Сбогом, Silver

Филми, бре, филми... Джена Джеймсън, Трейси Лордс – we have them all!
Ordo Malleus
Mistborn

Сбогом, Silver

Post by Ordo Malleus » Fri Sep 13, 2013 5:32 pm

Това е от някакъв блог (видях го в друг форум) и май не е ужасно грозна ебавка. Знам, че тук човекът е вземал участие в епични спорове и доста хора го тачат.

-------

Днес сутринта получих неприятната и шокираща вест, че Silver е починал след кратко, но тежко боледуване в Швейцария. Като най-близкия му човек в интернет, се почувствах длъжен да споделя трагичната новина, защото феновете му имат право да научат о време, а самият Силвър заслужава да бъде запомнен.

Някои от Вас са се засичали с него по форумите на WSphere, Shadowdance и Forplay, други го следяха активно в собствения му блог http://you-deserve-this.blogspot.com/, а трети /като мен/ имаха късмета да го познават лично и то от над десет години. Въпреки пословичните ни разноречия, Silver беше изключителна личност и адски свестен човек. Той беше един от най-интелигентните хора, с които някога съм общувал и единственият блогър в България, който наистина разбираше от кино. Всеки чел негови ревюта може да потвърди, че анализите му бяха не само страшно професионални, но и показваха талант, който малко хора притежават.
Колко жалко, че този талант секна толкова рано...

Не знам какво друго да кажа, освен че пичът ще липсва и се гордея, че ми беше приятел.
R.I.P., Силвъре.

-------

Нека почива в мир.
What froze me was the fact that I had absolutely no reason to move in any direction. What had made me move through so many dead and pointless years was curiosity. Now even that had flickered out.

Delegat
Aes Sedai

Post by Delegat » Fri Sep 13, 2013 5:51 pm

Мда, аз току що четох това във Форплей и май наистина не е ебавка. Мир на праха мул

Claymore
Ascendent

Post by Claymore » Fri Sep 13, 2013 6:29 pm

При все всичките спорове и разноречия, които знам че има с хората от този форум, винаги беше интересно да се прочете по - подробното му мнение за даден филм... Лека му пръст. :shock: :neutral:
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

armageddon
Forsaken

Post by armageddon » Fri Sep 13, 2013 6:35 pm

Ебаси. Мир на праха му.

Amelia

Post by Amelia » Fri Sep 13, 2013 6:39 pm

Надявам се с цялото си сърце и душа да е издразнил някого достатъчно, за да го накара да пусне подобна фалшива новина.

Ако е вярно...
Сбогом, Силвър! Харесвах те много в някои отношения, в други не можех да те понасям, но определено беше от по-интересните хора в нета и имаше какво да предложиш на света. Много, много, много ми е мъчно...

Изпращам те да разучаваш най-голямата загадка на живота със знанието, че не си изчезнал съвсем:
The following, written by NPR commentator Aaron Freeman, is a gem!

You want a physicist to speak at your funeral. You want the physicist to talk to your grieving family about the conservation of energy, so they will understand that your energy has not died. You want the physicist to remind your sobbing mother about the first law of thermodynamics; that no energy gets created in the universe, and none is destroyed. You want your mother to know that all your energy, every vibration, every Btu of heat, every wave of every particle that was her beloved child remains with her in this world. You want the physicist to tell your weeping father that amid energies of the cosmos, you gave as good as you got.

And at one point you'd hope that the physicist would step down from the pulpit and walk to your brokenhearted spouse there in the pew and tell him/her that all the photons that ever bounced off your face, all the particles whose paths were interrupted by your smile, by the touch of your hair, hundreds of trillions of particles, have raced off like children, their ways forever changed by you. And as your widow rocks in the arms of a loving family, may the physicist let him/her know that all the photons that bounced from you were gathered in the particle detectors that are her/his eyes, that those photons created within her/him constellations of electromagnetically charged neurons whose energy will go on forever.

And the physicist will remind the congregation of how much of all our energy is given off as heat. There may be a few fanning themselves with their programs as he says it. And he will tell them that the warmth that flowed through you in life is still here, still part of all that we are, even as we who mourn continue the heat of our own lives.

And you'll want the physicist to explain to those who loved you that they need not have faith; indeed, they should not have faith. Let them know that they can measure, that scientists have measured precisely the conservation of energy and found it accurate, verifiable and consistent across space and time. You can hope your family will examine the evidence and satisfy themselves that the science is sound and that they'll be comforted to know your energy's still around. According to the law of the conservation of energy, not a bit of you is gone; you're just less orderly.

Amen.
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

Roland
Site Admin

Post by Roland » Fri Sep 13, 2013 6:55 pm

Ебаси...
And you can't dance with a devil on your back...

TheGrimReaper
Sorcerer

Post by TheGrimReaper » Fri Sep 13, 2013 7:14 pm

Мир на душата ти Силвър, нека намериш път към нас обратно в следващия си живот...

Почивай в покой...

Marfa

Post by Marfa » Fri Sep 13, 2013 7:48 pm

Не мога да повярвам. Въпреки ужасно грозните разпри, които сме имали, това беше един от най-интелигентните хора, с които съм имала честта да разговарям. Ужасно е. Силвъре... :(
This octopus! Let's give him boots, send him to North Korea!

Image<-Подробно описание на нещата, които ми образуват нерви :twisted:
Уук.

Mindcrime
Arcanist

Post by Mindcrime » Fri Sep 13, 2013 7:53 pm

Ебаси...

Тамън вчера се рових из блога му и се изнервих, че от бая време не пускал нищо ново...

Беше краен, но наистина разбираше от кино, това му го признавам.

Мир на праха ти Силвъре.

Yan
Site Admin

Post by Yan » Fri Sep 13, 2013 8:18 pm

R.I.P :(
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.

Martix
Jaghut Tyrant

Post by Martix » Fri Sep 13, 2013 8:41 pm

Това не може да е истина... :shock: :cry:

Сбогом Силвър, ти беше най-добрият.
There are no rules! I'm gonna get you!

Demandred

Post by Demandred » Fri Sep 13, 2013 8:43 pm

Ужасна новина. Дано да е грозна ебавка, но надали...

Лека му пръст.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

AlDim
Elder God

Post by AlDim » Fri Sep 13, 2013 8:46 pm

Млад си отиде човекът :(

RIP. От всичките цинични хейтъри беше най-добър.

Ghibli
Elder God

Post by Ghibli » Fri Sep 13, 2013 10:07 pm

Трудно е да го повярва човек...

Лека му пръст.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.

Amelia

Post by Amelia » Sat Sep 14, 2013 1:58 am

За съжаление се оказа истина. Починал е на 8ми септември, погребали са го днес (13-ти). Едва 34 годишен. :cry:
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.