Логан (Върколакът)
- Dr. Horrible
- Forsaken
- Posts: 2932
- Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am
Re: Логан (Върколакът)
Много интересни дискусии с добри включвания от всички!
В петък ще гледам филма и ще си кажа дали ми харесва и защо.
Но и аз подкрепям идеята, че самоцелният реализъм е лош. И то не просто за комиксовите филми, а за всички филми въобще. Нямам представа как е разгърнато в Логан, затова не мога да се включа на този етап.
Един приятел, който е огромен комиксов фен и едновременно с това гледа малко презрително към супергеройските истории, каза "това е невероятен филм, дано Марвел започнат да правят такива филми." Отвърнах му, че това ми се струва доста тъпа реплика. В дискусията тук също се прокрадват подобни линии - трябва ли комиксовите филми да станат като Логан, дали Логан е лекарството и т.н... Според мен лично няма нищо лошо в това да имаме разнообразие вътре в жанра. Марвел правят едни неща, които не са чак толкова еднакви едно с друго, но си имат определени общи характеристики. И тези неща са добри и готини и нямат нужда от лекраство. Всеки път, като излезе различен комиксов филм, било то Логан или Дедпул, хората казват "Защо Марвел не правят такива". А истината е, че ако всички комиксови филми бяха еднакви, щяха бързо да се изтъркат. Нека има разнообразие.
Пък ще видя скоро дали точно такъв вид разнообразие е удачно конкретно за Върколака и Х-мен вселената.
В петък ще гледам филма и ще си кажа дали ми харесва и защо.
Но и аз подкрепям идеята, че самоцелният реализъм е лош. И то не просто за комиксовите филми, а за всички филми въобще. Нямам представа как е разгърнато в Логан, затова не мога да се включа на този етап.
Един приятел, който е огромен комиксов фен и едновременно с това гледа малко презрително към супергеройските истории, каза "това е невероятен филм, дано Марвел започнат да правят такива филми." Отвърнах му, че това ми се струва доста тъпа реплика. В дискусията тук също се прокрадват подобни линии - трябва ли комиксовите филми да станат като Логан, дали Логан е лекарството и т.н... Според мен лично няма нищо лошо в това да имаме разнообразие вътре в жанра. Марвел правят едни неща, които не са чак толкова еднакви едно с друго, но си имат определени общи характеристики. И тези неща са добри и готини и нямат нужда от лекраство. Всеки път, като излезе различен комиксов филм, било то Логан или Дедпул, хората казват "Защо Марвел не правят такива". А истината е, че ако всички комиксови филми бяха еднакви, щяха бързо да се изтъркат. Нека има разнообразие.
Пък ще видя скоро дали точно такъв вид разнообразие е удачно конкретно за Върколака и Х-мен вселената.
But goddamn,
you got me in love again
you got me in love again
Re: Логан (Върколакът)
Добре, ако Логан прилага самоцелен реализъм, то тогава на какво се държат марвелските филми? Самоцелна фантастичност и ескейпизъм? С какво едното е по-добро от другото? Със сигурност случайното споменаването на някое събитие от друг филм или на магическата думичка infinity_stone не са нещото, което ги прави толкова успешни. По-скоро бих заложил на маркетинг и добро production value, същите предимства, на които залага и Логан + относително смислен сценарий.
There are no rules! I'm gonna get you!
- Dr. Horrible
- Forsaken
- Posts: 2932
- Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am
Re: Логан (Върколакът)
В Марвел филмите няма просто "случайно споменаване на събития от друг филм", а нещо много по-ценно - много солидни и качествени герои, които се развиват и се променят с течение на множеството филми, в които участват. Препоръчвам ти едно страхотно видео есе. То е критика към характеризацията на филмите на ДС, но едновременно с това обяснява защо филите на марвел са успешни - https://youtu.be/FXpiRzumrVY . Впрочем авторът не може да бъде съден, че е прекалено голям фен на марвел, друго от есетата му се казва Why Marvel movies look kinda ugly или нещо подобно и там също по интересен и смислен начин си защитава тезата (макар аз да не съм съгласен с нея).
Идеята е, че Марвел просто успяват да създадат герои, които хората обичат да виждат. И когато Капитан Америка се появява за пет секунди в Тор 2 (филм, който никой не би посочил за любим), публиката откликва на това страшно добре и зрителите са доволни, че са го видели.
Филмите на Марвел са успешни не заради дребните препратки, а заради това, че изграждат обща вселена по много качествен начин. Няма как да се насладиш на Civil War, ако не си гледал преди това поне 5 филма на Марвел (Айрън мен, двата Капитана и двата Авенджърс). Но ако си гледал тези пет филма, то пък няма как да не се насладиш на Civil war.
В това отношение Х-мен филмите на Фокс са катастрофални, защото последователността в тях е нулева. Хората говорят как "Дни на отминалото бъдеще" е поправил хронологията на Х-мен 3, но това не е съвсем вярно, защото краят на Х-мен 3 по никакъв начин не съответства на началото на Отминалото бъдеще. В края на Х-мен 3 имаме щастлив мутантски свят на мир и разбирателство между хора и мутанти, Отминалото бъдеще започва с апокалиптчина картина на един разбит свят, в който мутантите са роби. Екзейвиър беше много показно убит в Х-мен 3, а в Отминалото бъдеще си е напълно здрав, без обяснение как тялото му е успяло да се възроди, но продължава да е в инвалидна кочика. В предишния соло филм за Върколака Лоугън си загуби металните нокти. После в Отминалото бъдеще пак са си там.
Добави към това по-сериозни проблеми на характеризацията, като повтарящи се сюжетни арки, които са излишни. Фърст Клас завършва с това как Екзейвиър е приел ролята си на учител и лидер, изминал е дълъг път и в края на филма е достигнал до тази позиция. И когато започва Отминалото бъдеще, пресонажът е върнат много нива назад, за да измине отново същия път и да приеме ролята си на учител и лидер. Магнито в края на Фръст клас е безскрупулен и жесток, в Дни на отминалото бъдеще не мръдва грам, а в Апокалипсис изведнъж е станал добър, кротък и човечен... за да измине за 1 час същия път и пак да стане уж безскрупулен и жесток. Просто тея преповтаряници и истории тип "между двата филма героя се върна в началната си точка и цялото му развитие до момента се задрасква" дразнят. В Марвел няма такива простотии, освен един-два по-леки примера, които после са обяснени с малко бели конци, но все пак обяснени.
А дали самоцелният ескпейзъм е по-добър от самоцелния реализъм... Темата е обхватна и може много да се говори по нея. Ако питаш за личното ми мнение - да, смятам, че в художествените произведения е така. Разказът "Косачи" на Елин Пелин може да ти разкрие аргументите ми по темата.
УТРЕ ЩЕ ГЛЕДАМ ЛОУГАН И НЯМА ДА ГОВОРЯ НАИЗУСТ, ОБЕЩАВАМ!
Идеята е, че Марвел просто успяват да създадат герои, които хората обичат да виждат. И когато Капитан Америка се появява за пет секунди в Тор 2 (филм, който никой не би посочил за любим), публиката откликва на това страшно добре и зрителите са доволни, че са го видели.
Филмите на Марвел са успешни не заради дребните препратки, а заради това, че изграждат обща вселена по много качествен начин. Няма как да се насладиш на Civil War, ако не си гледал преди това поне 5 филма на Марвел (Айрън мен, двата Капитана и двата Авенджърс). Но ако си гледал тези пет филма, то пък няма как да не се насладиш на Civil war.
В това отношение Х-мен филмите на Фокс са катастрофални, защото последователността в тях е нулева. Хората говорят как "Дни на отминалото бъдеще" е поправил хронологията на Х-мен 3, но това не е съвсем вярно, защото краят на Х-мен 3 по никакъв начин не съответства на началото на Отминалото бъдеще. В края на Х-мен 3 имаме щастлив мутантски свят на мир и разбирателство между хора и мутанти, Отминалото бъдеще започва с апокалиптчина картина на един разбит свят, в който мутантите са роби. Екзейвиър беше много показно убит в Х-мен 3, а в Отминалото бъдеще си е напълно здрав, без обяснение как тялото му е успяло да се възроди, но продължава да е в инвалидна кочика. В предишния соло филм за Върколака Лоугън си загуби металните нокти. После в Отминалото бъдеще пак са си там.
Добави към това по-сериозни проблеми на характеризацията, като повтарящи се сюжетни арки, които са излишни. Фърст Клас завършва с това как Екзейвиър е приел ролята си на учител и лидер, изминал е дълъг път и в края на филма е достигнал до тази позиция. И когато започва Отминалото бъдеще, пресонажът е върнат много нива назад, за да измине отново същия път и да приеме ролята си на учител и лидер. Магнито в края на Фръст клас е безскрупулен и жесток, в Дни на отминалото бъдеще не мръдва грам, а в Апокалипсис изведнъж е станал добър, кротък и човечен... за да измине за 1 час същия път и пак да стане уж безскрупулен и жесток. Просто тея преповтаряници и истории тип "между двата филма героя се върна в началната си точка и цялото му развитие до момента се задрасква" дразнят. В Марвел няма такива простотии, освен един-два по-леки примера, които после са обяснени с малко бели конци, но все пак обяснени.
А дали самоцелният ескпейзъм е по-добър от самоцелния реализъм... Темата е обхватна и може много да се говори по нея. Ако питаш за личното ми мнение - да, смятам, че в художествените произведения е така. Разказът "Косачи" на Елин Пелин може да ти разкрие аргументите ми по темата.
УТРЕ ЩЕ ГЛЕДАМ ЛОУГАН И НЯМА ДА ГОВОРЯ НАИЗУСТ, ОБЕЩАВАМ!
But goddamn,
you got me in love again
you got me in love again
Re: Логан (Върколакът)
Доста як пост, Марто
Иначе искам да вметна, че доколкото разбирам, Логан все пак бил в алтернативна реалност. Което вече ептен ме дразни, щото аман.
Иначе искам да вметна, че доколкото разбирам, Логан все пак бил в алтернативна реалност. Което вече ептен ме дразни, щото аман.
And you can't dance with a devil on your back...
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Логан (Върколакът)
Добре, излъгах. На второ гледане, филмът не е просто добър, той е великолепен, смазващ и могъщ.
Със сигурност в топ 10 за годината. Абе, чутовен филм.
Вметчица: И тъй като в тази тема много се злоупотреби със "самоцелния реализъм", айде някой да драсне няколко примера за подобни филми, защото Logan ми е всичко друго, но не и самоцелен.
Със сигурност в топ 10 за годината. Абе, чутовен филм.
Вметчица: И тъй като в тази тема много се злоупотреби със "самоцелния реализъм", айде някой да драсне няколко примера за подобни филми, защото Logan ми е всичко друго, но не и самоцелен.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Логан (Върколакът)
Добре де, каква друга цел има Логан има освен да те разциври?
Какво повече казва с обезсилените супер-герои.
Научаваме ли нещо от личната им драма?
Несамоцелен рализъм...де да знам, харесай си нещо на братята Коен - примерно разбитите мечти на сценариста от Бартън Финк.
Целта не само е да покаже безличието и безидейността на Холивуд (Филмите за борци по които работи главния герой), има още черен хумор и дори самоирония.
Говори се още и за авторска криза и за това, как най-добрият и симпатичен човек може да се окаже сериен убиец.
Какво повече казва с обезсилените супер-герои.
Научаваме ли нещо от личната им драма?
Несамоцелен рализъм...де да знам, харесай си нещо на братята Коен - примерно разбитите мечти на сценариста от Бартън Финк.
Целта не само е да покаже безличието и безидейността на Холивуд (Филмите за борци по които работи главния герой), има още черен хумор и дори самоирония.
Говори се още и за авторска криза и за това, как най-добрият и симпатичен човек може да се окаже сериен убиец.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Логан (Върколакът)
Гледам съм Бартън Финк бая пъти и не хващам логиката на примера ти.
Logan не е самостоятелен филм; като такъв не знам колко би работил. Знаем кои са Лоугън и Професора, болежките и стремежите им. Във филмовата вселена Лоугън никога не се е считал за част от Х-мен масовката; постоянно лъкатуши между това да бъде единак и част от цялото, най-вече заради "бащинската" му връзка с Екзейвиър - той е катализаторът на доброто в него и стопера на звяра, който е. Обезверяването му в Logan не е самоцелно; следствие е от случилите се събития, а и най-вече от състоянието на най-великият (поне в неговите очи) мутант - Професора.
Болестите никога не питат искаш ли ги или не. Алцхаймерът ептем. Така че личната им драма е видима. Борят се за просто съществуване. Драмата, като цяло, не е толкова сложна материя; даже, може би, е най-опростената. Хората страдат поради редици маловажни, важни, несъществуващи причини; дори и мутантите да са свръх хора, все пак си остават хора. В крайна сметка, нима дори и най-силният човек на света няма моменти на обезсилване и агония.
Така че, не, Logan няма за цел да те разциври. Филмът е хубав пример за керъктър-дривен драматична история; особено арката с братчеда от Спешно Отделение го доказва - в крайна сметка няма ненаказано добро; всичко, добро или лошо, си има някакви последствия, водещи към други.
Като цяло Logan повече страда от това, че е част от комиксов франчайз. Надали щеше да има толкова много мрънканици по негов адрес, ако беше просто драма (с леки преработки за внасяне на по-голяма яснота, какви точно са героите, защото нямаше да ги познаваме от преди).
Logan не е самостоятелен филм; като такъв не знам колко би работил. Знаем кои са Лоугън и Професора, болежките и стремежите им. Във филмовата вселена Лоугън никога не се е считал за част от Х-мен масовката; постоянно лъкатуши между това да бъде единак и част от цялото, най-вече заради "бащинската" му връзка с Екзейвиър - той е катализаторът на доброто в него и стопера на звяра, който е. Обезверяването му в Logan не е самоцелно; следствие е от случилите се събития, а и най-вече от състоянието на най-великият (поне в неговите очи) мутант - Професора.
Болестите никога не питат искаш ли ги или не. Алцхаймерът ептем. Така че личната им драма е видима. Борят се за просто съществуване. Драмата, като цяло, не е толкова сложна материя; даже, може би, е най-опростената. Хората страдат поради редици маловажни, важни, несъществуващи причини; дори и мутантите да са свръх хора, все пак си остават хора. В крайна сметка, нима дори и най-силният човек на света няма моменти на обезсилване и агония.
Така че, не, Logan няма за цел да те разциври. Филмът е хубав пример за керъктър-дривен драматична история; особено арката с братчеда от Спешно Отделение го доказва - в крайна сметка няма ненаказано добро; всичко, добро или лошо, си има някакви последствия, водещи към други.
Като цяло Logan повече страда от това, че е част от комиксов франчайз. Надали щеше да има толкова много мрънканици по негов адрес, ако беше просто драма (с леки преработки за внасяне на по-голяма яснота, какви точно са героите, защото нямаше да ги познаваме от преди).
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Логан (Върколакът)
Искаше пример за заглавие, в което реалистичните елементи са употребени несамоцелно, какво не е логично?не хващам логиката на примера ти
Смяташ, че не е вярно за Бартън Финк?
Logan не е самостоятелен филм
Но в крайна сметка смяташ, че тези неща трябваше да се случат с тези хора и ако историята беше същата, но героите други най-вероятно щеше да го подминеш.Като цяло Logan повече страда от това, че е част от комиксов франчайз.
Това си го знаем и без да сме ходили на кино, където нарочно унищожават любими от детството герои (апропо, на мен не са ми любими, ама за някой сигурно са), дали този филм тук казва нещо повече?Болестите никога не питат искаш ли ги или не.
Защото все пак човек може да отиде на един филм или не, в зависимост от това дали смята, че разказва история която му е интересна или не.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Логан (Върколакът)
Исках примери за "самоцелен реализъм". Не знам какво не се разбра.alshu wrote: Искаше пример за заглавие, в което реалистичните елементи са употребени несамоцелно, какво не е логично?
Смяташ, че не е вярно за Бартън Финк?
Не е въпроса в това дали смятам, че е трябвало да се случат или не, а че са показани адекватно и смислено.Но в крайна сметка смяташ, че тези неща трябваше да се случат с тези хора и ако историята беше същата, но героите други най-вероятно щеше да го подминеш.
Ако беше самостоятелен филм, щеше да се обърне повече внимание за "историята" на героите, но тъй като Logan не е такъв, "ориджин" шитните са ни спестени. За пореден път казвам, че филмът е много силен драматургично; дори и да беше с баба ти Пена, няма как да го подмина.
"Нарочно" е крайно неправилен епитет за този филм.Това си го знаем и без да сме ходили на кино, където нарочно унищожават любими от детството герои (апропо, на мен не са ми любими, ама за някой сигурно са), дали този филм тук казва нещо повече?
Повече или по-малко, втф, дюд. Филмът разказва позната история под друг ъгъл. А и "нещо повече" е крайно субективно и е тема на несвършващи дискусии. Дори и да не е повече, начинът, по който е направен филма, не е по-малко.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Логан (Върколакът)
Бахти тъпия филм бе мама му дееба бе деба.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
┻━┻ ︵ヽ(`Д´)ノ︵ ┻━┻
Къв е смисълът да се пънеш с рейтинг за възрастни, ако самият ти филм е поднесен като за подрастващи? Нямам проблем с плоски истории, ако пътуването си заслужава (властелинът е перфектен пример). С тоя едносричков сюжет и елементарна визия на бъдещето, дето опитва да прокарат обаче... е... е... И най-тъпото е, че дори не ти вярва сам да достигаш до заключения. Всичко е обяснено. Ма всичко. В прав текст, като за прости чиляци.
В общи линии с каквито филми навремето се асоциираше диема това тука е същото. И би ми се искало да кажа "само че с по-голям бюджет", само че изглежда евтино. Като произволен епизод на кабеларски американски сериал в пустинята (и борова горичка). И накрая като тичаше колко грозно изглеждаше. И как може през 2017-та още да не могат да маскират добре зелен екран... и то ако дропа ти зад актьора са скали. Не органичен материал, а камик!!1!!
В тоя филм няма никакъв живот за мен. Статични кадри, некоординиран екшън, камерата се движи колко, за да се движи, а не за да разкаже история. Ситуациите до една предвидими и преливат точно както смяташ, че ще го направят.
Ебем ти марвел, бем ти свенавството. До тук бях сигурно с комерсиалното американско кино като цяло. Единствената ми надежда е в карибски пирати и джъстис лигата. Поне тия филми си личат парите, ако не друго и кадрите им тежат колко стадо слонове.
Бах ти помията.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
┻━┻ ︵ヽ(`Д´)ノ︵ ┻━┻
Къв е смисълът да се пънеш с рейтинг за възрастни, ако самият ти филм е поднесен като за подрастващи? Нямам проблем с плоски истории, ако пътуването си заслужава (властелинът е перфектен пример). С тоя едносричков сюжет и елементарна визия на бъдещето, дето опитва да прокарат обаче... е... е... И най-тъпото е, че дори не ти вярва сам да достигаш до заключения. Всичко е обяснено. Ма всичко. В прав текст, като за прости чиляци.
В общи линии с каквито филми навремето се асоциираше диема това тука е същото. И би ми се искало да кажа "само че с по-голям бюджет", само че изглежда евтино. Като произволен епизод на кабеларски американски сериал в пустинята (и борова горичка). И накрая като тичаше колко грозно изглеждаше. И как може през 2017-та още да не могат да маскират добре зелен екран... и то ако дропа ти зад актьора са скали. Не органичен материал, а камик!!1!!
В тоя филм няма никакъв живот за мен. Статични кадри, некоординиран екшън, камерата се движи колко, за да се движи, а не за да разкаже история. Ситуациите до една предвидими и преливат точно както смяташ, че ще го направят.
Ебем ти марвел, бем ти свенавството. До тук бях сигурно с комерсиалното американско кино като цяло. Единствената ми надежда е в карибски пирати и джъстис лигата. Поне тия филми си личат парите, ако не друго и кадрите им тежат колко стадо слонове.
Бах ти помията.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Логан (Върколакът)
Много благодаря за разказа.Dr. Horrible wrote:А дали самоцелният ескпейзъм е по-добър от самоцелния реализъм... Темата е обхватна и може много да се говори по нея. Ако питаш за личното ми мнение - да, смятам, че в художествените произведения е така. Разказът "Косачи" на Елин Пелин може да ти разкрие аргументите ми по темата.
Еми, да, той "Old Man Logan" на Милър си е в алтернативна вселена:
Целият Марвел е изтъкан от алтернативни вселени. Липсата на задочното камео на Стан Лий и end credits сцени, ясно показва разграничаването му от общата картинка.Old Man Logan is alternative version of Marvel Comics' popular character Wolverine. This character is an aged Wolverine set in an alternate future universe designated as Earth-807128, where super villains overthrew the super heroes.
@Roland, в крайна сметка се дразниш на първоизточника или на невъзможността на Fox да изградят една кохерентна X-Men вселена, подобно на Marvel?
@трубадур, на 103% процента бях сигурен, че ич няма да ти хареса.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Логан (Върколакът)
penzata
Значи искаш друг самоцелен, за да докажеш колко са различни с текущия?
Ще трябва да помисля, но са общо взето редки птици.
Обикновено Холивуд взима истинска история, като тази от Терминал и я прави толкова неистинска и изкривена, че те хваща яд.
ПП
Косачи си е правилният тип реализъм.
И въобще няма по-добро между самоцелен реализъм и самоцелен искепизъм, драмата е в това, че някои смятат първия автоматично за по-добър.
Какво е следващото - мюзикъл, катастрофичен, двете в едно (любовна драма с Логан докато пътува с Лузитания)?
WTF, dude, не е ли това история за известни супер герои, които губят силите и/или разума си?
История за тяхното...ъъъ достойно(?) падение?
Това което е по-малкото - забавлението характерно за френчайза, но си мисля че всички знаеха какво заглавие е Логан и не могат да се оплакват.
Ааа, сметнах че щом текущият е такъв, ще искаш пример за обратното.Исках примери за "самоцелен реализъм". Не знам какво не се разбра.
Значи искаш друг самоцелен, за да докажеш колко са различни с текущия?
Ще трябва да помисля, но са общо взето редки птици.
Обикновено Холивуд взима истинска история, като тази от Терминал и я прави толкова неистинска и изкривена, че те хваща яд.
ПП
Косачи си е правилният тип реализъм.
И въобще няма по-добро между самоцелен реализъм и самоцелен искепизъм, драмата е в това, че някои смятат първия автоматично за по-добър.
Мааа никой няма да отиде да го гледа, затова трябва да прилъжат публиката с някакви познати мутри...но и все пак да го извършат с техни алтернативни версии, защото да не пресъхне изворчето на потенциалните доходи от тях.дори и да беше с баба ти Пена
Какво е следващото - мюзикъл, катастрофичен, двете в едно (любовна драма с Логан докато пътува с Лузитания)?
Тогава "случайно"?"Нарочно" е крайно неправилен епитет за този филм.
WTF, dude, не е ли това история за известни супер герои, които губят силите и/или разума си?
История за тяхното...ъъъ достойно(?) падение?
Никой не спори за "по-малко", а за "повече".не е по-малко
Това което е по-малкото - забавлението характерно за френчайза, но си мисля че всички знаеха какво заглавие е Логан и не могат да се оплакват.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Логан (Върколакът)
Усещам нотките ти на заяждане, но ще бъда сиУен и ще ги пренебрегна.alshu wrote:Ааа, сметнах че щом текущият е такъв, ще искаш пример за обратното.
Значи искаш друг самоцелен, за да докажеш колко са различни с текущия?
(За стотен път вече) Logan не е филм целящ самоцелен реализъм, както го изкараха повечето съфорумници. Заради това исках примири за таквиз самоцелни филми; не за да доказвам каквото и да било, а да добия представа и, може би, да настроя часовника си.
Говорех ти за самостоятелен некомиксов филм, който няма да се води блокбастър и да има нужда да покрие някакъв санитарен бокс-офис минимум. Все ще се намерят хора да го гледат, спокс.Мааа никой няма да отиде да го гледа, затова трябва да прилъжат публиката с някакви познати мутри...
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Логан (Върколакът)
@penzata ю кноу ми туу уел
бтв тва за самоцелния реализъм не знам отде го извадиха. И като гор фест маняк подобни изцепки направо ме обиждат. В тоя филм освен 2-3 момента, количеството кръв беше доста минимално. Аз очаквах фонтанье, чирва, далаци, крайници ол оувър дъ плейс, то масово дигитални пръски и бързи кътове.
Още проблеми, колкото повече мисля за тоя филм, толкова повече се нервя.
Имало ли е някога по-неебателни злодеи бе? Тия бяха събирани по наличието на едноцифрено ай кю с цел общият им сбор да докрета до този на ударена от даун мъртва маймуна. И за кво накрая в гората не стана баси екшъна и всичко да е в огин, кръв и експлозии? При положение, че беше "тренирана" армия срещу малокалибрени мутантчета, нали са ги правили за оръжия. Тоя филм можеше да е толкова повече.
Все пак плюсовете на филма:
+ Стивън Мърчант беше интересен избор и качествено попадение.
+ Преобразуването на джакман в грудката на ряпа (зими толкова червено и вени, баце) беше сполучливо. Освен като го заместваха с дигиталната физиономия, там ънкенито беше год тайъ.
бтв тва за самоцелния реализъм не знам отде го извадиха. И като гор фест маняк подобни изцепки направо ме обиждат. В тоя филм освен 2-3 момента, количеството кръв беше доста минимално. Аз очаквах фонтанье, чирва, далаци, крайници ол оувър дъ плейс, то масово дигитални пръски и бързи кътове.
Още проблеми, колкото повече мисля за тоя филм, толкова повече се нервя.
Имало ли е някога по-неебателни злодеи бе? Тия бяха събирани по наличието на едноцифрено ай кю с цел общият им сбор да докрета до този на ударена от даун мъртва маймуна. И за кво накрая в гората не стана баси екшъна и всичко да е в огин, кръв и експлозии? При положение, че беше "тренирана" армия срещу малокалибрени мутантчета, нали са ги правили за оръжия. Тоя филм можеше да е толкова повече.
Все пак плюсовете на филма:
+ Стивън Мърчант беше интересен избор и качествено попадение.
+ Преобразуването на джакман в грудката на ряпа (зими толкова червено и вени, баце) беше сполучливо. Освен като го заместваха с дигиталната физиономия, там ънкенито беше год тайъ.
Re: Логан (Върколакът)
penzata
Най-буквално се случи точно това - обърках се (защото съм праволинеен и инертен).
За мен е трик, който Холувид прилага постоянно. Взима самостоятелна история и се опитва да я продаде по-успешно или с известен персонаж (Херкулес, Шерлок Хоумс, Робин Худ и т.н.), или като част от някакъв известен френчайз.
трубадур
Примерно аз пък съм наясно колко идиосинкратични и научно необосновани са space opera-залавията, което не ми пречи да им се кефя и не ме обижда, когато други хора не им се радват.
Но пък се дразня, когато почнат да ги критикуват за неща, които са характерни за жанра.
Усетът те мами, защото в случая не се заяждам.Усещам нотките ти на заяждане
Най-буквално се случи точно това - обърках се (защото съм праволинеен и инертен).
Ъъъ, има хора на мнение различно от твоето?За стотен път вече
Пък аз не съм и развълнуван.Все ще се намерят хора да го гледат, спокс.
За мен е трик, който Холувид прилага постоянно. Взима самостоятелна история и се опитва да я продаде по-успешно или с известен персонаж (Херкулес, Шерлок Хоумс, Робин Худ и т.н.), или като част от някакъв известен френчайз.
трубадур
По-скоро като такъв трябва да си наясно, че не е универсална ценност и да знаеш колко идиосинкратични са този тип заглавия.И като гор фест маняк подобни изцепки направо ме обиждат.
Примерно аз пък съм наясно колко идиосинкратични и научно необосновани са space opera-залавията, което не ми пречи да им се кефя и не ме обижда, когато други хора не им се радват.
Но пък се дразня, когато почнат да ги критикуват за неща, които са характерни за жанра.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests