Тъй де, не бях играл нещо сериозно от доста време, но овациите, с които бе гарнирана играта, ме убедиха да и дам шанс и о богове тя е РАЗКОШНА!
Още влизам в първото градче и виждам горящ кораб и една тумба хора хвърлят кофи вода по него. И се присещам, че в инвентара си имам 2 скрола за дъжд. Кастнах единия, мръкна, заваля дъжд, корабчето бе спасено, а аз лапнах 900 XP. Fuck yeah.
Divinity: Original Sin
Moderator: AlDim
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Недей чака, играта е в оптимално състояние. Даже вчера пуснаха голям пач, който добави доста неща. И да, ако можете, много як бил коопа.
Аз 4 часа тая вечер съм се зомбирал и още не мога да спра.
Съвет от мене, поне един от главните ви герои да бъде с lockpicking, че си требва навсякъде. Също на 3-ти левел вземайте All Skilled Up, аз пропуснах и сега се проклинам.
Аз 4 часа тая вечер съм се зомбирал и още не мога да спра.
Съвет от мене, поне един от главните ви герои да бъде с lockpicking, че си требва навсякъде. Също на 3-ти левел вземайте All Skilled Up, аз пропуснах и сега се проклинам.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
След много усилия и една седмица игра, успях да изрина цялото съдържание.
Ще акцентирам на думичката "рина", защото втората половина от около 60-те часа игра не само не предлага нищо особено, а акцентира проблемите, които има играта, а това прави изиграването и доста мъчително преживяване.
Няколко са нещата, за които предупреждавам преди да тръгнете да си я купувате.
Итемизацията е ужасна. УЖАСНА! Нещо средно между generic MMO loot и Diablo 3. Итемите са бели, зелени, сини, оранжеви и уникални(да, just like in diablo), но единствено уникалните итеми са с предварително зададени параметри, всичко останало е RNG. Играта те засипва със стотици итеми, които ти се налага на всичкото отгоре ръчно да идентифицираш, дори зелените, ако искаш да им вземеш кинти, а кинти трябват. И всъщност понеже не всеки стат може да ролне на всеки итем, RNG-то се изразява най-вече във връткането на няколко статса на слот, което е меко казано досадно и прави всъщност loot hunta в играта несъществуващ.
Всъщност той се изразява в следното нещо. Бил си се с 20 дебели гада за да стигнеш до мазния ковчег, или си си играл 30 минути да завършиш някоя гатанка, отваряш ковчега и в него има 3 зелени итема и колба за живот. След първите няколко такива ковчега започваш да си правиш quicksave преди всеки голям ковчег и почваш да си презареждаш сейфа, докато ковчега не ти даде нещо, което някой от партито ти може да ползва. И шит, не се бъзикам, ако не правех това, нямаше да имам двуръкия меч, който ползвах последните 4 левела от играта, което щеше да я направи значително по-бавна(не по-трудна). Much design, wow so amaze.
Същото нещо се прави и с мерчантите, с килването на босове, защото може да се сейфа и по време на битка. Сигурно съм прекарал над 1 час в презареждане на сейфове.
Което ме подсеща за другия проблем, а той е, че поне едно 5-6 часа съм прекарал във вървене от точка А до точка Б. В играта има телепорти, но те са малко и в съвсем отделни зони на картите, а има много за правене и ти се налага много пъти да минаваш през едни и същи места. Така че често просто пускам партито да върви до някъде и отивам да пикая, да си налея вода или алт табвам... Нетърпимо е!
Но може би най-големият минус, който откривам е и най-големия плюс. Геймплея. Той ти дава свобода да отидеш където поискаш, ако ти стиска, но и прави историята изключително несвързана. Това става ясно още в самото начало на играта, където след кратък пролог стигаш до първия и най-голям град в играта. С всяко NPC може да се говори, и трябва да се говори, защото има много куестове и началото на играта е и най-трудната и част.
Прекарах може би 2 часа в този град, не защото не можех да изляза от него, а защото имаше огромно количество от диалози, през които трябваше да мина за да получа някаква цел извън града. Диалозите са много и са обемни, като от един момент нататък започнах да ги прецъквам и пак нищо не загубих от историята. Съответно веднъж щом свършиш и излезеш навън отвяваш 1-2 часа в млатене. Така е и цялата игра, от тонове битки, на тонове диалози.
Няма нищо общо с добре структурираните истории на Baldur's Gate и Icewind Dale, където имаше достатъчно от всичко. Тук просто ринеш съдържанието, което разработчиците са успели да генерират. Ако пък се опиташ да отлагаш диалози за после, за да поддържаш някакво темпо, рискуваш да си замажеш изиграването, защото някои куестове стават невъзможни за изпълнение след определена точка, а ти няма как да знаеш кога ще стане това.
Има и други досадни неща, като камерата, която всеки път, като кастнеш магия се фокусира на кастъра, ужасния таргетинг, който неведнъж е карал арчера ми да се разхожда из бойното поле, защото точно преди да съм кликнал на гадинката, тя нещо се е размърдала. Поправянето на оръжията. На всеки няколко големи битки трябва да си отворя инвенторито на арчъра, да пратя лъка в Jahan(Blacksmithing), да вляза в неговото инвентори, да го поправя, да го пратя обратно и да го екуипна.
Има и още, но схващате картинката.
Най-хубавото нещо, което играта предлага са битките, които са походови и в първите 10-15 часа на играта са наистина интересни и предизвикателни. Колкото повече играеш обаче, толкова по-еднообразно става. Гадинките започват да имат повече живот, да правят повече щета и да пускат повече магии. Самите битки стават шаблонни и съответно досадни, особено когато трябва да чакаш 6-7 паяка да си изсерат изсиранията...
Не знам защо толкова високи оценки получи играта. Явно hype-traina е бил много мощен.
Очаквам с нетърпение Pillars of Eternity след няколко месеца. Едва ли ще получи същите овации, но по всичко личи, че това ще е истинския наследник на Baldur's Gate.
Ще акцентирам на думичката "рина", защото втората половина от около 60-те часа игра не само не предлага нищо особено, а акцентира проблемите, които има играта, а това прави изиграването и доста мъчително преживяване.
Няколко са нещата, за които предупреждавам преди да тръгнете да си я купувате.
Итемизацията е ужасна. УЖАСНА! Нещо средно между generic MMO loot и Diablo 3. Итемите са бели, зелени, сини, оранжеви и уникални(да, just like in diablo), но единствено уникалните итеми са с предварително зададени параметри, всичко останало е RNG. Играта те засипва със стотици итеми, които ти се налага на всичкото отгоре ръчно да идентифицираш, дори зелените, ако искаш да им вземеш кинти, а кинти трябват. И всъщност понеже не всеки стат може да ролне на всеки итем, RNG-то се изразява най-вече във връткането на няколко статса на слот, което е меко казано досадно и прави всъщност loot hunta в играта несъществуващ.
Всъщност той се изразява в следното нещо. Бил си се с 20 дебели гада за да стигнеш до мазния ковчег, или си си играл 30 минути да завършиш някоя гатанка, отваряш ковчега и в него има 3 зелени итема и колба за живот. След първите няколко такива ковчега започваш да си правиш quicksave преди всеки голям ковчег и почваш да си презареждаш сейфа, докато ковчега не ти даде нещо, което някой от партито ти може да ползва. И шит, не се бъзикам, ако не правех това, нямаше да имам двуръкия меч, който ползвах последните 4 левела от играта, което щеше да я направи значително по-бавна(не по-трудна). Much design, wow so amaze.
Същото нещо се прави и с мерчантите, с килването на босове, защото може да се сейфа и по време на битка. Сигурно съм прекарал над 1 час в презареждане на сейфове.
Което ме подсеща за другия проблем, а той е, че поне едно 5-6 часа съм прекарал във вървене от точка А до точка Б. В играта има телепорти, но те са малко и в съвсем отделни зони на картите, а има много за правене и ти се налага много пъти да минаваш през едни и същи места. Така че често просто пускам партито да върви до някъде и отивам да пикая, да си налея вода или алт табвам... Нетърпимо е!
Но може би най-големият минус, който откривам е и най-големия плюс. Геймплея. Той ти дава свобода да отидеш където поискаш, ако ти стиска, но и прави историята изключително несвързана. Това става ясно още в самото начало на играта, където след кратък пролог стигаш до първия и най-голям град в играта. С всяко NPC може да се говори, и трябва да се говори, защото има много куестове и началото на играта е и най-трудната и част.
Прекарах може би 2 часа в този град, не защото не можех да изляза от него, а защото имаше огромно количество от диалози, през които трябваше да мина за да получа някаква цел извън града. Диалозите са много и са обемни, като от един момент нататък започнах да ги прецъквам и пак нищо не загубих от историята. Съответно веднъж щом свършиш и излезеш навън отвяваш 1-2 часа в млатене. Така е и цялата игра, от тонове битки, на тонове диалози.
Няма нищо общо с добре структурираните истории на Baldur's Gate и Icewind Dale, където имаше достатъчно от всичко. Тук просто ринеш съдържанието, което разработчиците са успели да генерират. Ако пък се опиташ да отлагаш диалози за после, за да поддържаш някакво темпо, рискуваш да си замажеш изиграването, защото някои куестове стават невъзможни за изпълнение след определена точка, а ти няма как да знаеш кога ще стане това.
Има и други досадни неща, като камерата, която всеки път, като кастнеш магия се фокусира на кастъра, ужасния таргетинг, който неведнъж е карал арчера ми да се разхожда из бойното поле, защото точно преди да съм кликнал на гадинката, тя нещо се е размърдала. Поправянето на оръжията. На всеки няколко големи битки трябва да си отворя инвенторито на арчъра, да пратя лъка в Jahan(Blacksmithing), да вляза в неговото инвентори, да го поправя, да го пратя обратно и да го екуипна.
Има и още, но схващате картинката.
Най-хубавото нещо, което играта предлага са битките, които са походови и в първите 10-15 часа на играта са наистина интересни и предизвикателни. Колкото повече играеш обаче, толкова по-еднообразно става. Гадинките започват да имат повече живот, да правят повече щета и да пускат повече магии. Самите битки стават шаблонни и съответно досадни, особено когато трябва да чакаш 6-7 паяка да си изсерат изсиранията...
Не знам защо толкова високи оценки получи играта. Явно hype-traina е бил много мощен.
Очаквам с нетърпение Pillars of Eternity след няколко месеца. Едва ли ще получи същите овации, но по всичко личи, че това ще е истинския наследник на Baldur's Gate.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 30 guests