Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sat Nov 10, 2007 6:31 am

Колкото и да е бед-ес-чайнийз-мадафака босът в казиното в Stranglehold, струва ми се, че да изпразниш в него достатъчно патрони за изтребване на цял взвод от старшип труупъри с пауър армър е поне мааалко прекалено.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Sat Nov 10, 2007 9:21 am

AlDim wrote:
Muad_Dib wrote:Рандъм тирета на рандъм пич.
That the best you could come up with? :lol:
Не, просто споровете с теб са излишни. Ти няма да отстъпиш, аз също. :wink:

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sat Nov 10, 2007 9:36 am

Ми тогава защо въобще се меткаш да спориш, че Stranglehold е teh shit? :o Ако не си забелязал, просто изказвахме мнението си, докато ти не дойде да ни светнеш "как стоят нещата".

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Sat Nov 10, 2007 9:43 am

Не, то всички казваме баш как стоят, ма проблемът е, че той не мое се удържи да не сложи някоя квалификация на хората, които не са съгласни с него.

Бтв, основната причина да не ме кефи Странгълхолда е, че прилича на играта по The Shield. Твърдо съм убеден, че никой тук не знае за какво говоря. Блазе ви :mrgreen:
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Nov 10, 2007 2:12 pm

Преди малко изиграх първите 3 мисии на Call of Duty 4.Първите ми впечатления са перфектната оптимизация която са постигнали и невероятната кинематографична атмосфера на мисиите.Успели са да докарат преживяването доста реално-казвам го от личен опит, доскоро бях в казармата.Обикалянето по хълмове и горички и стрелбата с Калашника са направени най-истинския за игра начин.Ще видим как е по нататък ама засега отнася Crysis и Bioshock с лекота поне за мене.Няма нищо общо с недоразуменията Call of Duty 2 и 3.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Sat Nov 10, 2007 4:44 pm

Roland wrote: Бтв, основната причина да не ме кефи Странгълхолда е, че прилича на играта по The Shield. Твърдо съм убеден, че никой тук не знае за какво говоря. Блазе ви :mrgreen:
е не е ЧАК толкова зле :)
Преди малко изиграх първите 3 мисии на Call of Duty 4.Първите ми впечатления са перфектната оптимизация която са постигнали и невероятната кинематографична атмосфера на мисиите.Успели са да докарат преживяването доста реално-казвам го от личен опит, доскоро бях в казармата.Обикалянето по хълмове и горички и стрелбата с Калашника са направени най-истинския за игра начин.Ще видим как е по нататък ама засега отнася Crysis и Bioshock с лекота поне за мене.Няма нищо общо с недоразуменията Call of Duty 2 и 3.
ква перфектна оптимизация, кви пет лева? тва нещо е неиграемо на dual core + 7900 SLI на 800x600, ако му включиш сенките...
геймплеят е далеч от "най-истинския начин за игра", стадната овча тийм механика се експлойтва безобразно. и е по-скоро аркадна игра отколкото fps. готиното нещо в геймплея е, че мисиите са като цяло разнообразни, тонове скриптове са изписали. иначе да - много холивуд има вътре и кефи максимално, особено в частта "сталкер, teh hollywood way".
съответно се изиграва и за времето на 2-3 филма. :)

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Nov 10, 2007 5:08 pm

аз затова не съм му пуснал сенките и го играя на MEDIUM.Факта е обаче че Биошок,Airborne,Strangleholde ми забиват до степен на неиграемост при все че са с подобна графика.Определено не мис се случва са срещна всеки ден графика от такъв ранг която да може да се играе и на моя позастарял пачник.
Сигурно в реалния свят няма "овча тийм механика".представата за командоси тип RAINBOW които стрелят перфектно и са някакви супер професионалисти се е наложила точно от измислени филми.От личен опит знам че с Калашник се стреля предимно на късмет.Усещането от играта навява хаос и безредие,някой постоянно вика в бекграунд,съотборниците правят глупости-точно това става и на реални учения ако и да не вярваш.
Прoчее гледал съм клипове на един капитан който беше в Ирак и си е записвал моменти от престрелки на камера -доста работи изглеждат точно като в Call of Duty.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Sat Nov 10, 2007 5:36 pm

овча тийм механика значи, че моят скуад е като стадо овце - винаги ходи след мен и отгоре на туй е безсмъртен. което значи, че мога да ръшвам (ако се наложи и заобикаляйки) огромни части от мисиите, ако аз остана жив, останалите минават през купища врази, оцеляват и ме настигат. няма нищо общо с реализъм, има общо с механика.
атмосфера, кинофийлинг и тонове полиш. тва са силните страни. геймплеят в сингъла е стриймлайннат до дупка, мултиплейърът е взаимствал със шепи от куейк уорс. самата игра е сбор от идеи оттук-оттам, смесени и полирани по много добър начин, евала за което.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Nov 10, 2007 8:35 pm

Точно затова и се играят подобни екшъни-заради скриптовете, усещането. Че механиката е малоумна и че може да се ръшва,че е линейна и неинтерактивна -това си е така от първия Medal of Honor-така правят тоя стил екшъни просто.Реализъм няма в техническия смисъл на думата обаче атмосферата е перфектна-това съм искал да кажа с реализъм.
И лично аз винаги съм предпочитал компютърните съотборници да са безсмъртни отколкото да трябва да ги паса и да релоадвам по сто пъти заради някое малоумно NPC.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sat Nov 10, 2007 9:24 pm

Scourge wrote:мултиплейърът е взаимствал със шепи от куейк уорс
Ааха. И кога точно са успели да ги гребнат тия шепи, че и да ги имплементират, при положение, че двете игри излизат в разстояние от месец и нещо?
Да не говорим, че мултито на Call of Duty серията е мааалко от малко по-дърто от това на Quake Wars... И че и двете всъщност взимат идеи от Battlefield.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Sat Nov 10, 2007 11:17 pm

публичната бета на куейк уорс си върви от юни мисля. xp системата в cod4 е разработка по тема xp системата в qw. и в двете е залъгалка за масите, но в qw поне има малък in-battle смисъл.
като режими нито qw, нито cod4 има много общо с батълфийлд.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Nov 11, 2007 12:17 am

Call of Duty и Medal of Honor сериите винаги са били сингъл ориенирани и едва ли някой ще тръгне да им гледа мултиплеъра така че няма смисъл да се спори за глупости. Направо си представям как Infinity Ward сядат юни месец и решават че трябва да копират Quake Wars-a. :D .Сменят си досегашната концепция и за 4 месеца копират карти,системи квото се сетите е се едно от Куейка :lol:
Ако Куейка е за масите дай ми две заглавия които са за Хардкор плеъри щото аз не се сещам за друго освен Battlefield 2 което да е подобно на Quake Wars

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sun Nov 11, 2007 12:23 am

Дрън та пляс. Искаш да ми кажеш, че Quake Wars е първата игра с XP система? И че между Quake Wars бетата и последвалата я 2 месеца по-късно CoD4 бета Infinity Ward сa шетали като полудели в опити да изкопират конкуренцията? Ти въобще усещаш ли какви абсурдни теории на конспирацията нищиш?
Или искаш да ми обясниш защо наличието на ролеви елементи в мултито на CoD 4 фигурира в хендс он превюта, пуснати преди Quake Wars бетата?
Въобще това е като да кажеш, че Armageddon плагиатства от Deep Impact, защото експлоатира същата тъпа идея и е пуснат 2 месеца по-късно.
Call of Duty и Medal of Honor сериите винаги са били сингъл ориенирани и едва ли някой ще тръгне да им гледа мултиплеъра така че няма смисъл да се спори за глупости.
Всъщност това, което каза току-що е глупост. При все силно посредствения сингъл, Call of Duty 2 и 3 станаха големи именно благодарение на мултито си.
Из превю на GameSpot: "the developers note that the Call of Duty games are among the most popular on Xbox Live, and that Call of Duty 2 was the most popular multiplayer game on the Xbox 360 for almost a year."

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Nov 11, 2007 12:55 am

Al_Dim-e не усети ли иронията брат?Кога съм посочвал конспирации -точно това казвам и аз че това са смешки и само Scourge създава свободни съчинения.
Далеч в епохата преди Call of Duty 2 i 3 имаше едни игри които бяха отлични и дори игри на годината казваха се Medal of Honor и Call of Duty 1.Залагаха на невиждан сингъл плеър представящ войната по нов за тогава начин.Call of Duty 2 беше откровенно по слаба игра а пък за тройката да не говорим.Имаше една статия на Freeman в Workshop-a за Call of Duty 2 -прочети я ако намериш време.Споменатите серии за станали "Големи" само за Xbox live щото като имаш само едно Хало няма на какво друго да играеш и ти писва.Честно казано всичките Call ot Duty-ta са жалки смешки като мултиплеър.
Отвори Gamespy и виж най играните мултиплеър екшъни -ще забележиш че тройката въобще я няма в списъка а двойката е далеч назад много след игри като CS,Half-Life,Unreal T(вариантите),Battlefield(различни),Quake,Wolfenstein -чак като ми не бих играл нито една от тези тогава ще посегна към мулти на Call of Duty 3 (Да ме пази Господ :D )

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Sun Nov 11, 2007 1:14 am

един въпрос и към двамата: вие играли ли сте куейк уорс, мултито на cod4 и кво да е от батълфийлд или само гледате да се намирате на приказка? сериозно подозирам, че НЕ сте.


бтв, за рсс:
http://www.xfire.com/cms/stats/

xfire юзърите не са представителна извадка, но е повече от нищо.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests