
Part II
Part III
Moderator: Moridin
1. Всеки би се разочаровал от катастрофата. Фактът е, обаче, че това е един от малкото случаи, за които знам, че се е стигнало изобщо до присъда, макар и условна. Разговарял съм и с професионални юристи по този въпрос и са ми казвали, че в случая подобна присъда е нормална. Още повече, че блъснатата кола се е движела в насрещното и затова е била блъсната. Макар че лично според мен всеки, качил се пиян в кола, трябва да губи правото си да шофира до живот. И да полежи годинка-две в затвора, та да разбере. Понеже видях достатъчно случаи, в които пияните шофьори просто биват пускани без съд, без нищо. Една овца се натряскала така, че не можела да ходи и накарала 17-годишния си син да я закара вкъщи, понеже бил пил по-малко. По телевизията казаха, че синчето е имало само два промила алкохол в кръвта. Майката имала три и половина. Онзи изрод, който помля хората на "Плиска", забравих му името, получи присъда чак след третата си катастрофа, ако не ме лъже паметта. Нещастникът, който щеше да ме убие на улицата в края на миналата година, се измъкна, след като мина на червено по заледен път и ме блъсна, а имаше доста свидетели. Оцелях само защото съм учил айкидо известно време и паданията ми свършиха работа. После целият бях в синини.Zee wrote: 1. Максим Стависки
Разочаровах се, когато направи катастрофата, още повече, че всеки ден минавах край плакат с образите им с Албена и надпис: " Не карай, когато си пил!". Но съм недоволна и от съдилищата - според мен Стависки трябваше да влезе в затвора, дори да е за месец само, но трябваше да полежи в затвора.
2. Красимир Горсов
Бащата на Мануела проглуши света с искове за рекордно високи суми за обезщетение, ако не се лъжа, ставаше дума за около 2 000 000 лв. В най-различни медии пламенно обясняваше колко е скъпо лечението в Израел и колко струва 1 ден в болницата. Напоследък обаче се оказа, че не било само бащинска загриженост, а той имал и друг интерес - хазарта.
http://www.segabg.com/online/article.as ... id=0000402
- Spoiler: show
3. И, разбира се, трето място за съдията, който дава условни присъди за такива тежки катастрофи (не му знам името).
Кажете ми причина да имам карта и някога да я таксувам при положение, че глобата е колкото билета. WTF?Елетронното билетче – начин на употреба
01.09.2008 11:06 0
Елетронното билетче – начин на употреба
Стари и нови билетчета ще съжителстват заедно. Снимка: БГНЕС
Автоматизирана система за самотаксуване в градския транспорт влиза в сила в София от днес, съобщи зам.-кметът на София Велизар Стоилов пред БНР.
Чрез нея се въвеждат електронните билети и карти. Въпреки това старите хартиени карти и билети ще важат.
От Софийска компания за градски транспорт (СКГТ) обясниха, че двете системи за таксуване ще действат паралелно още неизвестно колко време.
Ако не сте си приготвили билет преди да се качите в трамвай или тролей, можете да си купите такъв от автоматите, разположени до шофьора, цената му е 1 лв.
На билета се маркира часът и спирката, от която сте го купили и важи до края на пътуването ви.
Ако си купите карта за десет пътувания, която е новият вариант на дългите ленти билетчета, трябва да я доближите до устройството за маркиране, когато влезете в превозното средство.
Новите абонаментни електронни карти ще се издават срещу заявление. В чипа на картата се записват личните данни, което дава възможност при загубване или кражба картата да се блокира.
Когато пътувате с такава карта, също трябва да я маркирате на влизане в превозното средство.
В противен случай ще бъдете таксувани като нередовен пътник и глобени с едно левче.
Глобата е толкова ниска, защото имате карта, но не сте забравили да я маркирате.
Иначе глобата за нередовен пътник остава същата – 10 лева.
Контрольорите в градския транспорт ще носят със себе си портативни маркиращи устройства, с които ще проверяват дали картите и билетите са регистрирани на влизане в превозното средство.
„Странно е, че хората се противят на новата система. Тя ще внесе повече ред в пътуването с градския транспорт“, допълниха от компанията за Dnes.bg.
Ако съм прав, Драгън просто е забравил да маркира и горното изречение. Ако не съм прав, системата наистина изглежда малоумнаАко си купите карта за десет пътувания, която е новият вариант на дългите ленти билетчета, трябва да я доближите до устройството за маркиране, когато влезете в превозното средство.
...
Когато пътувате с такава карта, също трябва да я маркирате на влизане в превозното средство.
В противен случай ще бъдете таксувани като нередовен пътник и глобени с едно левче.
Имах предвид предплатена месечна или тримесечна карта всъщност.Yan wrote:Ъм, Морви, не само заради статистиката. Нали ти приспада пътувания. Т.е ако не я маркираш можеш да опаткаш доста повече от 10 пътувания, ако иде реч за предплатената.
Бе голямо мазало ще е първите няколко месеца. После ще свикнем.
Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests