Bioshock Infinite
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Не ме впечатли с нищо материала - непознат за мен човек хейтва с убеденост, че като каже, че му било скучно значи и на останалите трябва да им е скучно.
Доста неграмотно беше и изказването, че видиш аз не играя FPS и ги смятам за тъпи ама ще прасна една експертна оценка.
И накрая е праснал по едно оплюване на GTA5 и Last of US какви са пълни боклуци за 3/10 оценка.
Едновременно с това е написал хвалебества ода за порта на морална остаряла Зелда.
Еми такъв човек няма как да го взема насериозно дори да напипва някои правилни теми.
Доста неграмотно беше и изказването, че видиш аз не играя FPS и ги смятам за тъпи ама ще прасна една експертна оценка.
И накрая е праснал по едно оплюване на GTA5 и Last of US какви са пълни боклуци за 3/10 оценка.
Едновременно с това е написал хвалебества ода за порта на морална остаряла Зелда.
Еми такъв човек няма как да го взема насериозно дори да напипва някои правилни теми.
А само на мен ли реално ми хареса геймплея? По - динамичен, шарен и забавен от първия Байошок поне, ако не втория, дето много ги сравняват. Имало само 4-5 вида врагове, ми в първата игра колко са бе? А колкото до това че цялото насилие за разни критици и други хора разваляло красивата история, арт и прочие... май не са схванали героя на Букър. Но пък така имат оправданието да ползват "термина" лудонаративен дисонанс, за да звучат умно, така че е ясно за какви хора става въпрос.
П.П. И все пак Drill Dash-а във втората кърти, от там май е взет Charge вигора.
Edit: То си има долу ясен индикатор за какво става въпрос, ако не беше другото:
I continued to play highly reviewed games that not only underwhelmed but often stunned me with their failures. There were more 3’s (Skyward Sword, Halo 4, New Super Mario Bros 2) and 4’s (Skyrim, Dear Esther, Tomb Raider) but not so many 5’s (Arkham City, Bastion), since my feelings didn’t often fall in the middle. Even 6’s that I mostly enjoyed (Red Dead Redemption, Fire Emblem: Awakening, Journey) were nothing to get that excited about. Only 7’s (Gone Home, The Last of Us, Wii Sports Resort) and 8’s (The Walking Dead, Kirby’s Epic Yarn, Far Cry 2) really started to get interesting, and there were a handful of amazing 9’s (The Binding of Isaac, Kentucky Route Zero, Spelunky). While I did play two 2’s (the other was Limbo), I also played two 10’s (Minecraft and Demon’s Souls).
Яко е как меша съвсем различни игри и оценки
П.П. И все пак Drill Dash-а във втората кърти, от там май е взет Charge вигора.
Edit: То си има долу ясен индикатор за какво става въпрос, ако не беше другото:
I continued to play highly reviewed games that not only underwhelmed but often stunned me with their failures. There were more 3’s (Skyward Sword, Halo 4, New Super Mario Bros 2) and 4’s (Skyrim, Dear Esther, Tomb Raider) but not so many 5’s (Arkham City, Bastion), since my feelings didn’t often fall in the middle. Even 6’s that I mostly enjoyed (Red Dead Redemption, Fire Emblem: Awakening, Journey) were nothing to get that excited about. Only 7’s (Gone Home, The Last of Us, Wii Sports Resort) and 8’s (The Walking Dead, Kirby’s Epic Yarn, Far Cry 2) really started to get interesting, and there were a handful of amazing 9’s (The Binding of Isaac, Kentucky Route Zero, Spelunky). While I did play two 2’s (the other was Limbo), I also played two 10’s (Minecraft and Demon’s Souls).
Яко е как меша съвсем различни игри и оценки
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
За дисонанса - нека вземем две игри излезнали миналата година:Claymore47_Fen wrote:А само на мен ли реално ми хареса геймплея?
Първата е Spec Ops - The Line, втората Tomb Raider. Те са по един темплейт кътсцена с рандъм бруталност, насилствен геймплей тип арена, rinse repeat.
В първата игра имаме корави делти, във втората млада и невинна Лара.
Докато делтите реагират кохерентно на насилието и в геймплея и в историята, то в Томб Райдера имаме - в историята ранимо момиченце на което всяко убийство и се отразява - в момента в който хванеш контролера избива 50-ма души без да се замисли. С лък.
Дисонанса в Биошок не е между Букър и насилието, а между Елизабет и въпросното насилие. Ти взимаш едно момиче което 16 години е живяла като отшелник, мяташ я в много груба военна зона и тя се държи отвратително нормално и спокойно.
Чисто геймплейно - насилието не беше забавно - нямаше го онзи адреналинов ръш който обикновенно има в добре направените игри при пречукването на враг.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Глупости. Първата й реакция (когато на Букър му намушкаха ръката и той изби цялата охрана) беше "ОМГ, Букър, ти уби всичките тия хора?!" и хукна да бяга, последвано от поне час геймплей преди да се сдобрите долу-горе. Много по-нататък се стигна до момент, в който тя самата да пречука някого и пак беше доста далече от "нормално" и "спокойно".Дисонанса в Биошок не е между Букър и насилието, а между Елизабет и въпросното насилие. Ти взимаш едно момиче което 16 години е живяла като отшелник, мяташ я в много груба военна зона и тя се държи отвратително нормално и спокойно.
Именно комбинацията на невинност, ранимост и смелост на Елизабет я прави невероятен персонаж.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Но по време на битките с жизнерадостен гласец ти подмята "виж какво намерих" ...
Преигравах sands of time наскоро и си мислех онази инкарнация на Фара колко по успешен образ е от Елизабет ... това малко офтопик де. Това че беше безсмъртна в битките, а не трудно убиваема май все пак се оказа грешка.
Преигравах sands of time наскоро и си мислех онази инкарнация на Фара колко по успешен образ е от Елизабет ... това малко офтопик де. Това че беше безсмъртна в битките, а не трудно убиваема май все пак се оказа грешка.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
За Томб Рейдър съм съгласен, при все че не съм го играл още, от това което съм гледал е очевидно че там има дисонанс, другото АлДим го каза. Даже като един път ей така застрелях някакъв цивилен, Елизабет откачи. Колкото до "виж какво намерих", въпросното търсене става докато тя се крие изплашено от изстрели и търси начин да ти помогне, може да не е най - реалистичното, но не е и чак толкова добър пример за дисонанс според мен. Пича към края казва някои верни неща, но това не оправдава четенето на цялата стена от текст, предвид че тея неща са казвани и преди от други хора.
Иначе Spec Ops и Far Cry 3 също са ми в уишлиста, кефят ме такива игри, които с ебават с това колко болен тип е играча, като Hotline Miami.
А Enslaved също звучи готино, тя също ще излиза скоро за PC.
Мен геймплея ме изкефи, само че от мненията които чета навсякъде, май съм в малцинството.
Иначе Spec Ops и Far Cry 3 също са ми в уишлиста, кефят ме такива игри, които с ебават с това колко болен тип е играча, като Hotline Miami.
А Enslaved също звучи готино, тя също ще излиза скоро за PC.
Мен геймплея ме изкефи, само че от мненията които чета навсякъде, май съм в малцинството.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Умирането и хелт бара са плюс. И умираше трудно. Имаше само едно място където имаше реален риск - в асансьора.RRSunknown wrote:Май позабравяме старите игрици - Фара можеше да си умре, имаше си хелт бар и постоянно плещеше несвързани повторяеми реплики в бой.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Налазих Биошок Инфинит.
Това, че искам Комсток да умре изкормен по особено брутален начин с оная тройна кука, прави ли ме лош човек?
Засега играта е много красива и много интересна. Ей това е готино разказана история и готино изграден свят - разкриваш ги парче по парче докато играеш, а не ти ги наливат накрая. Безкрайната стрелба ме отегчава както винаги (ей затова НИКОГА не съм чувствала нужда да играя шутъри), но поне тук я разнообразяват с някви готини пинизи. За съжаление не мога да превъртам екшъна като ми доскучае, щото някои от най-важните диалози между Елизабет и Букър са плякнати в средата на геймплея докато Букър се шляе из разни помещения.
Така и не намерихме готино уолктру тук, което да не страда от проблеми със звука, арта или задклавиатурното устройство, затова сега Сашко я преиграва заради мен докато аз воайорствам.
Това, че искам Комсток да умре изкормен по особено брутален начин с оная тройна кука, прави ли ме лош човек?
Засега играта е много красива и много интересна. Ей това е готино разказана история и готино изграден свят - разкриваш ги парче по парче докато играеш, а не ти ги наливат накрая. Безкрайната стрелба ме отегчава както винаги (ей затова НИКОГА не съм чувствала нужда да играя шутъри), но поне тук я разнообразяват с някви готини пинизи. За съжаление не мога да превъртам екшъна като ми доскучае, щото някои от най-важните диалози между Елизабет и Букър са плякнати в средата на геймплея докато Букър се шляе из разни помещения.
Така и не намерихме готино уолктру тук, което да не страда от проблеми със звука, арта или задклавиатурното устройство, затова сега Сашко я преиграва заради мен докато аз воайорствам.
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] and 18 guests