Page 10 of 11

Posted: Sat Sep 06, 2014 8:20 pm
by Claymore
И аз съм на това мислене, а и ми харесва че дават по - нататъшна пускова дата, а не като повечето кикстартъри 9 месеца след това и после да пишат "Ми то май трябва повече време". Плюс, имат вече опит със Кикстартър от Knock-Knock, пък и кадрите от клипа на Кикстартър страницата показват добро качество за инди игра. Ама леко се забави работата, ясно е че ще съберат все някак, ама аз се надявам да надминат минималната сума, та да хванат някакви stretch goals.

Posted: Wed Oct 01, 2014 6:37 pm
by Martix
Добри новини, Pathologic си събра парите. Айде чакам с нетърпение.

Meanwhile, едно интересно проектче, което не смятам да бакна, но на някой тук може да му хареса - интерактивна история, в която липсва текст и играча трябва да попълни празнините и да измисли историята.
https://www.kickstarter.com/projects/de ... ing-fictio

Posted: Wed Oct 01, 2014 8:40 pm
by Claymore
Мда, към края ми се струваше че няма, но после видях като се събудих една сутрин и кеф! Сега остава чакането...

Posted: Mon Nov 24, 2014 6:21 pm
by Yan
https://www.kickstarter.com/projects/ve ... ght-future

Родна настолна игра. Имаше демонстрации на The Con.

Posted: Sun Mar 29, 2015 12:52 pm
by AlDim
Crowdfunding-ът принципно е интересен феномен, но успехът на Star Citizen на Крис Робъртс (Wing Commander, Freelancer) е нещо меко казано шокиращо. 77 милиона долара... 855 хиляди crowderfunder-и...

Space sims are dead, they said. Games need to be more of the same to make money, they said. Crowdfunding is just for small projects, they said. Eating their hats right now, they are.

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

https://www.youtube.com/watch?v=sbZLbb0_RBI

https://www.youtube.com/watch?v=lJJ9TcGxhNY

Posted: Tue Mar 31, 2015 8:00 am
by The Dragon
AlDim wrote:Crowdfunding-ът принципно е интересен феномен, но успехът на Star Citizen на Крис Робъртс (Wing Commander, Freelancer) е нещо меко казано шокиращо. 77 милиона долара... 855 хиляди crowderfunder-и...

Space sims are dead, they said. Games need to be more of the same to make money, they said. Crowdfunding is just for small projects, they said. Eating their hats right now, they are.

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

https://www.youtube.com/watch?v=sbZLbb0_RBI

https://www.youtube.com/watch?v=lJJ9TcGxhNY
Честно казано не е шокиращо. Това е жанр от много хардкор играчи, с големи финансови възможности, които бяха underserved 5 години и след това жанра беше мъртъв за 10.

Аз от кикстартър засега съм много доволен въпреки, че през последната година не съм пледжвал освен мандата.

Posted: Tue Mar 31, 2015 9:43 am
by AlDim
Дотук 100% от игрите, които съм back-вал на Kickstarter им давам 8-9/10, което си е впечатляващо :)

Posted: Thu Apr 09, 2015 10:14 am
by The Dragon
Въпрос ... как Тим Шафър успя да пропилее парите за толкова малко контент? След като другите игри са огромни ... и трудът отишъл в тях не е по малко.

Posted: Thu Apr 09, 2015 8:20 pm
by AlDim
Отговор - това са абсолютно различни игри с абсолютно различни методи на разработка. Broken Age е базиран на изцяло разработенa от Double Fine технология поради простата причина, че 2D адвенчъри с подобни амбиции, чиито енджини биха свършили работа, просто няма днешно време (останалите проекти на DF с енджина на Brutal Legend могат да ги бълват за я има, я няма година). Също количеството custom анимация в Broken Age е огромно. Всяка сцена и всеки диалог са анимирани на ръка и озвучени по невероятен начин, а има и немалко кътсцени. Сравни това с около 1% озвучен диалог в Pillars of Eternity, където няма каквато и да е анимация на диалозите, просто текст. Кътсцени няма, естествено. После стигаме до арта. Този на Broken Age е рисуван 100% на ръка, без каквито и да е 3D обекти. В Pillars of Eternity имаш детайлни, но статъчни бекграунди и персонажи които правят само три неща - тичане, снийкване и млатене/кастване. Левъл дизайнът също е важен - в адвенчърите има много пъзели, а в средностатистическото RPG просто имаш дънджън с насипан луут и монстъри в него.
Струва си да отбележа, че Act 2 ще излезе много скоро и ще е по-дълъг от първия, въпреки че беше направен за година. Просто вече технологията е готова и няма нужда да я мислят вече.

Или с други думи - задаваш грешния въпрос. В Broken Age има също толкова "контент", ако не и повече, но не е съсредоточен в ролева система, битки и безкраен диалог без озвучение, а в аудио-визуален сторителинг на много високо ниво, което просто струва повече. Това важи не само за Broken Age, но и за всички стари адвенчъри на LucasArts. Защо Baldur's Gate 2 отнема 50+ часа да го минеш, а Grim Fandango - 10? Как може Fallout да е толкова дълга игра, а Full Throttle може да бъде минат за една вечер. Отговорът винаги е един и същ.

Ако искаш да видиш как изглежда супер дълъг адвенчър (контент, батка!) правен с по-малко пари - виж новия Broken Sword. Доста е статично и плачевно.

Между другото забравяш, че Double Fine имат още един Kickstarter проект, който е точно ролева игра (или айде - "тактическа стратегия"), правена с минимални ресурси - Massive Chalice. "Контента" там с лопати да го ринеш.

Posted: Fri Apr 10, 2015 10:33 am
by The Dragon
Не е като да не знам всичко това. Просто чичо Тим не го бива грам в Resource Management колкото и да е абсолютен гений във всичко останало ...

Posted: Fri Apr 10, 2015 10:46 am
by AlDim
Е предполагам гледал си всичките епизоди на Broken Age documentary-то. Аз сериозен проблем не видях, да не говорим че въобще не ги взима той всичките решения и не прави цялото планиране сам - има си предостатъчно съветници и помощници. Адвенчъри от пропорциите на старите LucasArt-ски игри струват яко кинти и това е.

Re: The kickstarter topic

Posted: Wed Sep 09, 2015 8:22 pm
by Yan
Battle Chasers: Nightwar.

Аз им дадох едни 90 долара, ама какво да се прави, фенбойщина :wink:

Re: The kickstarter topic

Posted: Fri Dec 04, 2015 8:03 pm
by Martix
Колко точно е предал феновете Тим Шейфър с deep space base 9 или както там се казваше онази игра, колко пари е източил, колко е закъснял с Broken Age и колко рециклиран е бил втори епизод въобще не ме интересува. А защо? Заради това:
https://www.fig.co/campaigns/psychonauts-2

Буквално втория най-чакан от мен crowdfunding на всички времена, като първия е Dreamfall Chapters.

Отивам да си наточа пирокинезата.

Re: The kickstarter topic

Posted: Fri Dec 04, 2015 11:56 pm
by The Dragon
Martix wrote:Колко точно е предал феновете Тим Шейфър с deep space base 9 или както там се казваше онази игра, колко пари е източил, колко е закъснял с Broken Age и колко рециклиран е бил втори епизод въобще не ме интересува. А защо? Заради това:
https://www.fig.co/campaigns/psychonauts-2

Буквално втория най-чакан от мен crowdfunding на всички времена, като първия е Dreamfall Chapters.

Отивам да си наточа пирокинезата.
Върви кекавичко засега :(

А и е малко шитав 40$ са си сериозна сума. Ще помисля дали да се джойнна (ако го беше пуснал това преди broken age, щях да метна 100 без да се замисля)

Re: The kickstarter topic

Posted: Sat Dec 05, 2015 2:50 am
by Martix
40% funded за няма и 2 дена при толкова голяма цел ($3mil) и вместо kickstarter използват нова платформа, без богата история на fund-нати проекти и потребителската база на ks и indiegogo. Не ми се вижда много кекавичка. Даже си върви бая по-добре отколкото очаквах (все пак ги има скорошните скандали, а и компанията не е като да е tier 1 играч с милионна база сигурни купувачи). Psychonauts e точно това, което се опитват да убедят инвеститорите, че не е - култова класика. Тея близо 2 милиона продажби, от които обаче половината са забърсани с Humble bundle-а, а голяма част от останалите са взети на обичайните за Steam хипер намаления, да не ми ги прилагат като доказателство как ще донесат кой знае какви пари на инвеститорите си. Ако бях богат, щах да дам на Тим и милион долара ако мога, но не щото очаквам да си ги върна, просто той е от хората, които заслужават неограничен бюджет.
А точно тази игра да не бъде фъндната би било престъпление срещу човечеството.

Много се точа на 100-тарския пледж с фигурка на Раз, ама скъпо бе. Ще изчакам 1-2 седмици да видя на къде вървят нещата, и ако не се фънднат decisively направи им ги мятам.