга превежда този пост след хиляда години, той трябва да преведе "симпатяга" по "актуален" начин, а не като "приятен човек", да кажем.

Добре, за сюжета не съм приложил убедителен коментар, но предпочитам такава история пред абоминациите, които се срещат навсякъде - разбирай, оригиналничене и бягане от клишетата постигнато с клизма, което само по себе си, парадоксално, се превръща в клише. И съм много радостен, че не се е получило това, което очаквах от трейлъра, който мязаше на скапано AMV.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sat Dec 13, 2008 5:11 pm

Какво разбираш под последен бос в двата трона?

Щото това май бяха братята а тях след втория опит си ги трепеш за норматив.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests