Pillars, Torment, Shadowrun и Wasteland 2 всичките имат общо, че бяха започнати СЛЕД Kickstarter-а. До една бяха реализирани според бюджета им и кажи-речи в срок, та озвучението със сигурност не е било най-висок приоритет. Divinity беше малко по-различна история, защото там играта просто се нуждаеше от малко допълнителни финанси, за да бъде завършена.трубадур wrote: ↑Mon Oct 02, 2017 12:06 pmНа фона на вече две дивинитиа оригинални синове (вярно, че първото трябваше да получи нагрухтяна версия, за да се сдобие с войс актинг, но все пак достави накрая и това), които да засрамват всичко останало като чисто количество на текст и в същото време да е изигран добре някак си ми е трудно да приема конкуренцията.
Witcher 3 въобще не счупи само RPG-тата. Счупи буквално всички open world игри откъм качество и количество на съдържанието. Дори надминаха GTA V и Red Dead Redemption, което е шокиращо.В общи линии както предполагам на теб третия вичър ти счупи всички рпг-та
Иначе Divinity (аз наскоро се пробвах с оригиналната игра от поредицата, но беше прекалено мизерна, за да задълбая повече от час-два), Fallout 4 и Tyranny ще ги цъкам скоро. Всичките стоят и чакат да стигна до тях в Steam и GoG акаунтите ми.