HearthStone

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: HearthStone

Post by RRSunknown » Mon Jul 27, 2015 8:24 pm

Радвам се че се пише за hearhtstone - откак излее това ми е основната игра и виновника да не си бутам конзолите на които стоят неизиграни десетки супер заглавия :)

Най хубавото нещо досега е Brawl - там стават най-забавните битки, макар, че грам няма баланс няма там понякога и трябва да си не се сърди човече за да не захвърлиш играта когато си новобранец в последния браул срещу някой който се наял с легенди. Ако не друго поне този мод вдъхва живот на иначе неиграеми карти.

от GnG ще се запомни най-вече с доктор баланс , роботските тестета вече никой не ги играе.

Щях да кажа че не съм дал нито лев за играта но въпреки това имам всички карти необходими за всеки един стойностен дек обаче след като се оказа, че следващия експанд ще излиза много бързо следващия месец се отказах да събирам за Blackrock и кихнах 35 лева за четирите крила които ми оставаха.

Този минус, че нямало как да наваксат не е кой знае колко голям минус защото както се оказа най-играните карти са най-старите, от всички експанжъни се играят 5-6 карти макс и някои дори отпадат в забвение (Undertaker).

От Blackrock се наложиха доста карти - Imp gang boss самолично върна Zoo лока на картата след като никой не го играеше, Dragon coruptor и Императора в момента са налични във всяко едно контрол тесте. Flamewalker също много се наложи в темпо мейджовете и някои прийст колоди. Шаманския елементал също се играе в почти всеки шаман дек. Най-хубавото че рандъм елемента в BRM е контролиран където го има - няма ги извращенията като доктор Буум. Gang up се наложи като мандаторна карта за Mill роуговете. Quick shot стана доста OP и върна фейс хънтърите в класацията. Отделно патрона отделно драконовите колоди - изобщо бая карти се играят, не е като GnG която роди като нов дек един мъртвороден Мек мейдж който спря да се играе след първата седмица на BRM.
A единственото което ще се играе от GnG за в бъдеще ще е Muster for Battle, Implosion и доктора. И като изключим Muster всичко останало което се играе от GnG (защото Mechwarper тактиките остаряха морално) са теч карти за запълване на бройка и най-вероятно ще бъдат заменени в Grand tournament.
A core картите ще си останат класическите.


Проблема на новобранеца в момента е, че ако не брои едни бързи 50 евро за начални карти ще има мачове в които просто нищо не може да направи която му заизваждат тежките легенди. Има тестета които са доста равностойни срещу тестета от безплатни карти с малко късмет, но има и тестета които са доста неспираеми ако нямаш контри.


За Grand Tournament не смятам, че ще убият агрото даже обратното - с карти като 3/4 за 2 мана и Sacred Warrior виждам само засилване на агрото в класове които нямаха такава опция. Ама ще видим - нищо фундаментално досега не сме видели освен може би легендата на Лока която вади карта за 0 мана от изтеглените с умението.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: HearthStone

Post by Martix » Mon Jul 27, 2015 8:40 pm

Еее да забравих за implosion-а и gang master-а. Те си влизат в доста декове, но честно казано не мисля, че са чак толкова имба и в момента се играят по-скоро по инерция. Muster-а има повече потенциал, особено с обявените карти от Турнира, май-ще вкарват повечко silverhand recruit комбота за паладина.

Драконските декове в момента се срещат веднъж на 50 игри и не се сещам дори един такъв който да е конкуренция на budget warrior.
Mill Rogue-а е мечта, която се среща само в Twitch.
Шаманът в момента почти не съществува като клас и елементалът не направи нищо, за да промени това.
Flamewaker дековете са адски нестабилни и редовно губат от какво да е (вкл. си ги бия с моите декове, а аз играя почти ексклузивно с gimmicks).

Патронът е як, но на практика е просто бъфнат enrage warrior otk deck. Просто преди ги правеха с worgen

Близард със сугерност ще се опитат да забавят играта, защото по-бавните игри правят по- експлозивни комбота и са по-подходящи за trolden и тн, ама ще видим до колко ще успеят. Това си е като да се бориш с вятъра.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: HearthStone

Post by RRSunknown » Tue Jul 28, 2015 12:08 am

Gang Boss не, че е имба но е необходимата съставка която прелива чашката и просто накланя везните - аз си имам една програма за статистика и трябва да ти кажа че си увеличих победите със зуу многократно откак добавих единствено gang boss.

За патрона не съм съгласен изобщо - дека е с много мисъл, действиетелно може да се развие като ОТК вкл. и с Берсерка който съм виждал да прави над 30 демидж още щом излезе на терен но истинската врътка е, че с патроните може да зачистиш всеки един агро борд и да суингнеш адвантижа. Аз лично точно така играя и след като зачистя вадя един Громаш който е истинския финишър. С Воргена ако имат защита или не ти стигне демиджа за летал си финиширал. С патрона им трябва много сериозна чистачка отпада варианта да те почукват със слабите както би направил един зуу или хънтър.

Това със забавянето на играта не виждам как ще стане -цялата механика на играта способства за агро. Например статистиките а скъпите откъм мана минъни всъщност за по малко за цената си в сравнение със слабите. Това на книга уж го направиха за има смисъл да се играят слаби миниъни които да се борят с големите обаче се разви обратния ефект - безмъртни миниъни за цената си. Пре-нърфнатия Undertaker е най-типичния пример за карта която изисква 300-400% от цената си като инвестиция за да бъде премахнат. Същото нещо виждаме в извънаредно досадните Shieldet minibot и Annoy Tron и Haunted Creeper.Пораби механиката а таунта другия проблем с дебелаците е че голямата им атака често е просто изхабена в овъркил на дребосъци. Помня една игра в която един жалък бот спечели игра срещу 2 Дедуинга. Една от причините belcher да е задължителен е тъкмо таунта който ражда и който изисква римувал.

Другата причина е, че макар с игране на слаби миниъни да губиш авантаж то в heрthstone за разлика от други игри тегленето на нови карти е много лесно. Картите за теглене са много, тестетата е не са големи. За да е по-забавно в heartstone има хем евтини хем безплатни спаунинг миниъни като паячетата или апрентисите на Виолета които могат да бъдат трейднати с абсурдните със силата си бъфове като Power overwhelming - 1 мана и трейдваш петици. Тези бъфове са особено ценни когато се гони летал. Това позволява тесте които бързо гради борд контрол и печели темпо трейдвайки да им пука точно нула процента колко ще издържи ръката като бройка защото най-често живота на противника свършва по-бързо.

Замразяването и Дивайн щита са други две механики които по самата си природаусложняват живота на скъпите миниъни. Особено дивайн щита е брутален в това отношение - без значение колко е як минъна остреща щетата му е нула. Секретите са друга механика много работеща против скъпи единици - фрийзинг трап, миррор, секрета който прави живота 1 .

И най-накрая римувалите - Sap перфектния пример - карта за 2 мана отстранява карта за 10. На книга противника печели авантаж но както споменах по-горе това няма голямо значение. И дори още по-добре -понеже не убива противника не му задейства и евентуалните Дедрейт ефекти. Execute е друг пример -1 демидж е нещо които воина постоянно прави дори по собствените си единици и изведнъж имаш хард римувал за 1 мана. Печелиш толкова много темпо, че често може да спечелиш играта с правилен Execute. hunters mark И equality са същата бира - помня на един турнир на финала като играх с хънтър и в решаващия момент му направих марка на Дървото, заложих фрийзинг трап и така суингнах темпото, че спечелих играта смазващо. Всеки клас има няколко карти за супер евтина мана които могат да отстранят всеки един скъп минъин.

В този списък влиза и краденето на карти и причината Силванас да е номер едно играна карта. А ако играта беше контрол ориентирана без съмнение Попа с Mind Control щеше да е най-играното нещо - впрочем това го доказах с последния Brawl където спечелих поне 15 игри на първия или втория ход с Mind Control.

И тези всичкит фактори се комбинират - когато имаш тактика със скъпи миниъни с изчакване които имат по 6-7 слабости без значения каква стратегия си избрал няма нищо чудно, че единствените скъпи които се играят са легендите с мигновен ефект .

И за черешката на тортата - Big game hunter за 3 мана чистиш всичко по-яко и оставаш на терен. Имено за това Др Буум се превърна в най-играната карта след Силванас - единствената легенда която не можеш да остраниш с една евтина карта.

Тъй, че не знам как Блзиард ще забавят играта но ми се струва, че няма как да стане адекватно със всички тези механики -освен ако под забавяне не разбират 20 хода изчакване с римували докато на някой от двамата не се събере комбото на късмет.

User avatar
ProxyFantasy
Paragon
Posts: 615
Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
Contact:

Re: HearthStone

Post by ProxyFantasy » Tue Jul 28, 2015 1:37 am

Mech шаманът е изключително тесте. С запомансъра и чука за 2/2 декът има страхотен win rate. Да не говорим, че 1/2 от тестетата на тъй популярните агро паладини са GvG/BRM. Annoy-trona се играе в повечето темпо декове, Гоблин шредерът е най-добрата карта за 4 мана и така нататък. GvG даде супер много на метата и я побутна напред. Да не кажем, че Rougе-ът ми разчита на Oil в 80% ot случаите, което допълнително шифтна метата. Хънтърът никъде не ходи без Gravezook-a, както и Quick Shot-a от BRM, вярно е, че 80% от картите отпадат, други си стават задължителни като например шредера. А Таурисан го водят като 3тата най-силна леджендери карта. Просто Value-to, което дава на полето е изключително. Горе долу това имаше да казвам. :DD

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: HearthStone

Post by RRSunknown » Tue Jul 28, 2015 2:38 am

Аз да ти кажа не го играя винаги императора - понякога нарочно не го играя с фрийз мейджа защото губя много темпо и не мога да наваксам. С патрона го играя повече защото после мога да избухна ама в повечето декове вадишп император те го убиват и след 3 хода те убиват и тебе без значение че са ти евтини картите .

Шамана чак да е изключителен .... В метата е далеч от светата троица - хънтър, лок и патрон и отстъва по популярност на oil rogue и freeze mage (който пък на мен ми е любимия дек - цака зверски хънтърите и току що направих 7 поредни победи в ранкед ).
Новия вариант с двата думхамъра обаче се представя чудесно по турнирите


Тъй популярните в миналите агро паладини са най-слабия дек срещу най-играния дек -патрона и доста рядко ги виждам на долните рангове да не кажа никак особвено че повечето патрони почнаха да игграят shield block и unstable ghoul преди които агро паладина издиша. Другите паладини са още по зле - те изобщо изпаднаха от листата.В момента метата почна да се върти около много оръжия вкл. шаманската тактика с два думхамър и в повечето декове почнаха да добавят харисън джоунс или узито.

User avatar
ProxyFantasy
Paragon
Posts: 615
Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
Contact:

Re: HearthStone

Post by ProxyFantasy » Wed Jul 29, 2015 10:52 am

На мен facehunter-a ми издиша много срещу Агро-Паладини и затова толкова ме дразнят :D. Просто са fixed counter. :/ Иначе да, freeze mage-a е готино десте, а аз се надявам с новия експанжън да има повече контрол мейджове с hero power! Но ще видим какво ще се случи, разбира се. ^^

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: HearthStone

Post by RRSunknown » Wed Jul 29, 2015 2:55 pm

Две нови карти
едната ми се струва доста използваема - 5/4 за 4 мана и дава +2 атака на героя като си пусне умението демек стават 3 което което си е бая а ако се направи с комбо с maiden of the lake може да се играе на 5 ход.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: HearthStone

Post by Martix » Wed Jul 29, 2015 8:39 pm

Друидската изглежда забавна наистина. Можеш да си я рампнеш на 1-2 ход и после мачкаш с hero power-а.

А робо рицарят има най-сладурския арт :panda:
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: HearthStone

Post by RRSunknown » Wed Jul 29, 2015 9:31 pm

Радва ме, че подържат меч типа, не го изоставиха да e само в GnG.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: HearthStone

Post by Martix » Wed Jul 29, 2015 10:17 pm

Не само, добавят нови карти от всеки tribe, не забравяй пирата с Chaaarrrge. Отдавна искам да си направя мурлокски дек, който да не е чист zoo. Едва ли ще стане точно сега, но след година две като добавят доста нови карти е възможно. :mrgreen:

edit: а и нови дракони означава, че все още има надежда за интересен драконски дек. Паладинът е underwhelming, но сега може да се появи някакъв не freezing mage с Caldarra Drake и новата механика или кой знае какво друго. Soo many possibilities.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: HearthStone

Post by RRSunknown » Thu Jul 30, 2015 10:44 am

Две легенди за по 3 мана 3/4 статс и всички екстри - а казваха, че тотема 3/4 бил силен. Особено втората карта - 3 демидж на рандъм миниън (демек убива патроните) всеки пък като я бъфнеш - просто не е истина какво ще се случва в тестета с резервните части.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: HearthStone

Post by Martix » Fri Aug 07, 2015 1:56 pm

Абе нещо баламосват ли ме тука, или наистина Авианата + Thaurissan ще ти правят картите да струват 0 мана??? Тва ако е истина минавам на друид и ще си сложа всичките легендарки в дека. Broken as fock.


А Близард след година омалосвате се смилиха над бедния фенски контингент и обявиха ranked rewards на всеки сезон. Евала. По-добре късно отколкото никога.

Сега остава да сложат повече от 9 слота за декове и тва ще заприлича на истинска игра.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: HearthStone

Post by RRSunknown » Mon Aug 10, 2015 11:45 pm

Дълбоко ме съмнява това да е ефекта.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: HearthStone

Post by Martix » Tue Aug 25, 2015 1:29 pm

ИЗЛЕЗЕЕЕ,

обаче от първите ми 27 пака не се падна нищо интересно.
1 3/9 легендарно дето мре като ти бият героя, малко карти за boost на паладинските токени, 1 колдара дрейк + maiden of the lake, ама никакви интересни inspire неща, barely any joust, всичкобезполезно на rogue без единствените 2 интересни за мен anubárak и капана с 3-те неруба, доста неща за beast druid, ама не мога да играя с друид и засега ще скипна, 5 deep sea kraken-а(арт-а е толкова зле, че все едно гледам screenshot от Wow) и много други повторения на common карти(31 тотал), сметнах, че 6 от 27-те пака са били пълни само с повторения, random-а ме мрази, знам си.
Поне си получих мечтаната Brave huntress, която е hands down най-красивата карта в експанжъна.

След месец може и да разберем как експанжъна ще повлияе на метата. Засега съм 5:0 срещу всякакви декове използващи нови карти с добрия ми стар control paladin.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
coldie
Forsaken
Posts: 2969
Joined: Fri Dec 05, 2008 10:20 pm

Re: HearthStone

Post by coldie » Mon Sep 07, 2015 7:03 pm

От 2-3 дни играя, но ако не си платиш добре мисля, че няма смисъл, досега с геймголд съм купил 5-6 пака. 90% от опонентите имат много по-високи карти, като легендарни миньони, майнд контрол и други екстри, аз с моите карти не мога да се противопоставям, не знам как избира опонентите системата, но 90% от опонентите имат много по-добри карти от мен.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests