
Doom 3 е доста слаба в сравнение с пряката си конкуренция (сиреч - екшън хорърите), а що се отнася до това, че е най-големият шит на id - ми точно това е. За един AAA девелъпър не е достатъчно да прави просто "ОК" игри.
Moderator: AlDim
Мен след десет минути игра ме болеше лявото рамо. Никога друг път не съм изтривал игра с такъв кеф... и никоя друга игра не ме е карала да чувствам такъв дисконфорт. Дизайнера, дето е измислил позицията на камерата, за нищо не става.RRSunknown wrote: Три - камерата и управлението- камерата е тип Gears само че за разлика от Маркус нашия пич (Айзък кларк) никога няма пълна видимост - нито при прицелването си , нито пък има укрития зад които да залегне. В резултат - нищо не се вижда отляво, ама нищо- камо ли са стрейфаш - само пред нашия има поглед.
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 27 guests