Дисни
Re: Дисни
Баси, ще утрепят тия и Робин Худ с нова версия...
https://www.theverge.com/2020/4/10/2121 ... mation-cgi
this time in a live-action/CG hybrid format фак оф беееееее
https://www.youtube.com/watch?v=c5Qph47c2uE
https://www.theverge.com/2020/4/10/2121 ... mation-cgi
this time in a live-action/CG hybrid format фак оф беееееее
https://www.youtube.com/watch?v=c5Qph47c2uE
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Дисни
https://medium.com/@directordanic/the-p ... 0bbc7252ef
Попадна ми този материал, където авторката разглежда и опровергава the top handful of reasons people have given for thinking Frozen is a feminist triumph. Сега, независимо дали на вас лично Frozen ви харесва или не, статията е интересна не заради хейт по филма, а заради наблюденията и сравненията с предходните филми на Дисни и особено тези с принцесите.
Нещо, за което не съм се замисляза по отношение на Малката русалка, например - една от принцесите, за която много лесно може да се каже, че се отнасят всички не-прогресивни неща и бързото влюбване, true love kiss и тн, - но което е много е мило:
Even in The Little Mermaid it is Triton’s love for Ariel that eventually gives her what she wants, not Eric’s. When she acts like a petulant teenager with a crush (which she is), Ariel can’t really escape the ocean to the human life she so craves; but when she fights for her father’s trust and respect, literally saving his life in the process, she achieves her goal. Just as I said a few paragraphs ago, her marriage to Eric is the bonus prize, and it isn’t remotely accidental that her last line in the entire film is “I love you, Daddy.”
И от края на материала:
Попадна ми този материал, където авторката разглежда и опровергава the top handful of reasons people have given for thinking Frozen is a feminist triumph. Сега, независимо дали на вас лично Frozen ви харесва или не, статията е интересна не заради хейт по филма, а заради наблюденията и сравненията с предходните филми на Дисни и особено тези с принцесите.
Нещо, за което не съм се замисляза по отношение на Малката русалка, например - една от принцесите, за която много лесно може да се каже, че се отнасят всички не-прогресивни неща и бързото влюбване, true love kiss и тн, - но което е много е мило:
Even in The Little Mermaid it is Triton’s love for Ariel that eventually gives her what she wants, not Eric’s. When she acts like a petulant teenager with a crush (which she is), Ariel can’t really escape the ocean to the human life she so craves; but when she fights for her father’s trust and respect, literally saving his life in the process, she achieves her goal. Just as I said a few paragraphs ago, her marriage to Eric is the bonus prize, and it isn’t remotely accidental that her last line in the entire film is “I love you, Daddy.”
И от края на материала:
Whether you loved or hated Frozen, it should be impossible to deny that it is preceded by a rich history of animated films that champion bravery, intelligence, strength and agency in their heroines [...] sometime since Frozen’s release the praise heaped upon it reached such a critical mass that it somehow has made us forget that Belle left both home and the Beast’s castle to save her father’s life; that Mulan risked death on the battlefield and execution for treason to protect her family; that Esmeralda chose immolation rather than give herself to a man she despised; that the archetypal Prince Charming hasn’t been seen in a Disney film since The Little Mermaid; and that no Disney heroine except Anna — even Ariel — has begun her story with love as her goal since 1959.
Re: Дисни
Стигнах до мястото, където авторката се оплаква, че във Frozen са подменили героите от оригиналната история - приказката "Снежната кралица" на Андерсен, и доста се учудих. Двете неща нямат нищо общо, на практика, освен може би присъствието на елен в някакъв момент. Защо цитира приказката като "оригинал"? Да не би създателите на филма да са казали в някакъв момент, че са се вдъхновили от нея или нещо подобно?
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
Re: Дисни
Статията е пълна с грешки и просто е некво си мнение там в крайна сметка.
Първо ми се ще най-после хората да спрат да мислят по следния начин анимация=дисни=семейно забавление. Анимацията е медиум, а не просто по-нисшата версия на игрален филм. Та само от това грешно уравнение колко проблеми идват при схващането и говоренето за анимация не е истина.
Второто е мацката говори за смъртта на 2д анимацията пред 3д и дава Рапунцел за пример, при положение, че е от филметата, които се представиха под очакваното в бокс офиса, нищо че с годините направи сума, в началото се смята за недоносче, е една от тия анимации, дето са в дивелъпмент хел известно време и в началото искат да е 2д, но под натиск на шевчетата минава 3д, щото тогава още не притежават пиксар и реално дисни търчи по стъпките на дриймуъркс и пиксар, които печатат пари. И го сравнява с Принцесата и жабока, който пак е хит, но се представя по-слабо от очакваното. Докато и двата филма имат директна филмова конкуренция в Хари Потър (при Рапунцел) и Аватар (при жабока).
Въобще като ги пишат тия статии що не се опитват да гледат първо голямата картинка, като ще дават някакви примери, които даже нямат общо с темата и само показват колко нямат понятие от индустрията, еле па за двигателите, които тласкат даден продукт в някаква посока. Но важно е, че Фроузен не е баш феминистки филм... което евала, той не е никакъв. След смъртта на родителите си да държиш изкуствено разделени сестрите, вместо да вкараш някакъв истински конфликт, дори не го категоризира като да има история, тя се хванала за послания да търси и да се нервира, че селячеството видяло феминистичен пламък в най-слабият анимационен филм на дисни. Хора без работа, поне някво проучване да правеха извън колко сватби има в каталога на дисни.
Първо ми се ще най-после хората да спрат да мислят по следния начин анимация=дисни=семейно забавление. Анимацията е медиум, а не просто по-нисшата версия на игрален филм. Та само от това грешно уравнение колко проблеми идват при схващането и говоренето за анимация не е истина.
Второто е мацката говори за смъртта на 2д анимацията пред 3д и дава Рапунцел за пример, при положение, че е от филметата, които се представиха под очакваното в бокс офиса, нищо че с годините направи сума, в началото се смята за недоносче, е една от тия анимации, дето са в дивелъпмент хел известно време и в началото искат да е 2д, но под натиск на шевчетата минава 3д, щото тогава още не притежават пиксар и реално дисни търчи по стъпките на дриймуъркс и пиксар, които печатат пари. И го сравнява с Принцесата и жабока, който пак е хит, но се представя по-слабо от очакваното. Докато и двата филма имат директна филмова конкуренция в Хари Потър (при Рапунцел) и Аватар (при жабока).
Въобще като ги пишат тия статии що не се опитват да гледат първо голямата картинка, като ще дават някакви примери, които даже нямат общо с темата и само показват колко нямат понятие от индустрията, еле па за двигателите, които тласкат даден продукт в някаква посока. Но важно е, че Фроузен не е баш феминистки филм... което евала, той не е никакъв. След смъртта на родителите си да държиш изкуствено разделени сестрите, вместо да вкараш някакъв истински конфликт, дори не го категоризира като да има история, тя се хванала за послания да търси и да се нервира, че селячеството видяло феминистичен пламък в най-слабият анимационен филм на дисни. Хора без работа, поне някво проучване да правеха извън колко сватби има в каталога на дисни.
Re: Дисни
Според мен си има общи елементи, при всички положения, не само еленът. Сега видях в Уики, че се води вдъхновен от Снежната кралица и в началото на продукцията историята е била много по-близка до оригиналната.Ghibli wrote: ↑Mon May 04, 2020 3:29 pmСтигнах до мястото, където авторката се оплаква, че във Frozen са подменили героите от оригиналната история - приказката "Снежната кралица" на Андерсен, и доста се учудих. Двете неща нямат нищо общо, на практика, освен може би присъствието на елен в някакъв момент. Защо цитира приказката като "оригинал"? Да не би създателите на филма да са казали в някакъв момент, че са се вдъхновили от нея или нещо подобно?
shadow dance nikoga ne luje
Re: Дисни
Какви общи елементи има според теб?
В уикипедия е описана историята на проект за Снежната кралица, който многократно е претърпявал провал през годините, накрая при поредния опит да бъде осъществен, от него се получава "Frozen", след като е изцяло прекроен. Получава се нова история и нищо чудно, че е с ново заглавие, защото това просто не е "Снежната кралица".
Иначе съм съгласна, че статията е доста тъпа на места, уви. Въпреки че авторката твърди, че е хванала някакви неща на второ или следващо гледане, от време на време пише удивителни глупости. Особено характеристиката на характерите на героините толкова не отговаря на действителността, че няма накъде - Ана нямала едно положително качество, а Елза била социопат. И на мен ми идеше да попитам не дали сме гледали един и същи филм, а дали изобщо го е гледала. Смешни бяха и претенциите за токчетата и роклята.
В уикипедия е описана историята на проект за Снежната кралица, който многократно е претърпявал провал през годините, накрая при поредния опит да бъде осъществен, от него се получава "Frozen", след като е изцяло прекроен. Получава се нова история и нищо чудно, че е с ново заглавие, защото това просто не е "Снежната кралица".
Иначе съм съгласна, че статията е доста тъпа на места, уви. Въпреки че авторката твърди, че е хванала някакви неща на второ или следващо гледане, от време на време пише удивителни глупости. Особено характеристиката на характерите на героините толкова не отговаря на действителността, че няма накъде - Ана нямала едно положително качество, а Елза била социопат. И на мен ми идеше да попитам не дали сме гледали един и същи филм, а дали изобщо го е гледала. Смешни бяха и претенциите за токчетата и роклята.
Last edited by Ghibli on Mon May 04, 2020 5:09 pm, edited 2 times in total.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
Re: Дисни
Аз като чух за филма за първи път, го бяха представили като адаптация или вдъхновен от приказката за свежната кралица или нещо подобно.. И това е може би главната причина, че бях толкова разочарована, когато излезе, понеже цялото нещо бледнее в сравнение с приказката (но аз нея си я харесвам).
Re: Дисни
Като се има предвид стандартният формат на Дисни, аз пък изобщо не съжалявам, че тази история не са я екранизирали. Не биха я направили добре.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
Re: Дисни
Мотивът за сестра, която трябва да спаси своето братче и за целта трябва да отиде до замъка на Снежната кралица, която го е пленила там и то накрая е почти замръзнало и изгубило себе си.
В случая са две сестри (едната от които Снежната кралица, за да може да не е антагонист, макар че аз бих спорила, че Снежната кралица в оригиналната приказка е зла...), плюс се въртят коя коя спасява, ако помня филма правилно, но пак го има това, особено при финала на Фроузън със заледената сестра и сълзите и сестрината обич, която разтопява леда (точно така завършва Снежната кралица). Има го и ходенето до снежния замък на кралицата също.
Има и един куп други добавки, които от Дисни са си измислили, но според мен основата на Фроузън и основата на Снежната кралица не са толкова далечни.
shadow dance nikoga ne luje
Re: Дисни
Ясно, мерси. Според мен основата на историите е напълно различна. Кай и Герда не са брат и сестра, съответно историята им не е за чиста братско-сестринска любов, нито за чиста детска любов - това е моето мнение и смятам, че имам доста голямо основание. Историята засяга разни теми за съзряването, за вътрешната борба между правилно и грешно/светлина и тъмнина, за влечението към смъртта и т.н., и т.н. Няма как да се съединят в едно фигурите на Снежната кралица и на отвлечения от нея персонаж (смяната на пола я оставям настрана), и да се запазят всички тези нюанси и смисли.
Тоест, повърхностно има прилика - има леден замък, обаче всичко останало е различно: причината защо съществува този замък, какво представлява той, защо някой отива до него и какво се случва там... Нали във "Frozen" замъкът в историята на Елза e с положителен знак, той е символ на нейното приемане на себе си, материализаця на силата й... Или поне така го помня, доста ми е мъгляво вече. Може да го гледам пак този филм
Тоест, повърхностно има прилика - има леден замък, обаче всичко останало е различно: причината защо съществува този замък, какво представлява той, защо някой отива до него и какво се случва там... Нали във "Frozen" замъкът в историята на Елза e с положителен знак, той е символ на нейното приемане на себе си, материализаця на силата й... Или поне така го помня, доста ми е мъгляво вече. Може да го гледам пак този филм
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
Re: Дисни
Да, не са брат и сестра наистина, но аз винаги съм възприемала отношенията им като братско-сестринско-приятелски повече, заедно са от детинство все пак (тоест могат са прераснат в любов, ама тепърва). Но никога не съм чела анализи на приказката, честно казано, а би ми било интересно всъщност, защото сигурно има много различни нива и тълкувания. И приказката не съм я чела много отдавна, което също трябва да бъде поправено!
Иначе да, те Дисни тотално са извъртели всичко и приказката си е станала неузнаваема (то не че Рапунцел има много общо с оригинала си, ама пак сякаш е по-добре), но на мен идеята ми беше, че някои съществени елементи ги има и че не е просто "само елена", както ти писа. Който всъщност, ако помня правилно, е част от линията с лапландката (която в случая с Фроузън е вече лапландец :Д с придадена доста по-голяма роля). Имам някакъв спомен, че лапландката се опитваше да прикотка Герда почти полюбовному да остане с нея, но Герда си продължи по куеста.
А че замъците имат различна символика като цяло, това е така, аз го имах предвид повече като сюжетен елемент, който присъства и на двете места - Снежната царица се затваря в замъка си/затваря Кай в замъка си и сестра й/Герда идва да я спасява. А вече финалите и на двете произведения конкретно са доста сходни.
Таа има разни елементи от приказката, но си е бъркоч и както самата ти казваш - по-скоро повърхностни. Финално те самите създатели си казват, че са създали друга история в крайна сметка и че много са променили.
Иначе да, те Дисни тотално са извъртели всичко и приказката си е станала неузнаваема (то не че Рапунцел има много общо с оригинала си, ама пак сякаш е по-добре), но на мен идеята ми беше, че някои съществени елементи ги има и че не е просто "само елена", както ти писа. Който всъщност, ако помня правилно, е част от линията с лапландката (която в случая с Фроузън е вече лапландец :Д с придадена доста по-голяма роля). Имам някакъв спомен, че лапландката се опитваше да прикотка Герда почти полюбовному да остане с нея, но Герда си продължи по куеста.
А че замъците имат различна символика като цяло, това е така, аз го имах предвид повече като сюжетен елемент, който присъства и на двете места - Снежната царица се затваря в замъка си/затваря Кай в замъка си и сестра й/Герда идва да я спасява. А вече финалите и на двете произведения конкретно са доста сходни.
Таа има разни елементи от приказката, но си е бъркоч и както самата ти казваш - по-скоро повърхностни. Финално те самите създатели си казват, че са създали друга история в крайна сметка и че много са променили.
shadow dance nikoga ne luje
Re: Дисни
Доколкото помня приказката и съдейки по трейлърите, филмчетата ми изглеждат доста тъпи. А приказката е доста инспирираща, и може да не твърдят, че има общо, ами да не бяха използвали имената на главните герои, тогава.
На Дисни първия им добър филм, който съм гледал беше Аладин и мисля, че точно към някакви такива неща трябва да се ориентират.
П.с. ОПФ, вие говорите за друга анимация. То ми се струва по безмислен и от този за който аз говоря.
Но аз не съм особен фен на пълнометражните анимации. Тъй че съм лаик тука, но повечето който съм опитвал да гледам са някакви заеимки от различни приказки в налудничава стилистика на Том и Джери, например. Едни гоненици, тъп хумор, и даже да не го наречем тъп - преекспониран, използван стотици пъти, клиширан... Някои неща като Ледена Епоха, онзи Рио ли къв беше, историйката с избягалите от зоопарка. Не са лоши - да.
Предпочиам и най-добре да не проявяват много своеволия в сценариите, понеже са провал като цяло а да се придържат до голяма степен към класическите истории на приказките.
Струва ми се, че Дисни ще им отива най-много да продължават с продукции по 1001 нощ.
На Дисни първия им добър филм, който съм гледал беше Аладин и мисля, че точно към някакви такива неща трябва да се ориентират.
П.с. ОПФ, вие говорите за друга анимация. То ми се струва по безмислен и от този за който аз говоря.
Но аз не съм особен фен на пълнометражните анимации. Тъй че съм лаик тука, но повечето който съм опитвал да гледам са някакви заеимки от различни приказки в налудничава стилистика на Том и Джери, например. Едни гоненици, тъп хумор, и даже да не го наречем тъп - преекспониран, използван стотици пъти, клиширан... Някои неща като Ледена Епоха, онзи Рио ли къв беше, историйката с избягалите от зоопарка. Не са лоши - да.
Предпочиам и най-добре да не проявяват много своеволия в сценариите, понеже са провал като цяло а да се придържат до голяма степен към класическите истории на приказките.
Струва ми се, че Дисни ще им отива най-много да продължават с продукции по 1001 нощ.
Last edited by coldie on Mon May 04, 2020 8:34 pm, edited 1 time in total.
Re: Дисни
Е то, Фроузън за тва е такава тотална мешаница. Личи си от пръв поглед, че Елза е планирана за злодей (липсата, на каквото и да е развитие и тн), и само заради ди Лет ит гоооооооооо, лет ит гоо,са решили, че тая песен няма как да е злодейска песен (повече геройска е) тя изведнъж е протагонист. Оттам идват и огромните проблеми с Ханс, чиято сюжетна линия толкова си личи, че е писана в последния момент, че няма накъде. На Ханс интръдъкшъна по никакъв начин не ни подсказва, че тоя ще е пълен социопат с пъклени планове (Schaffrillas имаше много яко видео, в което рейджва по темата), но изведнъж туист злодей, майна щото нямаме такъв. Още за чий даваш на най-добрият певец в каста искрено любовна песен, ако тоя ще се окаже пълен психопат.
Иначе, авторката на тая статия, трябва да седне малко. Ана е прекрасен персонаж, тя е шантава, забавна и най-важното (тва дето клъмзинеса не драйвал плота), милата е толкова отчуждена и жадна за обич и топлина, че много ясно, ще се забие с първия галвон изигран от Сантино Фонтана, който й се изпречи на пътя. Всичкото, което върпосната е написала за Ана е пълен булшитец.
Е тва вече граничи с малоумие, и не владеене на майчиния й език:
Въобще пълен булшитец, честно, а фроузън не ме кефи толкоз дори. Ако някой се интересува от истински задълбочен, интелигентен анализ и критика на Дисни и феминизма, да си пусна клипчето Woke Disney by Lindsay Ellis, което @Killua беше постнала преди време.
Иначе, авторката на тая статия, трябва да седне малко. Ана е прекрасен персонаж, тя е шантава, забавна и най-важното (тва дето клъмзинеса не драйвал плота), милата е толкова отчуждена и жадна за обич и топлина, че много ясно, ще се забие с първия галвон изигран от Сантино Фонтана, който й се изпречи на пътя. Всичкото, което върпосната е написала за Ана е пълен булшитец.
Е тва вече граничи с малоумие, и не владеене на майчиния й език:
dafuq????? I want песента на Ана е For the first time in forever. Поствам текста на песента в спойлер, и плс кажете ми аз ли полудявам, дори частта с ДЪ УАН, става въпрос, за това как тя просто иска да си говори с някого и да се смее.. Anna’s real goal is true love. We know this for certain because, just like every Disney heroine before her, she helpfully tells us so in her first scene as an adult.Her “I want” song is all about finding a man and falling in love; she doesn’t even mention her sister.
- Spoiler: show
Въобще пълен булшитец, честно, а фроузън не ме кефи толкоз дори. Ако някой се интересува от истински задълбочен, интелигентен анализ и критика на Дисни и феминизма, да си пусна клипчето Woke Disney by Lindsay Ellis, което @Killua беше постнала преди време.
- Dr. Horrible
- Forsaken
- Posts: 2932
- Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am
Re: Дисни
Дам, общото между Frozen и Снежната кралица е, че има в историята владетел от женски пол, който прави лед. Като история, герои, идеи и тематика нямат нищо, нищо общо. Аз обожавам като луд и двете!
Май в началото са тръгнали с идеята да направят някакъв вид адаптация на приказката, но очевидно са се отказали още в начални етапи на пре-продукцията. Но го цитират чат-пат като вдъхновение, за да не излезе някой хитър разбирач и да каже "Знаете ли, това е тотален рип-офф, Андерсен има приказка за кралица, която прави лед, не съм ли много як!!!"
Иначе авторката на статията е права, че няма нищо толкова революционно във Frozen. Казвал съм хиляди пъти, че ужасно се дразня как всяко ново нещо с главен герой жена или човек от малцинство се нарича ПРЕЦЕДЕНТ, ПЪРВОТО такова нещо, чудо на чудесата! Frozen си стъпва на десетилетия поп-култура, има много общо с разни други приказки на Дисни, просто въвежда и нови елементи. В крайна сметка няма друг филм на Дисни за две сестрички. Това не го прави революционен, ест, няма нужда от крайности. Някой филм може да въвежда нови неща без да е революционен.
А Ханс от самото начало си е гаден, щом в историята присъства Кристоф. Ако в дадена приказка има само принц, той може да е благороден и добър, да, но ако присъстват принц и селско момче, то винаги селското момче е носителят на добродетелите и заслужава народната любов повече от принца. Това си е класическа приказна формула.
Иначе вече конкретните аргументи от това писание са смешни. Като се почне с това, че "Снежанка" и "Красавицата и Звяра" не завършвали с годеж или обещание за брак, защо не се използвали буквално тези думи
Както и да е, де. Изгледайте си пак Фроузън - героите са реалистични и многопластови, отношенията между тях са развити хубаво, анимацията е много красива, песните са страхотни. И двете части ми харесват много
Май в началото са тръгнали с идеята да направят някакъв вид адаптация на приказката, но очевидно са се отказали още в начални етапи на пре-продукцията. Но го цитират чат-пат като вдъхновение, за да не излезе някой хитър разбирач и да каже "Знаете ли, това е тотален рип-офф, Андерсен има приказка за кралица, която прави лед, не съм ли много як!!!"
Иначе авторката на статията е права, че няма нищо толкова революционно във Frozen. Казвал съм хиляди пъти, че ужасно се дразня как всяко ново нещо с главен герой жена или човек от малцинство се нарича ПРЕЦЕДЕНТ, ПЪРВОТО такова нещо, чудо на чудесата! Frozen си стъпва на десетилетия поп-култура, има много общо с разни други приказки на Дисни, просто въвежда и нови елементи. В крайна сметка няма друг филм на Дисни за две сестрички. Това не го прави революционен, ест, няма нужда от крайности. Някой филм може да въвежда нови неща без да е революционен.
А Ханс от самото начало си е гаден, щом в историята присъства Кристоф. Ако в дадена приказка има само принц, той може да е благороден и добър, да, но ако присъстват принц и селско момче, то винаги селското момче е носителят на добродетелите и заслужава народната любов повече от принца. Това си е класическа приказна формула.
Иначе вече конкретните аргументи от това писание са смешни. Като се почне с това, че "Снежанка" и "Красавицата и Звяра" не завършвали с годеж или обещание за брак, защо не се използвали буквално тези думи
Както и да е, де. Изгледайте си пак Фроузън - героите са реалистични и многопластови, отношенията между тях са развити хубаво, анимацията е много красива, песните са страхотни. И двете части ми харесват много
But goddamn,
you got me in love again
you got me in love again
Re: Дисни
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests