Bioshock Infinite

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Oct 19, 2013 10:13 pm

Не ме впечатли с нищо материала - непознат за мен човек хейтва с убеденост, че като каже, че му било скучно значи и на останалите трябва да им е скучно.
Доста неграмотно беше и изказването, че видиш аз не играя FPS и ги смятам за тъпи ама ще прасна една експертна оценка.

И накрая е праснал по едно оплюване на GTA5 и Last of US какви са пълни боклуци за 3/10 оценка.
Едновременно с това е написал хвалебества ода за порта на морална остаряла Зелда.
Еми такъв човек няма как да го взема насериозно дори да напипва някои правилни теми.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Sun Oct 20, 2013 12:36 am

Аз прочетох първото изречение и ударих контрол-в. Сори, ако искаш да ти вземат насериозно мнението, не почваш по тоя начин. Ако търсиш шок валю, честито.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Tue Oct 22, 2013 9:04 pm

Сещам се за много начини човек да си прекара по-добре времето от четенето на този малоумен чаршаф. Едно добро начало е затварянето на таба с него.

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4957
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Post by Claymore » Wed Oct 23, 2013 1:07 am

А само на мен ли реално ми хареса геймплея? По - динамичен, шарен и забавен от първия Байошок поне, ако не втория, дето много ги сравняват. Имало само 4-5 вида врагове, ми в първата игра колко са бе? :roll: А колкото до това че цялото насилие за разни критици и други хора разваляло красивата история, арт и прочие... май не са схванали героя на Букър. Но пък така имат оправданието да ползват "термина" лудонаративен дисонанс, за да звучат умно, така че е ясно за какви хора става въпрос.
П.П. И все пак Drill Dash-а във втората кърти, от там май е взет Charge вигора.
Edit: То си има долу ясен индикатор за какво става въпрос, ако не беше другото:
I continued to play highly reviewed games that not only underwhelmed but often stunned me with their failures. There were more 3’s (Skyward Sword, Halo 4, New Super Mario Bros 2) and 4’s (Skyrim, Dear Esther, Tomb Raider) but not so many 5’s (Arkham City, Bastion), since my feelings didn’t often fall in the middle. Even 6’s that I mostly enjoyed (Red Dead Redemption, Fire Emblem: Awakening, Journey) were nothing to get that excited about. Only 7’s (Gone Home, The Last of Us, Wii Sports Resort) and 8’s (The Walking Dead, Kirby’s Epic Yarn, Far Cry 2) really started to get interesting, and there were a handful of amazing 9’s (The Binding of Isaac, Kentucky Route Zero, Spelunky). While I did play two 2’s (the other was Limbo), I also played two 10’s (Minecraft and Demon’s Souls).
Яко е как меша съвсем различни игри и оценки
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Oct 23, 2013 1:51 am

За мен Bioshock > Infinite > Bioshock 2. Предполагам за повечето хора е така...

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Oct 23, 2013 3:14 am

Claymore47_Fen wrote:А само на мен ли реално ми хареса геймплея?
За дисонанса - нека вземем две игри излезнали миналата година:

Първата е Spec Ops - The Line, втората Tomb Raider. Те са по един темплейт кътсцена с рандъм бруталност, насилствен геймплей тип арена, rinse repeat.

В първата игра имаме корави делти, във втората млада и невинна Лара.

Докато делтите реагират кохерентно на насилието и в геймплея и в историята, то в Томб Райдера имаме - в историята ранимо момиченце на което всяко убийство и се отразява - в момента в който хванеш контролера избива 50-ма души без да се замисли. С лък.

Дисонанса в Биошок не е между Букър и насилието, а между Елизабет и въпросното насилие. Ти взимаш едно момиче което 16 години е живяла като отшелник, мяташ я в много груба военна зона и тя се държи отвратително нормално и спокойно.

Чисто геймплейно - насилието не беше забавно - нямаше го онзи адреналинов ръш който обикновенно има в добре направените игри при пречукването на враг.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Oct 23, 2013 3:21 am

Дисонанса в Биошок не е между Букър и насилието, а между Елизабет и въпросното насилие. Ти взимаш едно момиче което 16 години е живяла като отшелник, мяташ я в много груба военна зона и тя се държи отвратително нормално и спокойно.
Глупости. Първата й реакция (когато на Букър му намушкаха ръката и той изби цялата охрана) беше "ОМГ, Букър, ти уби всичките тия хора?!" и хукна да бяга, последвано от поне час геймплей преди да се сдобрите долу-горе. Много по-нататък се стигна до момент, в който тя самата да пречука някого и пак беше доста далече от "нормално" и "спокойно". :roll:
Именно комбинацията на невинност, ранимост и смелост на Елизабет я прави невероятен персонаж.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Oct 23, 2013 3:29 am

Но по време на битките с жизнерадостен гласец ти подмята "виж какво намерих" ...

Преигравах sands of time наскоро и си мислех онази инкарнация на Фара колко по успешен образ е от Елизабет ... това малко офтопик де. Това че беше безсмъртна в битките, а не трудно убиваема май все пак се оказа грешка.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Oct 23, 2013 4:07 am

Откъм интеракция с NPC най-любими са ми Monkey и Trip от Enslaved. Въпреки доста посредствените битки, играта беше невероятна благодарение на персонажите.

Иначе абсолютно нищо не може да бие броманса Маркъс - Дом, ама това е по-скоро кооп. :mrgreen:

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4957
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Post by Claymore » Wed Oct 23, 2013 10:31 am

За Томб Рейдър съм съгласен, при все че не съм го играл още, от това което съм гледал е очевидно че там има дисонанс, другото АлДим го каза. Даже като един път ей така застрелях някакъв цивилен, Елизабет откачи. Колкото до "виж какво намерих", въпросното търсене става докато тя се крие изплашено от изстрели и търси начин да ти помогне, може да не е най - реалистичното, но не е и чак толкова добър пример за дисонанс според мен. Пича към края казва някои верни неща, но това не оправдава четенето на цялата стена от текст, предвид че тея неща са казвани и преди от други хора.
Иначе Spec Ops и Far Cry 3 също са ми в уишлиста, кефят ме такива игри, които с ебават с това колко болен тип е играча, като Hotline Miami.
А Enslaved също звучи готино, тя също ще излиза скоро за PC.
Мен геймплея ме изкефи, само че от мненията които чета навсякъде, май съм в малцинството.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Oct 23, 2013 7:28 pm

Май позабравяме старите игрици - Фара можеше да си умре, имаше си хелт бар и постоянно плещеше несвързани повторяеми реплики в бой.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Oct 23, 2013 8:47 pm

RRSunknown wrote:Май позабравяме старите игрици - Фара можеше да си умре, имаше си хелт бар и постоянно плещеше несвързани повторяеми реплики в бой.
Умирането и хелт бара са плюс. И умираше трудно. Имаше само едно място където имаше реален риск - в асансьора.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4957
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Post by Claymore » Fri Oct 25, 2013 3:44 pm

Иии имаме дата за DLC-то.
Image
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

User avatar
Amelia
Moderator
Posts: 12921
Joined: Mon Aug 30, 2004 9:49 am

Post by Amelia » Thu Nov 14, 2013 9:56 pm

Налазих Биошок Инфинит.

Това, че искам Комсток да умре изкормен по особено брутален начин с оная тройна кука, прави ли ме лош човек?

Засега играта е много красива и много интересна. Ей това е готино разказана история и готино изграден свят - разкриваш ги парче по парче докато играеш, а не ти ги наливат накрая. Безкрайната стрелба ме отегчава както винаги (ей затова НИКОГА не съм чувствала нужда да играя шутъри), но поне тук я разнообразяват с някви готини пинизи. За съжаление не мога да превъртам екшъна като ми доскучае, щото някои от най-важните диалози между Елизабет и Букър са плякнати в средата на геймплея докато Букър се шляе из разни помещения.

Така и не намерихме готино уолктру тук, което да не страда от проблеми със звука, арта или задклавиатурното устройство, затова сега Сашко я преиграва заради мен докато аз воайорствам.
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20295
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Fri Nov 15, 2013 10:48 am

Хехе внимавай какво си пожелаваш :). Енджой :).
:ninja:

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 17 guests